oeps...ja dat bedoel ik, sorry hehehehe.
nou hier komt de plattegrond ik hoop dat ik hem er een beetje duidelijk op krijg.
![]()
oeps nee is iets te klein zo, ik zal hem van de week wel even inscannen, misschien dat het dan wat duidelijker is.
ok en dan nu nog een kleine rondleiding door het huis, waar ook de iets minder mooie stukjes op de gevoelige plaat zijn vastgelegd.
dit is 1 zolderkamer het plafond en de vloeren moeten op de gehele bovenverdieping nog afgewerkt worden.
![]()
dit is de kleinste slaapkamer...dit is vooral een kwestie van behangen, verven en nieuwe vloerbedekking.
![]()
nog een slaapkamer hier willen we alleen de verwarmingsbuizen voor de deur weghalen is namelijk niet zo practisch als je de deur niet open kan doen.
![]()
en nog een kinderslaapkamer..
![]()
die vreselijke badkamer...waar we helaas nog een poosje mee zullen moeten doen.
![]()
![]()
dit is een kamertje beneden waar we voorlopig zelf even gaan slapen tot onze slaapkamer op zolder klaar is er zit hier ook een openhaard in, en het is groter als het zo lijkt.
als wij onze nieuwe slaapkamer hebben dan willen we hier een bibliotheek/werkkamer van maken.
![]()
het was hok beneden naast de keuken, dat is dan wel weer handig.
![]()
![]()
het toilet beneden.
![]()
de keuken die ook nodig een facelift kan gebruiken, we gaan al wel een gedeelte van de keuken die we nu hebben daar tijdelijk bijplaatsen.
![]()
![]()
en dit is ook erg lekker...een kelder willen we ooit een sauna ofzo in bouwen, maar voorlopig goed voor de boodschapjes enzo, mijn vriend van 2 meter kan er gewoon rechtop lopen.
![]()
![]()
en de garage...2 keer vanuit ongeveer de helft op de foto gezet.
![]()
![]()
en deze vloer ligt over de gehele benedenverdieping heen, ik denk dat het met wat poetswerk een hele mooie vloer is.
alhoewel ik liever van die mooie portugese tegeltjes had gehad, maar ik mag van mn vriend deze tegels niet weghalen, en daar heeft ie ook wel weer gelijk in.
![]()
zo dit waren weer genoeg foto`s voor nu dacht ik zo..
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 12-12-2006 09:19:05 ]