Inderdaadquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Whahaha idd! Dat was één grote kerstboom.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Die "dikste" inderdaad, met dat netje om d'r tetten. Mooie stem had ze. Een van de drie was dan weer heel matig, maar ik denk dat deze dames wel echt potentie hebben, helemaal voor een act a la PCD.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:15 schreef BVO het volgende:
De ene zong wel veel beter dan de ander.
Alsjeblieft niet in vergelijkbare kledingquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
helemaal voor een act a la PCD.
Precies. Eén zong echt goed, ander geloof ik ook wel, maar een derde was een stuk minder. Qua trio heeft het wel wat, volgende ronde is wel terecht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Die "dikste" inderdaad, met dat netje om d'r tetten. Mooie stem had ze. Een van de drie was dan weer heel matig, maar ik denk dat deze dames wel echt potentie hebben, helemaal voor een act a la PCD.
Mogen de heteromannen ook nog wat te zien hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet in vergelijkbare kleding
Dan moet dat babyvet er wel af want anders komt er echt geen van de 3 in zo'n PCD rokje met zulke dijen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Mogen de heteromannen ook nog wat te zien hebben.
Whehe, daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan moet dat babyvet er wel af want anders komt er echt geen van de 3 in zo'n PCD rokje met zulke dijen!
Ja, verbaasde me dat Jury er niks over zei. Ik kon amper echt naar de zang luisteren doordat ik eerder moest denken aan een stel op hol geslagen koeien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Nee, dat is Purequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Act met dit meisje erin?
En terecht. Met een BMI van boven de 16 ben je gewoon kansloos.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
Babyvet. Die meiden hebben meteen een complex van hier tot Tokio..
Ja echt, enkel die opmerking van HJ gaat ze alledrie aan de ana helpen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:17 schreef SpecialGuest het volgende:
Niet echt verantwoord van HJ, zo praat je de tienermeisjes wel anorexia aan natuurlijk. Ik vond dat bling-bling-gerinkel stukken irritanter dan dat beetje babyvet.
Dat weet ik zo net nog niet hoor. Ik denk wel degelijk dat HJ ze niet geholpen heeft ermee. Zulke meisjes die 'beroemd' willen worden en dit echt graag willen, zullen wel degelijk geraakt worden hierdoor. Hun babyvet zit hun in de weg, het helpt ze niet. Als je dat eenmaal ingeprent krijgt, en zeker als je nog zo jong bent..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ja echt, enkel die opmerking van HJ gaat ze alledrie aan de ana helpen.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ze kwamen op mij over als gezonde, nuchtere Hollandse meiden, die zich ook naar hun gewicht hebben weten te kleden. Waarschijnlijk zullen ze gewoon op een gezonde manier wat 'strakker' worden. En mocht ik het fout hebben en jij gelijk, dan nog is het niet de schuld van HJ. De entertainment business, ook in NL, is nu eenmaal keihard. Er zijn ontelbaar meisjes met een leuk koppie die goed kunnen zingen, en een maat 36/38 is nu eenmaal makkelijker te marketen dan een maat 40/42. Dus als ze het niet bij deze auditie hadden gehoord, hadden ze het wel op een andere auditie gehoord.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet hoor. Ik denk wel degelijk dat HJ ze niet geholpen heeft ermee. Zulke meisjes die 'beroemd' willen worden en dit echt graag willen, zullen wel degelijk geraakt worden hierdoor. Hun babyvet zit hun in de weg, het helpt ze niet. Als je dat eenmaal ingeprent krijgt, en zeker als je nog zo jong bent..
Ja je hebt wel gelijk, maar toch. Ze mogen er wel zo uit zien als nuchtere meiden, het is echt niet niks als je dat te horen krijgt en zeker niet als je 15 bent. En het is idd niet HJ's schuld, true. HJ is HJ en die zegt dat gewoon, maar het viel nog best mee met de hoeveelheid babyvet. Vond ik. Als ze zich anders gekleed hadden, was het niet opgevallen denk ik. En daarom vind het lullig dat ie het babyvet noemde en niet iets zegt over kleding oid.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:28 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
-knip-
Dat meisje met de beste stem (van dat vreselijke blonde/zwarte haar) had een gehaakt vestje oid om d'r boezem heen, waardoor de nadruk daarop werd gelegd. Zij was ook de "dikste" van het stel. Maar ik vond haar zeker geen vette pad, zoals dat mokkel uit de laatste IDO, doe toen door Xander en Paul de Leeuw op sleeptouw werd genomen. Daarnaast vond ik hun kleding wel okay. Standaard en weinig origineel, maar wel okay.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk, maar toch. Ze mogen er wel zo uit zien als nuchtere meiden, het is echt niet niks als je dat te horen krijgt en zeker niet als je 15 bent. En het is idd niet HJ's schuld, true. HJ is HJ en die zegt dat gewoon, maar het viel nog best mee met de hoeveelheid babyvet. Vond ik. Als ze zich anders gekleed hadden, was het niet opgevallen denk ik. En daarom vind het lullig dat ie het babyvet niet en niet iets zegt over kleding oid.
Deze.quote:Op zondag 5 november 2006 16:07 schreef KRS het volgende:
Ik ben te laat ingeschakeld voor x-factor, deze heb ik dus niet gezien, maar nu ben ik wel heel erg benieuwd!
Welke auditie hoort hierbij???
alleen daarom had i8k ze al niet door laten gaan. Ik vond het niet eens middenmoters, ze waren gewoon slecht. Een adhd clubjequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Wel een heel stuk beter dan dan Pure groepje.quote:Op maandag 6 november 2006 09:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
alleen daarom had i8k ze al niet door laten gaan. Ik vond het niet eens middenmoters, ze waren gewoon slecht. Een adhd clubjeMarjan had gelijk: die stemmen zijn gewoon minder.
dat Pure groepje vond ik ook niet veel... en ze zijn nog lelijk ook (pure)quote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel een heel stuk beter dan dan Pure groepje.
quote:Naam: Linda
Leeftijd: 22 jaar
Beroep of opleiding: Student Fysiotherapie
Favoriete boek: Pff zoveel! De Shopaholic serie van Sophie Kinsella, Kluun, Dan Brown met de Da Vince Code, Bernini Mysterie en Delta Deceptie, alles van Jill Mansell en Helen Fielding met Bridget Jones Diary
Favoriete film: Vooral de dansfilms zoals Save the last dance, Honey, You god served, Step up, Harry Potter en alle goede films die ik nu nog vergeten ben
Favoriete cd: Een cd met zoveel mogelijk verschillende artiesten
Favoriete artiesten: Op dit moment Rihanna, Beyonce en Christina Aquilera, maar dat kan volgende week alweer veranderd zijn haha
Favoriete vakantieland: Ik wil heel graag nog een keer naar Amerika, maar een subtropisch eilandje is ook niet verkeerd!
Favoriete eten: Burritos
Hobby’s: Zingen, dansen (streetdance), shoppen, bios/film en lezen
Goede eigenschappen: Spontaan, lief
Slechte eigenschappen: Ongeduldig
Levensmotto en/of lijfspreuk: Die heb ik eigenlijk niet alleen dat je zoveel mogelijk van alles moet genieten!
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? Het is gewoon een droom waar dit hele programma om draait, en als je dat kan bereiken met vriendinnen zou het helemaal geweldig zijn!
Wat is jullie X Factor? We zijn 3 verschillende types en kunnen zingen en dansen combineren. Onze stemmen klinken ook goed bij elkaar. Dat hele pakketje en de uitstraling is onze X Factor denken wij.
Drie verschillende types? Vind nog al veel op elkaar lijken...quote:Op maandag 4 december 2006 12:29 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[..]
Wat is jullie X Factor? We zijn 3 verschillende types en kunnen zingen en dansen combineren. Onze stemmen klinken ook goed bij elkaar. Dat hele pakketje en de uitstraling is onze X Factor denken wij.
Ik vind ze een beetje gemaakt...quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef JMurc het volgende:
[..]
Drie verschillende types? Vind nog al veel op elkaar lijken...
Klopt, daarom is het al makkelijk te raden wie er door gaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
Al die meidengroepjes lijken ook zo op elkaar.
Ik vind de naamloze 6 behoorlijk opvallen in positieve zin danquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
Al die meidengroepjes lijken ook zo op elkaar.
Ze zijn opzich ook wel leuk ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:41 schreef PeRi het volgende:
Ik vind ze eigenlijk wel leuk, het klinkt wel okay. Ben benieuwd wat ze ons nog gaan brengen.
Ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:51 schreef soylent het volgende:
Ik was aan 't afwassen, zijn zij nou door of niet?
Ik vond die middelste leuk![]()
Hoe vind jij al die hyves?quote:Op maandag 11 december 2006 10:30 schreef SpecialGuest het volgende:
Hyves van Marloes, Daniëlle en Linda.
Valt ook wel weer meequote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha, ze zijn dus rond de 20, zien er uit als pubers.
Het viel jou dus ook opquote:Op maandag 11 december 2006 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eentje van hen sliste echt heel erg. Zat me er echt aan te ergeren
.
Ik vat 'm ook niet, bovendien, zoveel kilo's hebben ze toch niet, of ligt dat nou aan mij? Ze zien er goed uit vind ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:02 schreef mezzo88 het volgende:
Ik vind dat gezeik over gewicht allemaal maar overdreven, lekker belangrijk!
Ze zijn gewoon schattig!
Als je goed in je vel zit dan straal je dat uit en dan maakt het geen zak uit of je nu een paar kilo meer of minder mee draagt!
Volgens mij zijn ze alle 3 wel wat afgevallen...quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:25 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik vat 'm ook niet, bovendien, zoveel kilo's hebben ze toch niet, of ligt dat nou aan mij? Ze zien er goed uit vind ik.
Maar ja, ik ben bevooroordeeld, want ze hebbenDanielle
![]()
![]()
Echt wel veel progressie geboekt die Groovin' Sounddames. Ze vielen mij eigenlijk nooit zo op, vond het al opvallend dat ze bij de laatste 6 kwamen. Maar bij hun optreden vandaag vond ik ze lekker klinken. Wel wat fragiel, maar het kan wel wat worden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ze heel veel vooruit gegaan zijn, en dat ze leuk klinken.
quote:
Ze moeten nog steeds wat 'babyvet' kwijtraken. Ik bedoel, je kan niet altijd zwarte kleren gaan dragenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:36 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Echt wel veel progressie geboekt die Groovin' Sounddames. Ze vielen mij eigenlijk nooit zo op, vond het al opvallend dat ze bij de laatste 6 kwamen. Maar bij hun optreden vandaag vond ik ze lekker klinken. Wel wat fragiel, maar het kan wel wat worden.
Ik heb zelf ook ogen om mee te kijken...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Als Henkjan dat nooit gezegd zou hebben, dan was het hoogstwaarschijnlijk ook niemand opgevallen.
Face Jujaro en X6.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:14 schreef Woelli het volgende:
Wie hadden jullie dan door gewild?
quote:Wist je dat…
...Daniëlle de andere leden van Groovin’ sound een slaappil gaf voor hun auditie bij X FACTOR?
...Marianne Groovin’ sound op dat moment toch “enthousiast, fris en fruitig” vond?
...De meiden van Groovin’ sound samen aan streetdance doen?
...Groovin’ sound speciaal voor X FACTOR bijeen zijn gekomen?
...Groovin’ sound zich als viertal inschreef voor X FACTOR, maar dat één meisje zich op het laatste moment terugtrok?
...Marloes degene is die Groovin’ sound inschreef voor X FACTOR?
...Henkjan Smits heel erg twijfelde of hij Groovin’ sound wel door moest laten bij de Audities?
...Marianne zich tijdens De Confrontatie door Maurice heeft laten ompraten om Groovin’ sound door te laten gaan naar De Ultieme Test?
...Marianne het inmiddels enig vindt om met Groovin’ sound te werken?
...Daniëlle de kapster is van Linda en Marloes?
...De meiden van Groovin’ sound een stopwoordje hebben?
...Dat stopwoordje ‘kriebels’ is?
Ik denk daarom ook dat zij de eerste afvaller zullen zijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:09 schreef PeRi het volgende:
Ik vond ze niet zo bijzonder, beter dan Jujaro wel, maar Face toch net iets leuker. Maar ik gun het ze zeker.
Inderdaad wat lelijk!quote:
ik denk niet dat ze de eerste afvallers zijn.... We hebben die ene chap nog... diequote:Op zondag 24 december 2006 02:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk daarom ook dat zij de eerste afvaller zullen zijn.
Nee volgens mij is dit geen mode, maar ik valt me wel op dat bijna alle jonge kapsters tussen 20 en 30 hebben dit soort kapselquote:Op zondag 24 december 2006 03:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Inderdaad wat lelijk!
Ik ben al 2 jaar niet meer in NL geweest... is dit mode tegenwoordig???? I hope not...![]()
Ik denk dat christian beter is dan G'Squote:Op zondag 24 december 2006 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze de eerste afvallers zijn.... We hebben die ene chap nog... dieChristian ofzo
Hier in Taiwan is het namelijk wel modequote:Op zondag 24 december 2006 10:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dit geen mode, maar ik valt me wel op dat bijna alle jonge kapsters tussen 20 en 30 hebben dit soort kapsel
Misschien komt het nog welquote:Op zondag 24 december 2006 15:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hier in Taiwan is het namelijk wel mode
Maar het is hier toch geen trend?quote:Op zondag 24 december 2006 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zie genoeg meisjes hier met zulke kapsels.
Ah Tomquote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond ze erg leuk en ben blij dat zij door zijn en niet. Jujaro.
.
Volgens mij is het wel minder jaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn ze het babyvet trouwens al kwijt? Zou me niks verbazen als Henk Jan daar wat over gaat zeggen zaterdag.....
het valt bij GS minder op dan bij Anjaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze hebben wel behoorlijke gokken ja. Anja zou er niet tussen misstaan.
quote:Dorine & Groovin' sound-chat!
Vanaf nu kan je iedere vrijdag lekker chatten met de kandidaten! Dorine en Groovin' sound bijten het spits af.
Nu kun je je vragen rechtstreeks op de kandidaten afvuren. Vrijdag 29 december zitten Dorine (Oudere Solisten) en Groovin'sound (Zanggroepen) om 19 uur voor het scherm, en zullen ze open reageren op jouw vragen en opmerkingen.
Wat je er voor moet doen?
Houd deze website in de gaten en zorg dat je aankomende vrijdagavond geen afspraken buiten de deur maakt. Tenzij je achter een computer kunt aanschuiven natuurlijk! En daarna achter de TV, want om 21:30 uur zie je 29 december The Story So Far (RTL 4), waarin wordt teruggeblikt op afgelopen zenuwslopende periode.
Door de chat ik ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef Toeps het volgende:
Ik begin deze meiden steeds leuker te vinden!
Ja, en wat te denken van de mensen die de apostrof toch mee sms-en, wat gebeurt er met die stemmen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze hebben hun naam niet mee: 'groovinsound' sms't toch een stuk lastiger dan 'x6' bijvoorbeeld.
Die paarse.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ze zongen allemaal niet zuiver, maar eentje sloeg de plank wel heel erg mis. Geen idee wie dat was
Ik zal mijn hulplijn in Hardenberg eens inschakelen, kom ik nog op terug!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:17 schreef Rnnz het volgende:
Ze zijn ook een beetje wereldvreemd, of ligt dat aan mij?
Misschien dat Mark ons daar een keer helderheid in kan geven?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en wat te denken van de mensen die de apostrof toch mee sms-en, wat gebeurt er met die stemmen?
Ligt aan jou, volgens mij zijn ze heel spontaan en leukquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:17 schreef Rnnz het volgende:
Ze zijn ook een beetje wereldvreemd, of ligt dat aan mij?
Ja, de sopraanstem stond te hard. Ik dacht dat het aan mij lag maar nu jij het ook gehoord hebt...quote:Op zondag 31 december 2006 00:19 schreef Natalie het volgende:
Had het idee dat één van hun microfoons veel te luid was afgesteld. Of iemand heeft een hard stemgeluid, want ik hoorde steeds eentje er bovenuit komen, en die anderen hoorde ik amper. Jammer, hoor...
Vond het om bovenstaande reden ook niet prettig in het gehoor liggen.
Klopt, vooral die blauwe..quote:
Dat dus. Verder vond ik ze wel erg leuk.quote:Op zondag 31 december 2006 00:19 schreef Natalie het volgende:
Had het idee dat één van hun microfoons veel te luid was afgesteld. Of iemand heeft een hard stemgeluid, want ik hoorde steeds eentje er bovenuit komen, en die anderen hoorde ik amper. Jammer, hoor...
Vond het om bovenstaande reden ook niet prettig in het gehoor liggen.
Oude kleding is toch ook in!quote:Op zondag 31 december 2006 15:44 schreef Dagonet het volgende:
Slechte act en kleding uit een songfestival begin jaren 80.
quote:Op zondag 31 december 2006 21:51 schreef SpecialGuest het volgende:
Laat de grapjes over 'afvallen' maar komen.
quote:Op zondag 31 december 2006 02:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat we de eerste afvaller te pakken hebben.
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever Christan zien vertrekken.... en GS volgende week... maar helaas.. nog een keer naar die Christian met zijn bloemkool op zijn gezicht kijken
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo, dat ruimt op.. Wat waren ze weer dramatisch gisteren, dat zoiets überhaupt in de finalerondes mag staan.
inderdaad, maar trek dat meisje dan geen blaauwe soepjurk aan, dat maakte haar alleen maar dikkerquote:Op maandag 1 januari 2007 15:28 schreef alwaysthebest het volgende:
En zo dik waren ze niet toch? Niet iedereen hoeft de anorexialook te hebben...
Soepjurk is het goed woord. Er zat totaal geen model in. Die meiden hoeven echt geen maatje 36 te hebben, maar een taille kon in die jurk niet ontdekken, waardoor ie om haar heen ging als een vormloos lapje stof.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inderdaad, maar trek dat meisje dan geen blaauwe soepjurk aan, dat maakte haar alleen maar dikker
die paarse gaat nog, maar dan is de kleur weer verkeerdquote:Op maandag 1 januari 2007 19:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Laten we de andere twee dan ook nog maar even posten:
[afbeelding][afbeelding]
idd... kijk maar naar X6 ze hadden allemaal wat wits aan, het stond gewoon leuk bij elkaarquote:Op maandag 1 januari 2007 19:14 schreef Cee het volgende:
Het is gewoon te veel van alles. Allemaal glanzende stofjes maar dan wel in kleuren die elkaar niet echt complementeren. En dan nog drie totaal verschillende jurken. Had dan de zelfde kleuren gedaan, of allemaal de zelfde jurk in verschillende kleuren. Maar dit is echt geen gezicht.
ze hadden het bij broeken moeten houden, of rokjes met leuke topjesquote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef Woelli het volgende:
De jurken passen niet bij hun vind ik.
Broeken ja, rokjes vond ik hun niet mooi staan.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hadden het bij broeken moeten houden, of rokjes met leuke topjes
Ja vond ik ook. Maar die jurkenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:44 schreef Mirri het volgende:
Bij de audities droegen ze wel leuke kleding, ook op elkaar afgestemd![]()
Ik ga ze wel missen, vooral Danielle.![]()
[afbeelding]
Ze doen ze zelf aan Mirri, ze kunnen weigerenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die hebben ze niet zelf uitgezocht.Normaal gesproken zien ze er heel modieus uit.
![]()
Ik zou het echt vre-se-lijk vinden als de enige reden dat ze eruit liggen die stoffige jurken zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze doen ze zelf aan Mirri, ze kunnen weigeren.
Daarom is die Nancy juist tofquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zou het echt vre-se-lijk vinden als de enige reden dat ze eruit liggen die stoffige jurken zijn.![]()
Ze zijn echt heeeel leuk, ze hadden veel verder kunnen komen. Die Hearts moeten eruit vind ik. Die gozer spoort niet en Nancy brengt me de stuipen op het lijf hiermee:
[afbeelding]
Ik haat het dat GS eruit ligt![]()
Nee, ik vond het ook niet denderend. Verkeerd liedje gekozen misschien. Ik vond dat ze beter waren de rondes hiervoor. Toen klonk het wel lekker..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom is die Nancy juist tof!
En GS was gewoon niet goed genoeg, ik vond het echt geen gehoor om eerlijk te zijn.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:38 schreef sbientje het volgende:
nee het was niet mooi, paars zong echt te hard.. maar toch vind ik het wel jammer, vond ze ook leuk..
en bij die foto van danielle, en die tekst, het lijkt wel of ze dood is joh! zo erg is het allemaal niet!
Ja hoor, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vond Danielle gewoon heel erg leuk, en ik ga het missen dat ze niet meer op tv komt. Dat is toch heel normaal?
jah die in die blauwe jurk had een buikje, en dat is ook helemaal niet erg. Ik heb ook een buikje, maar ik ga geen kleding aantrekken, waar je het nog veel erger in ziet.... Ik zelf had geweigerd die jurk aan te trekken, en had gezegd dat ze maar iets anders moesten zoekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:43 schreef Natalie het volgende:
Die meiden waren helemaal niet dik. Eentje had hoogstens een buikje, maar dat was 't wel.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik heb als kijker geen behoefte om tegen een stel varkenspoten aan te kijken.
Maar ze mogen wel mee beslissen of ze het mooi vinden of nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die hebben ze niet zelf uitgezocht.Normaal gesproken zien ze er heel modieus uit.
![]()
Misschien durfden ze dat niet..daar zie ik ze wel voor aan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ze mogen wel mee beslissen of ze het mooi vinden of niet
Exactly...maar het is wel oneerlijk, X6 had wel leuke kleren aan. Lois zag er trouwens geweldig uit toenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor zoiets neem je denk ik al snel dingen aan van de 'vakmensen' die al vaker dit soort shows hebben verzorgd.
Kleren van hun was anders ook niet om aan te zien hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Exactly...maar het is wel oneerlijk, X6 had wel leuke kleren aan. Lois zag er trouwens geweldig uit toen![]()
Was dat die in die rooie jurk? Zo ja:quote:
Paarsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was dat die in die rooie jurk? Zo ja:.
Ze blijven wel leuk spontaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:25 schreef SpecialGuest het volgende:
De hoogtepunten van Groovin' Sound.
Groovin' Sound na de uitzending.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was dat die in die rooie jurk? Zo ja:.
Jij bent die ene in de blauwe jurk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef sharonfactor het volgende:
en jullie zijn allemaal superknap en superslank?
Hou toch eens op met dat gezeur over slank. Deze meiden zien er gewoon goed uit (behalve Danielle want die ziet er geweldig uitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef sharonfactor het volgende:
nee... maar ik vind die meiden niet dik... Alleen ze moeten die meiden geen soepjurken aantrekken waardoor ze wel dik lijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef sharonfactor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |