inderdaad, maar trek dat meisje dan geen blaauwe soepjurk aan, dat maakte haar alleen maar dikkerquote:Op maandag 1 januari 2007 15:28 schreef alwaysthebest het volgende:
En zo dik waren ze niet toch? Niet iedereen hoeft de anorexialook te hebben...
Soepjurk is het goed woord. Er zat totaal geen model in. Die meiden hoeven echt geen maatje 36 te hebben, maar een taille kon in die jurk niet ontdekken, waardoor ie om haar heen ging als een vormloos lapje stof.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inderdaad, maar trek dat meisje dan geen blaauwe soepjurk aan, dat maakte haar alleen maar dikker
die paarse gaat nog, maar dan is de kleur weer verkeerdquote:Op maandag 1 januari 2007 19:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Laten we de andere twee dan ook nog maar even posten:
[afbeelding][afbeelding]
idd... kijk maar naar X6 ze hadden allemaal wat wits aan, het stond gewoon leuk bij elkaarquote:Op maandag 1 januari 2007 19:14 schreef Cee het volgende:
Het is gewoon te veel van alles. Allemaal glanzende stofjes maar dan wel in kleuren die elkaar niet echt complementeren. En dan nog drie totaal verschillende jurken. Had dan de zelfde kleuren gedaan, of allemaal de zelfde jurk in verschillende kleuren. Maar dit is echt geen gezicht.
ze hadden het bij broeken moeten houden, of rokjes met leuke topjesquote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef Woelli het volgende:
De jurken passen niet bij hun vind ik.
Broeken ja, rokjes vond ik hun niet mooi staan.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hadden het bij broeken moeten houden, of rokjes met leuke topjes
Ja vond ik ook. Maar die jurkenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:44 schreef Mirri het volgende:
Bij de audities droegen ze wel leuke kleding, ook op elkaar afgestemd![]()
Ik ga ze wel missen, vooral Danielle.![]()
[afbeelding]
Ze doen ze zelf aan Mirri, ze kunnen weigerenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die hebben ze niet zelf uitgezocht.Normaal gesproken zien ze er heel modieus uit.
![]()
Ik zou het echt vre-se-lijk vinden als de enige reden dat ze eruit liggen die stoffige jurken zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze doen ze zelf aan Mirri, ze kunnen weigeren.
Daarom is die Nancy juist tofquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zou het echt vre-se-lijk vinden als de enige reden dat ze eruit liggen die stoffige jurken zijn.![]()
Ze zijn echt heeeel leuk, ze hadden veel verder kunnen komen. Die Hearts moeten eruit vind ik. Die gozer spoort niet en Nancy brengt me de stuipen op het lijf hiermee:
[afbeelding]
Ik haat het dat GS eruit ligt![]()
Nee, ik vond het ook niet denderend. Verkeerd liedje gekozen misschien. Ik vond dat ze beter waren de rondes hiervoor. Toen klonk het wel lekker..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom is die Nancy juist tof!
En GS was gewoon niet goed genoeg, ik vond het echt geen gehoor om eerlijk te zijn.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:38 schreef sbientje het volgende:
nee het was niet mooi, paars zong echt te hard.. maar toch vind ik het wel jammer, vond ze ook leuk..
en bij die foto van danielle, en die tekst, het lijkt wel of ze dood is joh! zo erg is het allemaal niet!
Ja hoor, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vond Danielle gewoon heel erg leuk, en ik ga het missen dat ze niet meer op tv komt. Dat is toch heel normaal?
jah die in die blauwe jurk had een buikje, en dat is ook helemaal niet erg. Ik heb ook een buikje, maar ik ga geen kleding aantrekken, waar je het nog veel erger in ziet.... Ik zelf had geweigerd die jurk aan te trekken, en had gezegd dat ze maar iets anders moesten zoekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:43 schreef Natalie het volgende:
Die meiden waren helemaal niet dik. Eentje had hoogstens een buikje, maar dat was 't wel.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik heb als kijker geen behoefte om tegen een stel varkenspoten aan te kijken.
Maar ze mogen wel mee beslissen of ze het mooi vinden of nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die hebben ze niet zelf uitgezocht.Normaal gesproken zien ze er heel modieus uit.
![]()
Misschien durfden ze dat niet..daar zie ik ze wel voor aan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ze mogen wel mee beslissen of ze het mooi vinden of niet
Exactly...maar het is wel oneerlijk, X6 had wel leuke kleren aan. Lois zag er trouwens geweldig uit toenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor zoiets neem je denk ik al snel dingen aan van de 'vakmensen' die al vaker dit soort shows hebben verzorgd.
Kleren van hun was anders ook niet om aan te zien hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Exactly...maar het is wel oneerlijk, X6 had wel leuke kleren aan. Lois zag er trouwens geweldig uit toen![]()
Was dat die in die rooie jurk? Zo ja:quote:
Paarsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was dat die in die rooie jurk? Zo ja:.
Ze blijven wel leuk spontaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:25 schreef SpecialGuest het volgende:
De hoogtepunten van Groovin' Sound.
Groovin' Sound na de uitzending.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was dat die in die rooie jurk? Zo ja:.
Jij bent die ene in de blauwe jurk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef sharonfactor het volgende:
en jullie zijn allemaal superknap en superslank?
Hou toch eens op met dat gezeur over slank. Deze meiden zien er gewoon goed uit (behalve Danielle want die ziet er geweldig uitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef sharonfactor het volgende:
nee... maar ik vind die meiden niet dik... Alleen ze moeten die meiden geen soepjurken aantrekken waardoor ze wel dik lijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef sharonfactor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |