Inderdaadquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Whahaha idd! Dat was één grote kerstboom.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Die "dikste" inderdaad, met dat netje om d'r tetten. Mooie stem had ze. Een van de drie was dan weer heel matig, maar ik denk dat deze dames wel echt potentie hebben, helemaal voor een act a la PCD.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:15 schreef BVO het volgende:
De ene zong wel veel beter dan de ander.
Alsjeblieft niet in vergelijkbare kledingquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
helemaal voor een act a la PCD.
Precies. Eén zong echt goed, ander geloof ik ook wel, maar een derde was een stuk minder. Qua trio heeft het wel wat, volgende ronde is wel terecht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Die "dikste" inderdaad, met dat netje om d'r tetten. Mooie stem had ze. Een van de drie was dan weer heel matig, maar ik denk dat deze dames wel echt potentie hebben, helemaal voor een act a la PCD.
Mogen de heteromannen ook nog wat te zien hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet in vergelijkbare kleding
Dan moet dat babyvet er wel af want anders komt er echt geen van de 3 in zo'n PCD rokje met zulke dijen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Mogen de heteromannen ook nog wat te zien hebben.
Whehe, daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan moet dat babyvet er wel af want anders komt er echt geen van de 3 in zo'n PCD rokje met zulke dijen!
Ja, verbaasde me dat Jury er niks over zei. Ik kon amper echt naar de zang luisteren doordat ik eerder moest denken aan een stel op hol geslagen koeien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Nee, dat is Purequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Act met dit meisje erin?
En terecht. Met een BMI van boven de 16 ben je gewoon kansloos.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
Babyvet. Die meiden hebben meteen een complex van hier tot Tokio..
Ja echt, enkel die opmerking van HJ gaat ze alledrie aan de ana helpen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:17 schreef SpecialGuest het volgende:
Niet echt verantwoord van HJ, zo praat je de tienermeisjes wel anorexia aan natuurlijk. Ik vond dat bling-bling-gerinkel stukken irritanter dan dat beetje babyvet.
Dat weet ik zo net nog niet hoor. Ik denk wel degelijk dat HJ ze niet geholpen heeft ermee. Zulke meisjes die 'beroemd' willen worden en dit echt graag willen, zullen wel degelijk geraakt worden hierdoor. Hun babyvet zit hun in de weg, het helpt ze niet. Als je dat eenmaal ingeprent krijgt, en zeker als je nog zo jong bent..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ja echt, enkel die opmerking van HJ gaat ze alledrie aan de ana helpen.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ze kwamen op mij over als gezonde, nuchtere Hollandse meiden, die zich ook naar hun gewicht hebben weten te kleden. Waarschijnlijk zullen ze gewoon op een gezonde manier wat 'strakker' worden. En mocht ik het fout hebben en jij gelijk, dan nog is het niet de schuld van HJ. De entertainment business, ook in NL, is nu eenmaal keihard. Er zijn ontelbaar meisjes met een leuk koppie die goed kunnen zingen, en een maat 36/38 is nu eenmaal makkelijker te marketen dan een maat 40/42. Dus als ze het niet bij deze auditie hadden gehoord, hadden ze het wel op een andere auditie gehoord.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet hoor. Ik denk wel degelijk dat HJ ze niet geholpen heeft ermee. Zulke meisjes die 'beroemd' willen worden en dit echt graag willen, zullen wel degelijk geraakt worden hierdoor. Hun babyvet zit hun in de weg, het helpt ze niet. Als je dat eenmaal ingeprent krijgt, en zeker als je nog zo jong bent..
Ja je hebt wel gelijk, maar toch. Ze mogen er wel zo uit zien als nuchtere meiden, het is echt niet niks als je dat te horen krijgt en zeker niet als je 15 bent. En het is idd niet HJ's schuld, true. HJ is HJ en die zegt dat gewoon, maar het viel nog best mee met de hoeveelheid babyvet. Vond ik. Als ze zich anders gekleed hadden, was het niet opgevallen denk ik. En daarom vind het lullig dat ie het babyvet noemde en niet iets zegt over kleding oid.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:28 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
-knip-
Dat meisje met de beste stem (van dat vreselijke blonde/zwarte haar) had een gehaakt vestje oid om d'r boezem heen, waardoor de nadruk daarop werd gelegd. Zij was ook de "dikste" van het stel. Maar ik vond haar zeker geen vette pad, zoals dat mokkel uit de laatste IDO, doe toen door Xander en Paul de Leeuw op sleeptouw werd genomen. Daarnaast vond ik hun kleding wel okay. Standaard en weinig origineel, maar wel okay.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk, maar toch. Ze mogen er wel zo uit zien als nuchtere meiden, het is echt niet niks als je dat te horen krijgt en zeker niet als je 15 bent. En het is idd niet HJ's schuld, true. HJ is HJ en die zegt dat gewoon, maar het viel nog best mee met de hoeveelheid babyvet. Vond ik. Als ze zich anders gekleed hadden, was het niet opgevallen denk ik. En daarom vind het lullig dat ie het babyvet niet en niet iets zegt over kleding oid.
Deze.quote:Op zondag 5 november 2006 16:07 schreef KRS het volgende:
Ik ben te laat ingeschakeld voor x-factor, deze heb ik dus niet gezien, maar nu ben ik wel heel erg benieuwd!
Welke auditie hoort hierbij???
alleen daarom had i8k ze al niet door laten gaan. Ik vond het niet eens middenmoters, ze waren gewoon slecht. Een adhd clubjequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Wel een heel stuk beter dan dan Pure groepje.quote:Op maandag 6 november 2006 09:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
alleen daarom had i8k ze al niet door laten gaan. Ik vond het niet eens middenmoters, ze waren gewoon slecht. Een adhd clubjeMarjan had gelijk: die stemmen zijn gewoon minder.
dat Pure groepje vond ik ook niet veel... en ze zijn nog lelijk ook (pure)quote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel een heel stuk beter dan dan Pure groepje.
quote:Naam: Linda
Leeftijd: 22 jaar
Beroep of opleiding: Student Fysiotherapie
Favoriete boek: Pff zoveel! De Shopaholic serie van Sophie Kinsella, Kluun, Dan Brown met de Da Vince Code, Bernini Mysterie en Delta Deceptie, alles van Jill Mansell en Helen Fielding met Bridget Jones Diary
Favoriete film: Vooral de dansfilms zoals Save the last dance, Honey, You god served, Step up, Harry Potter en alle goede films die ik nu nog vergeten ben
Favoriete cd: Een cd met zoveel mogelijk verschillende artiesten
Favoriete artiesten: Op dit moment Rihanna, Beyonce en Christina Aquilera, maar dat kan volgende week alweer veranderd zijn haha
Favoriete vakantieland: Ik wil heel graag nog een keer naar Amerika, maar een subtropisch eilandje is ook niet verkeerd!
Favoriete eten: Burritos
Hobby’s: Zingen, dansen (streetdance), shoppen, bios/film en lezen
Goede eigenschappen: Spontaan, lief
Slechte eigenschappen: Ongeduldig
Levensmotto en/of lijfspreuk: Die heb ik eigenlijk niet alleen dat je zoveel mogelijk van alles moet genieten!
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? Het is gewoon een droom waar dit hele programma om draait, en als je dat kan bereiken met vriendinnen zou het helemaal geweldig zijn!
Wat is jullie X Factor? We zijn 3 verschillende types en kunnen zingen en dansen combineren. Onze stemmen klinken ook goed bij elkaar. Dat hele pakketje en de uitstraling is onze X Factor denken wij.
Drie verschillende types? Vind nog al veel op elkaar lijken...quote:Op maandag 4 december 2006 12:29 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[..]
Wat is jullie X Factor? We zijn 3 verschillende types en kunnen zingen en dansen combineren. Onze stemmen klinken ook goed bij elkaar. Dat hele pakketje en de uitstraling is onze X Factor denken wij.
Ik vind ze een beetje gemaakt...quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef JMurc het volgende:
[..]
Drie verschillende types? Vind nog al veel op elkaar lijken...
Klopt, daarom is het al makkelijk te raden wie er door gaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
Al die meidengroepjes lijken ook zo op elkaar.
Ik vind de naamloze 6 behoorlijk opvallen in positieve zin danquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
Al die meidengroepjes lijken ook zo op elkaar.
Ze zijn opzich ook wel leuk ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:41 schreef PeRi het volgende:
Ik vind ze eigenlijk wel leuk, het klinkt wel okay. Ben benieuwd wat ze ons nog gaan brengen.
Ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:51 schreef soylent het volgende:
Ik was aan 't afwassen, zijn zij nou door of niet?
Ik vond die middelste leuk![]()
Hoe vind jij al die hyves?quote:Op maandag 11 december 2006 10:30 schreef SpecialGuest het volgende:
Hyves van Marloes, Daniëlle en Linda.
Valt ook wel weer meequote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha, ze zijn dus rond de 20, zien er uit als pubers.
Het viel jou dus ook opquote:Op maandag 11 december 2006 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eentje van hen sliste echt heel erg. Zat me er echt aan te ergeren
.
Ik vat 'm ook niet, bovendien, zoveel kilo's hebben ze toch niet, of ligt dat nou aan mij? Ze zien er goed uit vind ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:02 schreef mezzo88 het volgende:
Ik vind dat gezeik over gewicht allemaal maar overdreven, lekker belangrijk!
Ze zijn gewoon schattig!
Als je goed in je vel zit dan straal je dat uit en dan maakt het geen zak uit of je nu een paar kilo meer of minder mee draagt!
Volgens mij zijn ze alle 3 wel wat afgevallen...quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:25 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik vat 'm ook niet, bovendien, zoveel kilo's hebben ze toch niet, of ligt dat nou aan mij? Ze zien er goed uit vind ik.
Maar ja, ik ben bevooroordeeld, want ze hebbenDanielle
![]()
![]()
Echt wel veel progressie geboekt die Groovin' Sounddames. Ze vielen mij eigenlijk nooit zo op, vond het al opvallend dat ze bij de laatste 6 kwamen. Maar bij hun optreden vandaag vond ik ze lekker klinken. Wel wat fragiel, maar het kan wel wat worden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ze heel veel vooruit gegaan zijn, en dat ze leuk klinken.
quote:
Ze moeten nog steeds wat 'babyvet' kwijtraken. Ik bedoel, je kan niet altijd zwarte kleren gaan dragenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:36 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Echt wel veel progressie geboekt die Groovin' Sounddames. Ze vielen mij eigenlijk nooit zo op, vond het al opvallend dat ze bij de laatste 6 kwamen. Maar bij hun optreden vandaag vond ik ze lekker klinken. Wel wat fragiel, maar het kan wel wat worden.
Ik heb zelf ook ogen om mee te kijken...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Als Henkjan dat nooit gezegd zou hebben, dan was het hoogstwaarschijnlijk ook niemand opgevallen.
Face Jujaro en X6.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:14 schreef Woelli het volgende:
Wie hadden jullie dan door gewild?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |