quote:Wist je dat…
...Daniëlle de andere leden van Groovin’ sound een slaappil gaf voor hun auditie bij X FACTOR?
...Marianne Groovin’ sound op dat moment toch “enthousiast, fris en fruitig” vond?
...De meiden van Groovin’ sound samen aan streetdance doen?
...Groovin’ sound speciaal voor X FACTOR bijeen zijn gekomen?
...Groovin’ sound zich als viertal inschreef voor X FACTOR, maar dat één meisje zich op het laatste moment terugtrok?
...Marloes degene is die Groovin’ sound inschreef voor X FACTOR?
...Henkjan Smits heel erg twijfelde of hij Groovin’ sound wel door moest laten bij de Audities?
...Marianne zich tijdens De Confrontatie door Maurice heeft laten ompraten om Groovin’ sound door te laten gaan naar De Ultieme Test?
...Marianne het inmiddels enig vindt om met Groovin’ sound te werken?
...Daniëlle de kapster is van Linda en Marloes?
...De meiden van Groovin’ sound een stopwoordje hebben?
...Dat stopwoordje ‘kriebels’ is?
Ik denk daarom ook dat zij de eerste afvaller zullen zijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:09 schreef PeRi het volgende:
Ik vond ze niet zo bijzonder, beter dan Jujaro wel, maar Face toch net iets leuker. Maar ik gun het ze zeker.
Inderdaad wat lelijk!quote:
ik denk niet dat ze de eerste afvallers zijn.... We hebben die ene chap nog... diequote:Op zondag 24 december 2006 02:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk daarom ook dat zij de eerste afvaller zullen zijn.
Nee volgens mij is dit geen mode, maar ik valt me wel op dat bijna alle jonge kapsters tussen 20 en 30 hebben dit soort kapselquote:Op zondag 24 december 2006 03:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Inderdaad wat lelijk!
Ik ben al 2 jaar niet meer in NL geweest... is dit mode tegenwoordig???? I hope not...![]()
Ik denk dat christian beter is dan G'Squote:Op zondag 24 december 2006 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze de eerste afvallers zijn.... We hebben die ene chap nog... dieChristian ofzo
Hier in Taiwan is het namelijk wel modequote:Op zondag 24 december 2006 10:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dit geen mode, maar ik valt me wel op dat bijna alle jonge kapsters tussen 20 en 30 hebben dit soort kapsel
Misschien komt het nog welquote:Op zondag 24 december 2006 15:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hier in Taiwan is het namelijk wel mode
Maar het is hier toch geen trend?quote:Op zondag 24 december 2006 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zie genoeg meisjes hier met zulke kapsels.
Ah Tomquote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond ze erg leuk en ben blij dat zij door zijn en niet. Jujaro.
.
Volgens mij is het wel minder jaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn ze het babyvet trouwens al kwijt? Zou me niks verbazen als Henk Jan daar wat over gaat zeggen zaterdag.....
het valt bij GS minder op dan bij Anjaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze hebben wel behoorlijke gokken ja. Anja zou er niet tussen misstaan.
quote:Dorine & Groovin' sound-chat!
Vanaf nu kan je iedere vrijdag lekker chatten met de kandidaten! Dorine en Groovin' sound bijten het spits af.
Nu kun je je vragen rechtstreeks op de kandidaten afvuren. Vrijdag 29 december zitten Dorine (Oudere Solisten) en Groovin'sound (Zanggroepen) om 19 uur voor het scherm, en zullen ze open reageren op jouw vragen en opmerkingen.
Wat je er voor moet doen?
Houd deze website in de gaten en zorg dat je aankomende vrijdagavond geen afspraken buiten de deur maakt. Tenzij je achter een computer kunt aanschuiven natuurlijk! En daarna achter de TV, want om 21:30 uur zie je 29 december The Story So Far (RTL 4), waarin wordt teruggeblikt op afgelopen zenuwslopende periode.
Door de chat ik ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef Toeps het volgende:
Ik begin deze meiden steeds leuker te vinden!
Ja, en wat te denken van de mensen die de apostrof toch mee sms-en, wat gebeurt er met die stemmen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze hebben hun naam niet mee: 'groovinsound' sms't toch een stuk lastiger dan 'x6' bijvoorbeeld.
Die paarse.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ze zongen allemaal niet zuiver, maar eentje sloeg de plank wel heel erg mis. Geen idee wie dat was
Ik zal mijn hulplijn in Hardenberg eens inschakelen, kom ik nog op terug!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:17 schreef Rnnz het volgende:
Ze zijn ook een beetje wereldvreemd, of ligt dat aan mij?
Misschien dat Mark ons daar een keer helderheid in kan geven?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en wat te denken van de mensen die de apostrof toch mee sms-en, wat gebeurt er met die stemmen?
Ligt aan jou, volgens mij zijn ze heel spontaan en leukquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:17 schreef Rnnz het volgende:
Ze zijn ook een beetje wereldvreemd, of ligt dat aan mij?
Ja, de sopraanstem stond te hard. Ik dacht dat het aan mij lag maar nu jij het ook gehoord hebt...quote:Op zondag 31 december 2006 00:19 schreef Natalie het volgende:
Had het idee dat één van hun microfoons veel te luid was afgesteld. Of iemand heeft een hard stemgeluid, want ik hoorde steeds eentje er bovenuit komen, en die anderen hoorde ik amper. Jammer, hoor...
Vond het om bovenstaande reden ook niet prettig in het gehoor liggen.
Klopt, vooral die blauwe..quote:
Dat dus. Verder vond ik ze wel erg leuk.quote:Op zondag 31 december 2006 00:19 schreef Natalie het volgende:
Had het idee dat één van hun microfoons veel te luid was afgesteld. Of iemand heeft een hard stemgeluid, want ik hoorde steeds eentje er bovenuit komen, en die anderen hoorde ik amper. Jammer, hoor...
Vond het om bovenstaande reden ook niet prettig in het gehoor liggen.
Oude kleding is toch ook in!quote:Op zondag 31 december 2006 15:44 schreef Dagonet het volgende:
Slechte act en kleding uit een songfestival begin jaren 80.
quote:Op zondag 31 december 2006 21:51 schreef SpecialGuest het volgende:
Laat de grapjes over 'afvallen' maar komen.
quote:Op zondag 31 december 2006 02:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat we de eerste afvaller te pakken hebben.
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever Christan zien vertrekken.... en GS volgende week... maar helaas.. nog een keer naar die Christian met zijn bloemkool op zijn gezicht kijken
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo, dat ruimt op.. Wat waren ze weer dramatisch gisteren, dat zoiets überhaupt in de finalerondes mag staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |