nou, ik vond het toen net buiten toch verrekes koudquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Niet zo raar dat de KNMI het zo extreem warm vindt voor de tijd van het jaar![]()
ik vraag mij af hoe betrouwbaar dat ensemble gemiddelde is als de spreiding dusdanig groot is....quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Vet! Na het kouprikje van donderdag en vrijdag weer even omhoog en gelijk weer een prik![]()
Tot 13 november redelijk betrouwbaar opzich...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vraag mij af hoe betrouwbaar dat ensemble gemiddelde is als de spreiding dusdanig groot is....
op de 1 of andere manier was ik er van overtuigd dat we al heel dicht bij 13 nov zatenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tot 13 november redelijk betrouwbaar opzich...
mooi!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:44 schreef -CRASH- het volgende:
Het was weer een geslaagde zonsondergang...
Iriserende wolken met schaduwspel en hoefijzer wolken
[afbeelding]
Prachtigquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:44 schreef -CRASH- het volgende:
Het was weer een geslaagde zonsondergang...
Iriserende wolken met schaduwspel en hoefijzer wolken
[afbeelding]
Mooi gedaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Prachtig
[afbeelding]morgen zon en wolkenvelden
tevens een test
![]()
Hier was het vanmorgen wel koud zeghoeveel graden het was dat weet ik helaas niet
Jij slaat doorquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
OMG!!
[afbeelding]
GFS slaat door![]()
West Frankrijk![]()
quote:
ja dat heb je wel 's in de winter hèquote:Op woensdag 8 november 2006 11:36 schreef highway101 het volgende:
afwachten maar. De verwachting is wel dat het eindelijk kouder gaat worden.
jan visser spreekt van een westcirculatie volgende weekquote:Op woensdag 8 november 2006 11:36 schreef highway101 het volgende:
afwachten maar. De verwachting is wel dat het eindelijk kouder gaat worden.
De kans dat die dag de minimumtemperatuur in het noorden onder de 4 graden zakt is nog geen 20%. Lijkt me dus sterk dat er sneeuwbuien komen. Maar wie weet, van mij mag 'tquote:Op woensdag 8 november 2006 09:01 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Voor wat het waard is: Jeuhhhhhhhhh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |