Daarom gaat-ie ook al zo lang mee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:11 schreef Lamon het volgende:
Het is ook een altijd relevante signature wat dat betreft.![]()
Niemand denkt dat hij of zij dom is. Het onderscheid dat jij maakt, bestaat niet in de hoofden van de mensen over wie we het hebben.quote:Maar goedaardige domme mensen zijn veel minder erg dan kwaadzinnige domme mensen die denken dat ze alles behalve dom zijn.
Nou, ik denk dat het heel lastig kan zijn, hoor, iemand die je gedachtesprongen niet kan volgen. Iemand die je onbegrijpend aankijkt als je een 'scherp' grapje maakt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Het is heel makkelijk, hoor, wat mij betreft: lief wint altijd. Dan maar niet zo slim, boeiuh.
Het is idd beter als je op dezelfde golflengte zit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:24 schreef broer het volgende:
Nou, ik denk dat het heel lastig kan zijn, hoor, iemand die je gedachtesprongen niet kan volgen. Iemand die je onbegrijpend aankijkt als je een 'scherp' grapje maakt.
Maar of dat erger is dan een niet-lief meisje weet ik niet. Misschien heb je daar dan toch wel weer gelijk in.
Jij mag nog helemaal niet gaan spelen in Onzin, ik wil nog een reactie van je in Politiek.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
i.r is wel ok. ole ole
Sommige mensen kunnen dat gewoon niet handelen, Lamon.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet gaan spelen in Onzin, ik wil nog een reactie van je in Politiek.
Waarom moet ik altijd in My Active Topics naar mijn eigen naam gaan zitten staren, terwijl ik zo mijn best doe om een fatsoenlijke reactie te plaatsen?
geef eens een linkje, ik kom de hele dag al snotapen tegen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet gaan spelen in Onzin, ik wil nog een reactie van je in Politiek.
Waarom moet ik altijd in My Active Topics naar mijn eigen naam gaan zitten staren, terwijl ik zo mijn best doe om een fatsoenlijke reactie te plaatsen?
Oh sorry, ik had de ernst van je razend drukke en wilde internetleven even niet in beschouwing genomen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geef eens een linkje, ik kom de hele dag al snotapen tegen...
je bent niet, hoe moet ik dat subtiel brengen, top of my list., sterker nog ik kan me je helemaal niet herinneren.
geef eens een linkje. dan zal ik met beste eer en geweten jouw prangende vraag proberen te beantwoorden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had de ernst van je razend drukke en wilde internetleven even niet in beschouwing genomen.
Ik heb niets gezegd, excuses.
quote:
Ow, dat weet ik ook niet.quote:Op zondag 5 november 2006 03:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel, waarom post ie niet meer!!
Hallo fiets. Wat ben je aan het surveilleren??quote:
Ze fietsen veel daar en ook surveilleren zijn ze erg goed in.quote:Op zondag 5 november 2006 03:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hallo fiets. Wat ben je aan het surveilleren??
Ow, en ik moet voor mijn werk naar China. Is dat wat? China??
NB is overleden ik ben op zoek naar een nieuw huisjequote:Op zondag 5 november 2006 03:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 november 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
ER Wim van Hanegem zou naar China gaan als trainer. Tot een verslaggever tegen hem zei : 'Willem als je BabiPanjang gaat halen bij de Chinees op de hoek heb je al heimwee.'
Willem ging niet
Ach schei uit zeg!! Overgewaardeerd zul je bedoelen!'t Is net Sylvester Stallone, alleen kan Sean wél praten.quote:Op zondag 5 november 2006 03:27 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een fan van Sean Penn. Erg ondergewaardeerde acteur.
Tong...quote:Ha ER![]()
Ach, ik hoef maar een weekje. Wat mensen trainen. En ik lust toch geen babi pangang. Wél Sang Kwak!!!quote:Op zondag 5 november 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
ER Wim van Hanegem zou naar China gaan als trainer. Tot een verslaggever tegen hem zei : 'Willem als je BabiPanjang gaat halen bij de Chinees op de hoek heb je al heimwee.'
Willem ging niet
Ik was niet grumpy, het kwam totaal verkeerd over ER. Excuses daarvoorquote:
Met AZ'67 kom je ook verder dan met 't Chinees Nationaal elftal.quote:Op zondag 5 november 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
Willem ging niet
Volgens mij kennen ze in China niet eens BabiPangjang en betekent Fou Joung Hay : 'Mag ik in je bek schijten'?'quote:Op zondag 5 november 2006 03:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach, ik hoef maar een weekje. Wat mensen trainen. En ik lust toch geen babi pangang. Wél Sang Kwak!!!![]()
Dit :quote:Op zondag 5 november 2006 03:33 schreef ElizabethR het volgende:
Oke, no problem
Wat trekt jou precies aan in Penn dan?? Vraag ik me werkelijk af!!!
Euhhhhquote:Op zondag 5 november 2006 03:49 schreef tong80 het volgende:
maar was bevooroordeeld door zijn Madonna connectie.
Die ken ik niet.quote:Op zondag 5 november 2006 03:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Euhhhh
Ik zie altijd Noah Wyle in rollen die Penn doet. Veel betere acteur, en vergelijkbaar qua uitstraling.
Mjah, dat mag dan wel weer van mij hoor, doet Brammetje Biesterveld ook als ie gestalked wordt door de paparazzi.quote:Op zondag 5 november 2006 03:53 schreef tong80 het volgende:
Oh ja hij was het vriendje van Madonna en sloeg dan elke even dag een fotograaf voor z'n muil
Precies. Echte sterren bijten van zich af.quote:Op zondag 5 november 2006 03:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, dat mag dan wel weer van mij hoor, doet Brammetje Biesterveld ook als ie gestalked wordt door de paparazzi.
Waarschijnlijk gaf Madonna hem opdracht tot....quote:Op zondag 5 november 2006 03:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Echte sterren bijten van zich af.
Nee ook niet van Warren Beaty, Banderas, kwom pong Chow en Henk van der Linden.quote:Op zondag 5 november 2006 03:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaf Madonna hem opdracht tot....
Die kinderen met die achterlijke Franse stedennamen zijn toch niet van Penn??
Trusten ERquote:Op zondag 5 november 2006 04:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga trouwens maffen, heb een nieuw boek en dat is zo slaapverwekkend dat ik het permanent op mijn nachtkastje hou!!
Trusten
Het lukt niet!!! Amusant topicje in FBquote:
Welkom in deze altijd weer dynamische reeks, zhi.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
i.r is wel ok. ole ole
Eigenlijk zou dit nu in Lamon's Bikkeltijd thuishoren.quote:Op maandag 6 november 2006 01:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welkom in deze altijd weer dynamische reeks, zhi.
En Lamon: Wat die post in het vorige topic (ja, ik lees alles terug) over mijn kokketeren met de traagheid van dit topic betreft: VOLKOMEN TERECHT. Het zou best nog wat langzamer kunnen. Al vind ik het ook wel leuk om zo nu en dan wat terug te lezen. Maar 1 topic per 3 weken vind ik een mooi gemiddelde.
Een echte politicoloog heeft zojuist al iets verkiezing-gerelateerds gepost op Brimstig en ziet morgne wel verder.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:17 schreef Mike het volgende:
IR, een echte politicoloog zit nu toch CNN te kijken en af te wachten wat er met de verkiezingen in de VS gebeurt?
is dat politiek dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:17 schreef Mike het volgende:
een echte politicoloog [..] de verkiezingen in de VS
Dit is nog steeds semi en kan 't echte Bikkeltopic niet vinden.quote:Op donderdag 9 november 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen doet per ongeluk omhoog schoppen
* Snel Arcee doet groeten
Ik heb mezelf gek gezocht maar kan het ook niet vindenquote:Op donderdag 9 november 2006 05:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is nog steeds semi en kan 't echte Bikkeltopic niet vinden.![]()
PS!quote:Op donderdag 9 november 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen doet per ongeluk omhoog schoppen
* Snel Arcee doet groeten
Twee!!! dagen vliegen!! Gadverrrrrrquote:
Ohm nee, goeie tip!! Ik dnek ook nooit na!!!quote:Heb je al in TRV geïnformeerd
Dat heb je al eerder verteld, in deel 23quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik kom net van een optreden van de Nits. En ik heb het vast al eens in minder duidelijke bewoordingen geprobeerd kenbaar te maken, maar ik wil het nu wel even zwart op wit zetten: De Nits zijn de beste band van Nederland.
PSquote:
Nietus!quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat heb je al eerder verteld, in deel 23
Maar fijn dat je weer genoten hebt!!!!
Nou ja, laat het dan deel 24 of 54 zijn geweest, je hebt het al eerder verteld!!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nietus!
Dit was de eerste keer dat ik ze echt live gezien heb, ER. Maar volgende maand ga ik weer, in Paradiso.
Elies.quote:
Yi Min??quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:25 schreef Q. het volgende:
Ho.
Muziek is in mijn ogen meer een verlengde van de gemoedstoestand waar de persoon toch al inzit.quote:Op zondag 12 november 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Ik ben benieuwd.
Zou het veelvuldig luisteren naar muziek nou agressie remmend kunnen werken?
Er zijn al eerder onderzoeken geweest volgens mij, van dit tot het gebruiken van bepaalde medicijnen of juist niet, veel sex hebben, genoeg slapen, geen of weinig vlees eten en noem maar op.
Dus ik bedoel niet in aanwijsbare, door onderzoek bevestigde theorie, maar meer gewoon of het voorstelbaar is.
Of zou het weer meer met welke muziek je luistert en met welke intentie je op dat moment daarmee hebt te maken hebben?
Ik heb al een hoop onzin van je gelezen, maar dit...quote:Op zondag 12 november 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Zou het veelvuldig luisteren naar muziek nou agressie remmend kunnen werken?
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Sabrina: "Ik voel me hypocriet"
De jouwe mag wel eens een update krijgen eigenlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ze blijven leuk, die sigs van jou.
Ben je klaar voor je overhoring? Ik heb expres veel sigs gewisseld vorige weekquote:Op woensdag 15 november 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ze blijven leuk, die sigs van jou.
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De jouwe mag wel eens een update krijgen eigenlijk
Echt niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
De jouwe mag wel eens een update krijgen eigenlijk
Nee, zó goed heb ik niet opgelet.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ben je klaar voor je overhoring? Ik heb expres veel sigs gewisseld vorige week![]()
Maar ik weet 't allemaal niet meer. Ik had op jou gerekendquote:Op woensdag 15 november 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, zó goed heb ik niet opgelet.
Maar ik ben wél in voor een mooie bloemlezing.
Echt welquote:
Zoefquote:Op woensdag 15 november 2006 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Echt wel
Ouwe zemelaart!!
WA, hij heeft het in het algemeen over domme mensen hoor, niet persé op dit forum. Anders stond er wel: 'God, wat zijn er toch veel domme mensen op dit forum'
En nu ga ik Willem de Zwijger weer nadoen!!
Miep Miep!
Neuh.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Waarom eigenlijk, Elizabeth? Heb je vertrouwen gekregen in de mensheid?
Sorry.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik weet 't allemaal niet meer. Ik had op jou gerekend![]()
Dat is ook wel een mooie. Die gaat in het nog-te-gebruiken-mapje.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
'God, wat zijn er toch veel domme mensen op dit forum'
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neuh.
Niet meer dan eerst.
Wat heeft het zijn van dom te maken met het hebben van vertrouwen dan??
Kun je alleen slimme mensen vertrouwen? Ik dacht het niet. Juist niet!! Die zijn te gehaaid, die stabben backs!!
Ik heb een grenzeloos vertrouwen in de paardenboer hier in het dorp. Tandenloos, 81 jaar, rooie neus van de whiskey, zelden sober, stinkt naar pies en mest, rijdt in een ouwe Eend (de enige in Ierland denk ik) en geeft je alsmaar handjes, met rouwnagels enzo....
Toch vertrouw ik die mijn handtas toe, met heel mijn hebben en houwen erin, paspoort, rijbewijs, credit cards....
Hij zou zich doodongelukkig voelen als ik hem vroeg om dat ding een half uur voor me te dragen, maar hij zou het doen. Onder het mompelen van wat Iers gevloek.
Ja. Want ik weet 't niet meerquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Hij zou zich doodongelukkig voelen als ik hem vroeg om dat ding een half uur voor me te dragen, maar hij zou het doen. Onder het mompelen van wat Iers gevloek.
Mwah, dan vind ik die ene die je nu hebt leuker.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ja. Want ik weet 't niet meer![]()
Ik heb er nog eentje die ik niet in mijn sig heb gebruikt. Sabrina: "Kidneybonen, nooit van gehoord."
Maar je hebt geen idee waar 't op slaatquote:Op woensdag 15 november 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Mwah, dan vind ik die ene die je nu hebt leuker.
Je wilt niet weten waaróm ik die man zo vertrouw?? Echt niet om zijn ludieke uiterlijk hoor, en ook niet omdat ie écht Iers is.quote:
Nee. Maar ik vind het een uitspraak die niet klopt. Je bént het of je denkt dat anderen je het vinden. Maar je 'voelt' je niet hypocriet. Vind ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je hebt geen idee waar 't op slaat![]()
Op die manier. Had ik niet bij nagedacht.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind het een uitspraak die niet klopt. Je bént het of je denkt dat anderen je het vinden. Maar je 'voelt' je niet hypocriet. Vind ik.
Dat was niet goed voor me die dagdienst.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:06 schreef broer het volgende:
Hoe is je nieuwe baan eigenlijk?
Dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:12 schreef broer het volgende:
O, kut zeg.
Ik hoop dat je snel iets nieuws vindt om te doen.
Ik heb 't een beetje gehad met al die mooie verhalen en als je dan een week er werkt, blijft er weinig over van al die mooie functieomschrijvingen.quote:Op woensdag 15 november 2006 05:10 schreef Ole het volgende:
Leve de staking!
Nou ja.. wordt dus thuis werken, maar ook wel lekker..
Dat is nog 't handigste , op die manier kun je dus je meest productieve tijden gebruiken en bij mij is dat wat anders dan het standaard 8 tot 5 gebeuren.quote:Op woensdag 15 november 2006 05:19 schreef Ole het volgende:
En mag zelf bepalen of ik van 4 tot 10 werk of van 16 tot 24.00
Echt waar, een klein beetje maar.quote:Op donderdag 16 november 2006 02:54 schreef tong80 het volgende:
Je weet zeker dat je een beetje aangeschoten bent ?
Ik dacht juist het tegendeel bewezen te hebben.quote:
Wat ik me nu aangeleerd wel afvraag, is of het verstandig is om dat adres te laten staan.quote:
Welk liedje?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb Veldhuis en Kemper nooit echt gemogen
Maar wat ze met dit liedje zeggen, wil ik al jááááááren tegen iemand kwijt!!
Wat een heerlijk liedje!
Het liedje in het linkje Lamon.quote:
Nee, ik heb het over 'Wat heb je nodig'quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Bij mij doet het linkje het niet. Maar ik gok dat je het over Bijzonder hebt.
Leuk nummer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het liedje in het linkje Lamon.
O, die ken ik niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, ik heb het over 'Wat heb je nodig'
En misschien moet je even wat codecs downloaden ofzo, het is een geweldige tekst!! EN een geweldig arrangement ook trouwens
Ik vind A&dM helemaal niks. Dan steekt dit duo er inderdaad goed tegen af.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Leuk nummer.
Maar ik vind Veldhuis en Kemper sowieso best leuk. Ze worden altijd vergeleken met Acda en De Munnik door veel mensen, en dan als mindere kopie beschouwd, maar ze zijn veel directer in hun poetische uitingen. Het is echt wat anders qua stijl.
Ik vond ze altijd erg lijken op Ajuinen en Look. (Maar ook daar dan weer een mindere kopie van.)quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:50 schreef Lamon het volgende:
Ze worden altijd vergeleken met Acda en De Munnik door veel mensen
Het linkje is direct van de website van Veldhuis en Kemper. En het begint ongeveer 10 seconden voor het liedje aanvangt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
O, die ken ik niet.
En het filmpje doet het wel, maar hij komt niet bij de juiste begintijd uit. En een hele uitzending Paul de Leeuw trek ik niet. Vandaar.
Qua muziekstijl zeker ja. Heb ik ook altijd gevonden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vond ze altijd erg lijken op Ajuinen en Look. (Maar ook daar dan weer een mindere kopie van.)
Ja. En bij mij begint-ie dus aan het begin van de uitzending. Dat bedoel ik. (En ik krijg geen tijdsaanduiding in beeld, dus ik kan ook niet scrollen.)quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Het linkje is direct van de website van Veldhuis en Kemper. En het begint ongeveer 10 seconden voor het liedje aanvangt.
Ik weet niet meer precies hoe de teksten van Ajuinen en Look ook alweer waren. Dat was in mijn middelbare-schooltijd. Eeuwen geleden, dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
Qua muziekstijl zeker ja. Heb ik ook altijd gevonden.
Qua tekst dan weer niet helemaal.
Ze zijn een stuk liever qua tekst, volgens mij.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe de teksten van Ajuinen en Look ook alweer waren. Dat was in mijn middelbare-schooltijd. Eeuwen geleden, dus.
Prima, hoe zat het ook alweer met die share site?quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Oe! Mp3-tje, als je die hebt!
Ik heb het nummer alleen maar op cassette, en ik heb geen cassetterecorder meer.
Qua naam wel, qua muziek nog niet echt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:28 schreef broer het volgende:
Dan even een tip als tegenprestatie: ken je Damien Rice al?
Jezus, broer, da's wel een beetje overkill. Zo snel ben ik niet. Ik vind dit volgens mij een heel mooi album, want Me, My joke and I, en Accidental Babies gaan er ook in als koek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Ze draaien '9 crimes' heel vaak op Kink FM. Zo ben ik er ook aan gekomen.
Als je dit leuk vindt, is zijn album 'O' ook wel een goeie tip.
Ik ga ook. Geweldig album, Dank.quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Geen dank.
Dan kan ik nu gerust gaan slapen.
Welterusten.
Jawel, helemaal aan het einde. 3 minuten ervoor dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. En bij mij begint-ie dus aan het begin van de uitzending. Dat bedoel ik. (En ik krijg geen tijdsaanduiding in beeld, dus ik kan ook niet scrollen.)
Hah!! Damien Rice doet het met Christy Moore!!! Rasechte Ier dus, Christy dan.....quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga ook. Geweldig album, Dank.
Ik ga de komende dagen mijn pathos uitpreken over dit album.
Ik had al het gevoel dat ik iets miste.quote:Op maandag 20 november 2006 01:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
De spin-off in KPD is de laatste tijd succesvoller dan het origineel.
Je mist alleen maar wat foto's van vrouwelijke semi-rondingen. Mag geen naam hebben hoor!!quote:Op maandag 20 november 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat ik iets miste.
Toch welterusten, I.R.
semi-tieten. Deel 1.quote:Op maandag 20 november 2006 01:57 schreef broer het volgende:
I.R. Baboons semi-rondingentijd?
Bij welk deel zijn ze al?
Ik moest vanavond twee keer ongeveer drie kwartier rijden. Vier cd's had ik bij me. Op de heenweg Damien Rice aangezet, ook al heb ik die de afgelopen week al heel vaak gedraaid. Voor ik aan de terugreis begon heb ik nog eens de drie andere cd's doorgekeken, en toen met een grote glimlach nóg een keer Damien Rice aangezet. Hij wil maar niet gaan vervelen, die cd.quote:Op maandag 20 november 2006 02:09 schreef Lamon het volgende:
En over Damien Rice, ik ga mezelf gewoon even persifleren voordat anderen dat doen;
Damien Rice...pathos...pathos...pathos...geniaal...gevoeld...accidental babies...Me, my yoke and I...emotioneel doortastend...eerlijk...9 crimes...geweldig...echte songwriter...intens...wow!
Ik heb O ook even gedownload alvast, al ga ik die zeker niet intensief draaien voordat ik met dit album klaar ben (wat nog wel even gaat duren), en een snelle luisterbeurt gegeven. Maar ik denk, geheel tegen critici en algemene fanmeningen in, dat ik 9 echt veel beter ga blijven vinden.quote:Op maandag 20 november 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Ik moest vanavond twee keer ongeveer drie kwartier rijden. Vier cd's had ik bij me. Op de heenweg Damien Rice aangezet, ook al heb ik die de afgelopen week al heel vaak gedraaid. Voor ik aan de terugreis begon heb ik nog eens de drie andere cd's doorgekeken, en toen met een grote glimlach nóg een keer Damien Rice aangezet. Hij wil maar niet gaan vervelen, die cd.
Ik las een review in Nieuwe Revu die beide cd's op gelijke hoogte stelt. Maar verder vindt 'men' O inderdaad toch een stuk beter. Ik vind zelf 9 ook beter. Misschien heeft het ermee te maken welke je het eerste hoort? Net zoals met covers van bepaalde nummers. Soms vind je de cover beter dan het origineel, simpelweg omdat je die het eerst hebt gehoord.quote:Op maandag 20 november 2006 02:20 schreef Lamon het volgende:
Maar ik denk, geheel tegen critici en algemene fanmeningen in, dat ik 9 echt veel beter ga blijven vinden.
Speknek postte al dat ie het niks vond en dat ie graag Lamons tietentijd wilde. Maar de grap van semi-tietentijd was dat je maar 1 borst mocht zien. En Jane had het bedacht.quote:Op maandag 20 november 2006 02:09 schreef Lamon het volgende:
Op zich wel goed dat we in een topic posten dat zijn eigen spin-off heeft.
Dan is het eigenlijk sowieso al goed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Jane had het bedacht.
Nou, dat was weer omdat ik me bij haar beklaagd had dat dwerg en mike wel een verjaardagstopic in KPD hadden gekregen en ik niet. Maar nu is 'mijn' topic alsnog het succesvolst. Ha, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk sowieso al goed.
Nou, eigenlijk is het heel simpel. Het was van de mensen die boven de soos wonen, het zgn bovenhuis. Maar alleen de kamers aan de achterkant van het huis gaven het feest. En het was nog op de Prinsengracht ook. Dus eigenlijk is het een heel logische naam.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Mooie naam voor een feest, 'Achterhuisfeest'.
Dat is niemand ooit hier.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Ik deed ook niet ironisch of sarcastisch.
Een andere gast, die het wel een mooi kodakmoment vond (maar zelf toch niet dezelfde pose durfde in te nemen). Maar het was sowieso nogal een chaotisch feestje (zie dit en dit), en op een bepaald moment was het bier ook nog eens op.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Wie zit er met zijn hoofd in je knieholte, eigenlijk?
Nou, zolang je zelf niet verantwoordelijk bent is het best leuk. Maar goed, het ergste feestje dat in deze categorie had ging hier tientallen malen overheen, en was van iemand die zei dat ie z'n appartement die dag had verlaten en dat 'alles kapot mocht'. Dat is natuurlijk ontzettend dom, en resulteerde binnen een uur dan ook in incidenten alsquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Dat zijn toch echt de feestjes die ik nooit meemaak. Nooit héb meegemaakt ook, trouwens. En eigenlijk ben ik daar wel blij om.
Ja, maar heel onduidelijk. Ze is hierde persoon onder mij. Maar er komen nog meer feestfoto's en dan zal ik zoeken of ik een betere kan vinden. Zo trots ben ik ook wel weer.quote:Staat M. ook ergens op een van die foto's?
Omdat je toen zag wat je had kúnnen bereiken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
Het ergste dat me in het uitgaansleven overkwam is in een studentencafé belanden.
Nee alleen maar kerels. Ging naar een ander café om een chickie te scoren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat je toen zag wat je had kúnnen bereiken?
Ja, ik spreid het nu al wel mooi over een jaar of 5, en ben eigenlijk van plan om dat nog wel een paar jaar vol te houden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:04 schreef Lamon het volgende:
Weet je trouwens dat ik best wel jaloers ben als ik al die studentenlol zie?
Ik heb maar 1 jaar gestudeerd, en was toen zo fucked up, dat ik er niet eens ECHT van heb genoten.
Nou, ik deed vandaag mee aan een of ander onderzoek over alcoholinformatiegidsjes, en moest daarvoor zo'n boekje doorlezen en beoordelen, en ik kreeg toch bijna een schuldgevoel toen ik las wat ik allemaal van mijn gedrag kan krijgen.quote:Ik bedoel, op concerten en andere speciale gelegenheden is het ook allemaal wel werelds, maar dan hebben we het over 4 of 5 keer per maand.
Ik zou eigenlijk ook wel 5 keer per week dat soort amusement willen hebben. Ik ben er fit genoeg voor.
Het ware studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen maar uit een beetje in een studentencafe zitten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
Het ergste dat me in het uitgaansleven overkwam is in een studentencafé belanden.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik spreid het nu al wel mooi over een jaar of 5, en ben eigenlijk van plan om dat nog wel een paar jaar vol te houden.
[..]
Nou, ik deed vandaag mee aan een of ander onderzoek over alcoholinformatiegidsjes, en moest daarvoor zo'n boekje doorlezen en beoordelen, en ik kreeg toch bijna een schuldgevoel toen ik las wat ik allemaal van mijn gedrag kan krijgen.
Nou ja, ik kreeg er 25 euro voor, en ik ben niet meteen naar de slijter gegaan om het uit te geven, dus eigenlijk valt het best mee met me.quote:
Gaat lekker zo, I.R.quote:
Die rechtsboven? Want dat is de enige die blond haar heeft, voor zover ik kan zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Gaat lekker zo, I.R.
Maar ik ben er inmiddels achter dat het dat leuke, blonde meisje is dat er een beetje dronken uitziet. Toch?
Ik vermoed dat het om deze foto gaat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:23 schreef Lamon het volgende:
Die rechtsboven? Want dat is de enige die blond haar heeft, voor zover ik kan zien.
Ja die! Hoewel ze tegen me zei dat afgelopen zaterdag de eerste keer was dat ik dronken was en zij niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Gaat lekker zo, I.R.
Maar ik ben er inmiddels achter dat het dat leuke, blonde meisje is dat er een beetje dronken uitziet. Toch?
Zo kan ik 'r niet goed zien, die kale gast zit ervoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het om deze foto gaat.
Klachten over de foto's kunt u kwijt bij de aap.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Zo kan ik 'r niet goed zien, die kale gast zit ervoor.
Oh, met m'n kaalheidsangst gaat het de laatste tijd uitstekend, zoals je ook wel kan zien. Nog sterker, ik voel me inmiddels alsof ik tot de bevoorrechte mensen behoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo kan ik 'r niet goed zien, die kale gast zit ervoor.
Ik wacht op een duidelijkere foto voor ik me uitspreek over de al dan niet leukheid van dit meisje.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja die! Hoewel ze tegen me zei dat afgelopen zaterdag de eerste keer was dat ik dronken was en zij niet.
Zie de post boven je. Maar deze reeks heeft inmiddels al zo'n niveau van intimiteit bereikt dat je in ieder geval uit beleefdheid moet zeggen dat ze er leuk uitziet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wacht op een duidelijkere foto voor ik me uitspreek over de al dan niet leukheid van dit meisje.
Die is veel duidelijker! Post die dan gelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, met m'n kaalheidsangst gaat het de laatste tijd uitstekend, zoals je ook wel kan zien. Nog sterker, ik voel me inmiddels alsof ik tot de bevoorrechte mensen behoor.
En we staan ook op deze foto, maar die is nogal vaag (en ja, m'n haar is ECHT veel te lang).
Die is jaren jonger dan jij, dus beschouw het als pure winst!quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:33 schreef Lamon het volgende:
Mijn kaalheidsangst viert trouwens hoogtij, in de zin dat het geen angst mee is maar een gegeven. Ik geef me nog 3 jaar, en dan ben ik als die gast die die andere foto blokkeert.
Ja. En ik hoorde al klachten dat de leuke mannen een beetje opwaren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:40 schreef broer het volgende:
Ze ziet er leuk uit, I.R.
Heeft ze leuke vrijgezelle vriendinnen?
Hoe komt het eigenlijk dat bijna iedereen in dit topic vooral naar indie luistert?quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben wel spraakzaam vanavond, maar ik wil jullie ook nog even attenderen op de LastFM Player (het vroegere audiogalaxy). Daar kan je een tag invoeren en dan gaat ie alleen maar muziek draaien die zo getagd is. En nou hoor ik dus al de hele avond Indie. En da's erg tof.
Op die feestjes waar jij naartoe gaat ben ik ook een van die niet-leuke mannen. Daar hadden ze niet veel aan gehad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je had zaterdag gewoon mee moeten komen, broer, hadden we meteen een soort van S-B meet gehad.
Nou, ik luister ook erg veel naar jazz, maar dat heb ik de hele middag al gedaan. Ik denk dat we gewoon allemaal redelijk creatieve geesten zijn (en dat we dat talent gewoon vergooien door hier te posten, maar goed).quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat bijna iedereen in dit topic vooral naar indie luistert?
Is dat toeval?
Ik merk dat mensen vaak die opmerking maken. (En ik vind haar voor zover dat te zien is op een foto superknap, dus daar ben ik het compleet mee eens, zonder het uit vriendelijkheid te zeggen.)quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:40 schreef broer het volgende:
Heeft ze leuke vrijgezelle vriendinnen?
Wat moet ik anders 's nachts doen op een doordeweekse dag om dat wel te benutten?quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
(en dat we dat talent gewoon vergooien door hier te posten, maar goed).
Nou, hier vallen best slimme dingen over te zeggen. Ik denk allereerst dat knappe mensen elkaar wel min of meer aantrekken. Je hebt mensen die niks aan hun uiterlijk doen, en die zullen vaker ook vriendinnen hebben die dat ook maar stom vinden, en make-up trutjes zullen ook make-up trutjes als vriendinnen hebben. Nu wil ik niet zeggen dat iedereen die zich opmaakt er leuk uitziet, maar je wil je toch wel een beetje identificeren met elkaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik merk dat mensen vaak die opmerking maken. (En ik vind haar voor zover dat te zien is op een foto superknap, dus daar ben ik het compleet mee eens, zonder het uit vriendelijkheid te zeggen.)
Ik vraag me dan 2 dingen af;
Zijn haar vriendinnen dan ook automatisch knap?
En maakt je meer kans bij die vriendinnen, dan bij alle andere willekeurige mooie vrouwen die de wereld rijk is?
Als het gewoon een gezellige ons-kent-ons post is, mag je het meteen weer vergeten, hoor, maar het is toch een grappige opmerking als je erover nadenkt.
Het eten is er wel lekkerquote:Op zondag 5 november 2006 03:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Je moet iets als je helemaal flauw bent, maar dat ik ooit zó diep zou zinken had ik toch niet verwacht.
Ik heb net een of andere film zitten kijken met SeanPenn
Hij ging erin dood, door execution met lethal injections.
Was dat maar zo............
Door zijn beroerde acteren erger ik me meestal wezenloos aan een film waarin de rest van de cast meestal heel goed uit de verf komt.
Ow, en ik moet voor mijn werk naar China. Is dat wat? China??
Het mag duidelijk zijn dat ik vrij vrolijk ben vandaag.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
Ik ben ZO benieuwd hoeveel zetels de SP morgen gaat krijgen.
Het is al 12 jaar mijn partij, en al twijfel ik zelfs een beetje of de 20 echt bereikt gaat worden, het zal in ieder geval toch wel een verdubbeling van het aantal zetels worden.
Dus voor mij wordt het een dag om naar uit te kijken.
Maar voor hoe lang?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat ik vrij vrolijk ben vandaag.
Oh, en blondje: check de OPquote:Op woensdag 22 november 2006 11:38 schreef sanniboi het volgende:
[..]
Het eten is er wel lekker![]()
[afbeelding]
sorry moest m nog ff kwijt![]()
En toch is er vrij weinig reden tot vrolijkheid.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:06 schreef Lamon het volgende:
Heel lang.quote:
Geen van beide. Afwachtend.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ben jij vrolijk of teleurgesteld?
Die linkse coalitie komt er niet. Dat stuit bij het CDA op onoverkomelijke problemen. Precies ook de reden dat ik politiek gezien niet vrolijk ben. Dat plus het feit dat Wilders negen zetels heeft gekregen. Erg, erg beangstigend vind ik dat.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Geen van beide. Afwachtend.
Als er een linkse coalitie komt (voor de duidelijkheid: ik heb uiteindelijk toch maar GroenLinks gestemd hoewel ik helemaal niet wilde stemmen), ben ik heel benieuwd wat ze ervan bakken.
Ben jij vrolijk?
Ik snap er geen reet van.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heel lang.
Dit is iets waar ik na 12 jaar heel veel plezier uit schep.
Al komt dit voor anderen als een grote verrassing, dit is voor mij een geleidelijke bevesting, dat ik me hier met recht nog thuisvoel.
En ze hoeven van mij niet eens te regeren nu, het gaat enkel om de potentie.
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Dat bedoel ik, je weet nooit wat voor coalitie er komt. Misschien stuurt Trix ze weer eens terug als 't niet wil lukkenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Die linkse coalitie komt er niet. Dat stuit bij het CDA op onoverkomelijke problemen. Precies ook de reden dat ik politiek gezien niet vrolijk ben. Dat plus het feit dat Wilders negen zetels heeft gekregen. Erg, erg beangstigend vind ik dat.
Whatever...quote:Op donderdag 23 november 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Dus 't feit dat je op de SP kunt stemmen, maakt je al blij?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Whatever...
Ik was niet moeilijk aan het doen, dus dan houdt het op.
Ik kijk niet alleen maar naar verkiezingen en poppetjes, maar naar hoe de samenleving om mij heen durft te denken, zo moeilijk maak ik het niet..
Dan moeten er 6 partijen aanschuiven.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Als er een linkse coalitie komt
Precies, dat is onwerkbaarquote:Op donderdag 23 november 2006 01:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan moeten er 6 partijen aanschuiven.
WAquote:Op donderdag 23 november 2006 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
Precies, dat is onwerkbaar![]()
ArceeIk mis nog steeds het gezellige stats-topic
![]()
Jij ziet de uitslag van de verkiezingen als een vertaling van een beter wordende samenleving?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:41 schreef Lamon het volgende:
Whatever...
Ik was niet moeilijk aan het doen, dus dan houdt het op.
Ik kijk niet alleen maar naar verkiezingen en poppetjes, maar naar hoe de samenleving om mij heen durft te denken, zo moeilijk maak ik het niet..
Kan het opnieuw wordenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
WA
Ja, vooral toen het nog gezellig was.
Natuurlijk niet..quote:Op donderdag 23 november 2006 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus 't feit dat je op de SP kunt stemmen, maakt je al blij?![]()
Ha, ben ik nu de topickiller?quote:Op donderdag 23 november 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet..
Laat maar, ik heb er al geen zin meer in. Je neemt mijn hele momentum weg.
No probquote:Ik zei niets meer of minder, dan dat ik blij ben dat ik in een land leef, dat nogal wat kortzichtigheid en "vreemdelingen"-haat heeft gekend de laatste jaren, nu laat zien dat in eenheid en saamhorigheid leven niet helemaal onmogelijk is in de nabije toekomst.
Ik moet ook niet te socialistisch worden in dit topic. Mijn fout..
Daar was het topic ook niet voor bedoeld, maar ik liet me even gaan.
Ik zie PS ook nooit meer.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Kan het opnieuw worden![]()
Ik moet toch een basis hebben als het BB6-forum wordt opgeheven?Ik zie PS nooit meer. Jou niet. Bruce niet. Tong niet. Etc.
![]()
Meer een niet reddeloos verloren samenleving, wat ik stiekem wel eens dacht.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij ziet de uitslag van de verkiezingen als een vertaling van een beter wordende samenleving?
Neuh, ik ben niet zo van 't schaatsenquote:Op donderdag 23 november 2006 02:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zie PS ook nooit meer.
Hou je van schaatsen kijken?
Tong niet tegenkomen is erg knap, trouwens.
Dat snap ik echt niet. Tuurlijk, SP wint 17 zetels, maar PvdA verliest er 10 en Wilders wint er 9.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
Ik zei niets meer of minder, dan dat ik blij ben dat ik in een land leef, dat nogal wat kortzichtigheid en "vreemdelingen"-haat heeft gekend de laatste jaren, nu laat zien dat in eenheid en saamhorigheid leven niet helemaal onmogelijk is in de nabije toekomst.
Jammer.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Neuh, ik ben niet zo van 't schaatsen![]()
Nee, dat is begrijpelijk, het resultaat van de SP is fantastisch.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
Mijn excuus is dat ik vrij euforisch ben over het resultaat dat de SP geboekt heeft, en 1 dagje mezelf laat gaan.
Dat moet kunnen, toch?
Precies.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen op de SP stemmen om sociaal-economische redenen en omdat Marijnissen duidelijke taal spreekt en geen compromis-taal zoals Bos.
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jammer.
Daar zitten Bruce en ik, kom eens langs.
Streng, hoor.quote:
Ik stem niet voor links, ik stem al 12 jaar op SP.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat is begrijpelijk, het resultaat van de SP is fantastisch.
Maar als je het maatschappijbreed trekt dan vind ik 't signaal minder groot. Dan wint links een stuk of 7 zetels.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 november 2006 02:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Streng, hoor.
Ik ga slapen, trouwens.
Truste WA.Lamon
(Na dit irritante intermezzo begin ik gewoon lekker opnieuw, en doe ik net alsof de paar voorgaande posts niet bestonden.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je in al zijn uitspraken het woord 'moslims' wel eens vervangen door het woord 'joden'?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp niet goed dat hij als een racist wordt afgeschilderd. Hij is echt niet extreem-rechts. Hij komt alleen knap ongenuanceerd uit de hoek.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:04 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je in al zijn uitspraken het woord 'moslims' wel eens vervangen door het woord 'joden'?
De teletijdmachine brengt je sneller terug naar 1933 dan je 'zondebok' kunt zeggen.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Politiek is niet zo'n goed smeermiddel voor ons, geloof ik, of wel?
Alizée?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat dat meisje met die Franse chansons?
Vast verkrijgbaar bij uw lokale platenzaak. Ik heb 't niet zo op chansons.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Erg mooi, voor midden in de nacht. Al is het wel een beetje bij gebrek aan een dvd van Jacques Brel.
Wat draai je dan wel, zo midden in de nacht?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Vast verkrijgbaar bij uw lokale platenzaak. Ik heb 't niet zo op chansons.
Blues/bluesrock vind ik uitermate geschikt voor laat op de avond en 's nachts. Rory Gallagher dus. Maar nu heb ik even AC/DC.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Wat draai je dan wel, zo midden in de nacht?
Blues vind ik juist rustgevend op dat tijdstip. Metal draai ik eigenlijk nooit. In de auto luister ik vrijwel uitsluitend naar Slam FM (af en toe Cas of Veronica), met dance/r&b/trance. Tja, de doelgroep ben ik niet echtquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Dat is me te onrustig voor de nacht. In de auto mag ik graag hardere rock draaien. Al zal ik niet gemakkelijk bij bluesrock uitkomen. Ik neig dan toch meer naar de metal.
Verschillende plekken, verschillende stemmingen. Ik moet geen mooie ballades tijdens het koken. Dan zet ik liever foute disco aan. Of harde elektronica. Terwijl ik vanavond niet naar een elektronica-avond in mijn favoriete zaal ben geweest omdat ik dat tijdens het uitgaan liever niet hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Maar dat hoef ik thuis weer niet te horen. Raar is dat.
Zijn nieuwe cd wordt de hemel in geprezen. Voor mij hoeft 't niet zoquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Verschillende plekken, verschillende stemmingen. Ik moet geen mooie ballades tijdens het koken. Dan zet ik liever foute disco aan. Of harde elektronica. Terwijl ik vanavond niet naar een elektronica-avond in mijn favoriete zaal ben geweest omdat ik dat tijdens het uitgaan liever niet hoor.
Het is allemaal afhankelijk van de stemming die je wilt kiezen voor bepaalde gelegenheden.
Alleen Tom Waits kan altijd en overal.
Ik schrok!quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:56 schreef wyccie het volgende:
BOEH!
Ik ken zijn nieuwe nog niet. Het zijn er drie, heb ik me laten vertellen. Ik ben er erg benieuwd naar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn nieuwe cd wordt de hemel in geprezen. Voor mij hoeft 't niet zo![]()
Wel de punten optellen uit dit topic, hè!quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga zo een fijn nieuw topic openen. Even doorbabbelen, semi-bikkels.
Heel goed. Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:00 schreef wyccie het volgende:
Ja.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:01 schreef broer het volgende:
Wel de punten optellen uit dit topic, hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |