Daarom: I.R.Baboons Semi-bikkeltijd, deel 23.
quote:Goddomme is een mooi woord.
Op dinsdag 30 december 2003 02:27 schreef Pjederdy het volgende:
Ik wilde al gaan klagen en vragen waarom deze nou al wordt geopend, is het goddomme al half drie.
En het is ook al laat. Maar dat geeft niet.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 02:26 schreef broer het volgende:
Omdat er soms ook wel eens gebruikers zijn die alleen *meldt* willen posten.
quote:Ik zit nu al een paar dagen te denken dat je me in de maling neemt. Ik zat een paar dagen geleden heel nostalgisch twee schilderijen te posten in de semi-bikkeltijd. En prompt daarna kwam jij ook met nostalgische posts.
Op dinsdag 30 december 2003 02:32 schreef Lamon het volgende:
Worden anderen ook zo nostalgisch rond de jaarwisseling, of ligt het aan mij?
Maar nu snap ik (hoop ik) dat je serieus nostalgisch bent. En dat het niet aan mij ligt.
Het zal wel aan het jaargetijde liggen.
Heb je Modern Talking alweer gedraaid?
quote:Geen enkele relatie, ik meen het absoluut.
Op dinsdag 30 december 2003 02:36 schreef broer het volgende:
Ik zit nu al een paar dagen te denken dat je me in de maling neemt. Ik zat een paar dagen geleden heel nostalgisch twee schilderijen te posten in de semi-bikkeltijd. En prompt daarna kwam jij ook met nostalgische posts.
quote:Ja hallo, ik ben nostalgisch, niet oud.
Heb je Modern Talking alweer gedraaid?
quote:Lekker is dat soms. Diep in de nacht tranen in je ogen krijgen van het minste of geringste. Maar niet te vaak doen. Vooruit kijken is toch het beste.
Op dinsdag 30 december 2003 02:43 schreef Lamon het volgende:
Geen enkele relatie, ik meen het absoluut.
Ik ben nostalgisch over mijn leven, oude klasgenoten, mijn vrienden, muziek, mijn jeugdfoto's, bekende geuren, over alles eigenlijk.
quote:Modern Talking is eigenlijk heel hip. Zie: Delta Lloyd-reclame.
Ja hallo, ik ben nostalgisch, niet oud.
Hoever staan de voorbereidingen voor de feestelijke cabaretvoorstelling?
quote:Ik weet dat nog niet zo zeker. Beiden hebben hun charme.
Op dinsdag 30 december 2003 02:47 schreef broer het volgende:
Lekker is dat soms. Diep in de nacht tranen in je ogen krijgen van het minste of geringste. Maar niet te vaak doen. Vooruit kijken is toch het beste.
quote:Ik kijk geen tv.
Modern Talking is eigenlijk heel hip. Zie: Delta Lloyd-reclame.
quote:Ik ben bij de vijfde songtekst beland, en kan er geen goed einde aan breien.
Hoever staan de voorbereidingen voor de feestelijke cabaretvoorstelling?
Ach, ik ben heus wel gelukkig. Ja, met mij gaat alles goed.
Ik ken het klappen van de zweep. Ik weet wat mag, wat niet mag en wat moet.
Dus maak je daarom maar geen zorgen. Ik red het allemaal wel.
Ik ben nuchter genoeg om in te zien; Het leven is soms net een spel.
En ik ben vast niet de enige, die het op deze manier bekijkt.
Het hoort bijna bij de mens. Wanneer hij volwassenheid bereikt.
En daar is ook niets mis mee. Anders sla je nog op hol.
Je kunt niet overal bij stilstaan. Dat hou je simpelweg niet vol.
Maar toch, he? Als ik eerlijk ben, wordt ik af en toe wel eens kwaad.
Ik doe er niet zoveel mee. Soms een frons op mijn gelaat.
Soms een schuine blik. Of een hele diepe zucht.
Maar misschien zou het wel eens goed zijn, als ik mijn hart hier lucht!
Dat geblaat van zoveel mensen, dat nergens over gaat!
Een allochtoon de dood in wensen, en zien als wortel van het kwaad!
Want Ze stelen onze banen!, schreeuwen ze in tranen!
Maar als ze zelf solliciteren, dan komen ze te laat.
Zelfs verstopt in dure dorpen, in hun mooie villawijk!
Worden anderen verworpen. Jawel, want ben je rijk;
Is iedereen een vijand, en op je centen uit!
Er is geen plaats meer in dit land, voor een getinte huid!
De mensen die hier komen, met naieve vrijheidsdromen,
Moeten nog na 10 jaar horen, dat ze gast zijn in dit land!
En nog voor er iets gebeurd, beginnen vingers al te wijzen!
En wordt met cijfertjes geleurd, die de schuld moeten bewijzen!
Berekend in procenten, is de kans dat een van hen het deed,
Nog hoger dan het uurloon, van de gemiddelde proleet,
Die zeurt over zijn centen, en het dalen van de rente,
En jankt; Dit land is vol! Terwijl hij zijn buik volvreet,
Met de schoarma, die hij net een straatje verder is gaan halen!
Want ze voeren geen bal uit, en ik mag dat betalen!
Wat kunnen zij er nou aan doen, dat jij je geld slecht heb belegd!
Lazer toch op, ga toch weg, niet tevreden, vette pech...
Maar ik moet er nog een verdraaid goed einde voor bedenken, aangezien het tot nu toe alleen maar bestaat uit clichematige opsommingen, ik zoek dus nog een filosofisch einde, maar echt vlotten wil het niet.
quote:Je moet ze dan ook geen van beide loslaten. En misschien is dat wel de kunst...
Op dinsdag 30 december 2003 02:54 schreef Lamon het volgende:
Ik weet dat nog niet zo zeker. Beiden hebben hun charme.
quote:Dat is op zich prijzenswaadig. Alleen in dit geval niet.
Ik kijk geen tv.
quote:Die andere vier wil je niet mailen?
Ik ben bij de vijfde songtekst beland, en kan er geen goed einde aan breien.
quote:De beste methode is proberen onder woorden te brengen wat je nu eigenlijk wilt zeggen. Ik herken deze tekst (in iets andere vorm) van een tijd terug. Toen zei je al dat je geen 'belerende' tekst wilt schrijven. Maar de vraag is wat je wel wilt. Wil je (desnoods ironisch) zeggen dat je publiek gelijk heeft? Dat het goed is dat ze asielzoekers de schuld geven? Wil je zeggen dat je die denkwijze niet goedkeurt, maar dat je het bij jezelf herkent? Kortom: wat wil je eigenlijk zeggen?
Maar ik moet er nog een verdraaid goed einde voor bedenken, aangezien het tot nu toe alleen maar bestaat uit clichematige opsommingen, ik zoek dus nog een filosofisch einde, maar echt vlotten wil het niet.
Zodra je dat onder woorden weet te brengen, kom je een heel eind verder.
quote:En nu ga je weer weg. En je vergeet I.R.Baboons Semi-bikkeltijd, deel 23.
Op dinsdag 30 december 2003 03:08 schreef Rembooo het volgende:
*meldt*en nu?
quote:Goh. Ik hier?
Op dinsdag 30 december 2003 03:08 schreef Biene het volgende:
Goh, jij hier?
Slowchat is voor in andere topics.
quote:Een gemoedstoestand die ik dan ook al jaren probeer te bereiken.
Op dinsdag 30 december 2003 03:06 schreef broer het volgende:
Je moet ze dan ook geen van beide loslaten. En misschien is dat wel de kunst...
quote:Morgenavond liggen ze bij U in de virtuele bus.
Die andere vier wil je niet mailen?
quote:Ik ging eigenlijk voor de ironische benadering van het feit dat het publiek ongelijk heeft.
De beste methode is proberen onder woorden te brengen wat je nu eigenlijk wilt zeggen. Ik herken deze tekst (in iets andere vorm) van een tijd terug. Toen zei je al dat je geen 'belerende' tekst wilt schrijven. Maar de vraag is wat je wel wilt. Wil je (desnoods ironisch) zeggen dat je publiek gelijk heeft? Dat het goed is dat ze asielzoekers de schuld geven? Wil je zeggen dat je die denkwijze niet goedkeurt, maar dat je het bij jezelf herkent? Kortom: wat wil je eigenlijk zeggen?Zodra je dat onder woorden weet te brengen, kom je een heel eind verder.
quote:Daarintegen hou ik me wel aan de afspraak.
Op dinsdag 30 december 2003 03:12 schreef broer het volgende:Goh. Ik hier?
Slowchat is voor in andere topics.
quote:Het moet al gek lopen, of Modern Talking heeft er wel een tekst over geschreven.
Op dinsdag 30 december 2003 03:17 schreef Lamon het volgende:
Een gemoedstoestand die ik dan ook al jaren probeer te bereiken.
quote:Ik ben wat rustig met mijn feedback. Dat geef ik toe. Maar ik geef mijn mening over dit soort dingen niet zo graag op een forum. Die mening is namelijk voor jou bedoeld en niet voor de gemiddelde lul die hier binnenkomt en even *meldt* roept.
Morgenavond liggen ze bij U in de virtuele bus.
Maar dan wil ik wel feedback als tegenprestatie.
En bovendien: wanneer was de deadline ook alweer?
quote:In ironie kan een tekst volgens mij niet concreet genoeg zijn. Anders is het misschien niet meer te herkennen als ironie. Ironie heeft officieel geen uitleggende eindstrofe. Het publiek moet het zelf herkennen. Soms gaat dat mis. Daar moet je als schrijver zelf voor uitkijken. (Ken je je publiek? Hoe 'bevattelijk' schat je ze in? Hoe 'dommer' je ze inschat, hoe duidelijker je tekst moet zijn.)
Ik ging eigenlijk voor de ironische benadering van het feit dat het publiek ongelijk heeft.
Maar ik moet wel zeggen dat deze tekst iets te concreet is voor mijn gevoel.
quote:Ik wacht het af.
Als je de andere teksten ziet, zal je die herkennen als wat zwevender.
Ik ben niet zo goed in wijsvingerige levenslessen, sociale mijmeringen gaan me beter af, althans dat idee heb ik.
Stem je liedteksten af op de gesproken tekst? Moet het - met andere woorden - een afgerond verhaal worden? Of wordt het een aaneenschakeling van korte stukken.
En hebben jullie eens in de zoveel tijd overleg? Of komen jullie over een aantal maanden bij elkaar en gooien jullie allemaal een grote stapel A-4tjes op tafel met de mededeling: 'Lees maar eens!'?
quote:Ik niet.
Op dinsdag 30 december 2003 03:25 schreef Biene het volgende:
Daarintegen hou ik me wel aan de afspraak.
* bink is
quote:Nou, we slowchatten wat af.
Op dinsdag 30 december 2003 03:28 schreef broer het volgende:Ik niet.
* bink is
Held!
quote:Ik wilde bijna over Robby (-ie) Valentine teksten beginnen, maar zelfs ironie kent zijn grenzen.
Op dinsdag 30 december 2003 03:26 schreef broer het volgende:
Het moet al gek lopen, of Modern Talking heeft er wel een tekst over geschreven.
quote:En dat siert je. Zelfs een Frans Bauer nummer is hier soms parelen voor de zwijnen, en dat zegt pijnlijk veel.
Ik ben wat rustig met mijn feedback. Dat geef ik toe. Maar ik geef mijn mening over dit soort dingen niet zo graag op een forum. Die mening is namelijk voor jou bedoeld en niet voor de gemiddelde lul die hier binnenkomt en even *meldt* roept.
quote:Ik zou het publiek inschattend, heel erg concreet moeten zijn, maar dat gaat me gewoon erg slecht af, dus kies ik maar voor de onverstandig lopende weg.
In ironie kan een tekst volgens mij niet concreet genoeg zijn. Anders is het misschien niet meer te herkennen als ironie. Ironie heeft officieel geen uitleggende eindstrofe. Het publiek moet het zelf herkennen. Soms gaat dat mis. Daar moet je als schrijver zelf voor uitkijken. (Ken je je publiek? Hoe 'bevattelijk' schat je ze in? Hoe 'dommer' je ze inschat, hoe duidelijker je tekst moet zijn.)
quote:We zien elkaar iedere week. We hebben 1 ex-conservatorium student die de nummers op muziek zet.
Stem je liedteksten af op de gesproken tekst? Moet het - met andere woorden - een afgerond verhaal worden? Of wordt het een aaneenschakeling van korte stukken.En hebben jullie eens in de zoveel tijd overleg? Of komen jullie over een aantal maanden bij elkaar en gooien jullie allemaal een grote stapel A-4tjes op tafel met de mededeling: 'Lees maar eens!'?
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 30-12-2003 03:44]
quote:Ga eens cola drinken.
Op dinsdag 30 december 2003 03:29 schreef HyperViper het volgende:
bikkelen![]()
quote:Sorry. Ik moet om mijn imago denken.
Op dinsdag 30 december 2003 03:43 schreef Biene het volgende:
Nou, we slowchatten wat af.Held!
quote:Moet je dan wel verder posten? En dan bedoel ik: in het algemeen?
Op dinsdag 30 december 2003 03:46 schreef broer het volgende:Sorry. Ik moet om mijn imago denken.
quote:En precies daarom hang ik hier eigenlijk nooit meer rond. Ach... Vroeger... Tong, Arcee, Xenia, PingPong... (Begonnen we niet met nostalgie, vanavond?)
Op dinsdag 30 december 2003 03:43 schreef Lamon het volgende:
Zelfs een Frans Bauer nummer is hier soms parelen voor de zwijnen, en dat zegt pijnlijk veel.
quote:Misschien moet je het nummer nog eens herschrijven. Je zou de bal dan of bij jezelf of bij het publiek kunnen leggen. Gebruik bijvoorbeel maar 1 aanspreekvorm. Je gebruikt nu in het eerste deel 'ik' en in het tweede deel 'jij'. Je zou het een beschrijving van jezelf kunnen maken. Begin met kleine ergernissen die (bijna) iedereen herkent en maak het steeds extremer. Het publiek kan zich eerst identificeren en wordt allengs meer met zichzelf geconfronteerd.
Ik zou het publiek inschattend, heel erg concreet moeten zijn, maar dat gaat me gewoon erg slecht af, dus kies ik maar voor de onverstandig lopende weg.
Het is niet voor niets dat dit nummer het al drie weken zonder een goed eind moet doen.
Een einde zou dan kunnen zijn dat je inderdaad verhuist. Emigreert, misschien. Naar de zuidpool, bijvoorbeeld. Maar dat het je daar niet zint, omdat die klote-pinguins alles ook zo zwartwit zien. Of zo. Dat zou mijn tip zijn bij deze tekst.
quote:Dat klinkt goed. Dat hoeft in het geheel niet te conflicteren met de tip die ik hierboven geef. Niet veranderen, dus.
Overigens had ik het nummer van een paar bikkeltijden terug waar je het eerder over had, zelf op de summer-ouverture van 'Requiem for a dream' afgesteld, als gesproken tekst.
quote:Een lijn is wel mooi. Dat houdt de boel bij elkaar. Hoe dun zo'n lijntje ook is. Het geeft je ook de mogelijkheid om op eerder geschreven materiaal terug te vallen. Stukjes tekst terug te halen. Erop voort te borduren. En als dat niet de manier is waarop jullie als groep werken, kun je dat altijd nog zelf aanhouden als manier van werken. Geeft je misschien iets meer houvast.
De rode draad wil nog wel eens ontbreken desondanks, maar ons streven is om dit jaar snel klaar te zijn met schrijven, en daarna de stukken 1 voor 1 te evalueren om daarna zo nodig nog te schrappen en alsnog te kijken of er een lijn in het geheel te weven is.
quote:Posten? Jazeker!
Op dinsdag 30 december 2003 03:49 schreef Biene het volgende:
Moet je dan wel verder posten? En dan bedoel ik: in het algemeen?
Inschenken? Hoogstens mezelf!
quote:Het is 4 uur snachts van maandag op dindsdag, Lamons ding is allang aan de beurt.
Op dinsdag 30 december 2003 04:03 schreef broer het volgende:[..]
Posten? Jazeker!
Inschenken? Hoogstens mezelf!
quote:In dat geval: schenk mij ook eens bij. *lief kijkt*
Op dinsdag 30 december 2003 04:03 schreef broer het volgende:
Posten? Jazeker!Inschenken? Hoogstens mezelf!
*gelukt is*
Dank, en nu weg.
quote:Toch maar ff hier nog.
Op dinsdag 30 december 2003 04:07 schreef Kielef het volgende:[..]
Het is 4 uur snachts van maandag op dindsdag, Lamons ding is allang aan de beurt.
quote:ok
Op dinsdag 30 december 2003 04:09 schreef sig000 het volgende:[..]
Toch maar ff hier nog.
.
quote:De tips zijn genoteerd (vooral die ik-vorm en het extremer worden van eigen gewaarwordingen lijkt me een goed idee), morgen stuur ik even die andere teksten, en nu MOET ik gewoon naar bed, aangezien ik het stiekum ontzettend druk heb op werk (ik vind het alleen zo vreselijk irritant als mensen over hun drukbezette banen beginnen, dus ik zou het liever niet aangehaald hebben, maar het is wel een beetje waar.
Op dinsdag 30 december 2003 04:01 schreef broer het volgende:
[..]
Trusten
quote:Als het zo makkelijk zou zijn...
Op dinsdag 30 december 2003 04:08 schreef Biene het volgende:
Dank, en nu weg.
quote:broer, PingPong is in ZuidAmerika . <----zijn site!
Op dinsdag 30 december 2003 04:01 schreef broer het volgende:[..]
En precies daarom hang ik hier eigenlijk nooit meer rond. Ach... Vroeger... Tong, Arcee, Xenia, PingPong... (Begonnen we niet met nostalgie, vanavond?)
(O, ja: en eindigen we niet met ironie? Even voor de duidelijkheid.)
[..]Misschien moet je het nummer nog eens herschrijven. Je zou de bal dan of bij jezelf of bij het publiek kunnen leggen. Gebruik bijvoorbeel maar 1 aanspreekvorm. Je gebruikt nu in het eerste deel 'ik' en in het tweede deel 'jij'. Je zou het een beschrijving van jezelf kunnen maken. Begin met kleine ergernissen die (bijna) iedereen herkent en maak het steeds extremer. Het publiek kan zich eerst identificeren en wordt allengs meer met zichzelf geconfronteerd.
Een einde zou dan kunnen zijn dat je inderdaad verhuist. Emigreert, misschien. Naar de zuidpool, bijvoorbeeld. Maar dat het je daar niet zint, omdat die klote-pinguins alles ook zo zwartwit zien. Of zo. Dat zou mijn tip zijn bij deze tekst.
[..]Dat klinkt goed. Dat hoeft in het geheel niet te conflicteren met de tip die ik hierboven geef. Niet veranderen, dus.
[..]Een lijn is wel mooi. Dat houdt de boel bij elkaar. Hoe dun zo'n lijntje ook is. Het geeft je ook de mogelijkheid om op eerder geschreven materiaal terug te vallen. Stukjes tekst terug te halen. Erop voort te borduren. En als dat niet de manier is waarop jullie als groep werken, kun je dat altijd nog zelf aanhouden als manier van werken. Geeft je misschien iets meer houvast.
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 30-12-2003 04:15]
quote:Bovendien gaat Lamon net naar bed. Dus dan verdient hij het ook niet om nog zijn eigen topic te hebben.
Op dinsdag 30 december 2003 04:10 schreef Kielef het volgende:
ok
quote:Dan nam je zeker een sleutel mee?
Op dinsdag 30 december 2003 04:12 schreef broer het volgende:Als het zo makkelijk zou zijn...
quote:Aanslaand Topic?
Op dinsdag 30 december 2003 04:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
*kuch*AT*kuch*.
quote:Truste Lamon
Op dinsdag 30 december 2003 04:14 schreef broer het volgende:[..]
Bovendien gaat Lamon net naar bed. Dus dan verdient hij het ook niet om nog zijn eigen topic te hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 30-12-2003 04:17]
quote:Meer een gewoonte.
Op dinsdag 30 december 2003 04:15 schreef broer het volgende:[..]
Aanslaand Topic?
quote:Ha Bienebjoetie
Op dinsdag 30 december 2003 04:15 schreef Biene het volgende:[..]
Hi Kielefbeeb.
quote:Zit 'ie nu weer daar?
Op dinsdag 30 december 2003 04:13 schreef Kielef het volgende:
broer, PingPong is in ZuidAmerika . <----zijn site!
Wat is dat toch met die wereldreizigers?
quote:Wat is u nog laat wakker.
Op dinsdag 30 december 2003 04:18 schreef Kielef het volgende:Ha Bienebjoetie
quote:Ende dan zou ik mijne hand blaauw verven.
Op dinsdag 30 december 2003 04:14 schreef Biene het volgende:
Dan nam je zeker een sleutel mee?
(Ik heb dorst.)
quote:Maar om 02.30 gaat ie er vanaf. Niet echt een optie, dus.
Op dinsdag 30 december 2003 04:20 schreef broer het volgende:Ende dan zou ik mijne hand blaauw verven.
(Ik heb dorst.)
(zelf drinken lukt best)
quote:Je komt altijd kuchend binnen? En dan zeg je altijd 'AT'?
Op dinsdag 30 december 2003 04:18 schreef sig000 het volgende:
Meer een gewoonte..
Ik zal het wel niet begrijpen.
quote:Uzelve zijt ook nog steeds bij de wakkeren.
Op dinsdag 30 december 2003 04:18 schreef Biene het volgende:[..]
Wat is u nog laat wakker.
Uw r doet het?
Mijn ritme is uit het ritme.
quote:Niemand weet waar je het over hebt. Ik ook niet.
Op dinsdag 30 december 2003 04:22 schreef Biene het volgende:
Maar om 02.30 gaat ie er vanaf. Niet echt een optie, dus.
quote:Daarom schenk ik zodadelijk voor mijzelf het laatste beetje wijn in.
(zelf drinken lukt best)
quote:Dat heeft u erg goed opgemerkt. *pluimpje geeft*
Op dinsdag 30 december 2003 04:24 schreef Kielef het volgende:Uzelve zijt ook nog steeds bij de wakkeren.
Uw r doet het?
Mijn ritme is uit het ritme.
Bij mij doet de r het altijd, bij de andere kant schijnt het bij vlagen een probleem te zijn.
Dan ga ik u een hand geven. Het ritme heeft mij namelijk ook te pakken, op de verkeerde manier. De nachtmanier, welteverstaan.
quote:Het was ook wel erg vaag.
Op dinsdag 30 december 2003 04:24 schreef broer het volgende:[..]
Je komt altijd kuchend binnen? En dan zeg je altijd 'AT'?
Ik zal het wel niet begrijpen.
quote:G.
Op dinsdag 30 december 2003 04:26 schreef Biene het volgende:
Bij mij doet de r het altijd, bij de andere kant schijnt het bij vlagen een probleem te zijn.
quote:Hier stond natuurlijk Grrrrrrrrrrrr.
Op dinsdag 30 december 2003 04:28 schreef broer het volgende:
G.
quote:Maar ondertussen lijk je niet echt van plan om uitleg te geven.
Op dinsdag 30 december 2003 04:27 schreef sig000 het volgende:
Het was ook wel erg vaag..
Jeetje het is nog niet zó lang geleden dat de mensen daar van armoede naar Californie trokken. Ik bedoel er zijn er nog veel in leven die die tijd hebben meegemaakt.
quote:Da's meestal niet mijn gewoonte maar ik kan een poging wagen.
Op dinsdag 30 december 2003 04:30 schreef broer het volgende:[..]
Maar ondertussen lijk je niet echt van plan om uitleg te geven.
quote:Maar geef toe, na een uitleg is ie best leuk.
Op dinsdag 30 december 2003 04:26 schreef broer het volgende:Niemand weet waar je het over hebt. Ik ook niet.
quote:Leuk, dan laat ik mijn goocheltruk zien.
Daarom schenk ik zodadelijk voor mijzelf het laatste beetje wijn in.
(!)
alvast even van zijn fictieve 'Goede voornemens' lijstje..
quote:Ik geloof dat die vier bij mij zelfs niet op een fictief lijstje zouden komen.
Op zaterdag 3 januari 2004 02:45 schreef Lamon het volgende:
Schrapt
Minder roken
Minder drinken
Vroeger naar bed gaan
Tijd beter indelenalvast even van zijn fictieve 'Goede voornemens' lijstje..
quote:3 en 4 zouden ook bij mij op f.lijstje kunnen.
Op zaterdag 3 januari 2004 03:03 schreef broer het volgende:[..]
Ik geloof dat die vier bij mij zelfs niet op een fictief lijstje zouden komen.
quote:Jij ook Een Gelukkig Jaar gewenst.
Op zaterdag 3 januari 2004 03:02 schreef Biene het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, Semi-bikkels.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 03:23 schreef Kielef het volgende:Jij ook Een Gelukkig Jaar gewenst.
quote:Ja, oke. Vroeger naar bed gaan zou ik eigenlijk ook moeten doen. Maar om dat nu op een voornemenslijstje te zetten...
Op zaterdag 3 januari 2004 03:22 schreef Kielef het volgende:
3 en 4 zouden ook bij mij op f.lijstje kunnen.
quote:Daar is geen plek meer voor?
Op zaterdag 3 januari 2004 03:34 schreef broer het volgende:Ja, oke. Vroeger naar bed gaan zou ik eigenlijk ook moeten doen. Maar om dat nu op een voornemenslijstje te zetten...
quote:Je bent bezig met afvallen?
Op zaterdag 3 januari 2004 03:39 schreef sig000 het volgende:
Er verandert geen reet..
quote:Dat zou zonde van mijn mooie volle wangen zijn.
Op zaterdag 3 januari 2004 03:41 schreef Biene het volgende:[..]
Je bent bezig met afvallen?
quote:Nee. Alle plek wordt ingenomen door het voornemen meer tijd aan mezelf te besteden.
Op zaterdag 3 januari 2004 03:37 schreef Biene het volgende:
Daar is geen plek meer voor?
quote:Je bent aan het hamsteren?
Op zaterdag 3 januari 2004 03:45 schreef sig000 het volgende:Dat zou zonde van mijn mooie volle wangen zijn.
.
quote:Aha, je gaat verhuizen?
Op zaterdag 3 januari 2004 03:45 schreef broer het volgende:Nee. Alle plek wordt ingenomen door het voornemen meer tijd aan mezelf te besteden.
mag ik dan met je mee?
quote:Ik heb die neiging elke winter weer.
Op zaterdag 3 januari 2004 03:47 schreef Biene het volgende:[..]
Je bent aan het hamsteren?
quote:Bloembollen moet je in het voorjaar planten, idioot.
Op zaterdag 3 januari 2004 03:49 schreef sig000 het volgende:Ik heb die neiging elke winter weer.
.
quote:Ik denk ook nooit vooraf wat ik er aan heb.
Op zaterdag 3 januari 2004 03:51 schreef Biene het volgende:[..]
Bloembollen moet je in het voorjaar planten, idioot.
quote:Totdat je opeens een tulp uit je mond hebt groeien?
Op zaterdag 3 januari 2004 03:55 schreef sig000 het volgende:Ik denk ook nooit vooraf wat ik er aan heb.
.
quote:Heu... Ik ga niet meer tijd besteden aan een huis. Aan mezelf! Mezelf!
Op zaterdag 3 januari 2004 03:49 schreef Biene het volgende:
Aha, je gaat verhuizen?
quote:Als ik zou gaan verhuizen, zou ik daar maar weinig problemen mee hebben. Maar ik ga niet verhuizen. Hoeveel huur zou je betalen en op welke manier zou je die betalen? Uit of in natura?
mag ik dan met je mee?
quote:We hebben het er nog wel over, schat.
Op zaterdag 3 januari 2004 04:02 schreef broer het volgende:Heu... Ik ga niet meer tijd besteden aan een huis. Aan mezelf! Mezelf!
quote:We hebben het er nog wel over, schat.
Als ik zou gaan verhuizen, zou ik daar maar weinig problemen mee hebben. Maar ik ga niet verhuizen. Hoeveel huur zou je betalen en op welke manier zou je die betalen? Uit of in natura?
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 04:05 schreef Biene het volgende:
We hebben het er nog wel over, schat.
We hebben het er nog wel over, schat.
En ik besteed het al-le-maal aan mezelf.
quote:Je gaat voortaan als pooier door het leven?
Op zaterdag 3 januari 2004 04:13 schreef broer het volgende:En ik besteed het al-le-maal aan mezelf.
quote:Jazeker. En zie hieronder mijn eerste aanschaf.
Op zaterdag 3 januari 2004 04:17 schreef Biene het volgende:
Je gaat voortaan als pooier door het leven?
quote:Ik vind het prima, geeft ie licht in het donker?
Op zaterdag 3 januari 2004 04:20 schreef broer het volgende:Jazeker. En zie hieronder mijn eerste aanschaf.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 04:20 schreef broer het volgende:[..]
Jazeker. En zie hieronder mijn eerste aanschaf.
quote:maar dit is mijn enige en laatste van dit jaar
Op zaterdag 3 januari 2004 04:33 schreef Biene het volgende:[..]
Dat krijg je van al die breezers.
quote:Nee. Maar hij reageert wel op flitspalen. En dat is ook wat waard.
Op zaterdag 3 januari 2004 04:30 schreef Biene het volgende:
Ik vind het prima, geeft ie licht in het donker?
En nu moet ik slapen. Geloof ik. Truste, allen.
quote:Issut weekend?
Op zondag 4 januari 2004 02:13 schreef Biene het volgende:
Ik geloof dat het tijd is, of niet? *angstig afwacht*
quote:Wat maakt het uit? Er is op dit moment toch niemand meer die de dagen uit elkaar kan houden. Dus hup! Posten!
Op zondag 4 januari 2004 02:32 schreef Kielef het volgende:
Issut weekend?
Favoriete gedichten wil ik zien.
Of mooie schilderijen.
quote:Dat is dus geen mooi schilderij!
Op zondag 4 januari 2004 02:37 schreef Kielef het volgende:
Mijn championcuppersoep lijkt op afwaswater. Kan dat, of zou dat spul niet meer goed zijn?
quote:Avond
Op zondag 4 januari 2004 02:51 schreef broer het volgende:[..]
Dat is dus geen mooi schilderij!
Nauw zichtbaar wiegen op een lichten zucht
De witte bloesems in de scheemring -- ziet,
Hoe langs mijn venster nog, met ras gerucht,
Een enkele al te late vogel vliedt.
En ver, daar ginds, die zachtgekleurde lucht
Als perlemoer, waar ied're tint vervliet
In teêrheid... Rust -- o, wondervreemd genucht!
Want alles is bij dag zó innig niet.
Alle geluid dat nog van verre sprak,
Verstierf -- de wind, de wolken, alles gaat
Al zachter en zachter -- álles wordt zo stil...
En ik weet niet, hoe thans dit hart, zo zwak,
Dat al zó moê is, altijd luider slaat,
Altijd maar luider, en niet rusten wil.
Willem Kloos (1859 - 1938)
quote:Die is mooi.
Op zondag 4 januari 2004 02:53 schreef Kielef het volgende:
Avond
...
Willem Kloos (1859 - 1938)
Deze ook:
De kraaien
De kraaien op het land
Zwart als de raven
Zullen schateren op de dag
Dat deze jongen wordt begraven
De stoet vanuit de kerk
Tegen al mijn wensen in
Een laatste avond in de kroeg
Maar de familie had geen zin
't Zijn zulke brave burgermensen
Grijze mussen, berelaf
Ik kan sputteren wat ik wil
Ze dragen me naar mijn graf
Alwaar de goegemeente rouwend
Luistert naar de dominee
In zijn hart een goeie jongen
En de schare knikt gedwee
Terwijl ik de kist graag had gezien
Op de bar de deksel open
Een joint gaat in het rond
En jullie allemaal bezopen
Lul de oren van mijn kop
En dan de laatste drank besteld
Waarna een heldere geestverwant
Een taxibusje belt
Zet deze jongen bij het raam
Neem brood en koffie mee
En rij dan in het holst
Met z'n allen naar de zee
Zet me rechtop in het zand
Veeg het vuil van mijn gezicht
Zing de maan nog eenmaal toe
Tot aan het eerste ochtendlicht
Ga wandelen in de duinen
Leg wat schelpen in m'n schoot
Verzamel al het spoelhout
En bouw een kleine boot
En als dan 's avonds heel de zon
In die bak met water dooft
Duw me dan de zee op
Zoals me is beloofd
Maak allemaal een fakkel
Steek het bootje in de brand
Ik zal mijn lied nog eenmaal zingen
Jullie dansen op het strand
Als indianen
(c) Manuel
[Dit bericht is gewijzigd door broer op 04-01-2004 03:13]
quote:Geen van beiden, maar ik heb wel weer een cabaretliedje van mezelf (onder muziek vind ik hem mooier, maar dat moet je er maar even bijdenken.
Op zondag 4 januari 2004 02:36 schreef broer het volgende:[..]
Wat maakt het uit? Er is op dit moment toch niemand meer die de dagen uit elkaar kan houden. Dus hup! Posten!
Favoriete gedichten wil ik zien.
Of mooie schilderijen.
Een goede baan, een mooi bestaan
Een vrouw en twee dochters,
Ach, het is hem voor de wind gegaan.
Elke morgen staat hij op,
En gaat hij naar kantoor,
Ja, hij komt nog wel eens aan de top.
De directeur, een echte heer,
Staat met hem op goede voet,
En vindt hem een aanwinst, zonder meer.
Maar dit werk, hij is het zat,
Hij kan er niet meer tegen,
De arme man, hij heeft het helemaal gehad!
Maar hoe moet hij het haar vertellen?
Wat moet hij zeggen?
Valt zoiets eigenlijk wel uit te leggen?
Is zijn reden zo afdoend,
Dat zij zich ermee verzoent?
Of zal zij terplekke,
Hem beginnen af te bekken,
Dat hij na al die jaren, nu niet zomaar kan vertrekken.
Het huis is net verbouwd,
En bijna afbetaald,
Iedereen weet; eigen haard is goud.
Een bootje in de schuur,
Voor s zomers op het meer,
Verdien je goed, dan is niets je te duur.
En het dorp, dat is zo klein,
Iedereen kent iedereen,
En komt samen op het winkelplein.
Het burgervolk in dit gehucht,
Hij stikt, hij krijgt geen lucht,
Het liefst, ging hij op de vlucht.
Wat moet hij zeggen?
Of zal zij terplekke,
Het huwelijk werd heilig, toen hij zijn jawoord gaf.
En om nu weg te lopen, vindt hij eigenlijk wel laf.
Maar hij heeft al besloten, zijn koffers staan al klaar.
Een mens kan altijd kiezen, zelfs na twaalf jaar!
Toch, hij houdt zo van zijn vrouw,
Met heel zijn hart en ziel,
Maar als hij nu niet gaat krijgt hij berouw.
En om zijn dochters, nog zo klein,
In de steek te moeten laten,
Ach, hij wist heel goed waar hij aan begon!
Wat moet hij zeggen?
Of zal zij terplekke,
Nu is hij nog alleen,
Straks, dan komt ze thuis,
Ik schrijf wel een brief, en ga dan maar meteen...
quote:Bienebeeb!
Op zondag 4 januari 2004 03:13 schreef Biene het volgende:
Eindelijk!Corabeeb!
quote:PR-beeb!
Op zondag 4 januari 2004 03:14 schreef PrivateRyan het volgende:
Cora!.
quote:Kan de frietpan aan nu?
Op zondag 4 januari 2004 03:11 schreef Cora het volgende:
Hoi, ik ben er.
quote:Doe maar.
Op zondag 4 januari 2004 03:17 schreef schvvmert het volgende:
Kan de frietpan aan nu?
Voor mij een kroket aub.
quote:Ok ik steek er nu de stekker in.
Op zondag 4 januari 2004 03:17 schreef Cora het volgende:[..]
Doe maar.
Voor mij een kroket aub.
quote:Goed plan!
Op zondag 4 januari 2004 03:18 schreef schvvmert het volgende:
Ok ik steek er nu de stekker in.
quote:Die stop ik bij de rest. Althans: bij die ene. Maar wat ik zo snel even doorlees, stemt mij wel vrolijk. Hij is hoogstens wat lang. Maar misschien dat hij op muziek redelijk snel gaat.
Op zondag 4 januari 2004 03:11 schreef Lamon het volgende:
Geen van beiden, maar ik heb wel weer een cabaretliedje van mezelf (onder muziek vind ik hem mooier, maar dat moet je er maar even bijdenken.)
quote:Ik breek nu al 2 keer mijn tong over je nick.
Op zondag 4 januari 2004 03:18 schreef schvvmert het volgende:[..]
Ok ik steek er nu de stekker in.
quote:Heeft u een leuke avond gehad?
Op zondag 4 januari 2004 03:20 schreef Biene het volgende:[..]
Dag lekker ding.
quote:Ik weet niet, vraag het me over 2 uur nog eens.
Op zondag 4 januari 2004 03:22 schreef PrivateRyan het volgende:Heeft u een leuke avond gehad?
DE VOORPOST
Mijn belegerd leven lijkt soms een voorlopige
Vestiging voor een toekomstig rijk;
Ik moet het houden, doe vaak wanhopige
Pogingen om ontijdig op te breken,
Als ik lijd aan 't heimwee naar de zalige streken
Die ik verdedig en zelf nooit bereik.
quote:Niet leuk dan, want ik ga zo slapen.
Op zondag 4 januari 2004 03:24 schreef Biene het volgende:
Ik weet niet, vraag het me over 2 uur nog eens.
quote:Ik moet hoognodig aan een passende usericon en ondertitel geraken.
Op zondag 4 januari 2004 03:21 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Ik breek nu al 2 keer mijn tong over je nick.
.
quote:Ben je belg?
Op zondag 4 januari 2004 03:26 schreef schvvmert het volgende:
Ik moet hoognodig aan een passende usericon en ondertitel geraken.
quote:Oh my god, Lamon.
Op zondag 4 januari 2004 03:25 schreef Lamon het volgende:
En als echt gedicht, nog even een oude en eerder geposte Slauerhoff favoriet;
DE VOORPOST
quote:Jij saaie muts.
Op zondag 4 januari 2004 03:26 schreef Cora het volgende:Niet leuk dan, want ik ga zo slapen.
![]()
quote:Zo lang heb ik niet. Can I take a raincheck?
Op zondag 4 januari 2004 03:24 schreef Biene het volgende:[..]
Ik weet niet, vraag het me over 2 uur nog eens.
quote:Geraken is volgens mij echt vlaams toch?
Op zondag 4 januari 2004 03:28 schreef schvvmert het volgende:
Bijna.
quote:Niets nieuws toch?
Op zondag 4 januari 2004 03:29 schreef Biene het volgende:
Jij saaie muts.
Vannacht
Als ik alleen ben
Niet meer weet wat ik moet doen
Dan drink ik veel dan wordt het laat
Dan wil ik dat je voor me staat
Ik vertel je dat het niet meer gaat
En dan geef je mij een zoen
En dan zing ik
Een mooi liedje
Mooi liedje
Mooi liedje voor jou
Ik rook
Mijn laatste peuk weg
En daarna moet ik naar bed
Om na een uur weer op te staan
Om weer naar buiten toe te gaan
Dat ik ons dit heb aangedaan
Ik hoop dat jij je redt
En dan zing ik
Een mooi liedje
Mooi liedje
Mooi liedje voor jou
Vannacht
Als ik alleen ben
Wanneer ik huil om jou
Dan drink ik veel vervagen dingen
Niet in staat me te bedwingen
Wil ik alleen mijn pijn bezingen
En daarom zing ik nou
Een mooi liedje voor jou
quote:Stemt je vrolijk? Echt?
Op zondag 4 januari 2004 03:20 schreef broer het volgende:[..]
Die stop ik bij de rest. Althans: bij die ene. Maar wat ik zo snel even doorlees, stemt mij wel vrolijk. Hij is hoogstens wat lang. Maar misschien dat hij op muziek redelijk snel gaat.
Ik wordt er treurig van, die arme man.
Wat zal hij kiezen? Hij blijft vast bij Truus, al is het maar om de kinderen.
quote:Zodra je het in Keulen hoort donderen?
Op zondag 4 januari 2004 03:29 schreef PrivateRyan het volgende:Zo lang heb ik niet. Can I take a raincheck?
quote:Niets is zo verandelijk als een mens.
Op zondag 4 januari 2004 03:30 schreef Cora het volgende:Niets nieuws toch?
quote:Yesss
Op zondag 4 januari 2004 03:25 schreef Lamon het volgende:
En als echt gedicht, nog even een oude en eerder geposte Slauerhoff favoriet;
DE VOORPOST
quote:Lijkt me een concreet genoeg plan.
Op zondag 4 januari 2004 03:34 schreef Biene het volgende:[..]
Zodra je het in Keulen hoort donderen?
Trusten beeb. .
quote:Absoluut waterdicht.
Op zondag 4 januari 2004 03:38 schreef PrivateRyan het volgende:Lijkt me een concreet genoeg plan.
Trusten beeb.
.
Lekker slapen, PR.
quote:Cora-bjoetie!
Op zondag 4 januari 2004 03:38 schreef Cora het volgende:
Kielef-beeb!
quote:truste PR
Op zondag 4 januari 2004 03:40 schreef Kielef het volgende:[..]
Cora-bjoetie!
quote:Ik snappem niet
Op zondag 4 januari 2004 03:41 schreef Cora het volgende:[..]
Ha, niet mensen!
![]()
Volgens mij snap je 'em zelf niet eens
quote:Ha! Spetter!
Op zondag 4 januari 2004 03:41 schreef Tijn het volgende:
Ha! Mensen!
quote:Dat zijn er dus nu drie geworden.
Op zondag 4 januari 2004 03:42 schreef Kielef het volgende:
Was een foutje, moest één post zijn.
quote:Sorry, maar dit kan niet meer in 2004 hoor!
Op zondag 4 januari 2004 03:42 schreef Kielef het volgende:
Was een foutje, moest één post zijn.
quote:Nou ja, vanuit het schrijvende punt gezien, dan. Als in: mooi geschreven, dat stemt mij vrolijk. Inhoudelijk is het inderdaad wat treurig.
Op zondag 4 januari 2004 03:33 schreef Kielef het volgende:
Stemt je vrolijk? Echt?
quote:
Op zondag 4 januari 2004 03:42 schreef Biene het volgende:[..]
Dat zijn er dus nu drie geworden.
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 04-01-2004 03:46]
quote:Tot over 20 uur
Op zondag 4 januari 2004 03:44 schreef Stranger het volgende:
Ik ga maar snel slapen.
quote:Wat je zegt ben je zelf
Op zondag 4 januari 2004 03:42 schreef Kielef het volgende:[..]
Ha! Spetter!
quote:Demn, moet ik mijn grappen weer gaan uitleggen.
Op zondag 4 januari 2004 03:42 schreef Tijn het volgende:
Ik snappem nietVolgens mij snap je 'em zelf niet eens
Jij zegt ha mensen, ik zeg terug ha niet mens.
Een verkort: Hallo mensen en Tijn zeg maar.
Okay, je moet er fysiek bij zijn misschien.
Okay, misschien snap ik mezelf ook niet, maar dat is op zich niets nieuws.
quote:Die snap je wel?
Op zondag 4 januari 2004 03:46 schreef Tijn het volgende:
Wat je zegt ben je zelf
quote:Wrohm?
Op zondag 4 januari 2004 03:44 schreef Stranger het volgende:
Ik ga maar snel slapen.
quote:Geeft niet, het tellen gaat toch niet meer zo goed.
Op zondag 4 januari 2004 03:45 schreef Kielef het volgende:
![]()
Er zaten er nog meer in, maar ik dacht: doe maar bescheiden. *kuch
quote:Ah, nu heb ik 'em! Hahaha
Op zondag 4 januari 2004 03:46 schreef Cora het volgende:[..]
Demn, moet ik mijn grappen weer gaan uitleggen.
Jij zegt ha mensen, ik zeg terug ha niet mens.
Een verkort: Hallo mensen en Tijn zeg maar.
Okay, je moet er fysiek bij zijn misschien.
Okay, misschien snap ik mezelf ook niet, maar dat is op zich niets nieuws.
quote:Nou, ik zal niet zeggen dat het tijd werd.
Op zondag 4 januari 2004 03:48 schreef Tijn het volgende:
Ah, nu heb ik 'em! Hahaha
Het werd tijd!
quote:Dan doe je dat toch fijn?
Op zondag 4 januari 2004 03:50 schreef Lamon het volgende:
Shit, het Elliott Smith topic is omhoog geschopt.
Nu zit ik weer de hele nacht op, Elliott Smith juweeltjes te draaien.
quote:Ach, tis morgen toch zondag
Dan nog is het funest voor je ritme natuurlijk... maar ja, he.
quote:Ik moet al sinds jaar en dag iedere zondag 10 uur werken, let toch eens op Tijn.
Op zondag 4 januari 2004 03:52 schreef Tijn het volgende:[..]
Ach, tis morgen toch zondag
Dan nog is het funest voor je ritme natuurlijk... maar ja, he.
quote:Tis echt jammer dat 'ie dubbele enters negeert he
Op zondag 4 januari 2004 03:50 schreef Cora het volgende:[..]
Nou, ik zal niet zeggen dat het tijd werd.
Het werd tijd!
![]()
quote:Geniet van je geluksmomenten.
quote:Ja hallo, ik ga niet voor iedereen z'n weekschema bijhouden hoor, kben geen vrouw ofzo en boveniden, kheb al moeite met die van mezelf.
Op zondag 4 januari 2004 03:53 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik moet al sinds jaar en dag iedere zondag 10 uur werken, let toch eens op Tijn.
quote:Nee, ik vind het meer irritant dat ie passages copieert.
Op zondag 4 januari 2004 03:53 schreef Tijn het volgende:
Tis echt jammer dat 'ie dubbele enters negeert he
Daar moet nog een E bij he?
Ach who's counting.
[Dit bericht is gewijzigd door Cora op 04-01-2004 03:56]
quote:Duh. Dat is de druktste dag in een videotheek. Ze staan morgen met zijn vieren en dan nog moeten ze allemaal hun aandacht erbij hebben.
Op zondag 4 januari 2004 03:52 schreef Tijn het volgende:
Ach, tis morgen toch zondag
Dit kan dus niet.
Lamon! Smith uitzetten! Tenzij het de zanger van The Cure is. Dan kan het weer wel...
quote:Nou, lach daar maar bij
Op zondag 4 januari 2004 03:54 schreef broer het volgende:[..]
Duh. Dat is de druktste dag in een videotheek. Ze staan morgen met zijn vieren en dan nog moeten ze allemaal hun aandacht erbij hebben.
quote:Te laat, het is al gebeurd..
Op zondag 4 januari 2004 03:54 schreef broer het volgende:
Lamon! Smith uitzetten!
quote:Arcee.
Op zondag 4 januari 2004 03:54 schreef Cora het volgende:[..]
Nee, ik vind het meer irritant dat ie passages copieert.
Daar moet nog een E bij he?
Ach who's counting.
?
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 04-01-2004 04:00]
quote:Die allang niet meer.
Op zondag 4 januari 2004 03:57 schreef Tijn het volgende:
Arcee.
Ik ben zo weg, trusten allemaal.
Tot ooit weer.
quote:Da's anders best wel een kvrouwentrekje.
Op zondag 4 januari 2004 03:54 schreef Tijn het volgende:
..kheb al moeite met die van mezelf.
quote:Slaap lekker Cora-bjoetie!
Op zondag 4 januari 2004 03:59 schreef Cora het volgende:[..]
Die allang niet meer.
Tot ooit weer.
quote:Slim.
Op zondag 4 januari 2004 03:59 schreef Cora het volgende:
Trusten.
quote:Oh? Ik dacht juist dat vrouwen heel georganiseerd zijn, met agenda's en weet ik veel wat voor hulpmiddelen die lui gebruiken, terwijl mannen het uit hun hoofd doen en alles wat ze niet interesseert of waar ze geen zin in hebben "vergeten".
Op zondag 4 januari 2004 03:59 schreef Lamon het volgende:[..]
Da's anders best wel een kvrouwentrekje.
quote:Lekker slapen, Corabeeb. Tot snel!
Op zondag 4 januari 2004 03:59 schreef Cora het volgende:Ik ben zo weg, trusten allemaal.
Tot ooit weer.
quote:Met zijn vieren: met vier videotheekmedewerkers.
Op zondag 4 januari 2004 03:59 schreef Kielef het volgende:
Broer, bedoel je: Ze staan morgen met zijn vieren of Ze staan morgen te vieren?
quote:Precies, mannen hebben dus geen enkele moeite met hun schema.
Op zondag 4 januari 2004 04:02 schreef Tijn het volgende:
Oh? Ik dacht juist dat vrouwen heel georganiseerd zijn, met agenda's en weet ik veel wat voor hulpmiddelen die lui gebruiken, terwijl mannen het uit hun hoofd doen en alles wat ze niet interesseert of waar ze geen zin in hebben "vergeten".
quote:
Op zondag 4 januari 2004 04:04 schreef Lamon het volgende:[..]
Precies, mannen hebben dus geen enkele moeite met hun schema.
Ik ben echt heel erg uit vorm. Ik ga maar slapen, het wordt niks meer.
Mooie uitspraak trouwens, om 4 over 4 's nachts "het wordt niks meer vandaag"
quote:Je hebt ook mannen die heel georganiseerd zijn, met agenda's en weet ik veel wat voor hulpmiddelen die lui gebruiken, terwijl er ook vrouwen zijn die het uit hun hoofd doen en alles wat ze niet interesseert of waar ze geen zin in hebben "vergeten".
Op zondag 4 januari 2004 04:02 schreef Tijn het volgende:[..]
Oh? Ik dacht juist dat vrouwen heel georganiseerd zijn, met agenda's en weet ik veel wat voor hulpmiddelen die lui gebruiken, terwijl mannen het uit hun hoofd doen en alles wat ze niet interesseert of waar ze geen zin in hebben "vergeten".
quote:
Op zondag 4 januari 2004 04:05 schreef Tijn het volgende:
het wordt niks meer.
quote:Dat zei je helemaal niet. En ook niet op die tijd.
Mooie uitspraak trouwens, om 4 over 4 's nachts "het wordt niks meer vandaag"
[Dit bericht is gewijzigd door broer op 04-01-2004 04:09]
quote:met zijn vieren vieren de vier
Op zondag 4 januari 2004 04:03 schreef broer het volgende:[..]
Met zijn vieren: met vier videotheekmedewerkers.
Vergeef me, het is ná vier. Hoewel dat natuurlijk geen excuus is.
quote:Dat zei ik wel. En ook op die tijd. Dat ik wat anders post heeft daar natuurlijk niks mee te maken.
Op zondag 4 januari 2004 04:06 schreef broer het volgende:[..]
[..]Dat zei je helemaal niet. En ook niet op die tijd.:{
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 04-01-2004 04:11]
quote:Misschien mijmerde hij over het feit dat het mooi was geweest als hij om die tijd precies die zin had gezegd.
Op zondag 4 januari 2004 04:06 schreef broer het volgende:
Dat zei je helemaal niet. En ook niet op die tijd.:{
Tijn is wat dat betreft ksoms net een vrouw.
quote:Niet in jezelf praten. Dat is slecht voor je zelfvertrouwen.
Op zondag 4 januari 2004 04:09 schreef Tijn het volgende:
Dat zei ik wel. En ook op die tijd. Dat ik wat anders post heeft daar natuurlijk nis mee te maken.
En dat van mij.
quote:Slaap ze.
Op zondag 4 januari 2004 04:12 schreef broer het volgende:
Genoeg gerommel in de marge, het is tijd voor de slaap...Truste heren en dames ook.
Ik heb vannacht bijna 9 uur geslapen. Da's veels teveel voor mijn doen en betekent dat ik nog wel ff wakker ben.
quote:Hee is dit ook een ik ben wakker topic?
Op zondag 4 januari 2004 04:15 schreef Lamon het volgende:[..]
Slaap ze.
Ik heb vannacht bijna 9 uur geslapen. Da's veels teveel voor mijn doen en betekent dat ik nog wel ff wakker ben.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 04:11 schreef Biene het volgende:
Welterusten.
quote:Viel spass!
Op zondag 4 januari 2004 04:12 schreef broer het volgende:
Genoeg gerommel in de marge, het is tijd voor de slaap...Truste heren en dames ook.
Niets houdt me nog tegen om lekker te semi-bikkelen.
Een aangenaam 2004 gewenst, etcetera.
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 05-01-2004 01:11]
En daarvoor moet ik nog wat mailtjes versturen voor m'n werk.
En ik moet nog een tentamen leren wat ik morgenmiddag heb.
Dus niks houdt me tegen om even lekker te semi-bikkelen
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 02:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Suf zeg, hier.
quote:Is dat gewoon een conclusie met betrekking tot deze avond of een revelatie over de afgelopen twee jaar?
Op dinsdag 6 januari 2004 02:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Suf zeg, hier.
quote:Het feit dat er gisteren niemand was en dat ik vandaag ook nog niemand had gezien.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:31 schreef Lamon het volgende:[..]
Is dat gewoon een conclusie met betrekking tot deze avond of een revelatie over de afgelopen twee jaar?
quote:Morgen!
Op dinsdag 6 januari 2004 02:29 schreef Scorpionsworld het volgende:
b]Op dinsdag 6 januari 2004 02:28 schreef I.R.Baboon het volgende:[/b]Ook goeiemorgen I.R.
Hoog tijd om 's wat leven te blazen in dit topique me dunkt
quote:'s Nachts komen de beste ingevingen...
Op dinsdag 6 januari 2004 02:31 schreef Lamon het volgende:[..]
Is dat gewoon een conclusie met betrekking tot deze avond of een revelatie over de afgelopen twee jaar?
*edit (zucht): PI
[Dit bericht is gewijzigd door ullie op 06-01-2004 02:46]
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 06-01-2004 02:49]
quote:Ik dacht even dat je bedoelde dat je zelf 2 jaar op dit forum zat, drukte op je profiel, en moet nu even weten , dat 'vrouw' is toch zeker gewoon nonsens, he?
Op dinsdag 6 januari 2004 02:41 schreef ullie het volgende:
's Nachts komen de beste ingevingen...
quote:Hij heeft anders wel lang haar.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:45 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat je zelf 2 jaar op dit forum zat, drukte op je profiel, en moet nu even weten , dat 'vrouw' is toch zeker gewoon nonsens, he?
Zo niet, dan heb ik al meer dan een jaar de verkeerde indruk.
quote:Hij wel ja.. (
Op dinsdag 6 januari 2004 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij heeft anders wel lang haar.
quote:Kalende?
Op dinsdag 6 januari 2004 02:47 schreef Lamon het volgende:[..]
Hij wel ja.. (
en
zijn in dit geval beiden van toepassing)
quote:Sterker nog, we hebben met elkaar gesproken!
Op dinsdag 6 januari 2004 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij had ik jou laatst ergens gezien, ullie. Maar geen idee waar.
quote:Quirende?
Op dinsdag 6 januari 2004 02:48 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Kalende?
quote:Nee, dat weet ik nog (min of meer) maar volgens mij heb ik jou daarna nog ergens gezien. Van een afstand.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:49 schreef ullie het volgende:[..]
Sterker nog, we hebben met elkaar gesproken!
quote:Ik dacht 'kom, laat ik die arme jongen er eenmalig eens niet bijhalen'.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:50 schreef ullie het volgende:[..]
Quirende?
quote:Mijn inhammen hebben die van jou ingehaald en hebben van achter versterking gekregen.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kalende?
quote:Ach, je hebt er al langer van kunnen genieten dan ik. En je hebt al een hoofddeksel.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:51 schreef Lamon het volgende:[..]
Mijn inhammen hebben die van jou ingehaald en hebben van achter versterking gekregen.
Niemand die het nu nog ziet, maar ik geef het geen 3 jaar meer.
quote:Weet je zeker dat je I.R. niet met Qyroz verwart?
Op dinsdag 6 januari 2004 02:51 schreef Lamon het volgende:[..]
Mijn inhammen hebben die van jou ingehaald en hebben van achter versterking gekregen.
Niemand die het nu nog ziet, maar ik geef het geen 3 jaar meer.
quote:Ik heb hier ooit een keer lopen klagen over mijn haargrens, nadat mijn kapper mijn haar veel te kort had geknipt.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:53 schreef ullie het volgende:[..]
Weet je zeker dat je I.R. niet met Qyroz verwart?
Maar goed, daar ben ik inmiddels wel over heen want mijn haar is zelden kort.
quote:Is Qyroz kaal ja?
Op dinsdag 6 januari 2004 02:53 schreef ullie het volgende:
Weet je zeker dat je I.R. niet met Qyroz verwart?
quote:Hij doet z'n best.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:56 schreef Lamon het volgende:[..]
Is Qyroz kaal ja?
quote:Ik heb geen inhammen, klootzak, dat zijn omgekeerde bakkebaarden.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Seborik!Die heeft trouwens ook inhammen.
quote:Ik werk in een suffe winkel bij Tuschinsky in de buurt. Misschien daar?
Op dinsdag 6 januari 2004 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nee, dat weet ik nog (min of meer) maar volgens mij heb ik jou daarna nog ergens gezien. Van een afstand.
Anders weet ik het niet, want ik zag jou kennelijk niet.
Oh en krijg volgens mij ook een terugtrekkende haargrens, maar dat cover ik mooi op met mijn lange lokken, met gedistingeerde grijze plukken er in.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 06-01-2004 03:04]
quote:Bij mij viel het met millimeteren juist op.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:59 schreef Lamon het volgende:
Ik ga gewoon volgende week weer naar de kapper. Als je zoiets laat milimeteren, valt het nauwelijk nog op.
En ik compenseer met baardhaar.
En baardhaar heb ik gelukkig niks mee.
quote:Ringbaardjes zijn zo cool.
Op dinsdag 6 januari 2004 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
En baardhaar heb ik gelukkig niks mee.
quote:Die kerels van Metallica trouwens ook niet.
Op dinsdag 6 januari 2004 03:20 schreef Lamon het volgende:[..]
Ringbaardjes zijn zo cool.
Ik heb ook een tijdje zo'n metellica-goatie geprobeerd, maar daar kwam ik niet echt mee weg.
quote:Volgens mij moet ik me dan alsnog 3 maanden niet scheren. En dan heb ik niks te doen als ik me verveel.
Op dinsdag 6 januari 2004 03:20 schreef Lamon het volgende:[..]
Ringbaardjes zijn zo cool.
Ik heb ook een tijdje zo'n metellica-goatie geprobeerd, maar daar kwam ik niet echt mee weg.
Oja, ik ga slapen.
Nog veel sterkte, allemaal.
quote:Ergens wel een goed idee. Ik loop al wekenlang rond als zombie...
Op dinsdag 6 januari 2004 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Volgens mij moet ik me dan alsnog 3 maanden niet scheren. En dan heb ik niks te doen als ik me verveel.
Oja, ik ga slapen.
Nog veel sterkte, allemaal.
Maar ik kan natuurlijk ook later opstaan.
quote:En ik ben wel in een mood, de laatste dagen.
Op woensdag 7 januari 2004 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben wel in de mood, de laatste dagen.
Wat is toch de reden van het feit dat ik maar op dit forum blijf rondhangen, jaar in jaar uit, terwijl ik hier duidelijk niet thuishoor?
Daar ga ik de komende dagen, mits tijd en voldoende interesse, nog een paar pogingen tot logische verklaringen op los proberen te laten.
quote:Ik denk dat je je gewoon ergens tegen af wilt zetten en het gevoel wilt krijgen dat het met jezelf wel meevalt.
Op donderdag 8 januari 2004 03:11 schreef Lamon het volgende:
*druk bezig is met het ontsteken van emotionele revelaties*Wat is toch de reden van het feit dat ik maar op dit forum blijf rondhangen, jaar in jaar uit, terwijl ik hier duidelijk niet thuishoor?
Oja, er werd aan je gerefereerd in De LAATSTE #filosofiemeeting., maar ik neem aan dat je verder geen boodschap aan dat topic hebt.
quote:Hallo.
Op vrijdag 9 januari 2004 01:29 schreef Ole het volgende:
*meldt!!!![]()
![]()
![]()
Volgens mij kwam ik Cas J. deze week alweer tegen in mijn AH. Kan dat?
En oja, ik ga slapen want ik ben al vanaf voor 7 uur op.
quote:zou kunnen.. als het in A'dam west is ongeveer in de buurt
Op vrijdag 9 januari 2004 01:30 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hallo.
Volgens mij kwam ik Cas J. deze week alweer tegen in mijn AH. Kan dat?
En oja, ik ga slapen want ik ben al vanaf voor 7 uur op.
quote:Overtoom. Dus behoorlijk A'dam west.
Op vrijdag 9 januari 2004 01:32 schreef Ole het volgende:[..]
zou kunnen.. als het in A'dam west is ongeveer in de buurt
Maar goed, niet dat ik nu met een handtekeningenboekje gillen rond ga rennen, maar dan maak ik ook eens iets mee tijdens het werk. .
Hij is klein, trouwens. Maar goed, dat ben je al snel in mijn ogen.
quote:je hebt helemaal gelijk, hij is heeeeeel klein! maar wel lievvvv... [
Op vrijdag 9 januari 2004 01:34 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Overtoom. Dus behoorlijk A'dam west.
Maar goed, niet dat ik nu met een handtekeningenboekje gillen rond ga rennen, maar dan maak ik ook eens iets mee tijdens het werk.
.
Hij is klein, trouwens. Maar goed, dat ben je al snel in mijn ogen.
En best een hele leuke gast ook denk ik wel.. maar zeg niet dat je het van mij hebt
quote:Ik ga hem niet aanspreken of zo, zo erg is het niet. Maar goed, dan weet ik dat ook weer.
Op vrijdag 9 januari 2004 01:57 schreef Ole het volgende:[..]
je hebt helemaal gelijk, hij is heeeeeel klein! maar wel lievvvv... [
En best een hele leuke gast ook denk ik wel.. maar zeg niet dat je het van mij hebt
![]()
(Ja, ik zou gaan slapen, maar kwam er achter dat mijn afwas al dagen in mijn keuken stond, dus moest ik dat eerst nog maar even doen).
Dan is het vandaag weer mijn dag, denk ik zo.
quote:Uiteraard.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:52 schreef broer het volgende:
En de mijne.
Heb jij ook wel eens het gevoel, dat je precies de minste dagen op FOK! toegewezen krijgt?
quote:Nope. De dagen dat ik er ben, zijn per definitie de beste.
Op zaterdag 10 januari 2004 03:02 schreef Lamon het volgende:
Heb jij ook wel eens het gevoel, dat je precies de minste dagen op FOK! toegewezen krijgt?
En de dagen dat Q er is, natuurlijk.
quote:Ik ben zelf altijd wat onrealistisch in mijn veeleisendheid. Ik verwacht op het 'grootste' (*proest*) soci-forum van Nederland zelfs na drieen nog een stroom van weldoordachte, emotioneel volwassen en verdraagzame mensen.
Op zaterdag 10 januari 2004 03:04 schreef broer het volgende:
Nope. De dagen dat ik er ben, zijn per definitie de beste.En de dagen dat Q er is, natuurlijk.
En dat krijg ik dan nooit.
quote:Nooit?
Op zaterdag 10 januari 2004 03:11 schreef Lamon het volgende:
En dat krijg ik dan nooit.
quote:Een hele stroom? Nooit nee.
Op zaterdag 10 januari 2004 03:12 schreef broer het volgende:
Nooit?
1 of 2 bootjes die dapper tegen de stroom in varen wel natuurlijk.
quote:Dat verwacht ik hier eerder 's nachts dan overdag. Als het licht wordt komen de mensen uit hun holen die zichzelf niet kunnen verlichten. Dan is het dus allemaal nog veel minder.
Op zaterdag 10 januari 2004 03:11 schreef Lamon het volgende:
Ik ben zelf altijd wat onrealistisch in mijn veeleisendheid. Ik verwacht op het 'grootste' (*proest*) soci-forum van Nederland zelfs na drieen nog een stroom van weldoordachte, emotioneel volwassen en verdraagzame mensen.
Nee: 's nachts is het hier beter. Dat het af en toe een paar dagen duurt voor je antwoord krijgt is alleen maar leuker. Dat verhoogt de spanning.
En ik heb het er graag voor over omdat de boel niet vervuild wordt door mensen die niks te vertellen hebben.
Heb jij nog iets te vertellen, trouwens?
quote:Die slapen al lang.
Op zaterdag 10 januari 2004 03:14 schreef stoepjong het volgende:
echte I.R.Baboon's posten nu ook nog!
Zodat ze morgen fris genoeg zijn om de hele nacht door te kunnen posten.
quote:Ik mag niet klagen, is me verteld. En als ik niet meer mag klagen, heb ik vaak bitter weinig te vertellen.
Op zaterdag 10 januari 2004 03:16 schreef broer het volgende:
Heb jij nog iets te vertellen, trouwens?
Ik heb je gisteren nog een tekstje gestuurd trouwens. Wel jammer dat je de muziek niet kan horen bij de nummers, die maakt het allemaal een stuk verstilder, vind ik.
quote:Ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar dat is dus absoluut niet waar. Klagen mag! Klagen moet, zelfs! Dus hup: niet gedraald, maar klagen. Dat het een aard heeft!
Op zaterdag 10 januari 2004 03:20 schreef Lamon het volgende:
Ik mag niet klagen, is me verteld. En als ik niet meer mag klagen, heb ik vaak bitter weinig te vertellen.
quote:Gisteren? Uhm... Ik heb er in totaal twee gekregen. Klopt dat?
Ik heb je gisteren nog een tekstje gestuurd trouwens. Wel jammer dat je de muziek niet kan horen bij de nummers, die maakt het allemaal een stuk verstilder, vind ik.
Ik vond ze bij het eerste doorlezen (verder ben ik nog niet gekomen - sorry) erg leuk. Hier en daar vind ik dat er dingen beter kunnen. Maar echt veel zou ik er niet aan veranderen. Overigens wil ik daar niets ongefundeerds over zeggen. Ik mail je aankomende week.
Hoe komt het eigenlijk dat jij zo'n tijd niet hier bent geweest en nu opeens weer bijna elke nacht hier rond lijkt te hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |