Ik dacht juist het tegendeel bewezen te hebben.quote:
Wat ik me nu aangeleerd wel afvraag, is of het verstandig is om dat adres te laten staan.quote:
Welk liedje?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb Veldhuis en Kemper nooit echt gemogen
Maar wat ze met dit liedje zeggen, wil ik al jááááááren tegen iemand kwijt!!
Wat een heerlijk liedje!
Het liedje in het linkje Lamon.quote:
Nee, ik heb het over 'Wat heb je nodig'quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Bij mij doet het linkje het niet. Maar ik gok dat je het over Bijzonder hebt.
Leuk nummer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het liedje in het linkje Lamon.
O, die ken ik niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, ik heb het over 'Wat heb je nodig'
En misschien moet je even wat codecs downloaden ofzo, het is een geweldige tekst!! EN een geweldig arrangement ook trouwens
Ik vind A&dM helemaal niks. Dan steekt dit duo er inderdaad goed tegen af.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Leuk nummer.
Maar ik vind Veldhuis en Kemper sowieso best leuk. Ze worden altijd vergeleken met Acda en De Munnik door veel mensen, en dan als mindere kopie beschouwd, maar ze zijn veel directer in hun poetische uitingen. Het is echt wat anders qua stijl.
Ik vond ze altijd erg lijken op Ajuinen en Look. (Maar ook daar dan weer een mindere kopie van.)quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:50 schreef Lamon het volgende:
Ze worden altijd vergeleken met Acda en De Munnik door veel mensen
Het linkje is direct van de website van Veldhuis en Kemper. En het begint ongeveer 10 seconden voor het liedje aanvangt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
O, die ken ik niet.
En het filmpje doet het wel, maar hij komt niet bij de juiste begintijd uit. En een hele uitzending Paul de Leeuw trek ik niet. Vandaar.
Qua muziekstijl zeker ja. Heb ik ook altijd gevonden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vond ze altijd erg lijken op Ajuinen en Look. (Maar ook daar dan weer een mindere kopie van.)
Ja. En bij mij begint-ie dus aan het begin van de uitzending. Dat bedoel ik. (En ik krijg geen tijdsaanduiding in beeld, dus ik kan ook niet scrollen.)quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Het linkje is direct van de website van Veldhuis en Kemper. En het begint ongeveer 10 seconden voor het liedje aanvangt.
Ik weet niet meer precies hoe de teksten van Ajuinen en Look ook alweer waren. Dat was in mijn middelbare-schooltijd. Eeuwen geleden, dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
Qua muziekstijl zeker ja. Heb ik ook altijd gevonden.
Qua tekst dan weer niet helemaal.
Ze zijn een stuk liever qua tekst, volgens mij.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe de teksten van Ajuinen en Look ook alweer waren. Dat was in mijn middelbare-schooltijd. Eeuwen geleden, dus.
Prima, hoe zat het ook alweer met die share site?quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Oe! Mp3-tje, als je die hebt!
Ik heb het nummer alleen maar op cassette, en ik heb geen cassetterecorder meer.
Qua naam wel, qua muziek nog niet echt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:28 schreef broer het volgende:
Dan even een tip als tegenprestatie: ken je Damien Rice al?
Jezus, broer, da's wel een beetje overkill. Zo snel ben ik niet. Ik vind dit volgens mij een heel mooi album, want Me, My joke and I, en Accidental Babies gaan er ook in als koek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Ze draaien '9 crimes' heel vaak op Kink FM. Zo ben ik er ook aan gekomen.
Als je dit leuk vindt, is zijn album 'O' ook wel een goeie tip.
Ik ga ook. Geweldig album, Dank.quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Geen dank.
Dan kan ik nu gerust gaan slapen.
Welterusten.
Jawel, helemaal aan het einde. 3 minuten ervoor dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. En bij mij begint-ie dus aan het begin van de uitzending. Dat bedoel ik. (En ik krijg geen tijdsaanduiding in beeld, dus ik kan ook niet scrollen.)
Hah!! Damien Rice doet het met Christy Moore!!! Rasechte Ier dus, Christy dan.....quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga ook. Geweldig album, Dank.
Ik ga de komende dagen mijn pathos uitpreken over dit album.
Ik had al het gevoel dat ik iets miste.quote:Op maandag 20 november 2006 01:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
De spin-off in KPD is de laatste tijd succesvoller dan het origineel.
Je mist alleen maar wat foto's van vrouwelijke semi-rondingen. Mag geen naam hebben hoor!!quote:Op maandag 20 november 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat ik iets miste.
Toch welterusten, I.R.
semi-tieten. Deel 1.quote:Op maandag 20 november 2006 01:57 schreef broer het volgende:
I.R. Baboons semi-rondingentijd?
Bij welk deel zijn ze al?
Ik moest vanavond twee keer ongeveer drie kwartier rijden. Vier cd's had ik bij me. Op de heenweg Damien Rice aangezet, ook al heb ik die de afgelopen week al heel vaak gedraaid. Voor ik aan de terugreis begon heb ik nog eens de drie andere cd's doorgekeken, en toen met een grote glimlach nóg een keer Damien Rice aangezet. Hij wil maar niet gaan vervelen, die cd.quote:Op maandag 20 november 2006 02:09 schreef Lamon het volgende:
En over Damien Rice, ik ga mezelf gewoon even persifleren voordat anderen dat doen;
Damien Rice...pathos...pathos...pathos...geniaal...gevoeld...accidental babies...Me, my yoke and I...emotioneel doortastend...eerlijk...9 crimes...geweldig...echte songwriter...intens...wow!
Ik heb O ook even gedownload alvast, al ga ik die zeker niet intensief draaien voordat ik met dit album klaar ben (wat nog wel even gaat duren), en een snelle luisterbeurt gegeven. Maar ik denk, geheel tegen critici en algemene fanmeningen in, dat ik 9 echt veel beter ga blijven vinden.quote:Op maandag 20 november 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Ik moest vanavond twee keer ongeveer drie kwartier rijden. Vier cd's had ik bij me. Op de heenweg Damien Rice aangezet, ook al heb ik die de afgelopen week al heel vaak gedraaid. Voor ik aan de terugreis begon heb ik nog eens de drie andere cd's doorgekeken, en toen met een grote glimlach nóg een keer Damien Rice aangezet. Hij wil maar niet gaan vervelen, die cd.
Ik las een review in Nieuwe Revu die beide cd's op gelijke hoogte stelt. Maar verder vindt 'men' O inderdaad toch een stuk beter. Ik vind zelf 9 ook beter. Misschien heeft het ermee te maken welke je het eerste hoort? Net zoals met covers van bepaalde nummers. Soms vind je de cover beter dan het origineel, simpelweg omdat je die het eerst hebt gehoord.quote:Op maandag 20 november 2006 02:20 schreef Lamon het volgende:
Maar ik denk, geheel tegen critici en algemene fanmeningen in, dat ik 9 echt veel beter ga blijven vinden.
Speknek postte al dat ie het niks vond en dat ie graag Lamons tietentijd wilde. Maar de grap van semi-tietentijd was dat je maar 1 borst mocht zien. En Jane had het bedacht.quote:Op maandag 20 november 2006 02:09 schreef Lamon het volgende:
Op zich wel goed dat we in een topic posten dat zijn eigen spin-off heeft.
Dan is het eigenlijk sowieso al goed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Jane had het bedacht.
Nou, dat was weer omdat ik me bij haar beklaagd had dat dwerg en mike wel een verjaardagstopic in KPD hadden gekregen en ik niet. Maar nu is 'mijn' topic alsnog het succesvolst. Ha, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk sowieso al goed.
Nou, eigenlijk is het heel simpel. Het was van de mensen die boven de soos wonen, het zgn bovenhuis. Maar alleen de kamers aan de achterkant van het huis gaven het feest. En het was nog op de Prinsengracht ook. Dus eigenlijk is het een heel logische naam.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Mooie naam voor een feest, 'Achterhuisfeest'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |