Ik ga ook. Geweldig album, Dank.quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Geen dank.
Dan kan ik nu gerust gaan slapen.
Welterusten.
Jawel, helemaal aan het einde. 3 minuten ervoor dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. En bij mij begint-ie dus aan het begin van de uitzending. Dat bedoel ik. (En ik krijg geen tijdsaanduiding in beeld, dus ik kan ook niet scrollen.)
Hah!! Damien Rice doet het met Christy Moore!!! Rasechte Ier dus, Christy dan.....quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga ook. Geweldig album, Dank.
Ik ga de komende dagen mijn pathos uitpreken over dit album.
Ik had al het gevoel dat ik iets miste.quote:Op maandag 20 november 2006 01:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
De spin-off in KPD is de laatste tijd succesvoller dan het origineel.
Je mist alleen maar wat foto's van vrouwelijke semi-rondingen. Mag geen naam hebben hoor!!quote:Op maandag 20 november 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat ik iets miste.
Toch welterusten, I.R.
semi-tieten. Deel 1.quote:Op maandag 20 november 2006 01:57 schreef broer het volgende:
I.R. Baboons semi-rondingentijd?
Bij welk deel zijn ze al?
Ik moest vanavond twee keer ongeveer drie kwartier rijden. Vier cd's had ik bij me. Op de heenweg Damien Rice aangezet, ook al heb ik die de afgelopen week al heel vaak gedraaid. Voor ik aan de terugreis begon heb ik nog eens de drie andere cd's doorgekeken, en toen met een grote glimlach nóg een keer Damien Rice aangezet. Hij wil maar niet gaan vervelen, die cd.quote:Op maandag 20 november 2006 02:09 schreef Lamon het volgende:
En over Damien Rice, ik ga mezelf gewoon even persifleren voordat anderen dat doen;
Damien Rice...pathos...pathos...pathos...geniaal...gevoeld...accidental babies...Me, my yoke and I...emotioneel doortastend...eerlijk...9 crimes...geweldig...echte songwriter...intens...wow!
Ik heb O ook even gedownload alvast, al ga ik die zeker niet intensief draaien voordat ik met dit album klaar ben (wat nog wel even gaat duren), en een snelle luisterbeurt gegeven. Maar ik denk, geheel tegen critici en algemene fanmeningen in, dat ik 9 echt veel beter ga blijven vinden.quote:Op maandag 20 november 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Ik moest vanavond twee keer ongeveer drie kwartier rijden. Vier cd's had ik bij me. Op de heenweg Damien Rice aangezet, ook al heb ik die de afgelopen week al heel vaak gedraaid. Voor ik aan de terugreis begon heb ik nog eens de drie andere cd's doorgekeken, en toen met een grote glimlach nóg een keer Damien Rice aangezet. Hij wil maar niet gaan vervelen, die cd.
Ik las een review in Nieuwe Revu die beide cd's op gelijke hoogte stelt. Maar verder vindt 'men' O inderdaad toch een stuk beter. Ik vind zelf 9 ook beter. Misschien heeft het ermee te maken welke je het eerste hoort? Net zoals met covers van bepaalde nummers. Soms vind je de cover beter dan het origineel, simpelweg omdat je die het eerst hebt gehoord.quote:Op maandag 20 november 2006 02:20 schreef Lamon het volgende:
Maar ik denk, geheel tegen critici en algemene fanmeningen in, dat ik 9 echt veel beter ga blijven vinden.
Speknek postte al dat ie het niks vond en dat ie graag Lamons tietentijd wilde. Maar de grap van semi-tietentijd was dat je maar 1 borst mocht zien. En Jane had het bedacht.quote:Op maandag 20 november 2006 02:09 schreef Lamon het volgende:
Op zich wel goed dat we in een topic posten dat zijn eigen spin-off heeft.
Dan is het eigenlijk sowieso al goed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Jane had het bedacht.
Nou, dat was weer omdat ik me bij haar beklaagd had dat dwerg en mike wel een verjaardagstopic in KPD hadden gekregen en ik niet. Maar nu is 'mijn' topic alsnog het succesvolst. Ha, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk sowieso al goed.
Nou, eigenlijk is het heel simpel. Het was van de mensen die boven de soos wonen, het zgn bovenhuis. Maar alleen de kamers aan de achterkant van het huis gaven het feest. En het was nog op de Prinsengracht ook. Dus eigenlijk is het een heel logische naam.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Mooie naam voor een feest, 'Achterhuisfeest'.
Dat is niemand ooit hier.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Ik deed ook niet ironisch of sarcastisch.
Een andere gast, die het wel een mooi kodakmoment vond (maar zelf toch niet dezelfde pose durfde in te nemen). Maar het was sowieso nogal een chaotisch feestje (zie dit en dit), en op een bepaald moment was het bier ook nog eens op.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Wie zit er met zijn hoofd in je knieholte, eigenlijk?
Nou, zolang je zelf niet verantwoordelijk bent is het best leuk. Maar goed, het ergste feestje dat in deze categorie had ging hier tientallen malen overheen, en was van iemand die zei dat ie z'n appartement die dag had verlaten en dat 'alles kapot mocht'. Dat is natuurlijk ontzettend dom, en resulteerde binnen een uur dan ook in incidenten alsquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Dat zijn toch echt de feestjes die ik nooit meemaak. Nooit héb meegemaakt ook, trouwens. En eigenlijk ben ik daar wel blij om.
Ja, maar heel onduidelijk. Ze is hierde persoon onder mij. Maar er komen nog meer feestfoto's en dan zal ik zoeken of ik een betere kan vinden. Zo trots ben ik ook wel weer.quote:Staat M. ook ergens op een van die foto's?
Omdat je toen zag wat je had kúnnen bereiken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
Het ergste dat me in het uitgaansleven overkwam is in een studentencafé belanden.
Nee alleen maar kerels. Ging naar een ander café om een chickie te scoren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat je toen zag wat je had kúnnen bereiken?
Ja, ik spreid het nu al wel mooi over een jaar of 5, en ben eigenlijk van plan om dat nog wel een paar jaar vol te houden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:04 schreef Lamon het volgende:
Weet je trouwens dat ik best wel jaloers ben als ik al die studentenlol zie?
Ik heb maar 1 jaar gestudeerd, en was toen zo fucked up, dat ik er niet eens ECHT van heb genoten.
Nou, ik deed vandaag mee aan een of ander onderzoek over alcoholinformatiegidsjes, en moest daarvoor zo'n boekje doorlezen en beoordelen, en ik kreeg toch bijna een schuldgevoel toen ik las wat ik allemaal van mijn gedrag kan krijgen.quote:Ik bedoel, op concerten en andere speciale gelegenheden is het ook allemaal wel werelds, maar dan hebben we het over 4 of 5 keer per maand.
Ik zou eigenlijk ook wel 5 keer per week dat soort amusement willen hebben. Ik ben er fit genoeg voor.
Het ware studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen maar uit een beetje in een studentencafe zitten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
Het ergste dat me in het uitgaansleven overkwam is in een studentencafé belanden.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik spreid het nu al wel mooi over een jaar of 5, en ben eigenlijk van plan om dat nog wel een paar jaar vol te houden.
[..]
Nou, ik deed vandaag mee aan een of ander onderzoek over alcoholinformatiegidsjes, en moest daarvoor zo'n boekje doorlezen en beoordelen, en ik kreeg toch bijna een schuldgevoel toen ik las wat ik allemaal van mijn gedrag kan krijgen.
Nou ja, ik kreeg er 25 euro voor, en ik ben niet meteen naar de slijter gegaan om het uit te geven, dus eigenlijk valt het best mee met me.quote:
Gaat lekker zo, I.R.quote:
Die rechtsboven? Want dat is de enige die blond haar heeft, voor zover ik kan zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Gaat lekker zo, I.R.
Maar ik ben er inmiddels achter dat het dat leuke, blonde meisje is dat er een beetje dronken uitziet. Toch?
Ik vermoed dat het om deze foto gaat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:23 schreef Lamon het volgende:
Die rechtsboven? Want dat is de enige die blond haar heeft, voor zover ik kan zien.
Ja die! Hoewel ze tegen me zei dat afgelopen zaterdag de eerste keer was dat ik dronken was en zij niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Gaat lekker zo, I.R.
Maar ik ben er inmiddels achter dat het dat leuke, blonde meisje is dat er een beetje dronken uitziet. Toch?
Zo kan ik 'r niet goed zien, die kale gast zit ervoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het om deze foto gaat.
Klachten over de foto's kunt u kwijt bij de aap.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Zo kan ik 'r niet goed zien, die kale gast zit ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |