Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 november 2006 02:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Streng, hoor.
Ik ga slapen, trouwens.
Truste WA.Lamon
(Na dit irritante intermezzo begin ik gewoon lekker opnieuw, en doe ik net alsof de paar voorgaande posts niet bestonden.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat ik vrij vrolijk ben vandaag.
Heb je in al zijn uitspraken het woord 'moslims' wel eens vervangen door het woord 'joden'?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp niet goed dat hij als een racist wordt afgeschilderd. Hij is echt niet extreem-rechts. Hij komt alleen knap ongenuanceerd uit de hoek.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:04 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je in al zijn uitspraken het woord 'moslims' wel eens vervangen door het woord 'joden'?
De teletijdmachine brengt je sneller terug naar 1933 dan je 'zondebok' kunt zeggen.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Politiek is niet zo'n goed smeermiddel voor ons, geloof ik, of wel?
Alizée?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat dat meisje met die Franse chansons?
Vast verkrijgbaar bij uw lokale platenzaak. Ik heb 't niet zo op chansons.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Erg mooi, voor midden in de nacht. Al is het wel een beetje bij gebrek aan een dvd van Jacques Brel.
Wat draai je dan wel, zo midden in de nacht?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Vast verkrijgbaar bij uw lokale platenzaak. Ik heb 't niet zo op chansons.
Blues/bluesrock vind ik uitermate geschikt voor laat op de avond en 's nachts. Rory Gallagher dus. Maar nu heb ik even AC/DC.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Wat draai je dan wel, zo midden in de nacht?
Blues vind ik juist rustgevend op dat tijdstip. Metal draai ik eigenlijk nooit. In de auto luister ik vrijwel uitsluitend naar Slam FM (af en toe Cas of Veronica), met dance/r&b/trance. Tja, de doelgroep ben ik niet echtquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Dat is me te onrustig voor de nacht. In de auto mag ik graag hardere rock draaien. Al zal ik niet gemakkelijk bij bluesrock uitkomen. Ik neig dan toch meer naar de metal.
Verschillende plekken, verschillende stemmingen. Ik moet geen mooie ballades tijdens het koken. Dan zet ik liever foute disco aan. Of harde elektronica. Terwijl ik vanavond niet naar een elektronica-avond in mijn favoriete zaal ben geweest omdat ik dat tijdens het uitgaan liever niet hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Maar dat hoef ik thuis weer niet te horen. Raar is dat.
Zijn nieuwe cd wordt de hemel in geprezen. Voor mij hoeft 't niet zoquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Verschillende plekken, verschillende stemmingen. Ik moet geen mooie ballades tijdens het koken. Dan zet ik liever foute disco aan. Of harde elektronica. Terwijl ik vanavond niet naar een elektronica-avond in mijn favoriete zaal ben geweest omdat ik dat tijdens het uitgaan liever niet hoor.
Het is allemaal afhankelijk van de stemming die je wilt kiezen voor bepaalde gelegenheden.
Alleen Tom Waits kan altijd en overal.
Ik schrok!quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:56 schreef wyccie het volgende:
BOEH!
Ik ken zijn nieuwe nog niet. Het zijn er drie, heb ik me laten vertellen. Ik ben er erg benieuwd naar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn nieuwe cd wordt de hemel in geprezen. Voor mij hoeft 't niet zo![]()
Wel de punten optellen uit dit topic, hè!quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga zo een fijn nieuw topic openen. Even doorbabbelen, semi-bikkels.
Heel goed. Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:00 schreef wyccie het volgende:
Ja.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:01 schreef broer het volgende:
Wel de punten optellen uit dit topic, hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |