quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:48 schreef Joesse het volgende:
[..]
bij die officiele dingen zoals Prinsjesdag draagt ie wel een das toch?
Ongetwijfeld. Zijn die andere momenten dan minder belangrijk?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:48 schreef Joesse het volgende:
[..]
bij die officiele dingen zoals Prinsjesdag draagt ie wel een das toch?
neuj maar ik vind een stropdas nou niet per se een teken van dat je iets belangrijk vindt..quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zijn die andere momenten dan minder belangrijk?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:50 schreef Strolie75 het volgende:
Bos heeft faalangst en draagt geen stropdas. Zo, dat weten we dat dan ook alweer.
Genoeg om zich bedreigd te voelen in ze bank rekening door Bos ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een Idols-jurylid die zoveel in zijn leven heeft bereikt.![]()
Hij zou beter DJ kunnen worden, met z'n constante gedraai.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:53 schreef TrenTs het volgende:
En wat loopt Bos godverdomme te janken over 'dingen toegeven'? Ik heb die man nog nooit een mening horen geven, verrekte draaikont.
Dat geeft de burger weer moedquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bos vond het een inhoudelijk debat![]()
*proest*quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:52 schreef Fathom het volgende:
Genoeg om zich bedreigd te voelen in ze bank rekening door Bos ja.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij zou beter DJ kunnen worden, met z'n constante gedraai.
Ja, maar hij heeft faalangst! Snap dat dan!!!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toegeven wat niet goed ging, durft Bosje niet.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, en je eigen mening hebben mensen niet meegekregen. Bos. Want die heb je niet laten horen.
www.helpbosaaneenstropdas.nl oprichtenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft faalangst! Snap dat dan!!!!!
Misschien was het anders gelopen als hij vroeger ook van een vrijwilliger een racefiets had gekregen.
Dat is het enige wat je zeker weet bij Bos, dat-ie nooit een mening heeft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, en je eigen mening hebben mensen niet meegekregen. Bos. Want die heb je niet laten horen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef Fathom het volgende:
[..]
www. helpbosaaneendestropdas.nl oprichten
Je signature & ondertitel laten je ook heel objectief overkomenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef Genverbrander het volgende:
Bos gewonnen, dik.
Stem jij voor PvdA?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef Genverbrander het volgende:
Bos gewonnen, dik.
Een tegenhanger van NED1,2,3quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef Sammy3000 het volgende:
Hoe (pijnlijk duidelijk) extreem pro-PvdA de NOS is, zo begint RTL nu rechts te kleuren.
Ik was altijd zo positief over RTL omdat ze redelijk neutraal berichtten. Maar ga me nu wel heel erg afvragen waar die objectiviteit gebleven is.
Elsevier = rechts
HJ Smits = rechts
Insteek RTL = rechts
A v Es = oud-links
Volgens mij niet helemaal eerlijk verdeeld. Zo wordt het sentiment van de kijker aardig anti-Bos.
Jammer!![]()
Wat een blindheid.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef Genverbrander het volgende:
Bos gewonnen, dik.
Zat bij de PSP, voorganger van GL.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is die grijze muts met dat afgrijselijke shirt, de oprichtster van Groenlinks?
Waar is de objectieve journalistiek gebleven?quote:
Nou, linkse Jan Marijnissen zit straks bij linkse Pauw en nog veel linksere Witteman, dus dat maakt 't dan weer goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef Sammy3000 het volgende:
Hoe (pijnlijk duidelijk) extreem pro-PvdA de NOS is, zo begint RTL nu rechts te kleuren.
Ik was altijd zo positief over RTL omdat ze redelijk neutraal berichtten. Maar ga me nu wel heel erg afvragen waar die objectiviteit gebleven is.
Elsevier = rechts
HJ Smits = rechts
Insteek RTL = rechts
A v Es = oud-links
Volgens mij niet helemaal eerlijk verdeeld. Zo wordt het sentiment van de kijker aardig anti-Bos.
Jammer!![]()
en nu op RTL5quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, linkse Jan Marijnissen zit straks bij linkse Pauw en nog veel linksere Witteman, dus dat maakt 't dan weer goed.
Begin jij nou ook al te zeiken over hoe de mensen gekleed zijn?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is die grijze muts met dat afgrijselijke shirt, de oprichtster van Groenlinks?
Extreem-links aan tafel. En dan nog gezeik op de objectiviteit van RTL. PVDA en CDA hadden ook allebei evenveel klapvee mee.quote:
Volgens mij de enige politici die een antwoord geeft als je hem wat vraagt.quote:
Wow je hebt met deze ijzersterke analyze mijn ogen geopend...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:59 schreef Strolie75 het volgende:
CDA = efficienter
PvdA = meer geld in de bodemloze put
Ja ik vond het ook een beetje apart, maar ze heeft wel een vinger in de pap bij de zorg dus ik weet niet of ze daarom wellicht aan tafel zit,quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Extreem-links aan tafel. En dan nog gezeik op de objectiviteit van RTL. PVDA en CDA hadden ook allebei evenveel klapvee mee.
Wester deed het gewoon goed. Duidelijk leider van het debat alhoewel hij aan het eind iets teveel ruimte aan Bos gunde om voortdurend te onderbreken. Iets dat hij aanvankelijk beter onder controle had.quote:
Vrees dat je er niet omheen kan. Een van de 2 zal de kar gaan trekken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:00 schreef nlboy het volgende:
Mijn conclusie...zeker geen PvdA (Bos komt mij niet echt betrouwbaar en duidelijk over) en geen CDA (is ook nog beetje vaag allemaal).
Maar goed, als je alleen NOVA, NOS, Netwerk en Zembla gewend bent dan komt zo'n debat als vanavond natuurlijk al vrij snel partijdig naar rechts over.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:04 schreef nikk het volgende:
Wester deed het gewoon goed. Duidelijk leider van het debat alhoewel hij aan het eind iets teveel ruimte aan Bos gunde om voortdurend te onderbreken. Iets dat hij aanvankelijk beter onder controle had.
Henk Jan en die hoofdredakteur van de Elsevier zijn echt extreem links, ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Extreem-links aan tafel. En dan nog gezeik op de objectiviteit van RTL. PVDA en CDA hadden ook allebei evenveel klapvee mee.
Internationaal gezien helemaal inderdaad. Kijk maar naar wat hij bijvoorbeeld bereikt heeft in de EU.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
JP komt toch echt meer over als een staatsman
Eh.... Andrée van Es...?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Henk Jan en die hoofdredakteur van de Elsevier zijn echt extreem links, ja.![]()
Precies. Je slaat de spijker op de kop.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah.. op RTL5 is de applaus en lachmachine van Jensen weer geactiveerd.
Maar het kostte moeite, dat was duidelijkquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zelfs van Es vindt dat Balkenende gewonnen heeft. Dat zal de Groenlinks achterban leuk vinden.![]()
Tja ik wil juist geen Bos...ik vind hem niet betrouwbaar overkomen. En die wil plannen uitvoeren die alleen maar geld kosten (moeten ook aan de toekomst denken). En tot nu toe doet Balkende goed alleen een aantal punten mogen zeker beter. Ik weet nog niet of ik CDA of een andere partij ga stemmen, maar wil gewoon geen PvdA als grote partij.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:05 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Vrees dat je er niet omheen kan. Een van de 2 zal de kar gaan trekken.
Dat zal voor mij de reden zijn om toch op 1 van deze 2 te stemmen, omdat ik gewoonweg niet nog eens Balkie wil hebben. En dus kan ik beter op Bos stemmen, want dan heb je meer opties voor kabinetten dan als CDA wint.
Daarbij komt. Je wilt toch niet nog een periode Balkenende als vertegenwoordiger van ons land hebben in de werledpolitiek? Weinig representatief!
Maar ja... RTL publiek...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef TrenTs het volgende:
WTF. Bos gewonnen?Welke zender hebben die mensen gekeken....
Niveau van Nederland. Niets aan te doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef TrenTs het volgende:
WTF. Bos gewonnen?Welke zender hebben die mensen gekeken....
Heel erg dat iemand met zulke discussiecapaciteiten dit 'debat' 'wint'...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Niveau van Nederland. Niets aan te doen.
quote:
Niveau van Fok! is duidelijk dus anders.quote:
B-tje kortzichtig.quote:
En ik als universitair opgeleide ook. Is dat wel Verrassend?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
4% verschil, niet echt een duidelijke winnaar.
Allochtoon en Tokkie-Nederland kiest voor Bos, dat is niet verrassend.
Ik ben een HBO-er die bijna zeker op Bos gaat stemmen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
En ik als universitair opgeleide ook. Is dat wel Verassend?
Ligt eraan welke studie dat is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Je studeert crematorialogie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Het RTL-publiek heeft gestemd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
B-tje kortzichtig.
Niet RTL-publiek. Kijkers naar een politiek debat.
Niet bepaald een standaard RTL-publiek...
Iets verder kijken dan die neus, svp!
Als jij straks tien jaar gewerkt hebt, denk je wel anders.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Politicologie. Dus ik ben ook nog een beetje een autoriteit op het gebied ook.quote:
Politicologie? Die lui zijn heilig! Als die al op Bos stemmen, dan moet het wel goed zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Mijn vriend zit naast me op de bank. Heeft politicologie gestudeerd op de uni.
Gaat toch ook voor Bos.
Ik denk dat iemand die universitair afstudeert wel weet dat je verrassen met dubbel 'r' schrijft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
haha precies!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het RTL-publiek heeft gestemd.Iemand die serieus had gekeken heeft kunnen zien dat Bos echt niet kan debatteren. Het is altijd maar wachten tot-ie eerst vies gaat kijken, ingestudeerde verhaaltjes ophoest, dan persoonlijke aanvallen opent en vervolgens in de foetushouding gaat liggen krijsen en met z'n benen trappen omdat-ie het niet wint.
Oeh, nou dan gaat Bos zeker winnen hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Gaat toch ook voor Bos.
Dat studeert Victoria Koblenko toch ook?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Gaat toch ook voor Bos.
Dat het geen Nederlands was lijkt me inderdaad duidelijk,quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:18 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Politicologie. Dus ik ben ook nog een beetje een authoriteit op het gebied ook.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die universitair afstudeert wel weet dat je verrassen met dubbel 'r' schrijft.In mijn omgeving in ieder geval wel.
Autoriteit wellicht ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:18 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Politicologie. Dus ik ben ook nog een beetje een authoriteit op het gebied ook.
En dat na één debat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:20 schreef S-Two het volgende:
Ik heb niet alles 100 % gevolgd, maar ik denk toch dat ik ook voor Bos ga.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat het geen Nederlands was lijkt me inderdaad duidelijk,.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, haastig tikken, dan sluipt een TIK foutje er weleens in. Maar ik zal het voor je aanpassen. Jammer dat je jezelf tot dergelijke debatcapaciteiten moet verlagen. Of heb je dat afgekeken van Bos...
Ja, wat is het nou?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef Don_Gurgen het volgende:
Of heb je dat afgekeken van Bos...
1) Ik studeer een taal, dan mag ik zeurenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, haastig tikken, dan sluipt een TIK foutje er weleens in. Maar ik zal het voor je aanpassen. Jammer dat je jezelf tot dergelijke debatcapaciteiten moet verlagen. Of heb je dat afgekeken van Bos...
Niet waarop ik stem pikkie, maar wie dit debat gewonnen heeft.quote:
Schaap. Als je vriend dat doet zou ik het ook maar doen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Sammy3000 het volgende:
Gaat toch ook voor Bos.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Niet waarop ik stem pikkie, maar wie dit debat gewonnen heeft.
Dat slechts vier procent het niet weet of geen winnaar wil uitroepen vind ik nog veel verbazender!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:22 schreef Jurgen21 het volgende:
Nou, dit lijkt me nou niet de gedroomde zege voor Wouter Bos. Winnen met een verschil van 4%...
Nee hoor, er zijn ook mensen die hun politieke voorkeur even opzij kunnen zetten. Moet je van Fokkers niet verwachten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:07 schreef Mike het volgende:
Van Es kiest Balkenende. Interessant.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef TrenTs het volgende:
[..]
1) Ik studeer een taal, dan mag ik zeuren
2) Jezelf neerzetten als authoriteit omdat je toevallig politicologie studeert is ook niet echt... zuiver
3)
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het RTL-publiek heeft gestemd.Iemand die serieus had gekeken heeft kunnen zien dat Bos echt niet kan debatteren. Het is altijd maar wachten tot-ie eerst vies gaat kijken, ingestudeerde verhaaltjes ophoest, dan persoonlijke aanvallen opent en vervolgens in de foetushouding gaat liggen krijsen en met z'n benen trappen omdat-ie het niet wint.
Ga jij maar naar de 'objectieve' Clairy Polak luisteren +_+quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef rood_verzet het volgende:
Henk Jan Smit, een of andere dwaas van Elsevier en een nietszeggend figuur die ooit bij de PSP zat, nee die hebben echt recht om te spreken +_+
quote:
Ben ik het wel mee eens. Weinig verschil, maar als ik een winnaar aan moest wijzen kies ik voor Bos.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn ook mensen die hun politieke voorkeur even opzij kunnen zetten. Moet je van Fokkers niet verwachten.Ik denk dat er niemand gewonnen heeft. En als er al iemand gewonnen heeft dan is het nipt.
Die typo heb ik overgenomen van meneer zelf.quote:
Apart, ik ben toch al een tijdje TNS onderzoeker en ik heb niks gezien, en de server is er uitgevlogen daarstraks...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
![]()
Als je goed had opgelet dan hoorde je dat TNS/NIPO vandaag 13honderdzoveel mensen heeft geselcteerd door mensen te vragen wat ze vanavond op TV gingen kijken. Daaruit kwam een groep die het debat ging volgen.
En natuurlijk keken de stemmers naar het debat, anders konden ze geen mening geven.
1) Touchéquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef TrenTs het volgende:
[..]
1) Ik studeer een taal, dan mag ik zeuren
2) Jezelf neerzetten als authoriteit omdat je toevallig politicologie studeert is ook niet echt... zuiver
3)
...zucht...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Schaap. Als je vriend dat doet zou ik het ook maar doen!
Het interessante vind ik eraan dat als iemand die als links bekend staat, toch voor Balkenende kiest dat meer zegt over het debat dan dat die vent van Elsevier dat doet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn ook mensen die hun politieke voorkeur even opzij kunnen zetten. Moet je van Fokkers niet verwachten.Ik denk dat er niemand gewonnen heeft. En als er al iemand gewonnen heeft dan is het nipt.
Gaf slechts aan wat de introductie was die je collega gaf over de totstandkoming van de selectie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Apart, ik ben toch al een tijdje TNS onderzoeker en ik heb niks gezien, en de server is er uitgevlogen daarstraks...
Geen onderzoeker, maar ik vul die onderzoeken in.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Apart, ik ben toch al een tijdje TNS onderzoeker en ik heb niks gezien, en de server is er uitgevlogen daarstraks...
Ik ben geen Balkenende-hugger en eigenlijk gewoon links, maar ik vind dat die man gewoon echt geen discussies kan voeren. Maar dat is een kwestie van smaak wellicht.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
1) Touché
2) ik deed het dan ook heel voorzichtig. Ik weet (als politicoloog) dat politiek om meer draait dan de boeken die ik heb gelezen en de onderzoeken die ik heb gedaan, maar ja, als Henk Jan Smits commentaar mag geven op nationale televisie dan krab ik me toch even achter de oren.
En tja, ik geloof om tal van redenen meer in het idee en de aanpak van Wouter Bos dan die van Balkenende. Daarnaast vond ik Bos beter debatteren, dat is natuurlijk subjectief, maar ik wilde in mijn eerste reactie over die hele opleiding onzin alleen maar aantonen dat niet alleen Tokkies en buitenlanders op Bos stemmen. Misschien ook niet handig om me daarover uit de tent te laten lokken, ik houd namelijk niet van stereotype discussies.
Ja, daar hecht ik zelf ook veel meer waarde aan. Als die Joustra voor Bos had gekozen had ik hem ook meer credit gegeven. Nu zat ie daar als verdediger van Balkenendes beleid en de doelgroep van zijn blad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Het interessante vind ik eraan dat als iemand die als links bekend staat, toch voor Balkenende kiest dat meer zegt over het debat dan dat die vent van Elsevier dat doet.
ze gingen veel te weinig in op de inhoud...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef Spinazie het volgende:
Wat een ontzettend slecht commentaar. Bos faalangst vanwege vergissing over de leeftijd van Balkenende's kinderen? Een premier kan geen das dragen?
WAT IS DIT?
Stelletje commerciele klootzakken. Wat is dit voor kleuring achteraf?
Hier kan ik echt woedend over worden.
Dat is in jouw geval niet zo'n probleem, gok ik zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef partyyboyy het volgende:
Moet er niet aan denken
jep idem!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef S-Two het volgende:
Ik vind al dat gezeur van Henk-Jan Smits over hoe Bos nou precies kijkt en of Balkenende zijn tafeltje vastpakt of niet echt onzin. Het interesseert mij geen ene reet of ze dat doen of niet, het gaat om de inhoud, klaar.
[alleen jammer dat niet iedereen er zo over denkt]
Ik vind het wel belangrijk dat er straks een sterke leider staat die constant kan improviseren en goed overkomt op de grote leiders in de wereld. Als alleen de inhoud belangrijk zou zijn kan hij ook net zo goed in een spijkerbroek en sweater met baseballpet aankomen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef S-Two het volgende:
Ik vind al dat gezeur van Henk-Jan Smits over hoe Bos nou precies kijkt en of Balkenende zijn tafeltje vastpakt of niet echt onzin. Het interesseert mij geen ene reet of ze dat doen of niet, het gaat om de inhoud, klaar.
[alleen jammer dat niet iedereen er zo over denkt]
Balkenende stond er als Hercules zeker. Wie werd ook alweer vergeten met een klein jongetje wiens achternaam rijmt op 'stotter'?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef partyyboyy het volgende:
Balkenende maakt Bos gewoon af! Alleen dat tokkie volk kiest voor voor Bos die er als een klein jongetje bijstaat. Moet er niet aan denken dat dat mannetje minister-president gaat worden.![]()
Hij stond er als een man met charisma, en Bos als een kleutertje dat zich steeds stond te verdedigen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Balkenende stond er als Hercules zeker. Wie werd ook alweer vergeten met een klein jongetje wiens achternaam rijmt op 'stotter'?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval niet zo'n probleem, gok ik zo.
zeg vuige kakker...wie noem jij tokkie volk idioot!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef partyyboyy het volgende:
Balkenende maakt Bos gewoon af! Alleen dat tokkie volk kiest voor voor Bos die er als een klein jongetje bijstaat. Moet er niet aan denken dat dat mannetje minister-president gaat worden.![]()
Ja stemmen voor de sp wegtrekkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Het interessante vind ik eraan dat als iemand die als links bekend staat, toch voor Balkenende kiest dat meer zegt over het debat dan dat die vent van Elsevier dat doet.
Ik denk zelfs dat zijn vrouw het hier met je oneens is..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij stond er als een man met charisma, en Bos als een kleutertje dat zich steeds stond te verdedigen.
Precies. Balkenende straalde gewoon rust uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij stond er als een man met charisma, en Bos als een kleutertje dat zich steeds stond te verdedigen.
Dat heeft Bos goed gedaan.quote:Van de mensen die
voor het debat SP wilden stemmen,zegt
19 procent nu te kiezen voor de PvdA.
Misschien moet jij in TRU weer even de huismongool gaan uithangen met verhalen over chemtrails, dit is even serieus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg vuige kakker...wie noem jij tokkie volk idioot!
Moge gij den armoede meemaken...bij jezelf of bij kennissen!
egocentrisch wezen ben jij zeg!
en nog dom ook!
zielig heb medelijden met je! meen ik.
Balkenende die lullo maakte niemand af!
Hij stond erbij als een kleuter die in de broek gescheten had!
Als een slapjanus eerste klas!
Geen inhoud enkel een zwak glimlachje alsof hij superieur was aan Bos.
Mocht hij willen! Die man heeft totaal niets gedaan voor ons land heeft enkel gevolgt in zijn keuzes, door te luisteren naar de rijken in ons land!
Waaronder jij ook behoort zo te lezen!
Mededogen ken jij niet nml.Gezien je opmerkingen over tokkievolk!
mag ik ergens lijden dat ze je auto vandaag of morgen beroven omdat ze geen geld meer hadden om van te leven!
Want dat krijg je ervan nml. Slapende hondjes laat je slapen dude! Die maak je niet wakker omdat jij enkel aan jezelf wilt denken.
Maar goed hiervoor moet je vaak simcity gespeeld hebben om dit te begrijpen..
slaap lekker he!
Mijn excuses, de volgende keer zal ik dieper op je inhoudelijke kritiek ingaan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Dit bedoel ik nu met tokkie volk! Als ze het niet kunnen winnen gaan ze maar persoonlijk in de aanval![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en nog dom ook!
Geen inhoud enkel een zwak glimlachje alsof hij superieur was aan Bos.
Mocht hij willen! Die man heeft totaal niets gedaan voor ons land heeft enkel gevolgt in zijn keuzes, door te luisteren naar de rijken in ons land!
mag ik ergens lijden dat ze je auto vandaag of morgen beroven omdat ze geen geld meer hadden om van te leven!
Want dat krijg je ervan nml. Slapende hondjes laat je slapen dude! Die maak je niet wakker omdat jij enkel aan jezelf wilt denken.
slaap lekker he!
Daar zou ik eigenlijk niet eens heel veel problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:35 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijk dat er straks een sterke leider staat die constant kan improviseren en goed overkomt op de grote leiders in de wereld. Als alleen de inhoud belangrijk zou zijn kan hij ook net zo goed in een spijkerbroek en sweater met baseballpet aankomen...
Alleen jammer dat niet iedereen er zo over denkt.
trents pedo...wat doe je nog op fok idioot!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Misscihen moet jij in TRU weer even de huismongool gaan uithangen met verhalen over chemtrails, dit is even serieus.
sodemieter eens gauw op!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
trents pedo...wat doe je nog op fok idioot!
Ben je nu nog niet bezig met je therapie?
Ga zitten aub!
Je brainscells hebben nog nooit gespoort!
Doe dan ook geen moeite, sokkenvretergroupie!!!!!!!!![]()
Gebruik mijn woorden maar, maar dan andersom! draaikontquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en nog dom ook!
Ten eerste: wat is 'auto's beroven'?quote:Geen inhoud enkel een zwak glimlachje alsof hij superieur was aan Bos.
slaap lekker he!
een ei dat rust uitstraalt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Precies. Balkenende straalde gewoon rust uit.
Nee serieus, dit is even voor grote mensen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
trents pedo...wat doe je nog op fok idioot!
Ben je nu nog niet bezig met je therapie?
Ga zitten aub!
Je brainscells hebben nog nooit gespoort!
Doe dan ook geen moeite, sokkenvretergroupie!!!!!!!!![]()
rot zelf op asociaal sujetquote:
Vele gebaren maken en druk praten is niet charisma!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef HokkePok het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat zijn vrouw het hier met je oneens is..
dus voor de verandering doe je even mee?ohquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:43 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee serieus, dit is even voor grote mensen.
heb je zelf ook door dat je ziekte steeds agressiever in je hersens woekert?quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Mijn excuses, de volgende keer zal ik dieper op je inhoudelijke kritiek ingaan.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vele gebaren maken en druk praten is niet charisma!
Rust en macht uitstralen, dat is het charisma dat bij een minister-president hoort.
zeg wie ben jij nu weer?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Gebruik mijn woorden maar, maar dan andersom! draaikont![]()
[..]
Ten eerste: wat is 'auto's beroven'?
Ten tweede: mensen die 'Dude' zeggen
Ten derde: Simcity spelen hiervoor
projectie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je zelf ook door dat je ziekte steeds agressiever in je hersens woekert?
Ja, jouw niveau van objectiviteit is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Misschien moet jij in TRU weer even de huismongool gaan uithangen met verhalen over chemtrails, dit is even serieus.
quote:
Ik walg van Bos, dat heb ik nooit verborgen. Dat heeft verder geen reet te maken met het gedebiel hierboven.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:46 schreef Xith het volgende:
[..]
Ja, jouw niveau van objectiviteit is ver te zoeken.
nee, dat vind ik nou niet bepaalt een open houding..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Rust en macht uitstralen, dat is het charisma dat bij een minister-president hoort.
Over cijfers beginnen is sowieso fout.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Waarom verdraait Bos de cijfers eigenlijk van het CPB?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef knowall het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij straalt zoveel rust uit dat je het ook gerust 'hersendood' mag noemen.
Was dat niet de groep die op Bos zou stemmen als het écht écht nodig zou blijken te zijn? Volgens mij geeft het juist alleen maar aan hoe slecht hij het gedaan heeft dan. Dat hij er blij mee is; vast, maar eigenlijk weinig reden tot vreugde.quote:
je moet het ook niet serieus nemen..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:41 schreef Chrrris het volgende:
[..]
waarom heb je dan Balkenende in je icon![]()
En weer in de persoonlijke aanval als ze het even niet meer wetenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg wie ben jij nu weer?
Het zoveelste puberale ikruknogmaarnetikdoeookmeelulhannes?
oke
En nooit een stropdasquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je zeker weet bij Bos, dat-ie nooit een mening heeft.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef Sammy3000 het volgende:
Elsevier = rechts
HJ Smits = rechts Geen idee, maar hij heeft het sowieso niet over de inhoud gehad. Ik betwijfel of hij daar wel een mening over heeft.
Insteek RTL = rechts Een debat organiseren, geld verdienen uit reclameinkomsten.
A v Es = oud-linksoud-heel erg-links, nu nog steeds in elk geval links
Jammer!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Over cijfers beginnen is sowieso fout.
Is dit niet gewoon de twijfel groep bestaande uit mensen die nog niet weten of ze SP / PVDA moeten stemmen? Ach, er zullen vast ook wel wat strategische stemmers tussen zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dat niet de groep die op Bos zou stemmen als het écht écht nodig zou blijken te zijn? Volgens mij geeft het juist alleen maar aan hoe slecht hij het gedaan heeft dan. Dat hij er blij mee is; vast, maar eigenlijk weinig reden tot vreugde.
... heb je uberhaupt iets meegekregen van mijn vorige posts...?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Oja daarom stem je zeker ook op PVDA die nog eens geen sluitende begroting heeft in tegenstelling tot het CDA!
Jammer dat je niet snapt dat niet alleen jij een mening hebt, maar ook andere mensen die er vaak ook anders over denken dan jij. Zul je toch moeten accepteren in deze harde wereld hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat die balkenende wat een lulletje rozenwater is dat!
Maar goed dat mag je hier niet zeggen volgens ene trents en partyboy dan komen ze aanzetten met mooie zg nette woorden!
Laat me niet lachen cda kakballen!
Zg net opgevoed? Jullie zijn net droog achter jullie domme oren
sociaal zijn hebben jullie geen enkele weet van nml!
Maar goed laat ik me niet ergeren aan dat domme cda volk!
SP is my thougt!
fuck the rest!
Ik denk nog aan andere mensen! Godzijdank wel! maar als ik mensen zoals bovenstaande lees denk ik...waarom zou ik nog denken aan mensen zoals zij?
Misselijkmakend gewoon!
Met hun zielige gepareer op anderen die het niet met hun eens zijn!
Een psych zou goed voor ze zijn nml, want ze projecteren enorm op anderen!
So pisssssss offffffff![]()
Dat deed balkenende ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Over cijfers beginnen is sowieso fout.
Het gaat te snel sorryquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
... heb je uberhaupt iets meegekregen van mijn vorige posts...?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
kan iemand ff dat gekke raaskallende wijf uit dit topic slopen?
hehehequote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
Ook hier ga je volledig de mist in. Het grootste probleem van Balkenende is juist dat hij te weining autoriteit/macht uitstraalt. (vandaar al dee gevallen kabinetten) hiji is een intellectueel, maar geen natuurlijke leider.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo'n ondertitel hebt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat die balkenende wat een lulletje rozenwater is dat!
Maar goed dat mag je hier niet zeggen volgens ene trents en partyboy dan komen ze aanzetten met mooie zg nette woorden!
Laat me niet lachen cda kakballen!
Zg net opgevoed? Jullie zijn net droog achter jullie domme oren
sociaal zijn hebben jullie geen enkele weet van nml!
Maar goed laat ik me niet ergeren aan dat domme cda volk!
SP is my thougt!
fuck the rest!
Ik denk nog aan andere mensen! Godzijdank wel! maar als ik mensen zoals bovenstaande lees denk ik...waarom zou ik nog denken aan mensen zoals zij?
Misselijkmakend gewoon!
Met hun zielige gepareer op anderen die het niet met hun eens zijn!
Een psych zou goed voor ze zijn nml, want ze projecteren enorm op anderen!
So pisssssss offffffff![]()
Dat deed-ie inderdaad en dat is fout. Zeker in zo'n korte discussie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:52 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dat deed balkenende ook
Over de vergrijzing cijfers.
Maar het is niet verkeerd om kritisch te kijken naar hoe t onderzoek is uitgevoerd.
Maar werd me niet echt duidelijk waarom het niet zou kloppen.
Denk het ook, PvdA heeft overtuigend punten van de SP neergezet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon de twijfel groep bestaande uit mensen die nog niet weten of ze SP / PVDA moeten stemmen? Ach, er zullen vast ook wel wat strategische stemmers tussen zitten.
Negeren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
Ik ben het met je eens. Maar vind je dat Bos dan wel autoriteit en macht uitstraalt? Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:54 schreef HokkePok het volgende:
[..]
Ook hier ga je volledig de mist in. Het grootste probleem van Balkenende is juist dat hij te weining autoriteit/macht uitstraalt. (vandaar al dee gevallen kabinetten) hiji is een intellectueel, maar geen natuurlijke leider.
kwestie van inhoud verschil toch?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef Spinazie het volgende:
Wat een ontzettend slecht commentaar. Bos faalangst vanwege vergissing over de leeftijd van Balkenende's kinderen? Een premier kan geen das dragen?
WAT IS DIT?
Stelletje commerciele klootzakken. Wat is dit voor kleuring achteraf?
Hier kan ik echt woedend over worden.
Kwestie van perspectief zullen we maar zeggen. Denk dat mensen vooral naar bevestiging zaten te zoeken in plaats van argumenten om overtuigd te worden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:09 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het enige dat bij Bos ontbrak was een terechte winner smile aan het einde, voor de rest deed hij alles goed.
Maar nee, Bos was duidelijk de verliezer volgens Henk Jan Smits en die Elsevier-vent.
ik ben ook geen Pvda aanhanger, maar je moet wel ere geve wie ere toekomt!
...en die ex-psp (zeer links) lijsttrekster vergeet je..quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:09 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het enige dat bij Bos ontbrak was een terechte winner smile aan het einde, voor de rest deed hij alles goed.
Maar nee, Bos was duidelijk de verliezer volgens Henk Jan Smits en die Elsevier-vent.
ik ben ook geen Pvda aanhanger, maar je moet wel ere geve wie ere toekomt!
idd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief zullen we maar zeggen. Denk dat mensen vooral naar bevestiging zaten te zoeken in plaats van argumenten om overtuigd te worden.
Frits wester had ik ook wel het idee dat hij rechts was..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Elsevier = rechts
HJ Smits = rechts Geen idee, maar hij heeft het sowieso niet over de inhoud gehad. Ik betwijfel of hij daar wel een mening over heeft.
Insteek RTL = rechts Een debat organiseren, geld verdienen uit reclameinkomsten.
A v Es = oud-linksoud-heel erg-links, nu nog steeds in elk geval links
Jammer!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:13 schreef Irritinus het volgende:
[..]
...en die ex-psp (zeer links) lijsttrekster vergeet je..
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier geef ik nog eens geen commentaar op.
Frits Wester is een rasechte CDA'er.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:17 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Frits wester had ik ook wel het idee dat hij rechts was..
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat heb je bij deze dus wel gedaan.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:23 schreef knowall het volgende:
[..]
Frits Wester is een rasechte CDA'er.
Een debat door een rechtse zender. Tja. Ik vond de hele uitzending niet representatief.quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:27 schreef X. het volgende:
Wat een gezeik over dat onderzoek van TNS NIPO. Van de 1,5 miljoen kijkers hebben ze er 1342 ondervraagd
Sorry hoor, maar dat kan toch niet representatief zijn?
Blij te horen dat meer mensen zich dezelfde gevoelens toeschrijven op de momenten dat ik zwaar geirriteerd naar de tv zat te kijken tijdens het debat. Wat is het toch een irritant betweterig, houdain mannetje die JPquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:50 schreef Taurus het volgende:
Qua inhoud ben ik er nog niet helemaal uit, maar qua debat vind ik 't schokkend om te merken dat ik me toch laat beinvloeden - hoe fout ook - door de verschijning Balkenende. De twee keer dát hij uit z'n slof schoot met z'n opmerkingen 'Aan mij zal 't niet liggen!!' en hij riep op een gegeven moment nog zoiets vrolijks, en die vraag 'wat is er mis met stofzuigerverkopers'...Dat kan hij gewoon niet hebben, IMO. Bij mij zorgt dat althans voor tenenkrommende momenten, plaatsvervangende schaamte, rillingen bijna. Een karikatuur van zichzelf.
Sowieso ben ik 't met de andere partijleiders eens dat de focus door RTL4, zeker door hoe 't is aangekondigd en gepresenteerd, te veel ligt op die twee partijen, maar dat terzijde.
Het gaat natuurlijk om de inhoud, maar ik vind dat Balkenende het toch echt moet hebben van zijn prestaties. Debatteren vind ik 'm niet goed doen, ik kan niet alles van hem hebben namelijk. Voor mij was Bos 'n winnaar gister.
Qua presentatie was Bos idd winnaar, maar wat inhoud betreft was Bos zeer droevig bezig. Hij is niet verder gekome dan holle frases, open deuren en algemeenheden waar geen men het mee oneens kan zijn. Bos was gisteren de linkse populist, een Marijnissen II. Dat gaat hem vast zetels opleveren van SP-zijde. Bos zal met dit debat stijgen in de peilingen en waarschijnlijk Balkenende weer voorbij streven. Dat is voor de laatste niet ongunstig, omdat hij dan maximaal kan profiteren van de strategische stemmers.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:30 schreef Genverbrander het volgende:
Aardig debat, Bos was duidelijk de winnaar. Het stofzuigerverkopermoment was een van de genantste momenten die ik ooit heb gezien. Wat een arrogantie van Balkenende!
En dat RTL daar Henkjan Smits neerzet als een soort expert, zegt al genoeg over die zender.Wat een aanfluiting!
Sorry hoor maar als we het over holle frasen hebben.... Balkenende had drie riedeltjes die hij keer op keer afdraaide.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:36 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Qua presentatie was Bos idd winnaar, maar wat inhoud betreft was Bos zeer droevig bezig. Hij is niet verder gekome dan holle frases, open deuren en algemeenheden waar geen men het mee oneens kan zijn. Bos was gisteren de linkse populist, een Marijnissen II. Dat gaat hem vast zetels opleveren van SP-zijde. Bos zal met dit debat stijgen in de peilingen en waarschijnlijk Balkenende weer voorbij streven. Dat is voor de laatste niet ongunstig, omdat hij dan maximaal kan profiteren van de strategische stemmers.
Ik heb van Bos geen enkel concreet plan gehoord voor de komende vier jaar. Werkelijk nul komma nul. Alleen maar dat alles slecht en asociaal was en beter moest. Nou, daar heeft de burger wat aan. Bos heeft Balkenende gisteren gezien de verschillende polls her en der nipt verslagen, maar zeker niet gesloopt. Dat mag worden gezien als een overwinning voor zittende minister-president aangezien deze slecht is in debatteren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:41 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als we het over holle frasen hebben.... Balkenende had drie riedeltjes die hij keer op keer afdraaide.
"Het was een moeilijke tijd, we hebben het samen opgelost."
"Ik had dan ook een moeilijke hervormingsagenda, maar ik wist dat we het samen zouden kunnen oplossen."
"Nederland staat er weer goed voor door mijn moeilijke hervormingen, maar het is samen gelukt."
"Ik weet dat ik veel gevraagd heb van de Nederlanders, maar het was ook een moeilijke tijd."
Teiltje!!!![]()
Balkenende was arrogant en koos elke keer de makkelijkste weg. Je kunt niet alleen maar varen op je premierbonus, ik wil graag weten wat die man wil voor de komende 4 jaar. Daar heb ik alleen Bos over horen praten.
Je onderschrift spreekt boekdelen vind je niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:36 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Qua presentatie was Bos idd winnaar, maar wat inhoud betreft was Bos zeer droevig bezig. Hij is niet verder gekome dan holle frases, open deuren en algemeenheden waar geen men het mee oneens kan zijn. Bos was gisteren de linkse populist, een Marijnissen II. Dat gaat hem vast zetels opleveren van SP-zijde. Bos zal met dit debat stijgen in de peilingen en waarschijnlijk Balkenende weer voorbij streven. Dat is voor de laatste niet ongunstig, omdat hij dan maximaal kan profiteren van de strategische stemmers.
een polticus die slecht is in debaterenquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:46 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik heb van Bos geen enkel concreet plan gehoord voor de komende vier jaar. Werkelijk nul komma nul. Alleen maar dat alles slecht en asociaal was en beter moest. Nou, daar heeft de burger wat aan. Bos heeft Balkenende gisteren gezien de verschillende polls her en der nipt verslagen, maar zeker niet gesloopt. Dat mag worden gezien als een overwinning voor zittende minister-president aangezien deze slecht is in debatteren.
Dezelfde oorlog waar de PvdA politieke steun aan gaf?quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:58 schreef Genverbrander het volgende:
Oh ja en wat ik goed vond waren die harde sneren naar Balkenende door Bos over het homohuwelijk in Indonesië en "Met Bush de oorlog inhuppelen"![]()
![]()
![]()
Hij had het hier over het bezoek aan Bush zelf, niet over het feit dat ze de oorlog zijn begonnen. Dat is inderdaad het probleem van de PvdA, ze kunnen niet teveel hakken over Irak omdat ze zelf voor waren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:21 schreef nikk het volgende:
[..]
Dezelfde oorlog waar de PvdA politieke steun aan gaf?
Als je werknemer bent wil je natuurlijk eenvoudig ontslagen kunnen wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als jij straks tien jaar gewerkt hebt, denk je wel anders.
Welke inhoud? Het was voornamelijk óf kritiek op Balkenende óf een Miss World verhaal (dat lulverhaal over die wijkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je onderschrift spreekt boekdelen vind je niet?
Ik vond Bos ook inhoudelijk sterker (superieur, om het maar even zo te zeggen). Hij had goede standpunten met daarbij goede argumenten op deze te verdedigen. En heeft Balkenende (minimaal 2 maal) goed in de hoek gezet
Dan slaat die opmerking toch gewoon helemaal nergens op?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:22 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hij had het hier over het bezoek aan Bush zelf, niet over het feit dat ze de oorlog zijn begonnen. Dat is inderdaad het probleem van de PvdA, ze kunnen niet teveel hakken over Irak omdat ze zelf voor waren.
Daarom was ik ook aangenaam verrast door deze opmerking.
SERIEUS????quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:27 schreef Jurgen21 het volgende:
En de Telegraaf (verreweg de grootste krant op zaterdag) kopt vanmorgen:
"Balkenende heeft X-factor"
"Het lijkt er op dat Bos niet gelooft wat hij zelf zegt"
![]()
Ja ik vond Henk Jan ook goed voor de dag komen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik vind HJSmits erg goed overkomen, wat nou idolsgezeur
Geniale zet van het huisorgaan van de zittende coalitie. Die krant wordt op zaterdag door twee miljoen mensen gelezenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
SERIEUS????
Dit is toch ongelofelijk.![]()
Ze quoten Henk Jan Smitsquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
SERIEUS????
Dit is toch ongelofelijk.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:27 schreef Jurgen21 het volgende:
En de Telegraaf (verreweg de grootste krant pulp op zaterdag) kopt vanmorgen:
![]()
Lijkt mij sterk dat mensen zich laten beinvloeden in hun kiesgedrag door hetgeen wat Henk Jan Smits zegt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:34 schreef Genverbrander het volgende:
Met zo'n medialandschap is het haast onmogelijk de verkiezingen te winnen.
Ik vrees van wel ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat mensen zich laten beinvloeden in hun kiesgedrag door hetgeen wat Henk Jan Smits zegt.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Welke inhoud? Het was voornamelijk óf kritiek op Balkenende óf een Miss World verhaal (dat lulverhaal over die wijken). Bos heeft zo goed als niets vertelt over de plannen van de PvdA.
Hoezo lach jij hierom? Trots als het CDA zo de verkiezingen wint? Met smerige spelletjes via de media?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:29 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Geniale zet van het huisorgaan van de zittende coalitie. Die krant wordt op zaterdag door twee miljoen mensen gelezen![]()
Op een punt had ie op zich gelijk, het steeds tussendoor kleppen van Bos als Balkie aan het woord was. Passie vind ik prima, heeft Bos ook, maar niet zo. Dat steeds tussendoor kleppen zou je kunnen uitleggen als 'niet zelfverzekerd' maar daar heb ik niet voor doorgeleerd dus daar brand ik mij niet aan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik vond Henk Jan ook goed voor de dag komen.
Hoe hij over Bos en Balkenende vertelde eerlijk toch ?
"Hypotheekrenteaftrek voor de 5% hoogste inkomens verlagen naar 40%." Het is 42%, maar dit terzijde. Dit was het enige punt waarbij Bos daadwerkelijk de PvdA plannen noemde. Bij al je overige punten bleef het bij een simpele Miss World verhaal of bestond zijn hele betoog uit kritiek op Balkenende.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Meer geld voor onderwijs. Gratis kinderopvang voor enkele dagen per week, met een eigen aandeel van de ouders. Hypotheekrenteaftrek voor de 5% hoogste inkomens verlagen naar 40%. Huurbeleid veranderen. Geen voedselbanken meer. Meer geld voor de zorg.
Nu jij weer.
Of je zou het kunnen zien als in willen grijpen als Balkenende weer iets verteld waarvan Bos weet dat het onzin is. Zo kwam het bij mij over...quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:41 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Op een punt had ie op zich gelijk, het steeds tussendoor kleppen van Bos als Balkie aan het woord was. Passie vind ik prima, heeft Bos ook, maar niet zo. Dat steeds tussendoor kleppen zou je kunnen uitleggen als 'niet zelfverzekerd' maar daar heb ik niet voor doorgeleerd dus daar brand ik mij niet aan.![]()
Oh, sorry, 42%, je hebt m'n hele verhaal nu inderdaad compleet ontkracht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:42 schreef nikk het volgende:
[..]
"Hypotheekrenteaftrek voor de 5% hoogste inkomens verlagen naar 40%." Het is 42%, maar dit terzijde. Dit was het enige punt waarbij Bos daadwerkelijk de PvdA plannen noemde.
Ach, een simpele ziel zal waarschijnlijk genoeg hebben aan hetgeen dat Bos gisteravond vertelde.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Oh, sorry, 42%, je hebt m'n hele verhaal nu inderdaad compleet ontkracht.
Hopen dat ie dat later goed onderdrukt als ie eventueel MP wordt....quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of je zou het kunnen zien als in willen grijpen als Balkenende weer iets verteld waarvan Bos weet dat het onzin is. Zo kwam het bij mij over...
Jammer, je begint nu op de man te spelen. Je hebt jezelf zojuist buitenspel gezet als normale discussiepartner.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach, een simpele ziel zal waarschijnlijk genoeg hebben aan hetgeen dat Bos gisteravond vertelde.
Hou toch op. Je noemt een paar punten die als thema naar voren kwamen in het debat. Als je werkelijk van mening bent dat Bos daar de PvdA plannen naar voren schoof heb je echt naar een ander debat gekeken. Zijn verhaal over de wijken was exemplarisch voor het hele debat. Apart van de HRA bleef het bij óf kritiek op Balkenende óf een Miss World verhaal.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jammer, je begint nu op de man te spelen. Je hebt jezelf zojuist buitenspel gezet als normale discussiepartner.
Ik ben gek op polarisatiequote:Op zaterdag 4 november 2006 10:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hoezo lach jij hierom? Trots als het CDA zo de verkiezingen wint? Met smerige spelletjes via de media?
Ik dacht dat het om de politieke inhoud ging. Nederland gaat idd steeds meer op Amerika lijken. Hard liberaal rechts beleid, twee presidentskandidaten en Fox-achtige media.![]()
Er komen nog andere debatten aan. Het wordt pas interessant als Bos en Marijnissen tegenover elkaar komen te staan in één zo'n debat.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:57 schreef SCH het volgende:
De grootste winst voor Bos is als hij wat SP-ers aan het wankelen krijgt.
Dat is wat ik als GroenLinks kiezer hoop. Dat de SP gewoon op 12 zetels komt en de andere zetels naar de PvdA gaan, waardoor links vrij groot blijft en de PvdA de grootste wordt.
Zeker weten - kijken of Bos de SP-leider kritisch durft te benaderen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Er komen nog andere debatten aan. Het wordt pas interessant als Bos en Marijnissen tegenover elkaar komen te staan in één zo'n debat.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Geen voedselbanken Otto, Neckermann, Tell Sell, Lenen.nl meer.
Het is moeilijk discussie voeren met iemand die inhoudelijke punten niet als inhoudelijke punten wilt zien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Hou toch op. Je noemt een paar punten die als thema naar voren kwamen in het debat. Als je werkelijk van mening bent dat Bos daar de PvdA plannen naar voren schoof heb je echt naar een ander debat gekeken. Zijn verhaal over de wijken was exemplarisch voor het hele debat. Apart van de HRA bleef het bij óf kritiek op Balkenende óf een Miss World verhaal.
Zonder stropdas lijkt het allemaal wat losser, prins Claus had er ook een hekel aan. Het maakt ze ook net even wat minder afstandelijk. Zou Balkenende ook eens moeten doen. Die pipo van Elsevier houdt 'm natuurlijk liever om, die ziet zichzelf het liefst zo ver mogelijk verwijderd van het klootjesvolk.quote:
Welke inhoudelijke punten? Wat is er nou concreet gezegd over de wijken bijvoorbeeld? En het huurbeleid? Verder dan kritiek op het huidige beleid kwam het niet. En dat de zorg beter moet, tja, probeer daar maar eens een tegenstander in te vinden. Etc.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het is moeilijk discussie voeren met iemand die inhoudelijke punten niet als inhoudelijke punten wilt zien.
Volgens de peiling Bos.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:03 schreef JAM het volgende:
Ik heb het niet gezien. Wie heeft er gewonnen?
Volgens 1342 mensen van de 1,5 miljoen kijkers was het net Bos.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:03 schreef JAM het volgende:
Ik heb het niet gezien. Wie heeft er gewonnen?
Ik vind persoonlijk Balkende een betere uitstralling hebben dan Bos ook in dat debat.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:27 schreef Jurgen21 het volgende:
En de Telegraaf (verreweg de grootste krant op zaterdag) kopt vanmorgen:
![]()
Dat vind ik knap. WIl je vertellen waarom je dat vindt? Want dat gevoel heb ik totaal niet eigenlijk...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Balkende een betere uitstralling hebben dan Bos ook in dat debat.![]()
Ja ja, we trappen de mensen die het al moeilijk hebben nog verder de grond in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:01 schreef nlboy het volgende:
Geen voedselbanken Otto, Neckermann, Tell Sell, Lenen.nl meer.
Uhm, volgens mij hebben jullie dezelfde mening hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:23 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ja ja, we trappen de mensen die het al moeilijk hebben nog verder de grond in.
Vertel er ook even bij dat er ook mensen zijn die maanden geen uitkering krijgen na ontslag (bijv. bij ABN-AMRO die ondanks 1,14 miljard winst toch nog goedkopere werknemers in India zoekt).
Vertel er ook even bij dat vele mensen nu herkeurd zijn bij de WAO ingreep terwijl die mensen geen werk kunnen krijgen, maar ze zijn nu wel op bijstandsniveau.
Is de aanpak van de WAO menselijk (en eerlijk)?
Waarschijnlijk vond hij Balkenende nog een goede uitstraling hebben in het Margarita-debat, toen hij gesouffleerd werd door Donner omdat onze grote Leider niets begreep van het staatsrecht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat vind ik knap. WIl je vertellen waarom je dat vindt? Want dat gevoel heb ik totaal niet eigenlijk...
Doel je nu op mijn post?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:20 schreef zoalshetis het volgende:
nu is het een keer geen linkse steun op tv en meteen al die huilerds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |