quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:48 schreef Joesse het volgende:
[..]
bij die officiele dingen zoals Prinsjesdag draagt ie wel een das toch?
Ongetwijfeld. Zijn die andere momenten dan minder belangrijk?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:48 schreef Joesse het volgende:
[..]
bij die officiele dingen zoals Prinsjesdag draagt ie wel een das toch?
neuj maar ik vind een stropdas nou niet per se een teken van dat je iets belangrijk vindt..quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zijn die andere momenten dan minder belangrijk?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:50 schreef Strolie75 het volgende:
Bos heeft faalangst en draagt geen stropdas. Zo, dat weten we dat dan ook alweer.
Genoeg om zich bedreigd te voelen in ze bank rekening door Bos ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een Idols-jurylid die zoveel in zijn leven heeft bereikt.![]()
Hij zou beter DJ kunnen worden, met z'n constante gedraai.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:53 schreef TrenTs het volgende:
En wat loopt Bos godverdomme te janken over 'dingen toegeven'? Ik heb die man nog nooit een mening horen geven, verrekte draaikont.
Dat geeft de burger weer moedquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bos vond het een inhoudelijk debat![]()
*proest*quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:52 schreef Fathom het volgende:
Genoeg om zich bedreigd te voelen in ze bank rekening door Bos ja.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij zou beter DJ kunnen worden, met z'n constante gedraai.
Ja, maar hij heeft faalangst! Snap dat dan!!!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toegeven wat niet goed ging, durft Bosje niet.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, en je eigen mening hebben mensen niet meegekregen. Bos. Want die heb je niet laten horen.
www.helpbosaaneenstropdas.nl oprichtenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft faalangst! Snap dat dan!!!!!
Misschien was het anders gelopen als hij vroeger ook van een vrijwilliger een racefiets had gekregen.
Dat is het enige wat je zeker weet bij Bos, dat-ie nooit een mening heeft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, en je eigen mening hebben mensen niet meegekregen. Bos. Want die heb je niet laten horen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef Fathom het volgende:
[..]
www. helpbosaaneendestropdas.nl oprichten
Je signature & ondertitel laten je ook heel objectief overkomenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef Genverbrander het volgende:
Bos gewonnen, dik.
Stem jij voor PvdA?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef Genverbrander het volgende:
Bos gewonnen, dik.
Een tegenhanger van NED1,2,3quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef Sammy3000 het volgende:
Hoe (pijnlijk duidelijk) extreem pro-PvdA de NOS is, zo begint RTL nu rechts te kleuren.
Ik was altijd zo positief over RTL omdat ze redelijk neutraal berichtten. Maar ga me nu wel heel erg afvragen waar die objectiviteit gebleven is.
Elsevier = rechts
HJ Smits = rechts
Insteek RTL = rechts
A v Es = oud-links
Volgens mij niet helemaal eerlijk verdeeld. Zo wordt het sentiment van de kijker aardig anti-Bos.
Jammer!![]()
Wat een blindheid.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef Genverbrander het volgende:
Bos gewonnen, dik.
Zat bij de PSP, voorganger van GL.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is die grijze muts met dat afgrijselijke shirt, de oprichtster van Groenlinks?
Waar is de objectieve journalistiek gebleven?quote:
Nou, linkse Jan Marijnissen zit straks bij linkse Pauw en nog veel linksere Witteman, dus dat maakt 't dan weer goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef Sammy3000 het volgende:
Hoe (pijnlijk duidelijk) extreem pro-PvdA de NOS is, zo begint RTL nu rechts te kleuren.
Ik was altijd zo positief over RTL omdat ze redelijk neutraal berichtten. Maar ga me nu wel heel erg afvragen waar die objectiviteit gebleven is.
Elsevier = rechts
HJ Smits = rechts
Insteek RTL = rechts
A v Es = oud-links
Volgens mij niet helemaal eerlijk verdeeld. Zo wordt het sentiment van de kijker aardig anti-Bos.
Jammer!![]()
en nu op RTL5quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, linkse Jan Marijnissen zit straks bij linkse Pauw en nog veel linksere Witteman, dus dat maakt 't dan weer goed.
Begin jij nou ook al te zeiken over hoe de mensen gekleed zijn?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is die grijze muts met dat afgrijselijke shirt, de oprichtster van Groenlinks?
Extreem-links aan tafel. En dan nog gezeik op de objectiviteit van RTL. PVDA en CDA hadden ook allebei evenveel klapvee mee.quote:
Volgens mij de enige politici die een antwoord geeft als je hem wat vraagt.quote:
Wow je hebt met deze ijzersterke analyze mijn ogen geopend...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:59 schreef Strolie75 het volgende:
CDA = efficienter
PvdA = meer geld in de bodemloze put
Ja ik vond het ook een beetje apart, maar ze heeft wel een vinger in de pap bij de zorg dus ik weet niet of ze daarom wellicht aan tafel zit,quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Extreem-links aan tafel. En dan nog gezeik op de objectiviteit van RTL. PVDA en CDA hadden ook allebei evenveel klapvee mee.
Wester deed het gewoon goed. Duidelijk leider van het debat alhoewel hij aan het eind iets teveel ruimte aan Bos gunde om voortdurend te onderbreken. Iets dat hij aanvankelijk beter onder controle had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |