Je kunt ook nog op een andere partij stemmen.......... En niet stemmen kan ook nogquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef Asmodean het volgende:
geen gelijkspel optie
daar kun je op 22 november ook niet op stemmen
Niet stemmen is dom. Heel dom.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:44 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Je kunt ook nog op een andere partij stemmen.......... En niet stemmen kan ook nog
Jawel hoor, gewoon niet stemmen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef Asmodean het volgende:
geen gelijkspel optie
daar kun je op 22 november ook niet op stemmen
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:46 schreef Mike het volgende:
Balkenende op inhoud, Bos op vorm. Hoewel het allemaal niet zo hoogdravend was.
Of bij de koningin. Of bij een grote ramp. Daarmee is het verstandig dat hij altijd een stropdas draagt, anders is het een wanneer wel en wanneer niet verhaal.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie je 'm zonder das al bij Bush aankomen?
Eens, maar het scheelt allemaal maar heel weinig. Balkenende heeft naar mijn mening met een nipte voorsprong gewonnen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:46 schreef Mike het volgende:
Balkenende op inhoud, Bos op vorm. Hoewel het allemaal niet zo hoogdravend was.
Dat was een heel pijnlijk moment, als die er niet in zat dan had Balkenende met ruime voorsprong gewonnen, nu heeft hij nog maar nipt gewonnenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Balkenende die op een gegeven moment zit te stamelen en zich dan tot Wester wendt: Meneer Wester...nee nu moet je het toch echt zelf even doen.
Wat maakt jou die voedselbanken uit?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef mlkworld het volgende:
Nou Bos heeft gewonnen ik hoorde balkende helemaal niet over de voedselbanken ,volgens mij komen er meer met balkenellende dus Bos heeft gewonnen
Het verhaaltje van Bos kwam bij mij veels te ingestudeerd over. Balkenende leek spontaner.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef rebel6 het volgende:
Duidelijk Bos!
Heel veel keren stond Balkenende met z'n mond vol tanden en had hij totaal geen antwoord.
Bos maakte geen enkele fout! Hij had alleen ietsje vaker moeten glimlachen.
Och, bij de NOS is het weer omgedraaid.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:53 schreef rebel6 het volgende:
Opvallend trouwens, 2 rechtse journalisten vs. 1 linkse oud-politica.
Welke mensen kunnen beter hun mening verwoorden over presentatie, manier van praten enzo?
Precies journalisten.
Een ontzettend gekleurd na-praatje dus.
Inderdaad, Balkenende de grote leider!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Balkenende die op een gegeven moment zit te stamelen en zich dan tot Wester wendt: Meneer Wester...nee nu moet je het toch echt zelf even doen.
Wat heb jij gerookt en waar heb je dat gekocht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef rebel6 het volgende:
Duidelijk Bos!
Heel veel keren stond Balkenende met z'n mond vol tanden en had hij totaal geen antwoord.
Bos maakte geen enkele fout! Hij had alleen ietsje vaker moeten glimlachen.
Bos heeft een blunder gemaakt bij de leeftijd van Balkenende's zoon/dochter. Niets inhoudelijks dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Weet iemand 1 blunder of moeilijk moment van Bos?
ik stel voor: een kooi van Faradayquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Curieus, Balkenende 59% + Bos 42% = 101%
Nu Balkenende 60% + Bos 41% = 101%
Bos was duidelijk meer ontspannen en spontaan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het verhaaltje van Bos kwam bij mij veels te ingestudeerd over. Balkenende leek spontaner.
Bos had een mooie presentatie, Balkenende had een betere inhoud. Mijn voorkeur gaat naar het tweede.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef Don_Gurgen het volgende:
Bos was echt veel beter, hij maakte er wat van, en hij zette Balkenende veel meer onder druk dan andersom. Balkenende praatte gewoonlijk weer als een autist voor zich uit.
Ik vond het punt van Bos over ouderenzorg is slecht, dus meer geld , niet goed. Ik vond de aanpak zoals Balkenende hem uitlegde verstandiger...Kijk naar waar het wel goed gaat met het huidige budget en kopieer dat naar die instellingen waar het niet goed gaat. Dus eerst de bureaucratie aanpakken en dan waar nodig geld erbij. Kwam bij mij veel verstandiger over.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Inderdaad, Balkenende de grote leider!
Zo waren er nog meer moeilijke momenten voor Balkenende.
Weet iemand 1 blunder of moeilijk moment van Bos?
over die ouderen, de huren, de stofzuigerfabrikanten, heel veel schaammomenten voor Balkenende.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt en waar heb je dat gekocht?
Ik vond juist dat Balkende de bal wel goed terug speelde, niet dat het mijn humor is hoor, maar het publiek lachtte en Bos leek geïntimideerd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:58 schreef rebel6 het volgende:
Bos had diverse oneliners/grapjes (stopwatch-cultuur, stofzuigerfabrikant).
Wat stelde Balkenende daar tegenover?
Hij probeerde de bal een paar keer terug te spelen, maar die grapjes mislukten jammerlijk!
Dat was juist een prachtig verhaal sprookje. Iedereen wil gewoon in die wijken wonen binnen 10 jaar. Let maar op!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef MarchingHome het volgende:
Het verhaal van Bos over de slechtste wijken het mooist maken vind ik echt nergens over gaan, dan gaat het in andere wijken weer slechter :S
et voila. Was toch een moeilijk moment van Bush en Indonesie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:03 schreef rebel6 het volgende:
oh ja, ik wacht nog op een herhaling van de moeilijke momenten van Balkendene, die komen zeker niet.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:01 schreef wunderbaum het volgende:
Pff, een van deze heren premier? Het is als kiezen tussen aids en kanker
geirriteerd door dat klapee vol instructies.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:04 schreef Asmodean het volgende:
Ik ben het zelden met Henkjan Smits eens volgens mij, maar hij sloeg echt de spijker op zijn kop toen hij het had over de pesterige, arrogante lachjes van Balkenende...
idd erg triest. Als dat het enige is waar ze Bos op kunnen pakken zit het wel goed voor hemquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:03 schreef rebel6 het volgende:
die Elsevier man:
"verschrikkelijk dat Bos de leeftijd van Balkenendes dochter niet wist"
"hij droeg geen stropdas"
oh ja, ik wacht nog op een herhaling van de moeilijke momenten van Balkendene, die komen zeker niet.
Ik ben meer een fan van de lach'jes' van Zalmquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:04 schreef Asmodean het volgende:
Ik ben het zelden met Henkjan Smits eens volgens mij, maar hij sloeg echt de spijker op zijn kop toen hij het had over de pesterige, arrogante lachjes van Balkenende...
dat klapvee was gewoon fucking irritant. Maar dat heeft niks met Balkenendes minzame lachje te maken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
geirriteerd door dat klapee vol instructies.
Was jij dat niet?
Dat was inhoudelijk zwak, het zegt wel wat over Balkenende dat hij daar niet op ingaat want hij ziet die zwakte van Bos' verhaal niet eens.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Het verhaal van Bos over de slechtste wijken het mooist maken vind ik echt nergens over gaan, dan gaat het in andere wijken weer slechter :S
ow wat een rampquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of bij de koningin. Of bij een grote ramp. Daarmee is het verstandig dat hij altijd een stropdas draagt, anders is het een wanneer wel en wanneer niet verhaal.
Dat gaf hem niet de kans meteen accuraat te reagerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef Asmodean het volgende:
[..]
dat klapvee was gewoon fucking irritant. Maar dat heeft niks met Balkenendes minzame lachje te maken.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef Asmodean het volgende:
dat klapvee was gewoon fucking irritant.
Bij een grote ramp ga je er niet bijstaan zoals Bos er bij stond.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ow wat een rampGeen stropdas. Staat immers zo netjes. Fuck off, Claus had gelijk.
heel leuk hoor enzo, maar als je geirriteerd bent ga je niet arrogant reagerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat gaf hem niet de kans meteen accuraat te reageren![]()
PvdA'ers lachen graag anderen uit dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:08 schreef rebel6 het volgende:
Lees trouwens nog eens de slowchat-topics terug!
De meeste mensen moesten vaker over Balkenende's zwakke optreden lachen dan over Bos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |