quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het weer zover?!
JAquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het weer zover?!
Geen positieve dingen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:12 schreef papernote het volgende:
Meest slechte of mislukte verandering aan het forum:
Slechtste nieuwkomende forum:
Slechtst gemodereerde forum:
Er staan alleen maar positieve dingen in het Overige rijtje, ik miste de negatieve.quote:
Niet nodig.quote:
Wie houdt jou onder schotquote:
Voor 27,53 doe ik 't.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:28 schreef tonks het volgende:
Nou stem op mij en krijg geld!
quote:
Moet je goed kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik mis de Beste en Slechtste Newbie
Jawelquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:52 schreef tonks het volgende:
Mag de crew deze niet invullen?
Meest vage crewbeslissing van dit jaar:
Ik heb er iets ingevuld hoor. Iets van voor mijn tijd, dat wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:52 schreef tonks het volgende:
Mag de crew deze niet invullen?
Meest vage crewbeslissing van dit jaar:
Dat is slechts een dekmantelquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik bedoel echte crew, niet nieuwsposters van sport.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Leg eens uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja... laten we het maar op jou manier van 'vriendjes' maken houden.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja ik wil het wel helemaal uitleggen.quote:
Haha stom!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Stom op Klonk voor beste webloggert
Stomst!!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Stom op Klonk voor beste webloggert
Moet je niet gaan zuipen dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:25 schreef dutchie het volgende:
Zo hehe, kids op bed. Ik schuif ook eindelijk aan hoor.
nee, want dan moet je aan gaan wijzen wie er mogen stemmen, en dus elite zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
moet er dan niet ook een categorie komen waarin je kan "stommen op de stemste user" ?![]()
![]()
Ken je medecrewquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:48 schreef jogy het volgende:
[FOK!Awards]Crew Jezus, wat weet ik weinig van de rest van FOK! af.
Nee ik heb jou ook niet genomineerdquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:48 schreef jogy het volgende:
[FOK!Awards]Crew Jezus, wat weet ik weinig van de rest van FOK! af.
jij bent hier de "newb"quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
wat moet je doen om ergens voor genomineerd te worden???
Ik heb een schijthekel aan newbs enzo...
Is dat niet voldoende??
JK....
En bedankt he...quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:07 schreef IQM het volgende:
Vorig jaar zijn nog niet alle awards uitgereikt.
Games? Messages?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:55 schreef Mainport het volgende:
All-round beste developer: Wellicht als ten minste één onderdeel eindelijk eens naar behoren werkt
Op mij stemde hij ook al negatief. geen smaak die kerelquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:41 schreef boem-dikkie het volgende:
waarom ben ik irritant kanovinnie
Natuurlijk! Toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:16 schreef tonks het volgende:
Mag dat?
Zolang je je voor de rest aan de regels houdt mag datquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Natuurlijk! Toch?
Ik had trouwens net als heel veel users nog geen complete lijst gepost. Dan mag ik hem toch wel aanvullen?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
whieheuj de nominaties vliegen me om de oren
Nou gewoon, zorgen dat je de:quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
wat moet je doen om ergens voor genomineerd te worden???
Ik heb een schijthekel aan newbs enzo...
Is dat niet voldoende??
JK....
Hier welquote:
Anders ik wel. Maar als je er ff voor gaat zitten, dan kom je er wel.quote:
Misschien omdat er geen categorie Beste AllRound moddereter isquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook, want k ben nog nergens genoemd.
Ik al 4 keerquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook, want k ben nog nergens genoemd.
Ik denk dat ik weer voor de grootsteaandachtshoer award gaquote:
Verdikkie, zal het dat echt zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Misschien omdat er geen categorie Beste AllRound moddereter is
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer voor de grootsteaandachtshoer award ga
Wat het forum betreft niet moeilijk voor mij. Van jou, Dennisdt en Jump echt hulp gehad, dus dat uit zich weer in deze nominatiesquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef Natalie het volgende:
Vind het best moeilijk
Onderdeel crew gaat nog wel, maar onderdeel users... man, ik ken er zoveel. Het is moeilijk om te kiezen
Spelregels!:quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Natuurlijk! Toch?
Ik had trouwens net als heel veel users nog geen complete lijst gepost. Dan mag ik hem toch wel aanvullen?
Niet eens op mijquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef sararaats het volgende:
ik heb m'n stemmen uitgebracht
1 of 2 van die paar mensen die op mij stemmen ook niet maar ze stemmen wel op mijquote:
ik dacht ook het eerstequote:Op zondag 5 november 2006 13:21 schreef milagro het volgende:
populairste user, is dat de user die je denkt dat die het meest populair is bij anderen?
of die jij zelf als favoriet hebt?
ik dacht het eerste namelijk.
Dat spul is anders best lekker hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Misschien omdat er geen categorie Beste AllRound moddereter is
Tja weet het eigenlijk niet, je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 15:07 schreef Nuongirl het volgende:
Waarom niet senesta ?
Het blijven in eerste instantie users, maar dan met een kleurtje
en een vermelding in m'n sigquote:Op zondag 5 november 2006 13:21 schreef dennistd het volgende:
Voor mensen die niet weten wat ze moeten stemmen, hier de stemwijzer:
All-round beste sport.fok.nl medewerker: RedFever007
All-round beste voetbalmanager medewerker:RedFever007
Beste nieuwkomer 2006!: RedFever007
Dit stemadvies is volkomen onpartijdig. Opmerkingen hierover mogen in mijn pm-box, te bereiken via mijn sig
fucking hele reportage over je levenquote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef Faux het volgende:
Ik heb ook een fotoboek.
Sorry. Kon het niet laten.
Op een niet boeiende manierquote:Op zondag 5 november 2006 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fucking hele reportage over je leven![]()
Je gaat toch geen stemmen krijgen hequote:Op zondag 5 november 2006 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Tonks! Ik stem op jou, jij ook op mij?
Oh. Ok.quote:
T zal toch niet!quote:Op zondag 5 november 2006 18:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gaat toch geen stemmen krijgen he![]()
Dat zou geil zijn heequote:
Naaaah ik verwacht eigenlijk wel een stem van jouquote:
De impopulairste moderator: Dark_Angelus Niemand stemt op jequote:Op zondag 5 november 2006 19:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naaaah ik verwacht eigenlijk wel een stem van jou
Oi!quote:Op zondag 5 november 2006 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De impopulairste moderator: Dark_Angelus Niemand stemt op je![]()
Meest respectvolle moderator: Dark_Angelus
De fanatiekste moderator: Dark_Angelus
quote:
quote:Meest behulpzame/betrokken moderator: Renesite
Noopquote:Op zondag 5 november 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft iedereen nu zo'n PM van dennistd?
bijna iedereen.quote:Op zondag 5 november 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft iedereen nu zo'n PM van dennistd?
Ik moest me heel erg inhouden in mn PM terug, dus ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 5 november 2006 19:37 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
bijna iedereen.
Hij heeft nu iig ruzie
Dit is gewoon spamquote:Op zondag 5 november 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moest me heel erg inhouden in mn PM terug, dus ik kan me er iets bij voorstellen
Kusjequote:Op zondag 5 november 2006 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De impopulairste moderator: Dark_Angelus Niemand stemt op je![]()
Meest respectvolle moderator: Dark_Angelus
De fanatiekste moderator: Dark_Angelus
Ik heb je geblockt vuillak !quote:Op zondag 5 november 2006 19:53 schreef dennistd het volgende:
Mijn excuses voor de eventuele overlast.
Ik beloof hierbij dat ik het niet weer zal doen.
same for mequote:Op zondag 5 november 2006 20:00 schreef Natalie het volgende:
Dennis heeft z'n excuses gemaakt. Wat mij betreft is het dan wel weer goed
of je had ik alle 3 de categorieen waarin ik kandidaat ben al gestemd, of je zat niet bij de eerste 19 die dat niet gedaan hadden.....quote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg waarom had ik geen mailtje dennis
quote:Beste FOK!-user,
bedankt dat je hebt gestemd voor de FOK!Awards-crew.
Je hebt echter nog niet je stem uitgebracht in een van de categorieen waarin ik verkiesbaar ben.
Zou je mij willen nomineren op die plaatsen?
De categorieen waarin ik mee ding zijn:
All-round beste developer
All-round beste formule1-manager medewerker
All-round beste sport.fok.nl medewerker
Alvast bedankt
Groeten,
dennistd
dat moet je zelf weten....quote:Op zondag 5 november 2006 20:21 schreef tonks het volgende:
Ik weet wel dat als ik op dennis had gestemd mijn stem nu weg zou halen.
Namen!quote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
dat moet je zelf weten....
er zijn echter ook genoeg mensen die er wel de lol van inzien
De meesten in http://forum.fok.nl/topic/936473quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
De meesten in http://forum.fok.nl/topic/936473
Ga es weg met je spam via PMquote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
De meesten in http://forum.fok.nl/topic/936473
Goed topic welquote:Op zondag 5 november 2006 20:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
!
Ja,en dan te bedenken dat ik dus helemaal NIET op je gestemd heb. Beter kijken volgende x en optiefen met je spamquote:Op zondag 5 november 2006 20:18 schreef dennistd het volgende:
dit waren de 'slachtoffers':
detulp050, Godlike02, ziggyziggyziggy, Guusie, Athlon_2o0o, tonks, Dagonet, Klonk, SaintOfKillers, flugeltje, Alexxxxx, RayMania, Qwea, borisz, WeebI, guitarist.nl, JJdJ1984, G.Fawkes, Petre
moet je crew worden, dan kun je erinquote:Op zondag 5 november 2006 20:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
!
lees de pm eens goed....quote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja,en dan te bedenken dat ik dus helemaal NIET op je gestemd heb. Beter kijken volgende x en optiefen met je spam
is gemeldtquote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kun je mijn post boven je even achter de schermen ter sprake brengen?![]()
graag gedaan hoorquote:Op zondag 5 november 2006 20:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je bent een goede jongen!
Nee want jij bent IWOWZquote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kun je mijn post boven je even achter de schermen ter sprake brengen?![]()
Je weet m'n mail adres inmniddels denk ik zomaar.quote:Op zondag 5 november 2006 20:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik schrijf wel wéér een mailtje...
Je hebt 3 stemmen van mij vuillaksquote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Stem lijst 1: stem Albert Vermeersch!
Vandaar dat jij van mij een plaatje van Frieda Kroket ontvangt. Bij deze!quote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef tonks het volgende:
Je hebt 3 stemmen van mij vuillaks
Senesta, ik bloos ervan. Ik verwachtte echt niet ook maar 1 stem te krijgen, dus dit vind ik echt heel erg lief.quote:Op zondag 5 november 2006 13:15 schreef senesta het volgende:
Meest behulpzame/betrokken moderator: Dutchie
Okee hoeveel heb je ze gebodenquote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch al heel wat nominaties
Jullie zijn engeltjes
Thnx & Tsja. Als je er een stempel op wilt drukken...quote:Op zondag 5 november 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik was nog niet in je nieuwe fotoboek geweestik vind het nu wel tof.. beetje web2.0 ish he
Pff, hier een beetje de populaire jongen uithangenquote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik wordt best wel veel genoemd in het stem topic![]()
Ja als kutmodquote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik wordt best wel veel genoemd in het stem topic![]()
Ach als ik kijk wie het zegt........quote:
Ja maar na zoveel jaren is hij niet grappig meerquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:35 schreef tonks het volgende:
Ik wil grappigste avatar winnen, dus stem. op mij !
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:39 schreef tonks het volgende:
Als ik die award heb dan neem ik een andere
Ik zeg... Jij hebt nog een gaatje open bij Interessantste/leukste Fok!fotoboekprofiel (mannen):quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
dus eigenlijk is dit gewoon een topic om stemmen te vergaren.. Ideaal!
Ik zeg.. tijd voor een debat
Op mij wordt niet eens gestemd. Volgens mij is dat misschien zelfs positiefquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
Thanks voor alle stemmen tot nu toe trouwens. Zitten leuke tussen
.
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:01 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Bedankt voor iedereen die op mij gestemd heeft of gaat stemmen! Driewerf chapeau!
Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:01 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Bedankt voor iedereen die op mij gestemd heeft of gaat stemmen! Driewerf chapeau!
Ik krijg allemaal positieve stemmen hoorrrrquote:Op maandag 6 november 2006 20:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach als ik kijk wie het zegt........![]()
Ik heb ook op je gestemd, geloof ikquote:Op woensdag 8 november 2006 15:30 schreef tonks het volgende:
Lief jump!
Waarin nietquote:
Daar ben ik ook goed inquote:
Er zijn nog een paar categorieën over zie ikquote:
1tje maar..quote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar categorieën over zie ik![]()
Oh in bruikleen?quote:
Triestquote:Op woensdag 8 november 2006 21:41 schreef Faux het volgende:
* Faux wilt iedereen ook hier nog even bedanken voor alle stemmen...
En voor diegenen die wellicht nog twijfelen: nog meer foto's...
![]()
Volgens mij ookquote:Op donderdag 9 november 2006 00:21 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij komen alleen ONZ-gangers in aanmerking voor een award.
Het is nog niet te laat. Zullen we samen daar een rel beginnen?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Volgend jaar toch maar eens posten daar.
doe maar word ONZ eindelijk een keer interessantquote:Op donderdag 9 november 2006 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat. Zullen we samen daar een rel beginnen?
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:41 schreef Faux het volgende:
* Faux wilt iedereen ook hier nog even bedanken voor alle stemmen...
En voor diegenen die wellicht nog twijfelen: nog meer foto's...
![]()
ONZquote:Op donderdag 9 november 2006 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Volgend jaar toch maar eens posten daar.
Is dit geen stille hint dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:54 schreef borisz het volgende:
heb nog geen stem binnen, ben ook niet van plan stemmen binnen te halen![]()
Begin maarquote:Op donderdag 9 november 2006 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat. Zullen we samen daar een rel beginnen?
Nou, doe eens danquote:Op donderdag 9 november 2006 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:is dat een rel dat kan ik wel beter
ksst jij mij ook nietquote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef Natalie het volgende:
Tuurlijk is Jerruh lief! Ook al nomineert ie je niet
Dat komt nogquote:
Dat zou een optie kunnen zijnquote:
Was te verwachten.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn
Nu staan we idd gelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben weg gemod![]()
zeker omdat ik je elisa noemde![]()
Ik, met pen en papier, lekker ouwerwetsquote:
Kom maar vaak in GC en DIG!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:19 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik, met pen en papier, lekker ouwerwets![]()
oeh n00bvragen in dig stellenquote:
Pen en papier.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:19 schreef Nuongirl het volgende:
Ik, met pen en papier, lekker ouwerwets![]()
van de oude stempel isquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pen en papier.![]()
Waarom niet gewoon in excel of word.
Omdat ze gek is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef senesta het volgende:
Het ziet best blauw hier.
Waarom fokje je toch zo op sararaats?
word ik lastig?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef senesta het volgende:
Het ziet best blauw hier.
Waarom fokje je toch zo op sararaats?
Ik probeer ook te lobbyen, maar heb ook nog geen succes.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie moet ik hier neuken om meer stemmen te krijgen ?![]()
Ik las dat jij vorig jaar een award in de wacht hebt gesleept...quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? wil je zo graag stemmen![]()
Hoi, nueken?quote:
Ik kreeg hem omdat ik hem verdiendequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:08 schreef Faux het volgende:
[..]
Ik las dat jij vorig jaar een award in de wacht hebt gesleept...
Laat mij m'n ding doen ja.![]()
![]()
He Dirktator, alles spang? Hier alles lauw, jeweights!quote:
Die is er niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef sararaats het volgende:
is er geen award voor de persoon die grote veranderingen heeft doorgemaakt?
wedden dat ik die win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |