Pff, hier een beetje de populaire jongen uithangenquote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik wordt best wel veel genoemd in het stem topic![]()
Ja als kutmodquote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik wordt best wel veel genoemd in het stem topic![]()
Ach als ik kijk wie het zegt........quote:
Ja maar na zoveel jaren is hij niet grappig meerquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:35 schreef tonks het volgende:
Ik wil grappigste avatar winnen, dus stem. op mij !
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:39 schreef tonks het volgende:
Als ik die award heb dan neem ik een andere
Ik zeg... Jij hebt nog een gaatje open bij Interessantste/leukste Fok!fotoboekprofiel (mannen):quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
dus eigenlijk is dit gewoon een topic om stemmen te vergaren.. Ideaal!
Ik zeg.. tijd voor een debat
Op mij wordt niet eens gestemd. Volgens mij is dat misschien zelfs positiefquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
Thanks voor alle stemmen tot nu toe trouwens. Zitten leuke tussen
.
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:01 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Bedankt voor iedereen die op mij gestemd heeft of gaat stemmen! Driewerf chapeau!
Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:01 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Bedankt voor iedereen die op mij gestemd heeft of gaat stemmen! Driewerf chapeau!
Ik krijg allemaal positieve stemmen hoorrrrquote:Op maandag 6 november 2006 20:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach als ik kijk wie het zegt........![]()
Ik heb ook op je gestemd, geloof ikquote:Op woensdag 8 november 2006 15:30 schreef tonks het volgende:
Lief jump!
Waarin nietquote:
Daar ben ik ook goed inquote:
Er zijn nog een paar categorieėn over zie ikquote:
1tje maar..quote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar categorieėn over zie ik![]()
Oh in bruikleen?quote:
Triestquote:Op woensdag 8 november 2006 21:41 schreef Faux het volgende:
* Faux wilt iedereen ook hier nog even bedanken voor alle stemmen...
En voor diegenen die wellicht nog twijfelen: nog meer foto's...
![]()
Volgens mij ookquote:Op donderdag 9 november 2006 00:21 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij komen alleen ONZ-gangers in aanmerking voor een award.
Het is nog niet te laat. Zullen we samen daar een rel beginnen?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Volgend jaar toch maar eens posten daar.
doe maar word ONZ eindelijk een keer interessantquote:Op donderdag 9 november 2006 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat. Zullen we samen daar een rel beginnen?
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:41 schreef Faux het volgende:
* Faux wilt iedereen ook hier nog even bedanken voor alle stemmen...
En voor diegenen die wellicht nog twijfelen: nog meer foto's...
![]()
ONZquote:Op donderdag 9 november 2006 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Volgend jaar toch maar eens posten daar.
Is dit geen stille hint dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:54 schreef borisz het volgende:
heb nog geen stem binnen, ben ook niet van plan stemmen binnen te halen![]()
Begin maarquote:Op donderdag 9 november 2006 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat. Zullen we samen daar een rel beginnen?
Nou, doe eens danquote:Op donderdag 9 november 2006 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:is dat een rel dat kan ik wel beter
ksst jij mij ook nietquote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef Natalie het volgende:
Tuurlijk is Jerruh lief! Ook al nomineert ie je niet
Dat komt nogquote:
Dat zou een optie kunnen zijnquote:
Was te verwachten.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn
Nu staan we idd gelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben weg gemod![]()
zeker omdat ik je elisa noemde![]()
Ik, met pen en papier, lekker ouwerwetsquote:
Kom maar vaak in GC en DIG!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:19 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik, met pen en papier, lekker ouwerwets![]()
oeh n00bvragen in dig stellenquote:
Pen en papier.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:19 schreef Nuongirl het volgende:
Ik, met pen en papier, lekker ouwerwets![]()
van de oude stempel isquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pen en papier.![]()
Waarom niet gewoon in excel of word.
Omdat ze gek is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef senesta het volgende:
Het ziet best blauw hier.
Waarom fokje je toch zo op sararaats?
word ik lastig?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef senesta het volgende:
Het ziet best blauw hier.
Waarom fokje je toch zo op sararaats?
Ik probeer ook te lobbyen, maar heb ook nog geen succes.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie moet ik hier neuken om meer stemmen te krijgen ?![]()
Ik las dat jij vorig jaar een award in de wacht hebt gesleept...quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? wil je zo graag stemmen![]()
Hoi, nueken?quote:
Ik kreeg hem omdat ik hem verdiendequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:08 schreef Faux het volgende:
[..]
Ik las dat jij vorig jaar een award in de wacht hebt gesleept...
Laat mij m'n ding doen ja.![]()
![]()
He Dirktator, alles spang? Hier alles lauw, jeweights!quote:
Die is er niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef sararaats het volgende:
is er geen award voor de persoon die grote veranderingen heeft doorgemaakt?
wedden dat ik die win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |