Hier welquote:
Anders ik wel. Maar als je er ff voor gaat zitten, dan kom je er wel.quote:
Misschien omdat er geen categorie Beste AllRound moddereter isquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook, want k ben nog nergens genoemd.
Ik al 4 keerquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook, want k ben nog nergens genoemd.
Ik denk dat ik weer voor de grootsteaandachtshoer award gaquote:
Verdikkie, zal het dat echt zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Misschien omdat er geen categorie Beste AllRound moddereter is
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer voor de grootsteaandachtshoer award ga
Wat het forum betreft niet moeilijk voor mij. Van jou, Dennisdt en Jump echt hulp gehad, dus dat uit zich weer in deze nominatiesquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef Natalie het volgende:
Vind het best moeilijk
Onderdeel crew gaat nog wel, maar onderdeel users... man, ik ken er zoveel. Het is moeilijk om te kiezen
Spelregels!:quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Natuurlijk! Toch?
Ik had trouwens net als heel veel users nog geen complete lijst gepost. Dan mag ik hem toch wel aanvullen?
Niet eens op mijquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef sararaats het volgende:
ik heb m'n stemmen uitgebracht
1 of 2 van die paar mensen die op mij stemmen ook niet maar ze stemmen wel op mijquote:
ik dacht ook het eerstequote:Op zondag 5 november 2006 13:21 schreef milagro het volgende:
populairste user, is dat de user die je denkt dat die het meest populair is bij anderen?
of die jij zelf als favoriet hebt?
ik dacht het eerste namelijk.
Dat spul is anders best lekker hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Misschien omdat er geen categorie Beste AllRound moddereter is
Tja weet het eigenlijk niet, je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 15:07 schreef Nuongirl het volgende:
Waarom niet senesta ?
Het blijven in eerste instantie users, maar dan met een kleurtje
en een vermelding in m'n sigquote:Op zondag 5 november 2006 13:21 schreef dennistd het volgende:
Voor mensen die niet weten wat ze moeten stemmen, hier de stemwijzer:
All-round beste sport.fok.nl medewerker: RedFever007
All-round beste voetbalmanager medewerker:RedFever007
Beste nieuwkomer 2006!: RedFever007
Dit stemadvies is volkomen onpartijdig. Opmerkingen hierover mogen in mijn pm-box, te bereiken via mijn sig
fucking hele reportage over je levenquote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef Faux het volgende:
Ik heb ook een fotoboek.
Sorry. Kon het niet laten.
Op een niet boeiende manierquote:Op zondag 5 november 2006 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fucking hele reportage over je leven![]()
Je gaat toch geen stemmen krijgen hequote:Op zondag 5 november 2006 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Tonks! Ik stem op jou, jij ook op mij?
Oh. Ok.quote:
T zal toch niet!quote:Op zondag 5 november 2006 18:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gaat toch geen stemmen krijgen he![]()
Dat zou geil zijn heequote:
Naaaah ik verwacht eigenlijk wel een stem van jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |