Handig zo'n mod onder de fagsquote:
Vrouwen...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef wonderer het volgende:
Ik las "flags" en ik snapte het niet
Rookfilter.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:06 schreef Stroekie het volgende:
Majesteit, wat is er aan de hand
wat doen die haakjes om uw Marlboro ?
*LOL* ja is ookquote:Op donderdag 2 november 2006 22:42 schreef NathaN het volgende:
Ang3l centraal onder de zonnebank?
Je wil gewoon het middelpunt zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* ja is ook
Where do I fit in,quote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een theorie, maar die is niet wetenschappelijk bewezen ofzo, dat je kunt zien of iemand homo is, aan de tijdsduur dat-ie naar een andere man kijkt.
Een hetero kijkt bijvoorbeeld 1 sec naar een andere man en wendt dan zijn blik weer af. Maar naar een vrouw kijkt-ie 3 seconde. Een homo kijkt dan bijvoorbeeld 1 sec naar een vrouw, en 4 seconde naar een andere man.
Maar misschien is dit onzin..
Die PS3 natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmmz...
Een Wii of Xbox 360 voor Sinterklaas, of toch maar wachten tot de PS3 in maart 2007?.
De Xbox 360 rammelt aan alle kanten, de PS3 is VEEL en VEELS te duur. De Wii.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmmz...
Een Wii of Xbox 360 voor Sinterklaas, of toch maar wachten tot de PS3 in maart 2007?.
Of de X-box met een schroevendraaier? Heeft de Wii ook Bluray/HDdvd?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
De Xbox 360 rammelt aan alle kanten, de PS3 is VEEL en VEELS te duur. De Wii.
Dank je wel Kloontjequote:
Ja, und dann wird gefeiert bis sehr spät, Alkohol wird reichlich vorhanden sein und die Mädels und Jungs werde nicht ohne geflirt nach Hause gehen. Die Frage hier lautet, wer wird met wem nach Hause fahren und was wird da passieren?quote:
Oeeee,quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:17 schreef Ang3l het volgende:
Wakker worden met "die ene leuke Spaans studerende jongen" op MSN
Das dauert ein weile, bis dem nächstem tag, wan die sonne wieder am himmel stehtquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, und dann wird gefeiert bis sehr spät, Alkohol wird reichlich vorhanden sein und die Mädels und Jungs werde nicht ohne geflirt nach Hause gehen. Die Frage hier lautet, wer wird met wem nach Hause fahren und was wird da passieren?
Wird Nummer 3 mit 4 gehen? Oder wird 4 ganz alleine bleiben?
volgens mij kan jij dan wel alvast koffie gaan zetten. Want dan gok ik dat die stuiter meneer wel eens niet voorbij je deur komt, maar op bezoekquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:29 schreef Andyvie het volgende:
Heel fijn zo'n computersysteem wat in de zoek is gedraaid bij een update. Geeft mij mooi de gelegenheid om eens een onverwacht dagje vrij te nemen
Jij gaat vanmiddag een tandarts ontvangen als date ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb. Geen. Zin.
Gelukkig een kort dagje, vanwege tandartsbezoek vanmiddag..
"Ik dacht, het hoeft niet altijd van één kant te komen."quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:53 schreef Stroekie het volgende:
Jij gaat vanmiddag een tandarts ontvangen als date ?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Ik dacht, het hoeft niet altijd van één kant te komen."
Het zijn er 2 ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Ik dacht, het hoeft niet altijd van één kant te komen."
Moet ie snel zijn, want over een uur zit ik in de trein naar Alkmaar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij kan jij dan wel alvast koffie gaan zetten. Want dan gok ik dat die stuiter meneer wel eens niet voorbij je deur komt, maar op bezoek![]()
( Dat is mijn tvpquote:Op donderdag 2 november 2006 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Majesteit, wat is er aan de hand
wat doen die haakjes om uw Marlboro ?
Maar die () wijzen op twijfel, en dat is toch iets dat niet voor mag komen bij het hoofd van de Monarchiequote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ken je dat, dat een collega je vraagt om eens naar een brief te kijken... Eigenlijk zou je de complete brief willen verbouwen, maar omdat dat niet aardig zou zijn, hou je het bij een paar kleine puntjes?.
Ja, voortaan zullen mn tvp's zo eruit zien:quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar die () wijzen of twijfel, en dat is toch iets dat niet voor mag komen bij het hoofd van de Monarchie![]()
Best wel ernstig idd...quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:53 schreef Andyvie het volgende:
Sommige mensen kunnen gewoon geen brievenschrijven
Out and proud loud ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, voortaan zullen mn tvp's zo eruit zien:![]()
![]()
![]()
I'm here and I'm queer and I'm proud of it![]()
Zoiets ofzo dus ja.
Tijd voor de huisarts?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfft ik heb al een week rare steken in mn polsen als ik mn handen een beetje draaisinds ik ben wezen snowboarden.. echt heel irritant gaat maar niet weg
mwah zo erg is het niet.. we gingen alleen in die overdekte baan gelijk de hele piste af terwijl ik het nog nooit gedaan had, was toch iets lastiger dan ik had verwacht.. en dan val je nogal hard op je reet en polsenquote:
En nu gaat ie binnenkort wraak nemen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
Zo, nu nog even de neusharen checken, en dan ben ik klaar om een grote bek op te zetten tegen de tandarts.
dat zeg je nu wel, maar geloof je het zelf ook?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, voortaan zullen mn tvp's zo eruit zien:![]()
![]()
![]()
I'm here and I'm queer and I'm proud of it![]()
Zoiets ofzo dus ja.
Wat was de score?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En nu gaat ie binnenkort wraak nemen....
- 76 euro voor nuquote:
Tering.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
- 76 euro voor nu
- klein stukje kies afgebroken
- gaatje in verstandskies, dus voorstel om 'm eruit te trekken, plus de verstandskies in de andere kaak
- tandvleesontsteking, dus naar de mondhygiënist voordat het bot gaat aantasten
'k Had alleen nog maar ervaring met gaatjes....
"Trekt vol schaamte dan de opmerking van hedenochtend in"quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef Liyon het volgende:
dag liefjes
en nee ik ben geen cloontje
ik heb gewoon mn oude naam de prullenbak in gegooit..
en een poging doen om zijn maandomzet veilig te stellen ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En nu gaat ie binnenkort wraak nemen....
Gaat hij verstandskies zelf uit halen, of moet dat polyklinisch via een snij sessie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
- 76 euro voor nu
- klein stukje kies afgebroken
- gaatje in verstandskies, dus voorstel om 'm eruit te trekken, plus de verstandskies in de andere kaak
- tandvleesontsteking, dus naar de mondhygiënist voordat het bot gaat aantasten
'k Had alleen nog maar ervaring met gaatjes....
Mja, ik was zo trots dat ik m'n verstandskiezen allemaal nog had.quote:
quote:Beter flossen
Wat moet, dat moet. Gelukkig niks onherstelbaars enzo.quote:Sterkte in ieder geval, geen leuke vooruitzichten.
't Is een hele hip ingerichte gloednieuwe praktijk met wel 6 tandartsen, nieuwste lasertechnieken enzo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:24 schreef Stroekie het volgende:
en een poging doen om zijn maandomzet veilig te stellen ?
'k Denk dat Dennis-John (zo heet iequote:Gaat hij verstandskies zelf uit halen, of moet dat polyklinisch via een snij sessie?
Daar had ik maar 1 dag last van gehad, dus dat is wel te overzienquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
'k Denk dat Dennis-John (zo heet ie) zelf gaat prutsen.
gelijk maar een nieuwe fles meegebracht, na die ontgoocheling gisteravond ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
Voor de schrik maar een bel cognac. Alcohol doodt bacteriën.
Effe denken... wat was er gisteravond?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:42 schreef Stroekie het volgende:
gelijk maar een nieuwe fles meegebracht, na die ontgoocheling gisteravond ?![]()
Ach het kan altijd erger zoals dingen die dan gaan ontsteken en zoquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:41 schreef DennisMoore het volgende:
Dat geeft de burger moed.
Maar de helft van de nederlandse koters loopt toch al rond met zo'n coating op hun melktandjes ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:45 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, ik vind het van de zotte dat we in dit ruimtevaarttijdperk nog steeds bezig zijn om met borsteltjes en zeep ons kauwgereedschap te reinigen.
Dat moet toch kunnen met een coating, of bepaald superlaserlicht, of supermondwater dat alles schoonspoelt, bruistabletten, bla.
Ik vind omschrijving bijtspijkers van Pierre Windt ook zo leukquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:45 schreef DennisMoore het volgende:
kauwgereedschap
Bij mijn vorige werkgever (waar ik tot een maand of twee geleden werkte) was het normaal om iemand dan de brief gewoon opnieuw te laten schrijven. Dus op hoofdlijnen aangeven hoe de brief wel zou moeten zijn, en dan hup terug naar de schrijftafel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ken je dat, dat een collega je vraagt om eens naar een brief te kijken... Eigenlijk zou je de complete brief willen verbouwen, maar omdat dat niet aardig zou zijn, hou je het bij een paar kleine puntjes?.
Je krijgt juist de lastige brieven voor je neus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Resultaat zou zijn dat men je nooit meer een brief laat lezen...
Hmm....
quote:
Den Haag heeft erg weinig voor zover ik weet. Ze hebben wel een COC, maar dat is niet zo heel denderend.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef Koos_Wielloos het volgende:. Hallo!
Toch me maar eens hier laten zien. Zijn hier mensen die bekend zijn in het uitgaansleven in Den Haag? Ik ben op zoek naar een leuke homokroeg om eens naar toe te gaan. Niet al te heftig, ik kom maar pas kijken (de kastdeur staat op een kier zeg maar, vandaar dat ik ook niet onder mijn eigen account post).
Kut. Jules belde net. "Hallo hallo, dit is de Global Hans Warning. Hij wil persé op stap in Eindhoven vanavond. ra ra waarom?"quote:
morgen ook?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet op stap
Ik GA op stap vanavond!
Jaaaaa, morgen ook toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
morgen ook?
dat komen we blubberzwijntje misschien tegen
Vlinder met klauwenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:33 schreef Ang3l het volgende:
En als ie d'r is en weer iets probeert dan kan ie de volle laag krijgen.
"De vlinder tilt de kat op"quote:
Ik mis mijn dvd'squote:
Slechts in Eindhovenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sja, waar anders heen? Ik heb niet in elke stad een sletje om bij te blijven slapen![]()
ik ga naar rotterdam !quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sja, waar anders heen? Ik heb niet in elke stad een sletje om bij te blijven slapen![]()
Goed zo. Kom je ze dan samen met jezelf op een presenteerblaadje brengen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb ze al klaar geleged dus ik kom ze spoedig retourneren.
Dank voor de uitgebreide post Vlarpquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Den Haag heeft erg weinig voor zover ik weet. Ze hebben wel een COC, maar dat is niet zo heel denderend.
In Rotterdam heb je Apollo. Maar Apollo is echt gericht op jonge mensen die nog moeite hebben met het uit de kast komen ed. Hele goede ontmoetingsplaats voor "lotgenoten" zegmaar. 't is geen wilde tent, muziek staat zacht en 't is vooral om te praten.
Verder heb je De Kameleon in Rotterdam, bruin café, vooral 's middags en in de vroege avond een erg gezellige kroeg met leuk personeel. Lekker babbelen met anderen en leuke muziek. 's avonds en vooral in het weekend wordt het uiteraard allemaal wat wilder en vooral veel drukker.
Dan heb je de Regenboog nog, maar dat is een feestcafé, niet echt een goed begin als je ook gewoon wilt kunnen babbelen met mensen.
Die drie zitten allemaal in de van Oldenbarneveldstraat in Rotterdam op iets meer dan 5 minuten lopen van Rotterdam Centraal.
Je kunt ook met iemand uit de buurt (die je bijv. via internet hebt leren kennen) zo'n kroeg binnenstappen, dan is de drempel gelijk veel minder hoog..quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:58 schreef Koos_Wielloos het volgende:
Damn, wat gaat deze reeks snel!
[..]
Dank voor de uitgebreide post Vlarp.
Het uit de kast komen zie ik niet als een groot probleem. Ik maak het alleen nog niet wereldkundig voor ik wat ervaring heb. Daar zoek ik nou precies een leuke kroeg voor. Een beetje gezellig kletsen, en wie weet een leuk iemand ontmoeten.
Ik wordt eigenlijk nogal zenuwachtig als ik bedenk dat ik straks bij zo'n tent naar binnen stap. Maarja, drempels zijn er om overheen te stappen denk ik dan maar.
Dat doe ik sowieso al. Een goeie vriend van me (hetero) wilde wel mee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt ook met iemand uit de buurt (die je bijv. via internet hebt leren kennen) zo'n kroeg binnenstappen, dan is de drempel gelijk veel minder hoog..
Oh, da's wel tof!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef Koos_Wielloos het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al. Een goeie vriend van me (hetero) wilde wel mee.
Ja, ik heb t hem gevraagd, of ie misschien meewilde, en dat leek m wel watquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, da's wel tof!
Denk dat de Kameleon dan wel de leukste kroeg is om te beginnen (in Rotterdam). Leuke sfeer, normale mensen enzo.
Of in Amsterdam bijv. Soho op de Reguliersdwarsstraat
Kewl.. als je op zaterdag in de Kameleon komt heb je kans dat je mij er ook ziet rondhobbelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:20 schreef Koos_Wielloos het volgende:
[..]
Ja, ik heb t hem gevraagd, of ie misschien meewilde, en dat leek m wel wat.
Ik heb alle tips genoteerd, en ik ga dan maar eens een datumpje prikken.
Oh, ik ben niet de enige die een tekort heeft?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:34 schreef Cybart het volgende:
Ik wil ook een sociaal leven
wacht, over 4 weken heb ik 2,5 maand vakantie
mjah, de enige rede waardoor ik dat bereikt heb. is 6 dagen per week werken en dan flink overuren draaien...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet de enige die een tekort heeft?
Ik wil ook 2,5 maand vakantie
Je krijgt die 2,5 maand ook gewoon doorbetaald?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, de enige rede waardoor ik dat bereikt heb. is 6 dagen per week werken en dan flink overuren draaien...
maar hierdoor kan ik wel voor het eerst in jaren kerst en oud op nieuw vrij hebben...
en da's wel beter
en andere rede dat ik dat doe is omdat half januari mn vriend voor een half jaar naar curacao gaat en we dan nog veel leuke dingen kunnen doen voor ie weg gaat...
nee, ik krijg ze niet doorbetaald helaas....quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je krijgt die 2,5 maand ook gewoon doorbetaald?
Hmm, je gaat toch wel ook naar Curaçao toe neem ik aan? Voor een paar dagen?
Dat willen we zien!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
OHHHHH de nieuwe dans is echt zo enorm geil
Dans met 2 samen, op MY LOVE van meneer Timberlake.
Quick quick slooooow, sliiiiiiiden langs elkaar af, handen vastpakken, over elkaar, bounce bounce.
KWIJL. Damn
Makkelijk tijdelijk werk te vinden in de horeca?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik krijg ze niet doorbetaald helaas....
maar goed, ik ga 3 dagen in de week ofzo werken, maar dan wel dus iets wat mij uitkomt...
denk wat uitzendwerk in de horeca ofzo...
ja, hij komt na een maand al een paar dagen terug, en halverwege ga ik op zn verjaardag een week daar heen...
hmmm, moet ff wat bedden gaan plaatsen hiero...
tot zo
Jongens vastpakken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
OHHHHH de nieuwe dans is echt zo enorm geil
Dans met 2 samen, op MY LOVE van meneer Timberlake.
Quick quick slooooow, sliiiiiiiden langs elkaar af, handen vastpakken, over elkaar, bounce bounce.
KWIJL. Damn
quote:
"GA WEG!!!!!"quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stel dat je met hem een avondje uit eten gaat en dat hij je dan de he-le tijd, van voorgerecht tot en met de koffie, zo aan blijft kijken
'k Zou er gek van worden!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stel dat je met hem een avondje uit eten gaat en dat hij je dan de he-le tijd, van voorgerecht tot en met de koffie, zo aan blijft kijken
We geven hem gewoon opquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef Vlarp het volgende:
Waxxer!!
Kijk! http://www.lamagezocht.nl/ Wat voor jou??
Waar was je nou? Ik zocht je nog in de trein! Zet ik eens duidelijk neer waar en wanneer ik ergens ben en dan ben jij er niet!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:20 schreef Liyon het volgende:
ANDY!! MIJN LIEFSTE! MI AMORE!!!
Nou zeg, er rust ook geen zegen op jullie vituele ontmoeting hier in het H topicquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef Andyvie het volgende:
O, trouwens, ik ben nu weg, want de batterij van de laptop is leeg en ik weet ff niet waar de stroomkabel is
Slaap lekker!
om ze stuk voor stuk een handje te gaan geven wel jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
he he weer thuis ... utrecht is te veel !
daar had ik het niet overquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om ze stuk voor stuk een handje te gaan geven wel ja![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik wel (een sletje dan )quote:
Omdat je zo netjes bent om niet voor bezette mannen te gaan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 07:10 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDOMME waarom heb ik hem niet op z'n bek gepakt?!?!!?!?!?!?!!?!?
quote:
Is Mama al schoon wezen maken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Ohhhhh, de ravage van gister op de tafel ....
Overal peuken, bakjes olijven, lege zakjes maltesers, flesjes ipsei, lege glazen, halfvolle wijnglazen en erg lege wijnflessen, halve fles rode wodka, lege blikjes red bull en een halve fles creme de cassis ..............
..... o ja, en een kater en maar 3u slaap.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ang3lmeister. Alleen als ie ijs- en ijskoud is.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:28 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GuTbJCjl_KE
Sara was voor 't laatstquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP kijkt de Lama's van gister
Ze was toch de meest wisselvallige van allemaalquote:
tja joh, dan moet je maar een hulp in de huishouding, full time nemenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Ohhhhh, de ravage van gister op de tafel ....
Overal peuken, bakjes olijven, lege zakjes maltesers, flesjes ipsei, lege glazen, halfvolle wijnglazen en erg lege wijnflessen, halve fles rode wodka, lege blikjes red bull en een halve fles creme de cassis ..............
..... o ja, en een kater en maar 3u slaap.
Nee die komt om 18 en poetst morgen.quote:
Fulltime?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja joh, dan moet je maar een hulp in de huishouding, full time nemen![]()
Was dat die gellarboy die ook ooit op fok zat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:28 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GuTbJCjl_KE
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Was dat die gellarboy die ook ooit op fok zat?
Goh, Happy Feet word gezien als de kerstfilm van dit jaar. Dus jongens!!!!! Wij gaan surfende pinguins doen!!!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:56 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/surfsup/large.htmlwat een geweldig serieuze trailer
Ja tis wel een rip off, maar goed, da's Sony hequote:Op zaterdag 4 november 2006 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh, Happy Feet word gezien als de kerstfilm van dit jaar. Dus jongens!!!!! Wij gaan surfende pinguins doen!!!!!![]()
Dat durf ik nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef Vlarp het volgende:
Waxxer!!
Kijk! http://www.lamagezocht.nl/ Wat voor jou??
Nou. Goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Jeeeeeeezus nadorst
O, en rode wodka red bull, creme de cassis met spa, bier en zoete witte wijn samen is niet zo'n goede combi. Niet dat ik echt misselijk ben, maar dat ik sta t springen en dansen van fitheid... neh.
Nee dat is de preview van volgende weekquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou. Goed.
Je stond dus met Jacob te kletsen en toen kwam Eduard eraan, daar had je wat mee gerommeld in het verleden en die had dan weer later een relatie met je ex die weer met Michael korststondig wat gehad heeft, en die Michael bleek jouw automonteur te zijn en je kwam erachter dat hij weer met je collega Jeroen heeft samengewoond. Maar toen ging je uit en kwam je Kees tegen, jaren niet gezien en die was in 2001 wezen interrailen met Jaques en die Jaques is weer de receptionist van de bandenleverancier van de garage waar Michael werkt en nu kwam je ook nog Eddy tegen, en die Eddy had weer met Hans staan kletsen in het verleden en die Hans was dan weer bij het nichtje Miranda van je overbuurvrouw Tamara (en dat is dan weer de zus van Angelique, zij is getrouwd met Johan en zijn bevriend met jouw dansleraar) in je oude huis (boerderij) weggegaan omdat hij homo was en dat was heel raar toen je dat hoorde want Bram, de buurman van Hans, was dan weer uit de kast gekomen bij jou en die had dan weer met Jacob een stiekeme relatie gehad en dat was wat hoor inderdaad dat je dan net stomtoevallig opeens Jacob tegenkwam!
Zo ging het toch ongeveer?
Peugeot 207?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:29 schreef Andyvie het volgende:
Pff, tis best moeilijk om te verzinnen wat voor auto je wilt
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo de schone slaapster is ook weer gewekt![]()
Oehquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwt hier.
Stelt nog weinig voor. Maar dat betekent wel dat het KOUD is... *brrr*quote:
nee ik heb een sociaal levenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
X Factor UK begint
Het is ABBA week
Kijken jullie straks ook X Factor NL om 20.00?
Ik ook hoorquote:
En dat staat een sociaal leven i/d weg?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:46 schreef Nuno_G het volgende:
ja je TV ik heb nog nooit iemand gezien die zoveel weet over TV programma's
Gelukkig hang ik niet de hele dag voor de tv danquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Nuno_G het volgende:
ach ? wat zal ik zeggen ? iemand die de hele dag achter de tv hangt heeft vast een heel goed sociaal leven
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:52 schreef Nuno_G het volgende:
laat maar je snapt het toch niet... weet je wat doe de deur eens open en stap in de echte wereld
ach je leeft.. ik bedoel niet de beschermde sociale shit waar jij het over hebt en makkelijk is om de held uit te hangen .. ik bedoel de echte wereld ... zin in om west in te gaan ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Echte wereld?
Oh, je bedoelt die wereld waarin ik m'n vrienden vaak genoeg zie, in een jongerenplatform zit, genoeg doe voor het Panel Deurbeleid Amsterdam, naar school ga en genoeg leuke dingen doe?
Ik ga morgen een goede vriendin met gebroken enkel verzorgen, misschien heeft zij m'n sociale leven gevonden?
Ik zit al in de Baarsjes op dit momentquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach je leeft.. ik bedoel niet de beschermde socaile shit waar jij het over hebt en makkelijk is om de held uit te hangen .. ik bedoel de echte wereld ... zin in om west in te gaan ?
Nee, dank je. Ik moet modden nuquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:02 schreef Nuno_G het volgende:
oei ok gaan we slovervaart in dan en wel nu
ja ja dacht ik alquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik moet modden nu
Zaterdagavond he?quote:
Jawel heurquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef Nuno_G het volgende:
geen leven he
ok ik ga nu uit de deur en mensen irl omtmoeten dat noem ik IRLquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ik ga nu uit de deur en mensen irl omtmoeten dat noem ik IRL
sterktequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Wat eng!
Morgen ga ik dat ook doen
Nou, dat doet me goed. Zo'n sterktewens van zo'n kneusquote:
ach ja kneus is niet het eerste woord wat ik zou gebruiken, maar misschien voel je je aangesprokenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, dat doet me goed. Zo'n sterktewens van zo'n kneus![]()
It takes one to know onequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ja kneus is niet het eerste woord wat ik zou gebruiken, maar misschien voel je je aangesproken
Goed he?quote:
X-Factor kom eens posten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Weemz het volgende:
Zo, X-factor eens gekeken... 'k Ben wel benieuwd wat daar allemaal uit gaat komen...
Ang3l en ik heb besloten om ook maar eens mee te doen aan X Factorquote:
dan ben je er erg vroeg bijquote:
Niks egoistisch aan. Je doet iets namelijk uit liefde, wil niet zeggen dat je er plezier aan moet beleven.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanochtend vlak voordat ik naar school moest werd ik gebeld door een buurvrouw van mijn moeder, dat mijn moeder was gevallen en naar het ziekenhuis was gebracht
tijdens het uitlaten van de hond, (op pantoffels!!!) was ze uitgegleden en op haar gezicht gevallen
door de bloedverdunners, ivm hoge bloeddruk had ze vreselijk gebloedt.
Ik natuurlijk niet naar school gegaan, behoorlijk geschrokken, 2 jaar geleden had ze met een val van de trap thuis haar heup op 12 plaatsen gebroken ( ze heeft artrose) zodoende moest die toen vervangen worden, 3 maanden heb ik toen weer bij haar ingewoond en haar verzorgd, met alle belasting van dien, het klinkt egoistisch maar ik was toch wel erg opgelucht dat het met haar heupen goed was
hoi stroek, ik g aslaoenquote:Op zondag 5 november 2006 02:02 schreef Stroekie het volgende:
helleuws allemaal![]()
volgens mij moet ik morgen op zoek naar www.uitzendinggemist nl
en weer terug van het echt leven ... iets dat jij niet kentquote:
Jawel hoor, dat heb ik nu bij deze beslotenquote:
mag jij mijn bazin bellenquote:Op zondag 5 november 2006 15:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat heb ik nu bij deze besloten
Dat mag je zelf regelenquote:Op zondag 5 november 2006 15:38 schreef Liyon het volgende:
[..]
mag jij mijn bazin bellen
and while ur at it.. ik wil meteen per direct drie weken vakantie
goed.. morgen dus geen treinontmoetingquote:
Wie weetquote:Op zondag 5 november 2006 15:41 schreef Liyon het volgende:
[..]
goed.. morgen dus geen treinontmoeting
maar wie weet volgende week!
Chat nu met hem op gay.nlquote:Op zondag 5 november 2006 15:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat heb ik nu bij deze besloten
@Ang3l: weet je wel wie het was, of zul je hem nu misschien nooit meer zien?
je vind er al je "vrienden weer terug"quote:
hoog gay gehaltequote:Op zondag 5 november 2006 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Kns1JzOv64M
Ik vind ze leuk
TT was hilarischquote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoog gay gehalte
btw hoe was take that?
vooral die gene die zo hoog zingt is erg leukquote:Op zondag 5 november 2006 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Kns1JzOv64M
Ik vind ze leuk
Liveshow 4 is net geweestquote:Op zondag 5 november 2006 16:09 schreef Weemz het volgende:
Lopen ze in Engeland al veel verder met X-Factor ofzo?
TT hilarisch, zo slecht??quote:
Gewoon, de hele fan hysterie was grappig!quote:Op zondag 5 november 2006 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
TT hilarisch, zo slecht??
vertel
leona heeft echt wel een krachtigere vollere stem hoorquote:Op zondag 5 november 2006 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze act gaat volgens veel mensen winnen:
Leona - Summertime
maar ik ga liever voor Nikitta:
Bring it Home
je was dus weer NIET in Eindhoven hequote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeiesmorgens
ik kan er niets over vinden aan foto's of verslag of wat dan ook op googlequote:Op zondag 5 november 2006 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gewoon, de hele fan hysterie was grappig!
Volgens mij was ie daar ook heel gelukkig mee..quote:Op zondag 5 november 2006 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je was dus weer NIET in Eindhoven he
hoezo?quote:Op zondag 5 november 2006 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij was ie daar ook heel gelukkig mee..
vriendje ziekquote:Op zondag 5 november 2006 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je was dus weer NIET in Eindhoven he
ow dat...quote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kreeg iets mee van tochtig zijn enzo..
daar zou ik zwijntje toch nooit mee lastig gevallen hebbenquote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kreeg iets mee van tochtig zijn enzo..
nee, ik heb een leuk zondagavond gevoelquote:Op zondag 5 november 2006 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Algemeen zondag gevoel?
Ik had al zin om mensen te vermoorden net
Ik voel met je mee.. opzich, het gebrek aan een radio is wel heel erg..quote:Op zondag 5 november 2006 19:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik heb een leuk zondagavond gevoel
zit hier alleen op kantoor, geen stereo in de buurt,
en ik moet nog 40 enquetes in het engels en nederlands beantwoorden van mensen waarvan ik het handschrift amper kan lezen...
ik heb een wekkerradio gevondenquote:Op zondag 5 november 2006 19:48 schreef Liyon het volgende:
geen mp3 speler in de buurt??
zelfs geen telefoon met mp3??
gawd.. k zou dood gaan zonder muziek..
best veelquote:Op zondag 5 november 2006 20:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi liefie,
Hoeveel cafeine heb je al op vandaag?![]()
Sorry, ik ben nogal visueel ingesteld en moest even gniffelenquote:Op zondag 5 november 2006 20:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb een wekkerradio gevonden
daarvoor heb ik wel 5 minuten met mn hand klem gezeten achter een kast![]()
mjah, mijn collega die me "vond", had ook een flinke lach op haar gezicht...quote:Op zondag 5 november 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nogal visueel ingesteld en moest even gniffelen
Het klinkt allemaal vrij pijnlijk, schaafwonderig, bedrukkend en een beetje stuntelig.quote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, mijn collega die me "vond", had ook een flinke lach op haar gezicht...
(tegen die tijd was het me al gelukt om mn horloge met mn andere hand los te maken zodat ik mn hand weer terug kon wringen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |