Goed he?quote:
X-Factor kom eens posten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Weemz het volgende:
Zo, X-factor eens gekeken... 'k Ben wel benieuwd wat daar allemaal uit gaat komen...
Ang3l en ik heb besloten om ook maar eens mee te doen aan X Factorquote:
dan ben je er erg vroeg bijquote:
Niks egoistisch aan. Je doet iets namelijk uit liefde, wil niet zeggen dat je er plezier aan moet beleven.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanochtend vlak voordat ik naar school moest werd ik gebeld door een buurvrouw van mijn moeder, dat mijn moeder was gevallen en naar het ziekenhuis was gebracht
tijdens het uitlaten van de hond, (op pantoffels!!!) was ze uitgegleden en op haar gezicht gevallen
door de bloedverdunners, ivm hoge bloeddruk had ze vreselijk gebloedt.
Ik natuurlijk niet naar school gegaan, behoorlijk geschrokken, 2 jaar geleden had ze met een val van de trap thuis haar heup op 12 plaatsen gebroken ( ze heeft artrose) zodoende moest die toen vervangen worden, 3 maanden heb ik toen weer bij haar ingewoond en haar verzorgd, met alle belasting van dien, het klinkt egoistisch maar ik was toch wel erg opgelucht dat het met haar heupen goed was
hoi stroek, ik g aslaoenquote:Op zondag 5 november 2006 02:02 schreef Stroekie het volgende:
helleuws allemaal![]()
volgens mij moet ik morgen op zoek naar www.uitzendinggemist nl
en weer terug van het echt leven ... iets dat jij niet kentquote:
Jawel hoor, dat heb ik nu bij deze beslotenquote:
mag jij mijn bazin bellenquote:Op zondag 5 november 2006 15:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat heb ik nu bij deze besloten
Dat mag je zelf regelenquote:Op zondag 5 november 2006 15:38 schreef Liyon het volgende:
[..]
mag jij mijn bazin bellen
and while ur at it.. ik wil meteen per direct drie weken vakantie
goed.. morgen dus geen treinontmoetingquote:
Wie weetquote:Op zondag 5 november 2006 15:41 schreef Liyon het volgende:
[..]
goed.. morgen dus geen treinontmoeting
maar wie weet volgende week!
Chat nu met hem op gay.nlquote:Op zondag 5 november 2006 15:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat heb ik nu bij deze besloten
@Ang3l: weet je wel wie het was, of zul je hem nu misschien nooit meer zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |