En nu gaat ie binnenkort wraak nemen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
Zo, nu nog even de neusharen checken, en dan ben ik klaar om een grote bek op te zetten tegen de tandarts.
dat zeg je nu wel, maar geloof je het zelf ook?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, voortaan zullen mn tvp's zo eruit zien:![]()
![]()
![]()
I'm here and I'm queer and I'm proud of it![]()
Zoiets ofzo dus ja.
Wat was de score?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En nu gaat ie binnenkort wraak nemen....
- 76 euro voor nuquote:
Tering.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
- 76 euro voor nu
- klein stukje kies afgebroken
- gaatje in verstandskies, dus voorstel om 'm eruit te trekken, plus de verstandskies in de andere kaak
- tandvleesontsteking, dus naar de mondhygiënist voordat het bot gaat aantasten
'k Had alleen nog maar ervaring met gaatjes....
"Trekt vol schaamte dan de opmerking van hedenochtend in"quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef Liyon het volgende:
dag liefjes
en nee ik ben geen cloontje
ik heb gewoon mn oude naam de prullenbak in gegooit..
en een poging doen om zijn maandomzet veilig te stellen ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En nu gaat ie binnenkort wraak nemen....
Gaat hij verstandskies zelf uit halen, of moet dat polyklinisch via een snij sessie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
- 76 euro voor nu
- klein stukje kies afgebroken
- gaatje in verstandskies, dus voorstel om 'm eruit te trekken, plus de verstandskies in de andere kaak
- tandvleesontsteking, dus naar de mondhygiënist voordat het bot gaat aantasten
'k Had alleen nog maar ervaring met gaatjes....
Mja, ik was zo trots dat ik m'n verstandskiezen allemaal nog had.quote:
quote:Beter flossen
Wat moet, dat moet. Gelukkig niks onherstelbaars enzo.quote:Sterkte in ieder geval, geen leuke vooruitzichten.
't Is een hele hip ingerichte gloednieuwe praktijk met wel 6 tandartsen, nieuwste lasertechnieken enzo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:24 schreef Stroekie het volgende:
en een poging doen om zijn maandomzet veilig te stellen ?
'k Denk dat Dennis-John (zo heet iequote:Gaat hij verstandskies zelf uit halen, of moet dat polyklinisch via een snij sessie?
Daar had ik maar 1 dag last van gehad, dus dat is wel te overzienquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
'k Denk dat Dennis-John (zo heet ie) zelf gaat prutsen.
gelijk maar een nieuwe fles meegebracht, na die ontgoocheling gisteravond ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
Voor de schrik maar een bel cognac. Alcohol doodt bacteriën.
Effe denken... wat was er gisteravond?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:42 schreef Stroekie het volgende:
gelijk maar een nieuwe fles meegebracht, na die ontgoocheling gisteravond ?![]()
Ach het kan altijd erger zoals dingen die dan gaan ontsteken en zoquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:41 schreef DennisMoore het volgende:
Dat geeft de burger moed.
Maar de helft van de nederlandse koters loopt toch al rond met zo'n coating op hun melktandjes ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:45 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, ik vind het van de zotte dat we in dit ruimtevaarttijdperk nog steeds bezig zijn om met borsteltjes en zeep ons kauwgereedschap te reinigen.
Dat moet toch kunnen met een coating, of bepaald superlaserlicht, of supermondwater dat alles schoonspoelt, bruistabletten, bla.
Ik vind omschrijving bijtspijkers van Pierre Windt ook zo leukquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:45 schreef DennisMoore het volgende:
kauwgereedschap
Bij mijn vorige werkgever (waar ik tot een maand of twee geleden werkte) was het normaal om iemand dan de brief gewoon opnieuw te laten schrijven. Dus op hoofdlijnen aangeven hoe de brief wel zou moeten zijn, en dan hup terug naar de schrijftafel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ken je dat, dat een collega je vraagt om eens naar een brief te kijken... Eigenlijk zou je de complete brief willen verbouwen, maar omdat dat niet aardig zou zijn, hou je het bij een paar kleine puntjes?.
Je krijgt juist de lastige brieven voor je neus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Resultaat zou zijn dat men je nooit meer een brief laat lezen...
Hmm....
quote:
Den Haag heeft erg weinig voor zover ik weet. Ze hebben wel een COC, maar dat is niet zo heel denderend.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef Koos_Wielloos het volgende:. Hallo!
Toch me maar eens hier laten zien. Zijn hier mensen die bekend zijn in het uitgaansleven in Den Haag? Ik ben op zoek naar een leuke homokroeg om eens naar toe te gaan. Niet al te heftig, ik kom maar pas kijken (de kastdeur staat op een kier zeg maar, vandaar dat ik ook niet onder mijn eigen account post).
Kut. Jules belde net. "Hallo hallo, dit is de Global Hans Warning. Hij wil persé op stap in Eindhoven vanavond. ra ra waarom?"quote:
morgen ook?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet op stap
Ik GA op stap vanavond!
Jaaaaa, morgen ook toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
morgen ook?
dat komen we blubberzwijntje misschien tegen
Vlinder met klauwenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:33 schreef Ang3l het volgende:
En als ie d'r is en weer iets probeert dan kan ie de volle laag krijgen.
"De vlinder tilt de kat op"quote:
Ik mis mijn dvd'squote:
Slechts in Eindhovenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sja, waar anders heen? Ik heb niet in elke stad een sletje om bij te blijven slapen![]()
ik ga naar rotterdam !quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sja, waar anders heen? Ik heb niet in elke stad een sletje om bij te blijven slapen![]()
Goed zo. Kom je ze dan samen met jezelf op een presenteerblaadje brengen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb ze al klaar geleged dus ik kom ze spoedig retourneren.
Dank voor de uitgebreide post Vlarpquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Den Haag heeft erg weinig voor zover ik weet. Ze hebben wel een COC, maar dat is niet zo heel denderend.
In Rotterdam heb je Apollo. Maar Apollo is echt gericht op jonge mensen die nog moeite hebben met het uit de kast komen ed. Hele goede ontmoetingsplaats voor "lotgenoten" zegmaar. 't is geen wilde tent, muziek staat zacht en 't is vooral om te praten.
Verder heb je De Kameleon in Rotterdam, bruin café, vooral 's middags en in de vroege avond een erg gezellige kroeg met leuk personeel. Lekker babbelen met anderen en leuke muziek. 's avonds en vooral in het weekend wordt het uiteraard allemaal wat wilder en vooral veel drukker.
Dan heb je de Regenboog nog, maar dat is een feestcafé, niet echt een goed begin als je ook gewoon wilt kunnen babbelen met mensen.
Die drie zitten allemaal in de van Oldenbarneveldstraat in Rotterdam op iets meer dan 5 minuten lopen van Rotterdam Centraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |