Je krijgt juist de lastige brieven voor je neus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Resultaat zou zijn dat men je nooit meer een brief laat lezen...
Hmm....
quote:
Den Haag heeft erg weinig voor zover ik weet. Ze hebben wel een COC, maar dat is niet zo heel denderend.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef Koos_Wielloos het volgende:. Hallo!
Toch me maar eens hier laten zien. Zijn hier mensen die bekend zijn in het uitgaansleven in Den Haag? Ik ben op zoek naar een leuke homokroeg om eens naar toe te gaan. Niet al te heftig, ik kom maar pas kijken (de kastdeur staat op een kier zeg maar, vandaar dat ik ook niet onder mijn eigen account post).
Kut. Jules belde net. "Hallo hallo, dit is de Global Hans Warning. Hij wil persé op stap in Eindhoven vanavond. ra ra waarom?"quote:
morgen ook?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet op stap
Ik GA op stap vanavond!
Jaaaaa, morgen ook toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
morgen ook?
dat komen we blubberzwijntje misschien tegen
Vlinder met klauwenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:33 schreef Ang3l het volgende:
En als ie d'r is en weer iets probeert dan kan ie de volle laag krijgen.
"De vlinder tilt de kat op"quote:
Ik mis mijn dvd'squote:
Slechts in Eindhovenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sja, waar anders heen? Ik heb niet in elke stad een sletje om bij te blijven slapen![]()
ik ga naar rotterdam !quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sja, waar anders heen? Ik heb niet in elke stad een sletje om bij te blijven slapen![]()
Goed zo. Kom je ze dan samen met jezelf op een presenteerblaadje brengen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb ze al klaar geleged dus ik kom ze spoedig retourneren.
Dank voor de uitgebreide post Vlarpquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Den Haag heeft erg weinig voor zover ik weet. Ze hebben wel een COC, maar dat is niet zo heel denderend.
In Rotterdam heb je Apollo. Maar Apollo is echt gericht op jonge mensen die nog moeite hebben met het uit de kast komen ed. Hele goede ontmoetingsplaats voor "lotgenoten" zegmaar. 't is geen wilde tent, muziek staat zacht en 't is vooral om te praten.
Verder heb je De Kameleon in Rotterdam, bruin café, vooral 's middags en in de vroege avond een erg gezellige kroeg met leuk personeel. Lekker babbelen met anderen en leuke muziek. 's avonds en vooral in het weekend wordt het uiteraard allemaal wat wilder en vooral veel drukker.
Dan heb je de Regenboog nog, maar dat is een feestcafé, niet echt een goed begin als je ook gewoon wilt kunnen babbelen met mensen.
Die drie zitten allemaal in de van Oldenbarneveldstraat in Rotterdam op iets meer dan 5 minuten lopen van Rotterdam Centraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |