Je kunt ook met iemand uit de buurt (die je bijv. via internet hebt leren kennen) zo'n kroeg binnenstappen, dan is de drempel gelijk veel minder hoog..quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:58 schreef Koos_Wielloos het volgende:
Damn, wat gaat deze reeks snel!
[..]
Dank voor de uitgebreide post Vlarp.
Het uit de kast komen zie ik niet als een groot probleem. Ik maak het alleen nog niet wereldkundig voor ik wat ervaring heb. Daar zoek ik nou precies een leuke kroeg voor. Een beetje gezellig kletsen, en wie weet een leuk iemand ontmoeten.
Ik wordt eigenlijk nogal zenuwachtig als ik bedenk dat ik straks bij zo'n tent naar binnen stap. Maarja, drempels zijn er om overheen te stappen denk ik dan maar.
Dat doe ik sowieso al. Een goeie vriend van me (hetero) wilde wel mee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt ook met iemand uit de buurt (die je bijv. via internet hebt leren kennen) zo'n kroeg binnenstappen, dan is de drempel gelijk veel minder hoog..
Oh, da's wel tof!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef Koos_Wielloos het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al. Een goeie vriend van me (hetero) wilde wel mee.
Ja, ik heb t hem gevraagd, of ie misschien meewilde, en dat leek m wel watquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, da's wel tof!
Denk dat de Kameleon dan wel de leukste kroeg is om te beginnen (in Rotterdam). Leuke sfeer, normale mensen enzo.
Of in Amsterdam bijv. Soho op de Reguliersdwarsstraat
Kewl.. als je op zaterdag in de Kameleon komt heb je kans dat je mij er ook ziet rondhobbelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:20 schreef Koos_Wielloos het volgende:
[..]
Ja, ik heb t hem gevraagd, of ie misschien meewilde, en dat leek m wel wat.
Ik heb alle tips genoteerd, en ik ga dan maar eens een datumpje prikken.
Oh, ik ben niet de enige die een tekort heeft?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:34 schreef Cybart het volgende:
Ik wil ook een sociaal leven
wacht, over 4 weken heb ik 2,5 maand vakantie
mjah, de enige rede waardoor ik dat bereikt heb. is 6 dagen per week werken en dan flink overuren draaien...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet de enige die een tekort heeft?
Ik wil ook 2,5 maand vakantie
Je krijgt die 2,5 maand ook gewoon doorbetaald?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, de enige rede waardoor ik dat bereikt heb. is 6 dagen per week werken en dan flink overuren draaien...
maar hierdoor kan ik wel voor het eerst in jaren kerst en oud op nieuw vrij hebben...
en da's wel beter
en andere rede dat ik dat doe is omdat half januari mn vriend voor een half jaar naar curacao gaat en we dan nog veel leuke dingen kunnen doen voor ie weg gaat...
nee, ik krijg ze niet doorbetaald helaas....quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je krijgt die 2,5 maand ook gewoon doorbetaald?
Hmm, je gaat toch wel ook naar Curaçao toe neem ik aan? Voor een paar dagen?
Dat willen we zien!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
OHHHHH de nieuwe dans is echt zo enorm geil
Dans met 2 samen, op MY LOVE van meneer Timberlake.
Quick quick slooooow, sliiiiiiiden langs elkaar af, handen vastpakken, over elkaar, bounce bounce.
KWIJL. Damn
Makkelijk tijdelijk werk te vinden in de horeca?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik krijg ze niet doorbetaald helaas....
maar goed, ik ga 3 dagen in de week ofzo werken, maar dan wel dus iets wat mij uitkomt...
denk wat uitzendwerk in de horeca ofzo...
ja, hij komt na een maand al een paar dagen terug, en halverwege ga ik op zn verjaardag een week daar heen...
hmmm, moet ff wat bedden gaan plaatsen hiero...
tot zo
Jongens vastpakken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
OHHHHH de nieuwe dans is echt zo enorm geil
Dans met 2 samen, op MY LOVE van meneer Timberlake.
Quick quick slooooow, sliiiiiiiden langs elkaar af, handen vastpakken, over elkaar, bounce bounce.
KWIJL. Damn
quote:
"GA WEG!!!!!"quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stel dat je met hem een avondje uit eten gaat en dat hij je dan de he-le tijd, van voorgerecht tot en met de koffie, zo aan blijft kijken
'k Zou er gek van worden!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stel dat je met hem een avondje uit eten gaat en dat hij je dan de he-le tijd, van voorgerecht tot en met de koffie, zo aan blijft kijken
We geven hem gewoon opquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef Vlarp het volgende:
Waxxer!!
Kijk! http://www.lamagezocht.nl/ Wat voor jou??
Waar was je nou? Ik zocht je nog in de trein! Zet ik eens duidelijk neer waar en wanneer ik ergens ben en dan ben jij er niet!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:20 schreef Liyon het volgende:
ANDY!! MIJN LIEFSTE! MI AMORE!!!
Nou zeg, er rust ook geen zegen op jullie vituele ontmoeting hier in het H topicquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef Andyvie het volgende:
O, trouwens, ik ben nu weg, want de batterij van de laptop is leeg en ik weet ff niet waar de stroomkabel is
Slaap lekker!
om ze stuk voor stuk een handje te gaan geven wel jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
he he weer thuis ... utrecht is te veel !
daar had ik het niet overquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om ze stuk voor stuk een handje te gaan geven wel ja![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sja, waar anders heen? Ik heb niet in elke stad een sletje om bij te blijven slapen![]()
ik wel (een sletje dan )quote:
Omdat je zo netjes bent om niet voor bezette mannen te gaan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 07:10 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDOMME waarom heb ik hem niet op z'n bek gepakt?!?!!?!?!?!?!!?!?
quote:
Is Mama al schoon wezen maken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Ohhhhh, de ravage van gister op de tafel ....
Overal peuken, bakjes olijven, lege zakjes maltesers, flesjes ipsei, lege glazen, halfvolle wijnglazen en erg lege wijnflessen, halve fles rode wodka, lege blikjes red bull en een halve fles creme de cassis ..............
..... o ja, en een kater en maar 3u slaap.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ang3lmeister. Alleen als ie ijs- en ijskoud is.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:28 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GuTbJCjl_KE
Sara was voor 't laatstquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP kijkt de Lama's van gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |