Homdeck +1quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef Homdeck het volgende:
meryl streep
Doe ik welquote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ranglijst nog NIET aangepast, en is het de bedoeling dat ik ga tellen?
Gezien zijn dood kan dat wel kloppenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, ik zie het nu. Het is Lodewijk II van Beieren.
Ja, want een ander kan de OP niet aanpassen.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel erg bedankt. Ikwil het best een keer proberen, maar ik vertrouw mijn tellen niet en ik weet zeker dat ik ergens iets vergeet enzo. normaal probeer ik ook altijd niet te posten aan het eind van een topic. uit voorzorgquote:
Maar iemand anders kan wel tellen en de behaalve punten hier plaatsen, zodat ik ze bij de OP-ranglijst kan optellen. Als het overzichtelijk allemaal onder elkaar staat kan er vrij weinig fout gaan, hoop ikquote:Op donderdag 2 november 2006 20:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, want een ander kan de OP niet aanpassen.
Don_Tom +1quote:Op donderdag 2 november 2006 20:46 schreef Don_Tom het volgende:
Bint, van Bordewijk
Lui varken.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar iemand anders kan wel tellen en de behaalve punten hier plaatsen, zodat ik ze bij de OP-ranglijst kan optellen. Als het overzichtelijk allemaal onder elkaar staat kan er vrij weinig fout gaan, hoop ik.
Hé. Ik wíl best tellen, maar ervaring leert mij dat ik geen goede teller ben! En als iemand anders het heel vriendelijk aanbiedt...quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Mark_V +3 Soempie +2 Tha_Erik + 3 EdwardJobHopper +2 Lienekien +2 BrandX + 1 Nembrionic + 2 Grim. +1 Homdeck +1 |
Het is echt geen hogere wiskunde.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé. Ik wíl best tellen, maar ervaring leert mij dat ik geen goede teller ben! En als iemand anders het heel vriendelijk aanbiedt...
Its-Jojo-4you +1quote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nijmegen
Moet je op ctrl+f drukkenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel erg bedankt. Ikwil het best een keer proberen, maar ik vertrouw mijn tellen niet en ik weet zeker dat ik ergens iets vergeet enzo. normaal probeer ik ook altijd niet te posten aan het eind van een topic. uit voorzorg.
Thnx!
Ranglijst geüpdatet!quote:
Ja schaap ja! Maar dat wist ik niet eens! Opeens mijn hoofd bedektquote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef Grim. het volgende:
[..]
Leuke avatar. Heeft Schaap die gemaakt?
Gefeliciteerd Etcetera
![]()
ook jarig in Novquote:Op donderdag 2 november 2006 20:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja schaap ja! Maar dat wist ik niet eens! Opeens mijn hoofd bedekt
Gefeliciteerd! November topmaand!![]()
Sorry, hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is echt geen hogere wiskunde.
Over 17 dagen word ik eindelijk 16!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ook jarig in Nov?
wel beetje winderig momenteelen vies weer
het zou ook 's mooi weer zijn op m'n verjaardag
Uit een waterkraan.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar komen de hottentotten vandaan?
Van de hottentottententententoonstelling.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar komen de hottentotten vandaan?
Wat ben jij een zeikerd geworden zegquote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is echt geen hogere wiskunde.
Kloptquote:Op donderdag 2 november 2006 20:57 schreef BrandX het volgende:
zuid afrika toch?
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef BrandX het volgende:
als je mazzel hebt is het heel mooi vriesweer met strakblauwe hemel en heerlijke zon. Dat is wel mooi (ok, wel koud)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |