Volgens mij is dat iets anders.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef VrouwTheelepel het volgende:
Neeeeeee, Mr Eko !!Wat zou die rook nou zijn? Je hoort wel een soort van kettingen als ie beweegt.
Vond de flashback van Eko indrukwekkend. Ondanks zijn moorden was hij inderdaad geen slecht persoon.
Dat gesprek tussen Julliet en Jack !Ben benieuwd hoe Jack dit oplost!
Kan niet wachten!
Ik hoorde het ook, toen bij Locke ook!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:59 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets anders.
Sorry, vond m'n tentamens iets belangrijkerquote:Op donderdag 2 november 2006 14:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Merkie had de nieuwe eik moeten openen, maar dat is hij denk ik vergeten.
Takelketting van een achtbaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef VrouwTheelepel het volgende:
Nou ja het klinkt niet echt als rammelende kettingen, maar meer als een takel. Moeilijk te omschrijven.
Gelukkig heb ik alleen 'Inleiding Organisatiekunde' morgenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sorry, vond m'n tentamens iets belangrijker.
haha kneusjequote:Op donderdag 2 november 2006 17:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen 'Inleiding Organisatiekunde' morgen.
Ik denk dat Locke blijft overleven, samen met Kate, Jack, Sayid...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Er gebeurde weer een keer wat..
Rookmonster lijkt op het moordpad te zijn. Als het een soort robot-iets is, dan is het wel ingesteld met gevoel van goed en kwaad. Want hij vermoordde Eko omdat hij geen spijt had van zijn moorden, of zijn eerste moord. Rookrobot zal volgende keer wel iets verzinnen waarom Locke dood moet ofzo..
Die banden stonden er toch ook in "hun" hatch?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:00 schreef edejong het volgende:
ik vond de laatste aflevering zeker één van de beste van het nieuwe seizoen, mischien wel de béste! ik ben weer helemaal geinterreseerd, dat met die video bij Jack had ik namelijk totaal niet verwacht, en die man met het lapje ik denk dat hij in een kamer is waar alles opgenomen worden? aangezien ik van die banden zag draaien?
dat ken ikquote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef Autoreply het volgende:
Hoe kut; zet je je download aan, kom je terug; lekker lost kijken, maar nee hoor, pc uitgedonderd![]()
Tot over drie kwartier![]()
Nog nooit z'n strakke promo gezienquote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef koentje.k het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)season-finale-traile
Trailer van volgende week...
Als Sawyer of Kate dood gaat stop ik met kijken!
Sawyer is mijn favoriete personage, hoop het niet. Denk het bijna van niet, maar bij Lost weet je het nooit. Denk wel dat het iets teveel van het goeie is, eerst mr Eko en de episode erna Sawyer of Kate.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef edejong het volgende:
wat denken jullie, gaat sawyer dood?
en ben?
Eko zei "we're next", niet "you're next".quote:Wat zou hij bedoelen met 'you are next' ?Dat ze allemaal door de zwarte rook gepakt worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand ideeën?*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef Suerte het volgende:Dat ging over mr Eko.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand ideeën?
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef Suerte het volgende:sjitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand ideeën?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik dacht inderdaad dat je die spoiler bedoelde over komende aflevering![]()
Zou zelfmoord zijn voor de serie vermoed ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Sawyer is mijn favoriete personage, hoop het niet. Denk het bijna van niet, maar bij Lost weet je het nooit. Denk wel dat het iets teveel van het goeie is, eerst mr Eko en de episode erna Sawyer of Kate.
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef koentje.k het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)season-finale-traile
Trailer van volgende week...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had niet naar de datum gekeken, ging idd over Mr. Ekoquote:Op donderdag 2 november 2006 20:09 schreef edejong het volgende:
edit: ik dacht inderdaad dat je die spoiler bedoelde over komende aflevering![]()
Oh laat maar, ik weet het alquote:Op donderdag 2 november 2006 20:11 schreef Suerte het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat of Sawyer of Kate of Ben volgende week dood gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:12 schreef Symer het volgende:
[..]"Close your eyes" toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
[..]Ik vraag meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest ook heel de tijd denken aan die piloot uit de trailerquote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het er best komisch uitzien hoe Eko tegen een boom aan werd geslagen door die hand enzo![]()
Nu weten we ook wat er met die piloot is gebeurt
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:28 schreef Suerte het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik weet het al![]()
Over de promo:Nee, Locke blijkt ook een chirurg te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dat is natuurlijk destiny
![]()
Mr. Eko kwam toch aan z'n eind zoals hij is? Stoe met opgeheven hoofd, hij wou er immers niet aan geloven om z'n excuus aan te bieden en vergiffenis te vragen. Dat vond "the Monster" niet leuk en hij vermoord Mr. Ekoquote:Op donderdag 2 november 2006 20:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik moest ook heel de tijd denken aan die piloot uit de trailer
Anyway, erg kut dat Eko dood is, ik vond hem toch wel zo'n stoere "niemand kan met hem fucken" karakter, zo is hij ook gebracht. Lullig dat hij dan zo aan zijn eind moet komen, zeker nadat hij de vorige keer een stare-contest van de black smoke gewonnen had.
Die twee nieuwe voegen inderdaad niet veel toe [dat het meisje er ineens opkwam om alle TV's uit te proberen was ook erg geforceerd], maar het meisje is wel best leuk om naar te kijken![]()
Ik weet ook niet of ik Juliette moet vertrouwen, iets vertelt me dat ze door Ben onder druk is gezet om Jack te misleiden, aangezien zij van alle Others nog het meeste zijn vertrouwen gewonnen heeft [het lijkt wel of ze een beetje verliefd op hem is].
De trailer van volgende week is té heerlijk!
Waarom heb ik dat gemist? Ben jij of ik stoned?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef koentje.k het volgende:
[..]
en die twee andere kunnen wel leuk worden als we wat komen te weten over de achtergrond. Dat zij met Sawyer heeft geslapen in kamer 48 op de 6e verdieping met 4 kamers verderop Jack die zn 42e verjaardag viert...![]()
Dat was een voorbeeld van de sick minds die achter deze serie zitten met de Numbers: 4, 8, 15, 16, 23, 42quote:Op donderdag 2 november 2006 21:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat gemist? Ben jij of ik stoned?
Nee, Locke zegt: "He says we're next", daaruit kun je afleiden dat Eko "You're next" zei. Volgens mij dan.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:03 schreef Jivis het volgende:
Eko zei "we're next", niet "you're next".
Volgende week Sawyerquote:Op donderdag 2 november 2006 22:34 schreef Mip1988 het volgende:
vette ep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas 1240 keerquote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef 2pac het volgende:
ik weet niet of het al is gezegd, maar ik denk dat die "black smoke" voor al die halucinaties zorgt zoals die broer van eko, of die pa van jack.
Fok!Wiki ??? Ik weet van niks, maar ik vind het prima. Gooi die OP's van Prison Break en Heroes er dan ook maar in, want ik heb de laatste tijd niet eens meer tijd om al die topics door te lezen, laat staan de OPs up-to-date te houden. Ligt het nu aan mij of worden deze topics de laatste tijd echt met de snelheid van het licht volgespamtquote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Symer het volgende:
Waarom staat de OP eigenlijk niet op de Fok!Wiki?
Dan kunnen we zelf Henry Gale veranderen in Benjamin Linus zonder dat Miquel dat soort dingetjes telkens moet doen.
Anders lees je het niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Hey
Anders houd iedereen details uit de promo gewoon ff fijn voor zichof in spoiler tags. Handig!!! sukkels.
305 is vet. Eko!
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef Xurk het volgende:
HmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijp nou eens dat dat gewoon niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef ChickenMan het volgende:
Wel leuk en aardig, maar het wordt toch echt wel eens tijd dat er wat vooruitgang geboekt gaat worden. Want dit schiet gewoon niet op.![]()
De makers willen deze serie zo lang mogelijk rekken en er zullen volgende week dan ook nog meer vragen bij komen. Iets dat ik overigens helemaal niet erg vind, ik vind het mysterie veel leuker dan al gelijk te weten wat er achter steekt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Jivis op 03-11-2006 07:52:00 ]Amen.
Bij mij liep de dvd speler (speelt Divx af) op de één of andere reden vast precies op het moment dat die ooglap zijn hand op de camera zet. Een stilstaand beeld en een harde piep. Dacht ff dat dat erbij hoorde, maar toen Locke al een minuut of 2 stijf stil stond, heb ik m toch maar even opnieuw opgestart (moest stekker eruit trekken om het ding uit te krijgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:08 schreef MaJo het volgende:
Oh trouwens, schrok me echt dood door die gast met dat ooglapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was Lostpedia hier al bekend? http://nl.lostpedia.com/wiki/Main_Page![]()
en de uitgebreide engelse versie: http://en.lostpedia.com/wiki/Main_Page
[ Bericht 11% gewijzigd door Fiorenza op 03-11-2006 10:13:25 ]
Oké, hier staat de OP nu, in de Wiki, dus iedereen kan hem aanpassen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
Fok!Wiki ??? Ik weet van niks, maar ik vind het prima. Gooi die OP's van Prison Break en Heroes er dan ook maar in, want ik heb de laatste tijd niet eens meer tijd om al die topics door te lezen, laat staan de OPs up-to-date te houden. Ligt het nu aan mij of worden deze topics de laatste tijd echt met de snelheid van het licht volgespamt![]()
Idd.. En die nieuwe is volgens mij nog niet de stomtste ookquote:Op donderdag 2 november 2006 20:25 schreef Autoreply het volgende:
Vette EP, beetje weinig progressie maar ok.
Die nieuwe miep![]()
En Sawyer moet niet dood![]()
Veel series hebben een winter- en een zomerstop. Reguliere seizoenen van de populaire series zijn in mei toch zo'n beetje allemaal afgerond, om dan in aug/sept/okt weer te beginnenquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:51 schreef Isegrim het volgende:
Wel vaag trouwens dat ze daar in de VS een winterstop i.p.v. een zomerstop hebben. Ik zou zeggen dat je toch vooral in de winter veel TV kijkt. Nou zijn er wel staten waar de zomer zodanig heet is dat je beter binnen kunt blijven, maar ik vind het toch vreemd...
Ter ondersteuning van je verhaal, even de link naar een vertraagde film van de zwarte rook. http://www.youtube.com/watch?v=LRUVcagWH_wquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:15 schreef C_V_S het volgende:
Mijn theorie over de "Black Smoke" is dat het op de één of andere manier je gedachtes weer kan geven in hallucinaties.
Eko zag natuurlijk toen ook allemaal beelden in de "Black Smoke" die wij net daarvoor in zijn flashbacks zagen.
jaaa... maar vergeet niet.. vanaf februari 17 weken lang onafgebroken nieuwe afleveringen. Dat is toch wel de moeite van effe wachten waardquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:47 schreef Xurk het volgende:
De website van het nieuwe meisje [Nikki]: Foto pagina
Die gaat vast en zeker eerder uit de kleren dan Kate!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:09 schreef FCDB het volgende:
[..]
Ze moesten er wel weer een mooie meid bij doen... Het werd allemaal wat schaarser daar op het eiland
Creepy... Je ziet allemaal flitsen van mensen en zo... (of zie ik dat nu verkeerd?)quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:45 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Ter ondersteuning van je verhaal, even de link naar een vertraagde film van de zwarte rook. http://www.youtube.com/watch?v=LRUVcagWH_w
In die link van Fiorenza staan een aantal verklaringen voor het monster die mij wel plausibel lijken. Zo zou het kunnen bestaan uit magnetische deeltjes die in de lucht worden gehouden door een magnetisch veld dat gemaakt wordt door een machine dat ondergronds op rails rijdt (vandaar de ketting-geluiden).quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:36 schreef Suerte het volgende:
De makers hebben gezegd dat alles wetenschappelijk te verklaren is; ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met de zwarte rook![]()
Nee, wat vreemd is aangezien ze dat eiland haast wel gezien moeten hebben toen ze rondvaarden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
Weten ze nou al dat Jack enzo op een ander eiland zitten? Hebben Said enzo dat door ?
En hoe zijn die ijsberen dan van het eiland af gekomen? Lijkt me niet dat die even naar de ander kant zijn gezwommen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, wat vreemd is aangezien ze dat eiland haast wel gezien moeten hebben toen ze rondvaarden.
ik denk eigenlijk dat ze dat juist wel kunnen. . .quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
En hoe zijn die ijsberen dan van het eiland af gekomen? Lijkt me niet dat die even naar de ander kant zijn gezwommen.
Ja dat wel, maar wat bezielde die beesten om dat te doen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat ze dat juist wel kunnen. . .
Misschien zijn ze daar heen gebracht met een boot. Dat het grote eiland hun leefomgeving is en dat ze af en toe naar dat kleine eilandje gebracht werden voor testen en behandeling ('Site B' zeg maar).quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
En hoe zijn die ijsberen dan van het eiland af gekomen? Lijkt me niet dat die even naar de ander kant zijn gezwommen.
Het is te hopen. De eerste 5 afleveringen van dit seizoen zijn teleurstellend, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jaaa... maar vergeet niet.. vanaf februari 17 weken lang onafgebroken nieuwe afleveringen. Dat is toch wel de moeite van effe wachten waard
Tis mij niet opgevallenquote:Interestingly, the path which it moves Eko is in the shape of a cross, first up, then sideways to one tree, sideways again to another tree, and finally up, before slamming Eko into the ground. Eko dies from the encounter moments later.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:08 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het is te hopen. De eerste 5 afleveringen van dit seizoen zijn teleurstellend, wat mij betreft.
Wat vond je zo teleurstellend, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:08 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het is te hopen. De eerste 5 afleveringen van dit seizoen zijn teleurstellend, wat mij betreft.
Interessant detailquote:
In het kort: Het is me te langdradig. Ik heb het idee dat de schrijvers wel weten waar het verhaal heengaat, maar dat ze het onnodig lang oprekken. Ook vind ik het irritant dat er meer vragen worden opgeroepen dan beantwoord.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:29 schreef Suerte het volgende:
[..]
Wat vond je zo teleurstellend, als ik vragen mag?![]()
Er is echt al drie keer beloofd dat een EP uitlegde waarom Locke in een rolstoel zat. Dat zijn ze uiteraard nooit nagekomenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
In het kort: Het is me te langdradig. Ik heb het idee dat de schrijvers wel weten waar het verhaal heengaat, maar dat ze het onnodig lang oprekken. Ook vind ik het irritant dat er meer vragen worden opgeroepen dan beantwoord.
Ah tof dat moet ik kijken danquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:49 schreef Suerte het volgende:
Conan O'Brien
dat is de zwarte rook van vorig seizoen, daar zijn beelden uit Eko's flashback van vorig seizoen te zien.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:04 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Creepy... Je ziet allemaal flitsen van mensen en zo... (of zie ik dat nu verkeerd?)
Dat was Libby, zij gaf de boot aan Desmond, zodat hij mee kon doen aan de zeilwedstrijdquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:27 schreef octopussy het volgende:
Juliet is toch ook de vrouw die de zeilboot aan Desmond gaf omdat hij de wereld over wilde zeilen? Zij heeft toch toen ook een zoekactie opgestart (met die andere gozers op antarctica ofzo (heeft dat iets met die ijsberen te maken trouwens?)) naar haar man (Ben?). Ik kan me nog vaag iets dergelijks herinneren.
Ik denk dat de benzine gewoon op was.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:45 schreef Suerte het volgende:
Misschien is deze vraag al beantwoord, maar hoe is het vliegtuigje van Mr. Eko's broer neergestort?Was er toen ook system failure?
Dat zou goed kunnen idd. Dat het vliegtuig dat de voedsel dropt bij de hatch even doorvliegt en bij de Others eten, wat literatuur en videobanden van belangrijke gebeurtenissen dropt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:27 schreef octopussy het volgende:
Trouwens: is het wel echt zo dat de others contact hebben met de buitenwereld? Het lijkt me eerder dat ze een tijd geleden contact zijn kwijtgeraakt aangezien ze geen nieuwe spullen krijgen blijkbaar (kapotte crashkart, verouderde apparatuur). Dat ze wel tv kunnen kijken, kan misschien een 1 way communicatie zijn..
Misschien is het alleen met een radar niet zichtbaar, maar met het blote oog wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:51 schreef Jump het volgende:
Neerstorten op een eiland dat van buitenaf niet zichtbaar was, tenzij timer afgelopen is ofzo?
Oja, Libbyquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:43 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dat was Libby, zij gaf de boot aan Desmond, zodat hij mee kon doen aan de zeilwedstrijd![]()
Penelope, de (ex)vriendin van Desmond heeft de zoekactie gestart![]()
belangrijkere vraag die ook met deze ep niet beantwoord is... hoe komt een klein vliegtuigje met een max bereik van pak hem beet 2500 km, aan de andere kant van de wereld terecht, en niet in Nigeria?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:51 schreef Jump het volgende:
Neerstorten op een eiland dat van buitenaf niet zichtbaar was, tenzij timer afgelopen is ofzo?
Nee, Libby was al dood toen Desmond terugkwamquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:46 schreef octopussy het volgende:
[..]
Oja, Libbyeven vergeten (maar zij heeft Desmond blijkbaar nooit gezien op het eiland?)
De dames lijken ook best op elkaar vind ik (Penelope, Juliet, Sarah en Libby)
EDIT: Waar heb je dat gelezen/gezien? Ik kan er namelijk niets van terugvinden. Volgens mij bronnen komen maandag Hugh Laurie en America Ferrara. De Cheetah Girls zijn de musical guest als afsluiter (al poets ik meestal m'n tanden als Conan de musical guest aankondigdquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:49 schreef Suerte het volgende:
Voor degenen die Conan O'Brien kijken: maandag is Hurley te gast![]()
Die gasten komen bij Jay Lenoquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
EDIT: Waar heb je dat gelezen/gezien? Ik kan er namelijk niets van terugvinden. Volgens mij bronnen komen maandag Hugh Laurie en America Ferrara. De Cheetah Girls zijn de musical guest als afsluiter (al poets ik meestal m'n tanden als Conan de musical guest aankondigd)
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:08 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ga As the World Turns kijken ofzo
![]()
LTS staat bekend om zijn tolerante houding jegens andersdenkenden.quote:
Ben blij dat 'ie dood is. Irritante religieuze mongool.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef nubie het volgende:
Mr Eko![]()
![]()
![]()
Je merkt pas dat iemand cool is als ie dood is![]()
Eensch. De hele aflevering zat ik me al te irriteren aan die saaie flashbacks..quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben blij dat 'ie dood is. Irritante religieuze mongool.
Ook als Charlie?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:28 schreef Symer het volgende:
Schijnt trouwens dat Eko (Adewale) onhandelbaar was op de set, hij weigerde scènes te filmen, eiste dat stukken herschreven werden en dat z'n contract beëindigd werd![]()
Ik zou juist alles ervoor over hebben om bij zo'n succesvolle serie te blijven.
Is volgens mij wel beantwoord destijds. Kan me herinneren dat zij met die heroine-mariabeeldjes naar India of Indonesie ofzo vlogen, daar hadden ze over toen. Is alleen nu niet herhaald dat stuk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:48 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
belangrijkere vraag die ook met deze ep niet beantwoord is... hoe komt een klein vliegtuigje met een max bereik van pak hem beet 2500 km, aan de andere kant van de wereld terecht, en niet in Nigeria?
Juist. Gezeik altijd. En anders kijk je niet toch.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:49 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Is volgens mij wel beantwoord destijds. Kan me herinneren dat zij met die heroine-mariabeeldjes naar India of Indonesie ofzo vlogen, daar hadden ze over toen. Is alleen nu niet herhaald dat stuk.
En verderest analyseren jullie teveel. Als je gaat beredeneren dat een bepaalde gebeurtenis erin is geschreven in het script om het de schrijvers makkelijk te maken ben je onderhand meer bezig als filmproducent te kijken i.p.v. van de serie te genieten en gewoon te kijken.
Ik snap ook niet de kritiek over langdradigheid, gebeurt juist een hoop, er zijn al heel wat meer afleveringnen geweest waar het rustiger aan gaat vorige seasons. Ik hoef geen 1001 antwoorden rush-rush in een paar episodes, kreeg je ook nooit bij X files waar het mondjesmaat ging, en dat scoorde ook als de neten.
Het mysterieuze en de steeds nieuwe vragen is juist het mooie aan deze serie, acteerwerk en script zitten gewoon nog goed inelkaar op af en toe een enkel ding na. Van mij mag het nog een tijdje zo doorgaan i.p.v. alles snel af te ronden, enige waar ik van baal is de lange pauzes.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:25 schreef skiczukie het volgende:
Voor de mensen die Heroes nog niet kijken; zeker een aanradertje.
Helemaal mee eens. Niet zeiken over dat er steeds meer vragen bijkomen, daar draait de hele serie om, mensenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:49 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
Het mysterieuze en de steeds nieuwe vragen is juist het mooie aan deze serie, acteerwerk en script zitten gewoon nog goed inelkaar op af en toe een enkel ding na. Van mij mag het nog een tijdje zo doorgaan i.p.v. alles snel af te ronden, enige waar ik van baal is de lange pauzes.
dank je voor de tipquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:25 schreef skiczukie het volgende:
Voor de mensen die Heroes nog niet kijken; zeker een aanradertje.
Ok, bedankt! Ik heb maar meteen even een PMmetje gestuurd naar degene die erover gaat op ons Conan forum (quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef Suerte het volgende:
Die gasten komen bij Jay LenoIs ook leuk hoor.
Ik las het op Lostpedia, maar heb het nog even gecheckt op de site van NBC, en Hurley is er maandag![]()
http://www.nbc.com/Schedule/
Ik meen me te herinneren dat de others zeiden dat "communication down was after the sky turned purple"quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:27 schreef octopussy het volgende:
Trouwens: is het wel echt zo dat de others contact hebben met de buitenwereld? Het lijkt me eerder dat ze een tijd geleden contact zijn kwijtgeraakt aangezien ze geen nieuwe spullen krijgen blijkbaar (kapotte crashkart, verouderde apparatuur). Dat ze wel tv kunnen kijken, kan misschien een 1 way communicatie zijn..
Ik dacht eigenlijk dat de 'rook' en dat wat de bomen naar beneden trekt, twee verschillende dingen waren...quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:04 schreef Wouter2006 het volgende:
eindelijk is de rook weer terug, volgens mij de verhaallijn waar Lost in eerste instantie over ging,
maar doordat kijkcijfers goed waren kreeg je al die andere troep.
Vind het ook raar dat die rook niet meer al die bomen naar beneden trekt zoals in seizoen 1.
Ja dat was mij ook al opgevallen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:25 schreef XrAiDeN het volgende:
Iemand ook de symbolische betekenis opgevallen van de steen die voor de deur in het vliegtuig lag en werd weggeduwd door locke en ecko. De tombe van jezus werd toch ook geopend en toen was zijn lichaam weg, herrijzenis en zo? Of ben ik nu te diep aan het nadenken.
kan ook maar zo, maar ik dacht met die bomen dat je dan ook dat geluid van die sirene hoorde wat jequote:Op zaterdag 4 november 2006 13:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat de 'rook' en dat wat de bomen naar beneden trekt, twee verschillende dingen waren...
te diepquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:25 schreef XrAiDeN het volgende:
Iemand ook de symbolische betekenis opgevallen van de steen die voor de deur in het vliegtuig lag en werd weggeduwd door locke en ecko. De tombe van jezus werd toch ook geopend en toen was zijn lichaam weg, herrijzenis en zo? Of ben ik nu te diep aan het nadenken.
Even off topic: waar kan ik dat Conan forum vinden?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:47 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ok, bedankt! Ik heb maar meteen even een PMmetje gestuurd naar degene die erover gaat op ons Conan forum () want die had voor maandag de verkeerde gasten staan terwijl ze het normaal toch altijd goed weet te noteren
![]()
Moest ik ook aan denken idd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:25 schreef XrAiDeN het volgende:
Heb maar even een mailtje gestuurd als je dat adres in je profiel nog gebruikt...quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:26 schreef Suerte het volgende:
Even off topic: waar kan ik dat Conan forum vinden?
Heb het ontvangenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:08 schreef Miguel het volgende:
[..]
Heb maar even een mailtje gestuurd als je dat adres in je profiel nog gebruikt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:38 schreef liquid-orange het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net de eerste 3 afleveringen gezien van heroes. Geweldig idd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]die ben ik nou ook aan het volgen geweldig is dat
Heroes #3 Save the cheerleader, save the world...quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Heb net de eerste 3 afleveringen gezien van heroes. Geweldig idd.![]()
![]()
Net zo spannend als LOST. Het zou ook een eigen topic moeten hebben op Fok.
Heroes #3 Save the cheerleader, save the world...quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Heb net de eerste 3 afleveringen gezien van heroes. Geweldig idd.![]()
![]()
Net zo spannend als LOST. Het zou ook een eigen topic moeten hebben op Fok.
Ik vind de afleveringen van drie tot nu toe veel minder dan seizoen 1 en 2... Het gaat zo traag lijkt het.. Alleen maar jack die opgesloten zit en sawyer en kate in die kooien. Van mijn mag er nu eindelijk wel eens iets opgelost worden... (Opge"Lost"quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:27 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dit seizoen wel beter dan vorige seizoenen, omdat er meer gebeurt. Seizoen 2 was soms echt gewoon bagger. Lost is géén dramaserie, maar een avontuurserie, en dat leken de makers soms te vergeten. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op, alhoewel ik soms mijn twijfels heb bij het verhaal. Vind het minder boeiend dan in seizoen 1.
wow gaafquote:Op zondag 5 november 2006 10:15 schreef 2Drix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qVoHd6KUsH4
Klein stukje van de volgende aflevering
Leuke fragmenten hoor, ben benieuwd naar de komende uitzending en naar wat voor cliffhanger ze toe gaan werken!quote:Op zondag 5 november 2006 10:20 schreef BillyOcean het volgende:
En deze dan!???
http://www.youtube.com/watch?v=QMPCPtp3_sU&mode=related&search=
jackquote:Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef t-x-m het volgende:
Iedereen heeft het over mr eko, nog geen ideeen over dat de film die jack moest kijken?
To Kill a Mockingbird?quote:Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef t-x-m het volgende:
Iedereen heeft het over mr eko, nog geen ideeen over dat de film die jack moest kijken?
quote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef edejong het volgende:
[..]
wow gaafwaar halen ze al die stukjes vandaan joh
kan al niet meer wachten, ik begin het allemaal weer leuker en boeiender te vinden!Ik lag hier echt krom van 't lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 14:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik lag hier echt krom van 't lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 14:12 schreef 2Drix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 10:15 schreef 2Drix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qVoHd6KUsH4
Klein stukje van de volgende aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |