abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2006 @ 14:23:14 #1
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43170803

* Lost?

Lost is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Het aantal hoofdpersonen is door de seizoenen heen al meerdere malen aangepast en we hebben ondertussen al enkele leuke/belangrijke/interessante karakters zien sterven. Hieronder de hoofdrolspelers die op dit moment het belangrijkste zijn voor de verhaallijnen.

Jack Sheppard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Michael Dawson
Michael is de vader van Walt, en hij is naar Australië gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen na het overlijden van diens moeder. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien, en het contact tussen de twee is daarom erg stroef. Het is hem als enige gelukt om samen met zijn zoon van het eiland af te komen door een deal te sluiten met 'The Others' en is momenteel onderweg naar de bewoonde wereld.

Walt Lloyd-Dawson
Walt is dus de zoon van Michael. Walt is 9 jaar oud en zijn moeder is doodgegaan. Daarom reisde hij met samen met Michael en zijn hond, Vincent. Na 66 dagen op het eiland vertrok Walt met zijn vader in een boot om naar huis te gaan.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Mr. Eko
Mr. Eko was een Nigeriaanse drugssmokkelaar en is priester geworden als dekmantel voor zijn criminele activiteiten. Langzaam is hij zijn werk als priester serieus gaan nemen en hij is nu op het eiland actief bezig om Gods werk te doen. Hij volgt boodschappen op die hij in dromen en visioenen krijgt, wat tot woede kan leiden bij anderen die zijn keuzes soms niet begrijpen.

Desmond Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Henry Gale
Henry Gale is een valse naam die gebruikt wordt door deze man die een leidende positie lijkt in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Verwachte uitzendschema seizoen 3 (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)
3.01 - 4 oktober 06 (season premiere)
3.02 - 11 oktober 06
3.03 - 18 oktober 06
3.04 - 25 oktober 06
3.05 - 1 november 06
3.06 - 8 november 06 (fall finale)

3.07 - 07 februari 07 Countdown
3.08 - 14 februari 07
3.09 - 21 februari 07
3.10 - 28 februari 07
3.11 - 7 maart 07
3.12 - 14 maart 07
3.13 - 21 maart 07
3.14 - 28 maart 07
3.15 - 4 april 07
3.16 - 11 april 07
3.17 - 18 april 07
3.18 - 25 april 07
3.19 - 2 mei 07
3.20 - 9 mei 07
3.21 - 16 mei 07
3.22 - 23 mei 07
3.23 - 30 mei 07 (season finale)

Nuttige links:

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.dharmaindustries.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Home.no Lost countdown
Lost links.net
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a d j vu

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer
  • Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_43170817
    Oh dubbel. Jij was eerst.
      donderdag 2 november 2006 @ 14:32:25 #3
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_43171109
    Merkie had de nieuwe eik moeten openen, maar dat is hij denk ik vergeten.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_43171323
    Neeeeeee, Mr Eko !! Wat zou die rook nou zijn? Je hoort wel een soort van kettingen als ie beweegt.
    Vond de flashback van Eko indrukwekkend. Ondanks zijn moorden was hij inderdaad geen slecht persoon.

Dat gesprek tussen Julliet en Jack ! Ben benieuwd hoe Jack dit oplost!

Kan niet wachten!
    Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren...
    pi_43172002
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef VrouwTheelepel het volgende:
    Neeeeeee, Mr Eko !! Wat zou die rook nou zijn? Je hoort wel een soort van kettingen als ie beweegt.
    Vond de flashback van Eko indrukwekkend. Ondanks zijn moorden was hij inderdaad geen slecht persoon.

Dat gesprek tussen Julliet en Jack ! Ben benieuwd hoe Jack dit oplost!

Kan niet wachten!
    Volgens mij is dat iets anders.
    pi_43172211
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 14:59 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Volgens mij is dat iets anders.
    Ik hoorde het ook, toen bij Locke ook!
      donderdag 2 november 2006 @ 15:14:27 #7
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_43172485
    Ik vind dat dus echt niet als kettingen klinken .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_43172583
    Vond het een goede aflevering.Jammer van Mr. Eko, vond hem leuk.Alleen vond ik zijn flashbacks niet veel toevoegen.
    Wat zou hij bedoelen met 'you are next' ?Dat ze allemaal door de zwarte rook gepakt worden?
    Ben benieuwd wat Jack gaat doen; wel of niet opereren.....ik wil niet dat Ben doodgaat
    Zou Juliette Jack echt tegen Ben op willen zetten, of zou het ook een test zijn...?
    En Sayid was weer in het kamp, verder geen uitleg over hoe en wat, alsof er niets gebeurd was...
    Ben ook benieuwd naar de aflevering van volgende week, ik hoop dat het een klapper wordt
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43172743
    Waarom staat de OP eigenlijk niet op de Fok!Wiki?

Dan kunnen we zelf Henry Gale veranderen in Benjamin Linus zonder dat Miquel dat soort dingetjes telkens moet doen.
      donderdag 2 november 2006 @ 16:12:53 #10
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_43174299
    tvp.
    pi_43175533
    Nou ja het klinkt niet echt als rammelende kettingen, maar meer als een takel. Moeilijk te omschrijven.
    Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren...
      donderdag 2 november 2006 @ 17:04:46 #12
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_43176130
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 14:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Merkie had de nieuwe eik moeten openen, maar dat is hij denk ik vergeten.
    Sorry, vond m'n tentamens iets belangrijker .
    2000 light years from home
    pi_43176543
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef VrouwTheelepel het volgende:
    Nou ja het klinkt niet echt als rammelende kettingen, maar meer als een takel. Moeilijk te omschrijven.
    Takelketting van een achtbaan.
      Lieve Belg donderdag 2 november 2006 @ 17:22:30 #14
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_43176704
    Is hij goed? Deze aflevering?
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      donderdag 2 november 2006 @ 17:26:00 #15
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_43176827
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Sorry, vond m'n tentamens iets belangrijker .
    Gelukkig heb ik alleen 'Inleiding Organisatiekunde' morgen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_43176911
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 17:26 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik alleen 'Inleiding Organisatiekunde' morgen .
    haha kneusje
      donderdag 2 november 2006 @ 17:30:38 #17
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_43176965
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef honderd het volgende:

[..]

haha kneusje
    Wat?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_43177910
    ik vond de laatste aflevering zeker één van de beste van het nieuwe seizoen, mischien wel de béste! ik ben weer helemaal geinterreseerd , dat met die video bij Jack had ik namelijk totaal niet verwacht, en die man met het lapje ik denk dat hij in een kamer is waar alles opgenomen worden? aangezien ik van die banden zag draaien?
    pi_43177926
    Er gebeurde weer een keer wat..

Rookmonster lijkt op het moordpad te zijn. Als het een soort robot-iets is, dan is het wel ingesteld met gevoel van goed en kwaad. Want hij vermoordde Eko omdat hij geen spijt had van zijn moorden, of zijn eerste moord. Rookrobot zal volgende keer wel iets verzinnen waarom Locke dood moet ofzo..
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_43178234
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 18:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
    Er gebeurde weer een keer wat..

Rookmonster lijkt op het moordpad te zijn. Als het een soort robot-iets is, dan is het wel ingesteld met gevoel van goed en kwaad. Want hij vermoordde Eko omdat hij geen spijt had van zijn moorden, of zijn eerste moord. Rookrobot zal volgende keer wel iets verzinnen waarom Locke dood moet ofzo..
    Ik denk dat Locke blijft overleven, samen met Kate, Jack, Sayid...
    pi_43178408
    Ik weet niet of dit al besproken is en ik ga niet alles lezen omdat ik nog niet helemaal bij ben, maar het getal 108 is in de Indiase mythologie erg belangrijk. Het is een heilig getal met velerlei betekenis. Het woord Dharma is ook Indiaas (Sanskriet) en heeft ook heel veel betekenissen. De primaire heeft iets te maken met je taak in het leven, je doel, je 'missie'.
      donderdag 2 november 2006 @ 18:22:22 #22
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_43178520
    Leuk die nieuwe karakters, ze moeten wat he als er anderen dood gaan... Verder tsja, aflevering kon me niet echt boeien, maar kan ook dat het een eko centrale epi was. Denk eigenlijk dat dat gesprekje van Juliet ook een test was. Vertrouw die mensen voor geen meter. Wel grappig dat Ben nog zei dat Juliet heel erg lijkt op Jack's exvrouw, werd hier ook al gezegd...
      donderdag 2 november 2006 @ 18:56:48 #23
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43179626
    Voor de Ethan-fans:
    http://www.dutchstarcon.nl/

Wie gaat?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43180143
    http://www.dailymotion.co(...)season-finale-traile

Trailer van volgende week...
    Als Sawyer of Kate dood gaat stop ik met kijken!
      Lieve Belg donderdag 2 november 2006 @ 19:17:28 #25
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_43180473
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 18:00 schreef edejong het volgende:
    ik vond de laatste aflevering zeker één van de beste van het nieuwe seizoen, mischien wel de béste! ik ben weer helemaal geinterreseerd , dat met die video bij Jack had ik namelijk totaal niet verwacht, en die man met het lapje ik denk dat hij in een kamer is waar alles opgenomen worden? aangezien ik van die banden zag draaien?
    Die banden stonden er toch ook in "hun" hatch?
      Lieve Belg donderdag 2 november 2006 @ 19:19:49 #26
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_43180566
    Trailer ziet er vet uit
    pi_43180685
    Hoe kut; zet je je download aan, kom je terug; lekker lost kijken, maar nee hoor, pc uitgedonderd

Tot over drie kwartier
      donderdag 2 november 2006 @ 19:24:00 #28
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_43180749
    Wel een aardige aflevering voor Lost-begrippen. Ik vind alleen het 'others'-gebeuren maar slecht uitgewerkt hoor. Allemaal verhaallijntjes die je zelf ook wel kan verzinnen.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      Lieve Belg donderdag 2 november 2006 @ 19:28:03 #29
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_43180888
    Hopelijk gaan we de laatste 18 afleveringen van dit seizoen ook zo snel en goed. Dat ze zo niet wat stilvallen in het midden
    pi_43181095
    Wat een vette ep
    Denk dat het geen valstrik is van Julliet, en zoals ik al verwachtte, mr Eko ging dood.
      donderdag 2 november 2006 @ 19:33:13 #31
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_43181109
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef Autoreply het volgende:
    Hoe kut; zet je je download aan, kom je terug; lekker lost kijken, maar nee hoor, pc uitgedonderd

Tot over drie kwartier
    dat ken ik
    pi_43181154
    wat denken jullie, gaat sawyer dood?
    en ben?
    pi_43181216
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef koentje.k het volgende:

Als Sawyer of Kate dood gaat stop ik met kijken!
    Nog nooit z'n strakke promo gezien
    Lijkt erook op dat Kate en Sawyer samen een eitje gaan bakken....
    pi_43181343
    Het is bijna winterstop
      donderdag 2 november 2006 @ 19:41:05 #35
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_43181428
    Vandaar de wrede promo .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_43181793
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef edejong het volgende:
    wat denken jullie, gaat sawyer dood?
    en ben?
    Sawyer is mijn favoriete personage, hoop het niet. Denk het bijna van niet, maar bij Lost weet je het nooit. Denk wel dat het iets teveel van het goeie is, eerst mr Eko en de episode erna Sawyer of Kate.
    pi_43182053
    Buh bye Eko.
    pi_43182290
    Briljante aflevering. Prachtig dat het monster weer terug is, ben blij dat dat niet alleen een verhaallijntje uit seizoen 1 en 2 was, maar dat er echt meer achter zit. Was wel vaag om te zien hoe Eko door een soort rokerige hand in het rond werd gesmeten, wtf is dat ding Ik denk nu overigens wel dat Jack's hallucinatie ook dat monster was, dat ding zal ook wel de lijken weghalen (jack's pa was uit z'n kist, Yemi lag niet meer in het vliegtuig).
    Maar goed, kut dat Eko dood is, hij was cool
    quote:
    Wat zou hij bedoelen met 'you are next' ?Dat ze allemaal door de zwarte rook gepakt worden?
    Eko zei "we're next", niet "you're next".

Oh en die nieuwe meid is godsgruweljik lekker, btw
    Amen.
      donderdag 2 november 2006 @ 20:04:03 #39
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43182319
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Iemand ideeën?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43182388
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef Suerte het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Iemand ideeën?
    Dat ging over mr Eko.
    pi_43182413
    Obvious.
    Amen.
      donderdag 2 november 2006 @ 20:08:13 #42
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43182485
    Oh ja, zie het nu pas
    Dacht het over volgende week ging
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43182518
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef Suerte het volgende:
    SPOILER

Iemand ideeën?
    sjit
    SPOILER
    edit: ik dacht inderdaad dat je die spoiler bedoelde over komende aflevering
    pi_43182544
    dubbel post sorry
    pi_43182580
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Sawyer is mijn favoriete personage, hoop het niet. Denk het bijna van niet, maar bij Lost weet je het nooit. Denk wel dat het iets teveel van het goeie is, eerst mr Eko en de episode erna Sawyer of Kate.
    Zou zelfmoord zijn voor de serie vermoed ik.
    Amen.
      donderdag 2 november 2006 @ 20:11:46 #46
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43182625
    Hoe komen jullie erbij dat of Sawyer of Kate of Ben volgende week dood gaat?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43182652
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef koentje.k het volgende:

SPOILER
      donderdag 2 november 2006 @ 20:13:15 #48
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43182690
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:09 schreef edejong het volgende:

edit: ik dacht inderdaad dat je die spoiler bedoelde over komende aflevering
    Ik had niet naar de datum gekeken, ging idd over Mr. Eko
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      donderdag 2 november 2006 @ 20:16:18 #49
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_43182823
    net ep 5 gezien. Spannend, hoor. Ben benieuwd naar ep 6 .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_43183180
    Vette EP, beetje weinig progressie maar ok.

Die nieuwe miep

En Sawyer moet niet dood
    pi_43183247
    Ik vond het er best komisch uitzien hoe Eko tegen een boom aan werd geslagen door die hand enzo
    Nu weten we ook wat er met die piloot is gebeurt
    Amen.
      donderdag 2 november 2006 @ 20:28:16 #52
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43183280
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:11 schreef Suerte het volgende:
    Hoe komen jullie erbij dat of Sawyer of Kate of Ben volgende week dood gaat?
    Oh laat maar, ik weet het al

Over de promo:
    SPOILER
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43183286
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:12 schreef Symer het volgende:

[..]
    SPOILER
    "Close your eyes" toch?
      donderdag 2 november 2006 @ 20:29:34 #54
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43183335
    *laat maar*

[ Bericht 72% gewijzigd door Suerte op 02-11-2006 20:34:41 ]
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      donderdag 2 november 2006 @ 20:30:08 #55
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_43183363
    quote:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_43183505
    quote:

[..]
    SPOILER
    Ik vraag mee
      donderdag 2 november 2006 @ 20:34:24 #57
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_43183545
    tvp - moet episode 5 nog zien
      donderdag 2 november 2006 @ 20:48:35 #58
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_43184129
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef Jivis het volgende:
    Ik vond het er best komisch uitzien hoe Eko tegen een boom aan werd geslagen door die hand enzo
    Nu weten we ook wat er met die piloot is gebeurt
    Ik moest ook heel de tijd denken aan die piloot uit de trailer
    Anyway, erg kut dat Eko dood is, ik vond hem toch wel zo'n stoere "niemand kan met hem fucken" karakter, zo is hij ook gebracht. Lullig dat hij dan zo aan zijn eind moet komen, zeker nadat hij de vorige keer een stare-contest van de black smoke gewonnen had.

Die twee nieuwe voegen inderdaad niet veel toe [dat het meisje er ineens opkwam om alle TV's uit te proberen was ook erg geforceerd], maar het meisje is wel best leuk om naar te kijken
    Ik weet ook niet of ik Juliette moet vertrouwen, iets vertelt me dat ze door Ben onder druk is gezet om Jack te misleiden, aangezien zij van alle Others nog het meeste zijn vertrouwen gewonnen heeft [het lijkt wel of ze een beetje verliefd op hem is].

De trailer van volgende week is té heerlijk!
    pi_43184498
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:28 schreef Suerte het volgende:

[..]

Oh laat maar, ik weet het al

Over de promo:
    SPOILER
    Nee, Locke blijkt ook een chirurg te zijn Want dat is natuurlijk destiny
    pi_43184718
    Wel leuk en aardig, maar het wordt toch echt wel eens tijd dat er wat vooruitgang geboekt gaat worden. Want dit schiet gewoon niet op.
    pi_43184736
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:48 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik moest ook heel de tijd denken aan die piloot uit de trailer
    Anyway, erg kut dat Eko dood is, ik vond hem toch wel zo'n stoere "niemand kan met hem fucken" karakter, zo is hij ook gebracht. Lullig dat hij dan zo aan zijn eind moet komen, zeker nadat hij de vorige keer een stare-contest van de black smoke gewonnen had.

Die twee nieuwe voegen inderdaad niet veel toe [dat het meisje er ineens opkwam om alle TV's uit te proberen was ook erg geforceerd], maar het meisje is wel best leuk om naar te kijken
    Ik weet ook niet of ik Juliette moet vertrouwen, iets vertelt me dat ze door Ben onder druk is gezet om Jack te misleiden, aangezien zij van alle Others nog het meeste zijn vertrouwen gewonnen heeft [het lijkt wel of ze een beetje verliefd op hem is].

De trailer van volgende week is té heerlijk!
    Mr. Eko kwam toch aan z'n eind zoals hij is? Stoe met opgeheven hoofd, hij wou er immers niet aan geloven om z'n excuus aan te bieden en vergiffenis te vragen. Dat vond "the Monster" niet leuk en hij vermoord Mr. Eko

en die twee andere kunnen wel leuk worden als we wat komen te weten over de achtergrond. Dat zij met Sawyer heeft geslapen in kamer 48 op de 6e verdieping met 4 kamers verderop Jack die zn 42e verjaardag viert...
    pi_43185044
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef koentje.k het volgende:

[..]
    en die twee andere kunnen wel leuk worden als we wat komen te weten over de achtergrond. Dat zij met Sawyer heeft geslapen in kamer 48 op de 6e verdieping met 4 kamers verderop Jack die zn 42e verjaardag viert...
    Waarom heb ik dat gemist? Ben jij of ik stoned?
    pi_43185307
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 21:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Waarom heb ik dat gemist? Ben jij of ik stoned?
    Dat was een voorbeeld van de sick minds die achter deze serie zitten met de Numbers: 4, 8, 15, 16, 23, 42
    pi_43186525
    Wat een mindfuck met die video met Jack.
    pi_43186838
    Prachtige aflevering.
      donderdag 2 november 2006 @ 22:07:10 #66
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_43187533
    Echt alleen het gedoe met Jack, Kate en Sawyer kan me op dit moment nog boeien. De rest voegt echt geen reet toe. Ook veel te veel flashbacks weer deze aflevering...

Maar goed, de trailer van volgende week ziet er weer heftig uit
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
    pi_43187614
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:03 schreef Jivis het volgende:
    Eko zei "we're next", niet "you're next".
    Nee, Locke zegt: "He says we're next", daaruit kun je afleiden dat Eko "You're next" zei. Volgens mij dan.

Ik ben helemaal bij nu.
    pi_43188272
    Dat John Locke de naamgenoot was van een filosoof ( http://en.wikipedia.org/wiki/John_Locke ), dat wist ik. Maar Desmond heet Desmond David Hume ( http://en.wikipedia.org/wiki/David_Hume ).

Rousseau, ook nog.

Just looking for clues.
    pi_43188829
    vette ep!
    pi_43189349
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 22:34 schreef Mip1988 het volgende:
    vette ep!
    Volgende week Sawyer
    hi
    pi_43189427
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 22:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Volgende week Sawyer
    Weer een Sawyer ep?
      donderdag 2 november 2006 @ 22:47:42 #72
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_43189462
    Hmmm
    SPOILER
    pi_43189889
    Ik dacht eerst even dat dat filmpje van Juliet misschien een soort test was, maar de promo voor volgende aflevering lijkt dat dan weer tegen te spreken.. Ben erg benieuwd iig!
    pi_43190046
    ik weet niet of het al is gezegd, maar ik denk dat die "black smoke" voor al die halucinaties zorgt zoals die broer van eko, of die pa van jack.

Verder weer een superaflevering, ben eigenlijk wel benieuwd af die kerel met dat ooglapje op hetzelfde eiland zit, en niet op het eiland van kate+sawyer+jack, of een ander eiland zit.
    pi_43190819
    Lock, heeft nu een gastrol in The X Files aflevering op RTL7, daar had hij nog een beetje zwart haar zeker leuk om hem zo terug te zien
    pi_43192271
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef 2pac het volgende:
    ik weet niet of het al is gezegd, maar ik denk dat die "black smoke" voor al die halucinaties zorgt zoals die broer van eko, of die pa van jack.
    Pas 1240 keer
    pi_43192929
    Oei de dochter van Rousseau wordt er bij genaaid, spannend ep volgende week
    pi_43192977
    Mijn theorie over de "Black Smoke" is dat het op de één of andere manier je gedachtes weer kan geven in hallucinaties.

Eko zag natuurlijk toen ook allemaal beelden in de "Black Smoke" die wij net daarvoor in zijn flashbacks zagen.

Misschien moest Eko wel dood omdat hij niet tot de goede behoorden. Bad & Evil en allerlei andere tegenpolen van elkaar zijn veelvuldig thema's geweest in Lost

Als je die soort van sirene hoort werden er ook weleens bomen de grond in getrokken en hoor je ook dat geluid wat op het oprollen van een ketting lijkt of een achtbaan waarbij je ophoog getakelt wordt.

Locke was toen hij gepakt werd door zo'n tentakel (die schijnbaar in de rook zat bij Eko) totaal niet bang toen hij dat gat in getrokken werd. Misschien weet Locke wel dat hij een "goede" is en het hem niks zal aandoen.

Volgens Roussou was het een beschermingssyteem van het eiland.

Het begint er ook steeds meer op te lijken dat al die vage zooi op het eiland uit de hand gelopen experimenten zijn van Dharma.

Alleen hoe zit het dan met Ben & kornuiten, wat zijn die ? Dharma wetenschappers ? Maar Ben is daar geboren ? En als ze contact hebben met de buitenwereld dan zou die toch ook wel een goede arts kunnen laten langs komen ?

Het eiland herbergt in ieder geval speciale krachten zoals de snelle genezing van Locke, Locke die opeens weer kan lopen, de zwarte vrouw waarbij haar kanker over is, Jin die Sun opeens zwanger heeft geschoten, Desmond die schijnbaar de toekomst kan zien etc.

Ook zeer vreemd dat er nu al meerdere lijken verdwenen zijn, misschien daarom ook wel dat "The Others" hun lijk verbranden en op zee dumpen.

Als er nu eens wat meer mensen hun visie over het geheel laten schijnen misschien dat het geheel wat duidelijker wordt, er zijn nu namelijk al zoveel hints gegeven in alle afleveringen alleen moet je ze wel bij elkaar puzzelen
    pi_43193130
    Hey

Anders houd iedereen details uit de promo gewoon ff fijn voor zich of in spoiler tags. Handig!!! sukkels.

305 is vet. Eko !
    lekker faxen heel de dag echt genot
      vrijdag 3 november 2006 @ 00:56:09 #80
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_43193765
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Symer het volgende:
    Waarom staat de OP eigenlijk niet op de Fok!Wiki?

Dan kunnen we zelf Henry Gale veranderen in Benjamin Linus zonder dat Miquel dat soort dingetjes telkens moet doen.
    Fok!Wiki ??? Ik weet van niks, maar ik vind het prima. Gooi die OP's van Prison Break en Heroes er dan ook maar in, want ik heb de laatste tijd niet eens meer tijd om al die topics door te lezen, laat staan de OPs up-to-date te houden. Ligt het nu aan mij of worden deze topics de laatste tijd echt met de snelheid van het licht volgespamt

Anyway, Mr Eko Ik zat net in het begin van deze ep nog te denken wat een cool karakter hij eigenlijk wel niet is en dan gaat hij dood En die Juliette vertrouw ik ook niet hoor, met d'r video
    Vind het wel leuk dat het nu weer meer over 'het eiland' lijkt te gaan dan over 'the others', die in het tweede seizoen nogal centraal stonden. Lost is november in ieder geval spectaculair begonnen met deze dood! Vandaag zijn de sweeps begonnen, dus volgende week zullen ze het gas er flink op (moeten) gooien
    pi_43193773
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
    Hey

Anders houd iedereen details uit de promo gewoon ff fijn voor zich of in spoiler tags. Handig!!! sukkels.

305 is vet. Eko !
    Anders lees je het niet?

Tofffe eps. weer. Niveau is weer helemaal terug. Jammer van mr. Ecko, was toch wel een tof character, hoewel ik ook wel weer blij ben dat Said weer terug is.
      vrijdag 3 november 2006 @ 01:42:01 #82
    63388 tass
    There Can Be Only One!
    pi_43194477
    Deze aflevering was wel weer cool gelukkig. Balen dat Ecko dood is, en hoe ook nog eens
    Ik schrok me de pokke van die kerel met dat lapje... die opmerking van Locke: "I 'll guess he is expecting us now" of iets in die trand. Geweldig.
    Ik geloof geen snars van die Juliet met der tape. Jack word er ingeluids om die operatie te doen. Daar durf ik om te wedden gewoon.
    En het meest belachelijk vind ik weer dat hin op het strand gewoon hun dingetjes doen, en niemand die zich afvraagt (behalve Charlie dan een beetje) wat er nou allemaal aan de hand is.
    Trouwens Rousseau mag ook wel weer eens op komen draven. Gekke Francaise kan Locke wel helpen denk ik. Die word gek als ze der dochter daar zou vinden

Maar ik kijk nu al met afgrijzen uit naar volgende week nu ik de trailer heb gezien. Bah bah... En dan weer wachten en wachten......
    pi_43195018
    Shit eyyy, die promo voor volgende week is echt vet!
    SPOILER
      Moderator vrijdag 3 november 2006 @ 03:08:24 #84
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43195259
    Heb hem zojuist gezien en vond het echt een superaflevering Dat Eko dood ging had ik helaas al gelezen dus dat was niet meer echt een verrassing Die video van Juliette was briljant, echt gaaf gedaan Ik denk wel dat ze te vertrouwen is, vanaf het begin af aan is al duidelijk dat er iets speelt tussen haar en Ben, kijk maar naar de manier waarop ze naar hem kijkt (vol wantrouwen). In ep1 is dat heel duidelijk. Wel jammer dat we Sawyer en Kate deze aflevering niet hebben gezien maar dat komt volgende week dus blijkbaar weer goed Oh trouwens, schrok me echt dood door die gast met dat ooglapje
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      vrijdag 3 november 2006 @ 07:33:22 #85
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_43195976
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef Xurk het volgende:
    Hmmm
    SPOILER
    SPOILER
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef ChickenMan het volgende:
    Wel leuk en aardig, maar het wordt toch echt wel eens tijd dat er wat vooruitgang geboekt gaat worden. Want dit schiet gewoon niet op.
    Begrijp nou eens dat dat gewoon niet gaat gebeuren De makers willen deze serie zo lang mogelijk rekken en er zullen volgende week dan ook nog meer vragen bij komen. Iets dat ik overigens helemaal niet erg vind, ik vind het mysterie veel leuker dan al gelijk te weten wat er achter steekt.

[ Bericht 37% gewijzigd door Jivis op 03-11-2006 07:52:00 ]
    Amen.
      vrijdag 3 november 2006 @ 08:05:22 #87
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_43196084
    Jack: they gave me a new shirt too
    opgezegd@fok.nl
    pi_43196270
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 03:08 schreef MaJo het volgende:
    Oh trouwens, schrok me echt dood door die gast met dat ooglapje
    Bij mij liep de dvd speler (speelt Divx af) op de één of andere reden vast precies op het moment dat die ooglap zijn hand op de camera zet. Een stilstaand beeld en een harde piep. Dacht ff dat dat erbij hoorde, maar toen Locke al een minuut of 2 stijf stil stond, heb ik m toch maar even opnieuw opgestart (moest stekker eruit trekken om het ding uit te krijgen )... Maakte het moment wel een stuk enger
    We sure are cute for two ugly people.
    pi_43196515
    Wel vaag trouwens dat ze daar in de VS een winterstop i.p.v. een zomerstop hebben. Ik zou zeggen dat je toch vooral in de winter veel TV kijkt. Nou zijn er wel staten waar de zomer zodanig heet is dat je beter binnen kunt blijven, maar ik vind het toch vreemd...
    pi_43197383
    Synopsis Episode 6 Season 3......
    SPOILER
    Was Lostpedia hier al bekend? http://nl.lostpedia.com/wiki/Main_Page

en de uitgebreide engelse versie: http://en.lostpedia.com/wiki/Main_Page

[ Bericht 11% gewijzigd door Fiorenza op 03-11-2006 10:13:25 ]
    pi_43198344
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:

[..]

Fok!Wiki ??? Ik weet van niks, maar ik vind het prima. Gooi die OP's van Prison Break en Heroes er dan ook maar in, want ik heb de laatste tijd niet eens meer tijd om al die topics door te lezen, laat staan de OPs up-to-date te houden. Ligt het nu aan mij of worden deze topics de laatste tijd echt met de snelheid van het licht volgespamt
    Oké, hier staat de OP nu, in de Wiki, dus iedereen kan hem aanpassen.

Ik heb de OP gewoon gecopypasted van het adres van Miquel en er is nogal wat misgegaan zie ik. Zou iemand met wat meer verstand van hoe Wiki werkt daar even naar kunnen kijken?
    pi_43198739
    hmm kan episode 5 nergens vinden.. -edit: geen warez-

[ Bericht 64% gewijzigd door Mike op 03-11-2006 10:52:01 ]
    pi_43198802
    Beter zoeken. Hij is binnen twee seconden te vinden.

(Had een link gepost maar dat mag dus niet)
      vrijdag 3 november 2006 @ 11:15:18 #94
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_43199394
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:25 schreef Autoreply het volgende:
    Vette EP, beetje weinig progressie maar ok.

Die nieuwe miep

En Sawyer moet niet dood
    Idd.. En die nieuwe is volgens mij nog niet de stomtste ook

Verder wel weer een hele wazige aflevering
    Nobody likes us.We Don't Care
      vrijdag 3 november 2006 @ 11:18:10 #95
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_43199479
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 08:51 schreef Isegrim het volgende:
    Wel vaag trouwens dat ze daar in de VS een winterstop i.p.v. een zomerstop hebben. Ik zou zeggen dat je toch vooral in de winter veel TV kijkt. Nou zijn er wel staten waar de zomer zodanig heet is dat je beter binnen kunt blijven, maar ik vind het toch vreemd...
    Veel series hebben een winter- en een zomerstop. Reguliere seizoenen van de populaire series zijn in mei toch zo'n beetje allemaal afgerond, om dan in aug/sept/okt weer te beginnen
    er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals Entourage, dat dan in juni/juli begint, maar dat is geen show van de grote vier
      vrijdag 3 november 2006 @ 11:21:53 #96
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_43199577
    Wat ik nou trouwens zit te bedenken... Sayid was toch samen met Sun en Jin met die boot aan de haal gegaan, daar een plannetje opgezet zodat the others erin zouden trappen.. bla bla, verhaal is bekend Maar daarna zaten ze daar toch nog? Die boot hebben ze meegenomen en Sayid en co. zijn weer terug gelopen ofzo? Of hoe is dat nou ook alweer verder gegaan?

Ben een beetje verward met wat er allemaal is gebeurd
      vrijdag 3 november 2006 @ 11:39:57 #97
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_43200109
    Ja, volgens mij niets over verteld? Maar Sayid is in ieder geval weer in het kamp, dus ze zullen wel gewoon te voet terug naar het kamp gelopen zijn. Sun en Jin nog niet gezien, maar als Sayid terug is neem ik aan dat zij met hem mee zijn gekomen.
      vrijdag 3 november 2006 @ 11:43:39 #98
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_43200238
    Zonde dat Eko weg is, ik vond 'm net zo cool.

Geweldige dilemma waar Jack voorstaat natuurlijk...
    pi_43200285
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 00:15 schreef C_V_S het volgende:
    Mijn theorie over de "Black Smoke" is dat het op de één of andere manier je gedachtes weer kan geven in hallucinaties.

Eko zag natuurlijk toen ook allemaal beelden in de "Black Smoke" die wij net daarvoor in zijn flashbacks zagen.
    Ter ondersteuning van je verhaal, even de link naar een vertraagde film van de zwarte rook. http://www.youtube.com/watch?v=LRUVcagWH_w

oja.... en een linkje theorieen van lostpedia http://en.lostpedia.com/wiki/The_Monster
      vrijdag 3 november 2006 @ 11:47:56 #100
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_43200369
    De website van het nieuwe meisje [Nikki]: Foto pagina
      vrijdag 3 november 2006 @ 11:58:21 #101
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_43200751
    Is nou alweer de fall finale
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_43201029
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 11:58 schreef Dos37 het volgende:
    Is nou alweer de fall finale
    jaaa... maar vergeet niet.. vanaf februari 17 weken lang onafgebroken nieuwe afleveringen. Dat is toch wel de moeite van effe wachten waard
    lekker faxen heel de dag echt genot
      vrijdag 3 november 2006 @ 12:09:14 #103
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_43201104
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 11:47 schreef Xurk het volgende:
    De website van het nieuwe meisje [Nikki]: Foto pagina
    Ze moesten er wel weer een mooie meid bij doen... Het werd allemaal wat schaarser daar op het eiland
    pi_43202069
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 12:09 schreef FCDB het volgende:

[..]

Ze moesten er wel weer een mooie meid bij doen... Het werd allemaal wat schaarser daar op het eiland
    Die gaat vast en zeker eerder uit de kleren dan Kate!
    pi_43202596
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 11:45 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Ter ondersteuning van je verhaal, even de link naar een vertraagde film van de zwarte rook. http://www.youtube.com/watch?v=LRUVcagWH_w
    Creepy... Je ziet allemaal flitsen van mensen en zo... (of zie ik dat nu verkeerd?)
    We sure are cute for two ugly people.
      vrijdag 3 november 2006 @ 13:36:33 #106
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43203571
    De makers hebben gezegd dat alles wetenschappelijk te verklaren is; ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met de zwarte rook
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43204002
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 13:36 schreef Suerte het volgende:
    De makers hebben gezegd dat alles wetenschappelijk te verklaren is; ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met de zwarte rook
    In die link van Fiorenza staan een aantal verklaringen voor het monster die mij wel plausibel lijken. Zo zou het kunnen bestaan uit magnetische deeltjes die in de lucht worden gehouden door een magnetisch veld dat gemaakt wordt door een machine dat ondergronds op rails rijdt (vandaar de ketting-geluiden).
      vrijdag 3 november 2006 @ 14:25:53 #108
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_43204889
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeee Ekooooooooooooooooooooooooooo

Het niveau gaat gelukkig met de aflevering omhoog dit nieuwe seizoen.

Trouwens leuk dat we eindelijk ook eens wat nieuwe mensen leren kennen van die 42 survivors op het eiland. Die nieuwe vrouw is echt lekker.
      vrijdag 3 november 2006 @ 14:29:24 #109
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43204997
    Weten ze nou al dat Jack enzo op een ander eiland zitten? Hebben Said enzo dat door ?
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_43205694
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
    Weten ze nou al dat Jack enzo op een ander eiland zitten? Hebben Said enzo dat door ?
    Nee, wat vreemd is aangezien ze dat eiland haast wel gezien moeten hebben toen ze rondvaarden.
    pi_43205824
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 14:56 schreef Symer het volgende:

[..]

Nee, wat vreemd is aangezien ze dat eiland haast wel gezien moeten hebben toen ze rondvaarden.
    En hoe zijn die ijsberen dan van het eiland af gekomen? Lijkt me niet dat die even naar de ander kant zijn gezwommen.
      vrijdag 3 november 2006 @ 15:02:46 #112
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43205864
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 15:01 schreef koentje.k het volgende:

[..]

En hoe zijn die ijsberen dan van het eiland af gekomen? Lijkt me niet dat die even naar de ander kant zijn gezwommen.
    ik denk eigenlijk dat ze dat juist wel kunnen. . .
    pi_43205904
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 15:02 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

ik denk eigenlijk dat ze dat juist wel kunnen. . .
    Ja dat wel, maar wat bezielde die beesten om dat te doen?
    pi_43206072
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 15:01 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Misschien zijn ze daar heen gebracht met een boot. Dat het grote eiland hun leefomgeving is en dat ze af en toe naar dat kleine eilandje gebracht werden voor testen en behandeling ('Site B' zeg maar).
      vrijdag 3 november 2006 @ 16:08:39 #115
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_43207839
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 12:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

jaaa... maar vergeet niet.. vanaf februari 17 weken lang onafgebroken nieuwe afleveringen. Dat is toch wel de moeite van effe wachten waard
    Het is te hopen. De eerste 5 afleveringen van dit seizoen zijn teleurstellend, wat mij betreft.
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    pi_43208188
    quote:
    Interestingly, the path which it moves Eko is in the shape of a cross, first up, then sideways to one tree, sideways again to another tree, and finally up, before slamming Eko into the ground. Eko dies from the encounter moments later.
    Tis mij niet opgevallen
      vrijdag 3 november 2006 @ 16:26:49 #117
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_43208324
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 16:08 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Het is te hopen. De eerste 5 afleveringen van dit seizoen zijn teleurstellend, wat mij betreft.
      vrijdag 3 november 2006 @ 16:29:01 #118
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43208393
    quote:

[..]

Wat vond je zo teleurstellend, als ik vragen mag?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      Moderator vrijdag 3 november 2006 @ 16:53:59 #119
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_43209071
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 16:22 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Tis mij niet opgevallen
    Interessant detail Is mij inderdaad ook niet opgevallen
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      vrijdag 3 november 2006 @ 17:00:41 #120
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_43209272
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 16:29 schreef Suerte het volgende:

[..]

Wat vond je zo teleurstellend, als ik vragen mag?
    In het kort: Het is me te langdradig. Ik heb het idee dat de schrijvers wel weten waar het verhaal heengaat, maar dat ze het onnodig lang oprekken. Ook vind ik het irritant dat er meer vragen worden opgeroepen dan beantwoord.
      vrijdag 3 november 2006 @ 17:49:34 #121
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43210565
    Voor degenen die Conan O'Brien kijken: maandag is Hurley te gast
    En voor de Jimmy Kimmel-kijkers: vanavond is Benjamin te gast
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43211978
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

In het kort: Het is me te langdradig. Ik heb het idee dat de schrijvers wel weten waar het verhaal heengaat, maar dat ze het onnodig lang oprekken. Ook vind ik het irritant dat er meer vragen worden opgeroepen dan beantwoord.
    Er is echt al drie keer beloofd dat een EP uitlegde waarom Locke in een rolstoel zat. Dat zijn ze uiteraard nooit nagekomen
    pi_43213074
    misschien is die julliet wel een verloren zus ofzo van jack zijn ex vrouw of een stiefzus ofzo en lijken ze daarom zo op elkaar
    pi_43213266
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 17:49 schreef Suerte het volgende:
    Conan O'Brien
    Ah tof dat moet ik kijken dan
    * crossover hoopt het niet te vergeten.
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      vrijdag 3 november 2006 @ 20:18:35 #125
    53267 TC03
    pi_43214356
    Hoe staat het eigenlijk met Jack's leger? Volgens mij vonden de schrijvers dat achteraf een slecht plan.
    pi_43214628
    Juliet is toch ook de vrouw die de zeilboot aan Desmond gaf omdat hij de wereld over wilde zeilen? Zij heeft toch toen ook een zoekactie opgestart (met die andere gozers op antarctica ofzo (heeft dat iets met die ijsberen te maken trouwens?)) naar haar man (Ben?). Ik kan me nog vaag iets dergelijks herinneren.

Trouwens: is het wel echt zo dat de others contact hebben met de buitenwereld? Het lijkt me eerder dat ze een tijd geleden contact zijn kwijtgeraakt aangezien ze geen nieuwe spullen krijgen blijkbaar (kapotte crashkart, verouderde apparatuur). Dat ze wel tv kunnen kijken, kan misschien een 1 way communicatie zijn..

Het vervelende is dat al die korte lijntjes niet worden herhaald als het nodig is. De tijd die tussen het begin van het lijntje ligt en de voortgang duurt te lang. Er zijn te veel dingen die ik vergeet daarom.
      vrijdag 3 november 2006 @ 20:29:59 #127
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_43214714
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 13:04 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Creepy... Je ziet allemaal flitsen van mensen en zo... (of zie ik dat nu verkeerd?)
    dat is de zwarte rook van vorig seizoen, daar zijn beelden uit Eko's flashback van vorig seizoen te zien.

btw ben ik bang dat we niet lang van die twee nieuwen gaan krijgen.. ik ben bang dat ze geslachtofferd gaan worden door het beveiligingssysteem. Net als Dr. Artzt in S1, denk je ook, 'hé... een nieuwe, word die opgeblazen
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      vrijdag 3 november 2006 @ 20:33:22 #128
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_43214844
    en wat ik me nog steeds afvraag: waar kwam die supply drop vandaan toen Locke vast kwam te zitten in de hatch...
      vrijdag 3 november 2006 @ 20:43:16 #129
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43215165
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 20:27 schreef octopussy het volgende:
    Juliet is toch ook de vrouw die de zeilboot aan Desmond gaf omdat hij de wereld over wilde zeilen? Zij heeft toch toen ook een zoekactie opgestart (met die andere gozers op antarctica ofzo (heeft dat iets met die ijsberen te maken trouwens?)) naar haar man (Ben?). Ik kan me nog vaag iets dergelijks herinneren.
    Dat was Libby, zij gaf de boot aan Desmond, zodat hij mee kon doen aan de zeilwedstrijd
    Penelope, de (ex)vriendin van Desmond heeft de zoekactie gestart
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      vrijdag 3 november 2006 @ 20:45:11 #130
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43215213
    Misschien is deze vraag al beantwoord, maar hoe is het vliegtuigje van Mr. Eko's broer neergestort?Was er toen ook system failure?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43215354
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 20:45 schreef Suerte het volgende:
    Misschien is deze vraag al beantwoord, maar hoe is het vliegtuigje van Mr. Eko's broer neergestort?Was er toen ook system failure?
    Ik denk dat de benzine gewoon op was.
      Lieve Belg vrijdag 3 november 2006 @ 20:51:46 #132
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_43215387
    Neerstorten op een eiland dat van buitenaf niet zichtbaar was, tenzij timer afgelopen is ofzo?
    pi_43215418
    quote:
    Trouwens: is het wel echt zo dat de others contact hebben met de buitenwereld? Het lijkt me eerder dat ze een tijd geleden contact zijn kwijtgeraakt aangezien ze geen nieuwe spullen krijgen blijkbaar (kapotte crashkart, verouderde apparatuur). Dat ze wel tv kunnen kijken, kan misschien een 1 way communicatie zijn..
    Dat zou goed kunnen idd. Dat het vliegtuig dat de voedsel dropt bij de hatch even doorvliegt en bij de Others eten, wat literatuur en videobanden van belangrijke gebeurtenissen dropt.
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 20:51 schreef Jump het volgende:
    Neerstorten op een eiland dat van buitenaf niet zichtbaar was, tenzij timer afgelopen is ofzo?
    Misschien is het alleen met een radar niet zichtbaar, maar met het blote oog wel.

[ Bericht 22% gewijzigd door Symer op 03-11-2006 20:59:27 ]
      vrijdag 3 november 2006 @ 21:46:18 #134
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_43216758
    Hebben jullie ook het idee dat de plotlijn met Ben z'n tumor geïntroduceerd is op een manier dat de schrijvers het zichzelf makkelijk kunnen maken ? Ze kunnen er alle kanten mee op.
    pi_43216762
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 20:43 schreef Suerte het volgende:

[..]

Dat was Libby, zij gaf de boot aan Desmond, zodat hij mee kon doen aan de zeilwedstrijd
    Penelope, de (ex)vriendin van Desmond heeft de zoekactie gestart
    Oja, Libby even vergeten (maar zij heeft Desmond blijkbaar nooit gezien op het eiland?)

De dames lijken ook best op elkaar vind ik (Penelope, Juliet, Sarah en Libby)
      vrijdag 3 november 2006 @ 21:48:50 #136
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_43216804
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 20:51 schreef Jump het volgende:
    belangrijkere vraag die ook met deze ep niet beantwoord is... hoe komt een klein vliegtuigje met een max bereik van pak hem beet 2500 km, aan de andere kant van de wereld terecht, en niet in Nigeria?
      vrijdag 3 november 2006 @ 22:01:16 #137
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43217196
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 21:46 schreef octopussy het volgende:

[..]

Oja, Libby even vergeten (maar zij heeft Desmond blijkbaar nooit gezien op het eiland?)

De dames lijken ook best op elkaar vind ik (Penelope, Juliet, Sarah en Libby)
    Nee, Libby was al dood toen Desmond terugkwam
    Volgens mij waren ze bezig met de begrafenis, toen Sun de zeilboot zag?
    En ik vind ze ook een beetje op elkaar lijken
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      vrijdag 3 november 2006 @ 22:46:33 #138
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_43218832
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 17:49 schreef Suerte het volgende:
    Voor degenen die Conan O'Brien kijken: maandag is Hurley te gast
    EDIT: Waar heb je dat gelezen/gezien? Ik kan er namelijk niets van terugvinden. Volgens mij bronnen komen maandag Hugh Laurie en America Ferrara. De Cheetah Girls zijn de musical guest als afsluiter (al poets ik meestal m'n tanden als Conan de musical guest aankondigd )
      vrijdag 3 november 2006 @ 23:13:30 #139
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43219863
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 22:46 schreef Miguel het volgende:

[..]

EDIT: Waar heb je dat gelezen/gezien? Ik kan er namelijk niets van terugvinden. Volgens mij bronnen komen maandag Hugh Laurie en America Ferrara. De Cheetah Girls zijn de musical guest als afsluiter (al poets ik meestal m'n tanden als Conan de musical guest aankondigd )
    Die gasten komen bij Jay Leno Is ook leuk hoor.
    Ik las het op Lostpedia, maar heb het nog even gecheckt op de site van NBC, en Hurley is er maandag
    http://www.nbc.com/Schedule/
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43220140
    quote:

[..]

Ga As the World Turns kijken ofzo
    hi
      vrijdag 3 november 2006 @ 23:49:03 #141
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_43221087
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 23:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Ga As the World Turns kijken ofzo
      zaterdag 4 november 2006 @ 00:11:36 #142
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_43221800
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

LTS staat bekend om zijn tolerante houding jegens andersdenkenden.
    pi_43221802
    Mr Eko

Je merkt pas dat iemand cool is als ie dood is
      zaterdag 4 november 2006 @ 00:15:20 #144
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_43221900
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef nubie het volgende:
    Mr Eko

Je merkt pas dat iemand cool is als ie dood is
    Ben blij dat 'ie dood is. Irritante religieuze mongool.
      zaterdag 4 november 2006 @ 00:26:52 #145
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_43222234
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 00:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ben blij dat 'ie dood is. Irritante religieuze mongool.
    Eensch. De hele aflevering zat ik me al te irriteren aan die saaie flashbacks..
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_43222274
    Schijnt trouwens dat Eko (Adewale) onhandelbaar was op de set, hij weigerde scènes te filmen, eiste dat stukken herschreven werden en dat z'n contract beëindigd werd

Ik zou juist alles ervoor over hebben om bij zo'n succesvolle serie te blijven.
    pi_43222570
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 00:28 schreef Symer het volgende:
    Schijnt trouwens dat Eko (Adewale) onhandelbaar was op de set, hij weigerde scènes te filmen, eiste dat stukken herschreven werden en dat z'n contract beëindigd werd

Ik zou juist alles ervoor over hebben om bij zo'n succesvolle serie te blijven.
    Ook als Charlie?
    pi_43222748
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 21:48 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

belangrijkere vraag die ook met deze ep niet beantwoord is... hoe komt een klein vliegtuigje met een max bereik van pak hem beet 2500 km, aan de andere kant van de wereld terecht, en niet in Nigeria?
    Is volgens mij wel beantwoord destijds. Kan me herinneren dat zij met die heroine-mariabeeldjes naar India of Indonesie ofzo vlogen, daar hadden ze over toen. Is alleen nu niet herhaald dat stuk.

En verderest analyseren jullie teveel. Als je gaat beredeneren dat een bepaalde gebeurtenis erin is geschreven in het script om het de schrijvers makkelijk te maken ben je onderhand meer bezig als filmproducent te kijken i.p.v. van de serie te genieten en gewoon te kijken.

Ik snap ook niet de kritiek over langdradigheid, gebeurt juist een hoop, er zijn al heel wat meer afleveringnen geweest waar het rustiger aan gaat vorige seasons. Ik hoef geen 1001 antwoorden rush-rush in een paar episodes, kreeg je ook nooit bij X files waar het mondjesmaat ging, en dat scoorde ook als de neten.

Het mysterieuze en de steeds nieuwe vragen is juist het mooie aan deze serie, acteerwerk en script zitten gewoon nog goed inelkaar op af en toe een enkel ding na. Van mij mag het nog een tijdje zo doorgaan i.p.v. alles snel af te ronden, enige waar ik van baal is de lange pauzes.
    pi_43223469
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 00:49 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

[..]

Is volgens mij wel beantwoord destijds. Kan me herinneren dat zij met die heroine-mariabeeldjes naar India of Indonesie ofzo vlogen, daar hadden ze over toen. Is alleen nu niet herhaald dat stuk.

En verderest analyseren jullie teveel. Als je gaat beredeneren dat een bepaalde gebeurtenis erin is geschreven in het script om het de schrijvers makkelijk te maken ben je onderhand meer bezig als filmproducent te kijken i.p.v. van de serie te genieten en gewoon te kijken.

Ik snap ook niet de kritiek over langdradigheid, gebeurt juist een hoop, er zijn al heel wat meer afleveringnen geweest waar het rustiger aan gaat vorige seasons. Ik hoef geen 1001 antwoorden rush-rush in een paar episodes, kreeg je ook nooit bij X files waar het mondjesmaat ging, en dat scoorde ook als de neten.

Het mysterieuze en de steeds nieuwe vragen is juist het mooie aan deze serie, acteerwerk en script zitten gewoon nog goed inelkaar op af en toe een enkel ding na. Van mij mag het nog een tijdje zo doorgaan i.p.v. alles snel af te ronden, enige waar ik van baal is de lange pauzes.
    Juist. Gezeik altijd. En anders kijk je niet toch.
    pi_43223482
    Voor de mensen die Heroes nog niet kijken; zeker een aanradertje.
      zaterdag 4 november 2006 @ 08:55:14 #151
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_43226583
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 01:25 schreef skiczukie het volgende:
    die ben ik nou ook aan het volgen geweldig is dat
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_43226621
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 00:49 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Niet zeiken over dat er steeds meer vragen bijkomen, daar draait de hele serie om, mensen
    Amen.
      zaterdag 4 november 2006 @ 09:13:12 #153
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_43226658
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 01:25 schreef skiczukie het volgende:
    dank je voor de tip Azureus staat aan . En ha, al 6 afleveringen. Niet is heerlijker dan een hele dag naar een leuke serie kijken .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_43227185
    Heroes is tof inderdaad
    pi_43228462
    Eko.
    Eko was 1 van de leukste personen.
      zaterdag 4 november 2006 @ 12:27:05 #156
    53267 TC03
    pi_43229511
    Ik vind dit seizoen wel beter dan vorige seizoenen, omdat er meer gebeurt. Seizoen 2 was soms echt gewoon bagger. Lost is géén dramaserie, maar een avontuurserie, en dat leken de makers soms te vergeten. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op, alhoewel ik soms mijn twijfels heb bij het verhaal. Vind het minder boeiend dan in seizoen 1.
      zaterdag 4 november 2006 @ 12:27:47 #157
    53267 TC03
    pi_43229527
    Heroes is inderdaad van ongekend hoge kwaliteit voor een serie die net begonnen is.
    pi_43229573
    Wat is dat voor serie dan? Net zo tof als Lost?

Niet teveel verslavingen tegelijk.
      zaterdag 4 november 2006 @ 12:47:55 #159
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_43230011
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef Suerte het volgende:
    Die gasten komen bij Jay Leno Is ook leuk hoor.
    Ik las het op Lostpedia, maar heb het nog even gecheckt op de site van NBC, en Hurley is er maandag
    http://www.nbc.com/Schedule/
    Ok, bedankt! Ik heb maar meteen even een PMmetje gestuurd naar degene die erover gaat op ons Conan forum ( ) want die had voor maandag de verkeerde gasten staan terwijl ze het normaal toch altijd goed weet te noteren
    pi_43230439
    eindelijk is de rook weer terug, volgens mij de verhaallijn waar Lost in eerste instantie over ging,
    maar doordat kijkcijfers goed waren kreeg je al die andere troep.
    Vind het ook raar dat die rook niet meer al die bomen naar beneden trekt zoals in seizoen 1.

en last but not least: Julliet is Hot
    pi_43230460
    quote:
    Ik meen me te herinneren dat de others zeiden dat "communication down was after the sky turned purple"
    Weet niet precies meer welke aflevering dat was, volgens mij zei mr friendly dat tegen ben
    pi_43230541
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 13:04 schreef Wouter2006 het volgende:
    eindelijk is de rook weer terug, volgens mij de verhaallijn waar Lost in eerste instantie over ging,
    maar doordat kijkcijfers goed waren kreeg je al die andere troep.
    Vind het ook raar dat die rook niet meer al die bomen naar beneden trekt zoals in seizoen 1.
    Ik dacht eigenlijk dat de 'rook' en dat wat de bomen naar beneden trekt, twee verschillende dingen waren...
      zaterdag 4 november 2006 @ 13:39:45 #163
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_43231303
    Wie is die nieuwe chick?
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_43233550
    Iemand ook de symbolische betekenis opgevallen van de steen die voor de deur in het vliegtuig lag en werd weggeduwd door locke en ecko. De tombe van jezus werd toch ook geopend en toen was zijn lichaam weg, herrijzenis en zo? Of ben ik nu te diep aan het nadenken.
    Vloerplint
      zaterdag 4 november 2006 @ 15:29:21 #165
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_43233639
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 15:25 schreef XrAiDeN het volgende:
    Iemand ook de symbolische betekenis opgevallen van de steen die voor de deur in het vliegtuig lag en werd weggeduwd door locke en ecko. De tombe van jezus werd toch ook geopend en toen was zijn lichaam weg, herrijzenis en zo? Of ben ik nu te diep aan het nadenken.
    Ja dat was mij ook al opgevallen...

Maar the Others vertellen dus telkens dat zij de Good Guys zijn, als dat rookding Eko vermoordt hoort die dus bij de Bad Guys en lijkt me dat wel logisch máár Benjamin is ook een leugenaar?
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_43233728
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 13:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat de 'rook' en dat wat de bomen naar beneden trekt, twee verschillende dingen waren...
    kan ook maar zo, maar ik dacht met die bomen dat je dan ook dat geluid van die sirene hoorde wat je
    ook bij de rook hoort
    pi_43233745
    quote:
    te diep
    pi_43234284
    Maar die gozer met die ooglap, betekent dus dat er nog meer Others zijn. Of hij hoort al bij The Others, of hij leeft helemaal alleen nog met het idee dat hij voor Dharma werkt en daar zit
    [14.gif]
      zaterdag 4 november 2006 @ 16:26:00 #169
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43235066
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 12:47 schreef Miguel het volgende:

[..]

Ok, bedankt! Ik heb maar meteen even een PMmetje gestuurd naar degene die erover gaat op ons Conan forum ( ) want die had voor maandag de verkeerde gasten staan terwijl ze het normaal toch altijd goed weet te noteren
    Even off topic: waar kan ik dat Conan forum vinden?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43235663
    quote:
    Moest ik ook aan denken idd.
    pi_43235778
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 16:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Moest ik ook aan denken idd.
    Aan wie moest jij denken? Tweener ?
    hi
      zaterdag 4 november 2006 @ 18:08:11 #172
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_43238071
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 16:26 schreef Suerte het volgende:
    Even off topic: waar kan ik dat Conan forum vinden?
    Heb maar even een mailtje gestuurd als je dat adres in je profiel nog gebruikt...
      zaterdag 4 november 2006 @ 18:19:26 #173
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_43238374
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 18:08 schreef Miguel het volgende:

[..]

Heb maar even een mailtje gestuurd als je dat adres in je profiel nog gebruikt...
    Heb het ontvangen
    thx
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_43238827
    SPOILER
    The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
    pi_43244669
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 18:38 schreef liquid-orange het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_43247229
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 08:55 schreef Dos37 het volgende:

[..]

die ben ik nou ook aan het volgen geweldig is dat
    Heb net de eerste 3 afleveringen gezien van heroes. Geweldig idd.
    Net zo spannend als LOST. Het zou ook een eigen topic moeten hebben op Fok.
    The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
      zaterdag 4 november 2006 @ 23:14:09 #177
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_43247283
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef liquid-orange het volgende:

[..]

Heroes #3 Save the cheerleader, save the world...
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      zaterdag 4 november 2006 @ 23:14:10 #178
    53267 TC03
    pi_43247284
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef liquid-orange het volgende:

[..]

Heroes #3 Save the cheerleader, save the world...

pi_43252790
    hello, I am Mr Eko

zondag 5 november 2006 @ 10:08:35 #180
    71614 BillyOcean
    Get out of my dreams you woman
    pi_43253341
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 12:27 schreef TC03 het volgende:
    Ik vind dit seizoen wel beter dan vorige seizoenen, omdat er meer gebeurt. Seizoen 2 was soms echt gewoon bagger. Lost is géén dramaserie, maar een avontuurserie, en dat leken de makers soms te vergeten. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op, alhoewel ik soms mijn twijfels heb bij het verhaal. Vind het minder boeiend dan in seizoen 1.
    Ik vind de afleveringen van drie tot nu toe veel minder dan seizoen 1 en 2... Het gaat zo traag lijkt het.. Alleen maar jack die opgesloten zit en sawyer en kate in die kooien. Van mijn mag er nu eindelijk wel eens iets opgelost worden... (Opge"Lost" )
    Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
    pi_43253418
    http://www.youtube.com/watch?v=qVoHd6KUsH4

Klein stukje van de volgende aflevering
      zondag 5 november 2006 @ 10:20:23 #182
    71614 BillyOcean
    Get out of my dreams you woman
    pi_43253467
    Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
    pi_43254251
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 10:15 schreef 2Drix het volgende:

wow gaaf waar halen ze al die stukjes vandaan joh
    kan al niet meer wachten, ik begin het allemaal weer leuker en boeiender te vinden!
    SPOILER
    pi_43255602
    quote:
    Leuke fragmenten hoor, ben benieuwd naar de komende uitzending en naar wat voor cliffhanger ze toe gaan werken!
    pi_43256107
    Ik moet zeggen, ik ben in jaren niet zo hooked geweest. The X-Files was de laatste serie die ik zo vol spanning volgde. Ik heb nu al zin in de volgende aflevering.
      zondag 5 november 2006 @ 12:43:11 #186
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43256187
    ik vond het ook wel mooi dat er tegen mr Eko werd gezegd: You owe Yemi one church . . .
      zondag 5 november 2006 @ 13:17:48 #187
    75555 t-x-m
    . : : T-X-M : : . .
    pi_43256933
    Iedereen heeft het over mr eko, nog geen ideeen over dat de film die jack moest kijken?
    Blijf van mn UserIcon af Admins :@
    pi_43257010
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef t-x-m het volgende:
    Iedereen heeft het over mr eko, nog geen ideeen over dat de film die jack moest kijken?
    jack
    hi
      zondag 5 november 2006 @ 13:55:50 #189
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_43257959
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef t-x-m het volgende:
    To Kill a Mockingbird?

Gaat over goed willen doen, ondanks de grote druk om je anders te gedragen.
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
    pi_43258164
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef edejong het volgende:

[..]

wow gaaf waar halen ze al die stukjes vandaan joh
    kan al niet meer wachten, ik begin het allemaal weer leuker en boeiender te vinden!
    SPOILER
    Ik lag hier echt krom van 't lachen.
    SPOILER
    pi_43258437
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 14:03 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ik lag hier echt krom van 't lachen.
    SPOILER
    SPOILER
    pi_43258837
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 14:12 schreef 2Drix het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_43259465
    Aaaah Kate...
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 10:15 schreef 2Drix het volgende:

"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
      Lieve Belg zondag 5 november 2006 @ 16:31:53 #194
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_43262983
    Benieuwd wanneer Rouseau nog eens terugkomt uit de jungle.
      zondag 5 november 2006 @ 17:06:20 #195
    94162 Biff-Tannen
    "Think, McFly!"
    pi_43263989
    idd. En ik ben benieuwd hoe Alex zich gaat ontwikkelen in de loop van de serie.
    pi_43269625
    lol

tevens tvp
    pi_43270059
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 20:11 schreef Molline het volgende:
    lol

tevens tvp
    ik zie alleen de nummers..
    pi_43272039
    Ja, leuk hè?
      zondag 5 november 2006 @ 22:29:01 #199