Heb net de eerste 3 afleveringen gezien van heroes. Geweldig idd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]die ben ik nou ook aan het volgen geweldig is dat
Heroes #3 Save the cheerleader, save the world...quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Heb net de eerste 3 afleveringen gezien van heroes. Geweldig idd.![]()
![]()
Net zo spannend als LOST. Het zou ook een eigen topic moeten hebben op Fok.
Heroes #3 Save the cheerleader, save the world...quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Heb net de eerste 3 afleveringen gezien van heroes. Geweldig idd.![]()
![]()
Net zo spannend als LOST. Het zou ook een eigen topic moeten hebben op Fok.
Ik vind de afleveringen van drie tot nu toe veel minder dan seizoen 1 en 2... Het gaat zo traag lijkt het.. Alleen maar jack die opgesloten zit en sawyer en kate in die kooien. Van mijn mag er nu eindelijk wel eens iets opgelost worden... (Opge"Lost"quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:27 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dit seizoen wel beter dan vorige seizoenen, omdat er meer gebeurt. Seizoen 2 was soms echt gewoon bagger. Lost is géén dramaserie, maar een avontuurserie, en dat leken de makers soms te vergeten. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op, alhoewel ik soms mijn twijfels heb bij het verhaal. Vind het minder boeiend dan in seizoen 1.
wow gaafquote:Op zondag 5 november 2006 10:15 schreef 2Drix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qVoHd6KUsH4
Klein stukje van de volgende aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke fragmenten hoor, ben benieuwd naar de komende uitzending en naar wat voor cliffhanger ze toe gaan werken!quote:Op zondag 5 november 2006 10:20 schreef BillyOcean het volgende:
En deze dan!???
http://www.youtube.com/watch?v=QMPCPtp3_sU&mode=related&search=
jackquote:Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef t-x-m het volgende:
Iedereen heeft het over mr eko, nog geen ideeen over dat de film die jack moest kijken?
To Kill a Mockingbird?quote:Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef t-x-m het volgende:
Iedereen heeft het over mr eko, nog geen ideeen over dat de film die jack moest kijken?
quote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef edejong het volgende:
[..]
wow gaafwaar halen ze al die stukjes vandaan joh
kan al niet meer wachten, ik begin het allemaal weer leuker en boeiender te vinden!Ik lag hier echt krom van 't lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 14:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik lag hier echt krom van 't lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 14:12 schreef 2Drix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 10:15 schreef 2Drix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qVoHd6KUsH4
Klein stukje van de volgende aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |