Hoe is het nu Tamea?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:34 schreef Tamea het volgende:
Nou, m'n harde plek ben ik nog niet kwijt. Hij lijkt wel wat minder groot te zijn, maar het is nog steeds pijnlijk als ik daar voel. Ik weet nu ook niet zo goed wat ik eraan kan doen, behalve Finn vaker proberen aan te leggen en kolven. Hopelijk trekt het snel helemaal weg, ik heb geen zin in een borstontsteking.
Oh hahaquote:Op donderdag 2 november 2006 12:27 schreef YPPY het volgende:
Ze gaat trouwens gillen als ze het flesje ziet, ik denk niet dat ze dat makkelijker vindt.
quote:Bij spruw geen borstvoeding invriezen voor later gebruik omdat de candida-schimmel dan weer opnieuw voor besmetting kan zorgen.
Niet handig, maar beter dan niks.quote:geen afgekolfde BV in de vriezer bewaren voor later gebruik, of vóór gebruik een paar seconden tegen de kook aanbrengen en na afkoelen meteen gebruiken
zullen we het maar bij Romijn houdenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:59 schreef Jelief het volgende:
Martineke, wat ook schijnt te helpen is als Romme bijt
Ok, weer een woordje geleerd!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:44 schreef YPPY het volgende:
De strijk is klaar gelukkig.
Ik smeer na elke voeding PM, dat lijkt me verstandiger, dat is veel vaker dan vier keer per dag. Dat zeiden ze bij de apotheek en het CB ook. Wel een gedoe, want die zalf voor mij moet er af voor de volgende voeding. Als je dun smeert, is het al weg, maar net wilde Anna al heel snel weer drinken. Stond ik daar te poetsen met een huilende baby.
Anna clustert ook. Meestal zo tussen 18 en 21 uur 's avonds. Ze drinkt dan, valt in slaap, wordt wakker, gilt van de honger, drinkt wat, valt in slaap, wordt wakker, heeft honger en dat de hele tijd door. De rest van de dag doet ze dit niet.
Ik leg dan meteen weer aan als de ademhaling weer wat rustiger is, of geef de fles (ligt eraan hoe ik aan het voeden was). Dit gaat tot nu toe altijd goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Wat doen jullie als je kindje goed gedronken heeft en meteen weer alles uitkotst? Gewoon opnieuw beginnen of heeft dat maagje toch wat rust nodig?
Meestal is het een mondje teruggeven. Soms wel met kracht, dat het er langs zijn neus uitkomt. Daarnet waren het echt vier grote golven, alles eruit denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:02 schreef nebelung het volgende:
Is het echt spugen in grote golven of een mondje terug?
Een mondje terug is vrij normaal voor babies en die heeft dat meestal gewoon genoeg gehad. Spugen kan op andere dingen wijzen, dat weet ik zo niet, veel info geef je verder niet
Voed je op verzoek? Wissel je van borst tussendoor? Heb je veel melk? Heeft Fons last van krampjes ook? Hoe is zijn poep? Verslikt hij zich wel eens? Is hij soms onrustig aan de borst?
(sorry meer vragen dan antwoorden)
Vraagje aan jou, en aan andere op verzoekvoedsters, laten jullie je kindje helemaal zelf bepalen wanneer hij of zij eet? Ik heb steeds die maximumtijd in mijn hoofd, 4 uur. Ik maak hem meestal wakker na 4 uur, al komt hij meestal zelf wel.quote:
Ik laat hem gewoon slapen, maar denk niet dat hij er al langer dan vier uur tssn gelaten heeft overdag.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Vraagje aan jou, en aan andere op verzoekvoedsters, laten jullie je kindje helemaal zelf bepalen wanneer hij of zij eet? Ik heb steeds die maximumtijd in mijn hoofd, 4 uur. Ik maak hem meestal wakker na 4 uur, al komt hij meestal zelf wel.
Mag je ze (overdag) ook zo lang laten slapen als ze zelf willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |