Het was wel een leuk kaartje, mooie Mario stempel.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:56 schreef Chanty87 het volgende:
Over Fok!Games gesproken, ik heb verdorie nog steeds die goodie niet die men zogenaamd zou krijgen als je van je vakantieadres een kaartje zou sturen
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd chick!![]()
Sssst!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:27 schreef peristilius het volgende:
Chanty is heel niet blond!
Ja, maar tegen jou wil ik eigenlijk ook niet eens spelen, moet nog wel enige uitdaging bieden.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Halo 2 wel, maar ik vind het een kutgame![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar tegen jou wil ik eigenlijk ook niet eens spelen, moet nog wel enige uitdaging bieden.
die van mij heeft tenminste een verhaal!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het was wel een leuk kaartje, mooie Mario stempel.Die van GD was ook puik.
En gefeliciteerd Chanty![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuckerquote:Op donderdag 2 november 2006 03:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja.
Je ben het niet vergeten.quote:
Het was wel een mooi verhaal ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die van mij heeft tenminste een verhaal!
Sorry die heb ik niet, ik denk misschien vind ze robocop wel aantrekkelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
MMaRsu, het is Chanty haar verjaardagstopic. Hoor je dan geen naaktfoto's van Johnny Depp te posten?
Oeh, dat worden glibberen op de burostoel hoorquote:
Nu jij nog een grote ninja wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die van mij heeft tenminste een verhaal!
En gratz Chanty, je bent nu eindelijk een grote meid geworden!
quote:
Wat wordt je afstudeerplek?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Afstudeerplek is echt gaaf!
Heb er echt zin in nu. Wo0t!
Afstudeer BBQQWAT?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Afstudeerplek is echt gaaf!
Heb er echt zin in nu. Wo0t!
Woon-, zorg-, welzijn-centrum voor oudjes. Profilering van maatschappelijk werk op gebied van zorg en welzijn, samenhangend met behoeften van toekomstige cliënten. Oftewel mogen we eigenlijk een eigen 'kantoor' daar gaan oprichten, best tof.quote:
Vette shizzle. Zorg je wel dat er een koffieautomaat (met regelbare koffie-sterkte) komt?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Woon-, zorg-, welzijn-centrum voor oudjes. Profilering van maatschappelijk werk op gebied van zorg en welzijn, samenhangend met behoeften van toekomstige cliënten. Oftewel mogen we eigenlijk een eigen 'kantoor' daar gaan oprichten, best tof.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Vette shizzle. Zorg je wel dat er een koffieautomaat (met regelbare koffie-sterkte) komt?
Met bijhorende eerste jaars stagiaire die koffie haalt uiteraard.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Vette shizzle. Zorg je wel dat er een koffieautomaat (met regelbare koffie-sterkte) komt?
Dan moet je ook een krantje, tekenblok om in te kladden of een DS meenemen als je weet dat iets een lange zit wordt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:05 schreef RaymanNL het volgende:
Animatie festivalMoest naar van die vage voorstellingen toe
Met vage culturele shit
![]()
![]()
Die was ik vergetenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan moet je ook een krantje, tekenblok om in te kladden of een DS meenemen als je weet dat iets een lange zit wordt.![]()
Naja, 60 procent was echt van die vage shit. Bewegende kunst enzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:18 schreef speknek het volgende:
Animatiefestival leek me best leuk. Maar ik ben dan ookal een aardig oude burgertrut aan het worden, die graag culturele dingen doet.
Ja iddquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Man snijdt stembanden door met cirkelzaag
Nieuwsbericht klink al pijnlijk.![]()
Daar houden we niet van.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef Gamer_V het volgende:
Spam.
ai das wel een hoerenaktie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ze hebben op m'n kamer ingebroken en mijn pc en 360 gejat terwijl ik aan het werk was
O en ik weet niet hoe jij MS punten enzo kocht, maar als je dat via CC deed zou ik MS even bellen als ik jou was om je acount te freezen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ze hebben op m'n kamer ingebroken en mijn pc en 360 gejat terwijl ik aan het werk was
Precies dat kon ik ook, laat me account wel ff freezen ( maarja voordat ik doorgekomen ben tot MS helpdesk.. )quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
O en ik weet niet hoe jij MS punten enzo kocht, maar als je dat via CC deed zou ik MS even bellen als ik jou was om je acount te freezen.
Ik doe het namelijk ook via CC en kan nu zonder wat in te vullen gewoon Marketplace points kopen.
Middag.quote:
En hij stinkt niet!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Das een nephond!
Echte honden stinken, dat hoort er gewoon bij.quote:
Ga je mond eens spoelen. Jeugd van tegenwoordig.quote:
Sorry...quote:Op zondag 5 november 2006 12:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen. Jeugd van tegenwoordig.![]()
Ach.. het is dat ik een zwak voor je heb.quote:
Dat was je al toen je een blauwe kleurtje kreeg.quote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef peristilius het volgende:
Over 100 posts hoor ook ik officieel bij diegenen zonder leven.
quote:
Dat kleurtje is puur voor de show man.quote:Op zondag 5 november 2006 22:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat was je al toen je een blauwe kleurtje kreeg.
Bij de volgende forum-update komen waarschijnlijk lichtgevende blauwe lasershow nicks.quote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat kleurtje is puur voor de show man.
Oeeeh, gotta have one of those.quote:Op zondag 5 november 2006 22:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij de volgende forum-update komen waarschijnlijk lichtgevende blauwe lasershow nicks.
Blijkbaar klopt het dus nietquote:Op maandag 6 november 2006 08:40 schreef speknek het volgende:
Joechei.
Ik ben voor m'n afstuderen bezig met een onderzoek, waar ik o.a. ga kijken waardoor mensen misselijk worden van computergames. Ik een retegoeiewereld maken, met de camera die als een gek heen en weer wiebelt, wordt niemand misselijk.
neequote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef mordradead het volgende:
had ik al gezegd dat ik vandaag vrij was?
Wat gruwelijk irritant.quote:Op maandag 6 november 2006 09:41 schreef speknek het volgende:
Nou, ik laat de camera dus met een simpele sinusoide heen en weer wiegen, zoiets als op een boot dus. Als je er voor het eerst naar kijkt denk je gelijk, omgwtf, mijn evenwichtsorgaan, wat doe je?! Maar het blijkt dus dat je er na een paar minuten aan gewend raakt, de beweging kan voorspellen, en het dan geen effect meer heeft.
Nu kwam m'n begeleider vrijdagmiddag met een of andere ingewikkelde harmonische functie die totaal onvoorspelbaar is. (wiegt eerst helemaal naar links, dan klein stukje naar rechts, dan weer naar links, dan weer helemaal naar rechts, etc.) Maarja, ik dacht, vrijdagmiddag, tijd om naar huis te gaan, houdoe.
Nou probeer ik die functie te begrijpen en te implementeren.. Maarja... maandag.
Nouja uiteindelijk viel het wel mee, het waren gewoon een paar sinusfuncties bij elkaar opgeteld. Maar ook dat leek geen effect te sorteren, omdat je om een centraal punt in het beeld draait, en daar dus je ogen op richt.quote:Op maandag 6 november 2006 13:26 schreef peristilius het volgende:
Wat gruwelijk irritant.
Kan je er niet iets van maken dat je ook nog loopt, maar dan als een ladderzat persoon zegmaar? Lijkt mij best leuk.
Kut aktie.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
*kuch*
[GAM] Inzamelaktie voor MMaRsu
*kuch*
Slotjequote:
Dat mensen voor je gaan inzamelen omdat je zelf zo dom bent geweest geen inboedelverzekering te hebben is tot daar aan toe, maar het overal gaan spammen is triest. Sorry hoor, maar tis diep triest. Prima initiatief om iemand te helpen maar dit is misbruik maken van de goedheid van GAM users/Fok.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
*kuch*
[GAM] Inzamelaktie voor MMaRsu
*kuch*
Same here.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:47 schreef Morthill het volgende:
Goedemorgen
brakheid icm verkoudheid is kut
quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:06 schreef BroesWillems het volgende:
ik kom nooit in de sc, maar ik wou toch ff melden dat een eikel gister gewoon achteruit tegen mijn auto aan reed..![]()
en ik ga nu naar de schadehersteller...
Whehe, maar waarschijnlijk is hij iets slimmer dan MMaRsu en dus wel gewoon verzekerd.quote:
idd, kom net van de hersteller weer, bijna 1000 euro schade...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Whehe, maar waarschijnlijk is hij iets slimmer dan MMaRsu en dus wel gewoon verzekerd.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef peristilius het volgende:
En dan natuurlijk het geld innen en met een dikke deuk verder rijden.
Waar is die te koop?quote:
Zie geen kikker.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Morguh. Het is weer veel te vroeg.![]()
Fijn nu doe ik vannach geen oog dicht.quote:
te flauwquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:47 schreef Poit het volgende:
Gisteren grieks gegeten.. Partij last van m'n pens vandaag.. getverderrie... Stoute Griek.. Met je snor!
Soupnaziquote:Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
NO GREEK FOOD FOR YOU!
Yep de prijzen van drankjes in de bios zijn aso-fucking-ciaal hoog.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:26 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook wel gelachen hoor. En gehuild, 3.50 euro voor een biertje
Gaat inzamelaktie gaat weer door.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
MMaRsu's inzamelaktie is afgelopen.
Ben zelf een periode wekelijks naar de Bios gegaan, leuk natuurlijk maar wordt toch een dure grap. Maarja, ik zou ook een paar biertjes minder kunnen drinken natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit tassen controle meegemaakt bij de bios. En ik ga er toch iets van 2x in de week heen.
Voordeelpas nemen. Ik betaal 17,50 per maand om onbeperkt naar de film te kunnen. Geld haal ik na bezoeken al eruit.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben zelf een periode wekelijks naar de Bios gegaan, leuk natuurlijk maar wordt toch een dure grap. Maarja, ik zou ook een paar biertjes minder kunnen drinken natuurlijk
Moggûhquote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Voordeelpas nemen. Ik betaal 17,50 per maand om onbeperkt naar de film te kunnen. Geld haal ik na bezoeken al eruit.
Pathe.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Moggûh
Wat voor bioscoopketen bezoek jij dan? Ik mag iedere keer bedragen rond de 8 euro op de balie pingelen.
Ik ben ook verkoudenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:41 schreef Morthill het volgende:
Goedemorgen,
nog steeds verkouden hier. Gaat lekker al drie dagen zo door, heb het wel een beetje gehad ermee eigenlijk.
Ik ging naar school zodat mijn tutor mijn project kon bekijken, was die tutor ziek.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Damn naar school geweest, helemaal voor niks we hadden geen lessen
Jij maakt de laatste tijd wel hele spannende dingen mee he?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:49 schreef MMaRsu het volgende:
Holy shit net voor mijn huis botst er een personenvervoerbus op een dikke rover
Jezus
Nou spannend is niet het woord dat ik het zou geven...quote:Op donderdag 9 november 2006 17:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij maakt de laatste tijd wel hele spannende dingen mee he?
Nopequote:
Of sociale vaardigheden.quote:
nuttigquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
Klik op het woordje aanmelden in mijn post, daarna op "Probeer het nu!" en dan kun je je live.nl adres aanmaken
Edit: [afbeelding]
Dankzij Chanty heb ik nu dierensex@live.nlquote:
zekerquote:
jij komt uit belgie?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dankzij Chanty heb ik nu dierensex@live.nl![]()
het is : RAYMAN RAVING RABBIDS met een Dquote:Op donderdag 9 november 2006 19:20 schreef Poit het volgende:
[Rayman raving rabbits mode]
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
[/Rayman raving rabbits mode]
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het is : RAYMAN RAVING RABBIDS met een D
en het is DAAAAAAAAAAAHHHHHHH niet baaaahh![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:01 schreef Chanty87 het volgende:
Boris van Gamekings heeft me toegevoegd op Hyves
Je hebt een hyvesquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:01 schreef Chanty87 het volgende:
Boris van Gamekings heeft me toegevoegd op Hyves
Uit eigen beweging natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:03 schreef speknek het volgende:, uit eigen beweging, of na een request van jou?
.
Waar staat het precies??quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef Chanty87 het volgende:
Nou jongens. Je kunt je nu voor @live.nl adressen aanmelden, iemand interesse voor:
supermario@live.nl
twilightprincess@live.nl
broeliebroelie@live.nl (Roy?)
miyamoto@live.nl
residentevil@live.nl
redsteel@live.nl
ubisoft@live.nl
sega@live.nl
kingdomhearts@live.nl
square-enix@live.nl
wiintendo@live.nl
finalfantasy@live.nl
ganondorf@live.nl
etc. ?
http://cheb.hyves.nl/quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Doe's een linkje naar z'n hyves...
Die geile donder, beetje aanpappen met jonge gamemeisjes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:10 schreef Chanty87 het volgende:
Uit eigen beweging natuurlijk.
Geile gamemeisjes zijn schaars, dus tja...kan em geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Die geile donder, beetje aanpappen met jonge gamemeisjes.
Misschien dat je je eerst moet afmelden bij Windows Live ID?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Waar staat het precies??
Want bij het aanmelden krijg ik @hotmail...
http://get.live.com/mail/overviewquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Waar staat het precies??
Want bij het aanmelden krijg ik @hotmail...
Misschien, maar ik denk het nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef Megalomaniac het volgende:
Gaan er nog mensen naar Gameplay 2006??
Zie net dat die van deze maand naar januari is uitgesteld. Films die 3x worden uitgesteld (bijv. Underworld 2) komen dan niet meer in de bios, maar worden 'direct' dvd gereleased. Mijn tip voor Sinterklaas: Play.comquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wanneer is die film uit jou avatar nou eindelijk in de bios![]()
Kom je ze brengen?quote:
Wel opschieten! Neem bier mee!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
Wo0t, ik heb voor een ander tentamen een 7 gehaald.
Welkom bij de club,quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:03 schreef Roi het volgende:
hallo ik heb geen hyves.
wat nu.
met vriendelijke groet.
Roi.
Maar anders krijg ik jeuk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
Doe maar snel Sharkdoggie, ik vind het namelijk eng om tegen iemand te praten die geen onderbroek aan heeft![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:49 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hEb gEeN HyVe$ //AnT Ik bEn gE//00n mE$ElLuF!
4lle3n jamm3r d4t juh ge3n kud0ws kan g3vuhquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb jou ook in m'n hyves.
0f n!3t D4n $K4tjUh vAn mUhs
Gatver.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
Shit m'n honden zijn overstuur
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
Shit m'n honden zijn overstuur
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:43 schreef peristilius het volgende:
Ik heb wel eens eens smeriger filmpje gezien, zat zon wijf een gast te pijpen, maar ging toch iets te diep dus kotste ze over hem heen.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:43 schreef peristilius het volgende:
Ik heb wel eens eens smeriger filmpje gezien, zat zon wijf een gast te pijpen, maar ging toch iets te diep dus kotste ze over hem heen.
Oh ja, dat moet ik ook nog gaan doen, alleen ben ik ook van plan een trein te gaan pakken, moet ik weer bedenken wat ik eerder ga doen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Oh, wat heb ik een zin om zo te gaan eten ...
IN UTRECHTquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog gaan doen, alleen ben ik ook van plan een trein te gaan pakken, moet ik weer bedenken wat ik eerder ga doen.
Waarschijnlijk kom ik bij de Burger King op het station terecht.
Als jij ook komt ga ik naar de BK in Utrecht.quote:
Burger King is zeg maar best smerig om te eten. Is mijn persoonlijke mening dan weer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog gaan doen, alleen ben ik ook van plan een trein te gaan pakken, moet ik weer bedenken wat ik eerder ga doen.
Waarschijnlijk kom ik bij de Burger King op het station terecht.
Tja, maar het is wel heel dichtbij de trein.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Burger King is zeg maar best smerig om te eten. Is mijn persoonlijke mening dan weer.
beats mac donaldsquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Burger King is zeg maar best smerig om te eten. Is mijn persoonlijke mening dan weer.
Dat klopt, dan vang je inderdaad wel twee vliegen in een klap. Je bent namelijk bij de trein en je hebt eten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel heel dichtbij de trein.
Ik persoonlijk vind die meuk van de burger king dan weer beter te eten dan die meuk van mac donals..maar hey wie ben ik he?!?!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik eet nog liever die zooi, dan Burger King.
Je liegt!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind die meuk van de burger king dan weer beter te eten dan die meuk van mac donals..maar hey wie ben ik he?!?!
laatste keer dat ik in 1 van die 2 tenten at was dik een jaar geleden
Burger King heeft Sneak King...OWNS RONALD MAC DONALD!!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik eet nog liever die zooi, dan Burger King.
dilemmaquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef Laniboekje het volgende:
Daarentegen is Ronald MacDonald een clown, al helemaal een pedofiel!
KINGDOM HEARTS IS KUT!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:03 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vind die King eng.. hij ziet eruit als een pedofiel.
Gameplay technisch gezien wel, qua sfeer nietquote:
Klopt helemaal! Ik vind de sfeer tof maar de gameplay sucken, jammer had de game graag leuk gevonden. DQ8 trekt me veel meerquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gameplay technisch gezien wel, qua sfeer niet
Ik vind hem ook tegenvallen, maar om nu te zeggen dat KH kut is?quote:
DQ8quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Ik vind de sfeer tof maar de gameplay sucken, jammer had de game graag leuk gevonden. DQ8 trekt me veel meer
Ja echt hoor, zit er helemaal in! Ben net lvl 10 en bij die port aangekomen, straks moet ik zeemonsters verslaanquote:
Het wordt nog zoveel beter. Die port is pas het begin!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja echt hoor, zit er helemaal in! Ben net lvl 10 en bij die port aangekomen, straks moet ik zeemonsters verslaan. Vind het echt een topgame tot nu toe alleen die fucking random encounters heb ik gewoon een hekel aan
.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het wordt nog zoveel beter. Die port is pas het begin!
Doe de dragovarian trials dan!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Krijg weer zin om DQ8 te spelenOokal heb ik hem uitgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |