Het was wel een leuk kaartje, mooie Mario stempel.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:56 schreef Chanty87 het volgende:
Over Fok!Games gesproken, ik heb verdorie nog steeds die goodie niet die men zogenaamd zou krijgen als je van je vakantieadres een kaartje zou sturen
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd chick!![]()
Sssst!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:27 schreef peristilius het volgende:
Chanty is heel niet blond!
Ja, maar tegen jou wil ik eigenlijk ook niet eens spelen, moet nog wel enige uitdaging bieden.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Halo 2 wel, maar ik vind het een kutgame![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar tegen jou wil ik eigenlijk ook niet eens spelen, moet nog wel enige uitdaging bieden.
die van mij heeft tenminste een verhaal!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het was wel een leuk kaartje, mooie Mario stempel.Die van GD was ook puik.
En gefeliciteerd Chanty![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuckerquote:Op donderdag 2 november 2006 03:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja.
Je ben het niet vergeten.quote:
Het was wel een mooi verhaal ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die van mij heeft tenminste een verhaal!
Sorry die heb ik niet, ik denk misschien vind ze robocop wel aantrekkelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
MMaRsu, het is Chanty haar verjaardagstopic. Hoor je dan geen naaktfoto's van Johnny Depp te posten?
Oeh, dat worden glibberen op de burostoel hoorquote:
Nu jij nog een grote ninja wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die van mij heeft tenminste een verhaal!
En gratz Chanty, je bent nu eindelijk een grote meid geworden!
quote:
Wat wordt je afstudeerplek?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Afstudeerplek is echt gaaf!
Heb er echt zin in nu. Wo0t!
Afstudeer BBQQWAT?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Afstudeerplek is echt gaaf!
Heb er echt zin in nu. Wo0t!
Woon-, zorg-, welzijn-centrum voor oudjes. Profilering van maatschappelijk werk op gebied van zorg en welzijn, samenhangend met behoeften van toekomstige cliënten. Oftewel mogen we eigenlijk een eigen 'kantoor' daar gaan oprichten, best tof.quote:
Vette shizzle. Zorg je wel dat er een koffieautomaat (met regelbare koffie-sterkte) komt?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Woon-, zorg-, welzijn-centrum voor oudjes. Profilering van maatschappelijk werk op gebied van zorg en welzijn, samenhangend met behoeften van toekomstige cliënten. Oftewel mogen we eigenlijk een eigen 'kantoor' daar gaan oprichten, best tof.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Vette shizzle. Zorg je wel dat er een koffieautomaat (met regelbare koffie-sterkte) komt?
Met bijhorende eerste jaars stagiaire die koffie haalt uiteraard.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Vette shizzle. Zorg je wel dat er een koffieautomaat (met regelbare koffie-sterkte) komt?
Dan moet je ook een krantje, tekenblok om in te kladden of een DS meenemen als je weet dat iets een lange zit wordt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:05 schreef RaymanNL het volgende:
Animatie festivalMoest naar van die vage voorstellingen toe
Met vage culturele shit
![]()
![]()
Die was ik vergetenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan moet je ook een krantje, tekenblok om in te kladden of een DS meenemen als je weet dat iets een lange zit wordt.![]()
Naja, 60 procent was echt van die vage shit. Bewegende kunst enzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:18 schreef speknek het volgende:
Animatiefestival leek me best leuk. Maar ik ben dan ookal een aardig oude burgertrut aan het worden, die graag culturele dingen doet.
Ja iddquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Man snijdt stembanden door met cirkelzaag
Nieuwsbericht klink al pijnlijk.![]()
Daar houden we niet van.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef Gamer_V het volgende:
Spam.
ai das wel een hoerenaktie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ze hebben op m'n kamer ingebroken en mijn pc en 360 gejat terwijl ik aan het werk was
O en ik weet niet hoe jij MS punten enzo kocht, maar als je dat via CC deed zou ik MS even bellen als ik jou was om je acount te freezen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ze hebben op m'n kamer ingebroken en mijn pc en 360 gejat terwijl ik aan het werk was
Precies dat kon ik ook, laat me account wel ff freezen ( maarja voordat ik doorgekomen ben tot MS helpdesk.. )quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
O en ik weet niet hoe jij MS punten enzo kocht, maar als je dat via CC deed zou ik MS even bellen als ik jou was om je acount te freezen.
Ik doe het namelijk ook via CC en kan nu zonder wat in te vullen gewoon Marketplace points kopen.
Middag.quote:
En hij stinkt niet!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Das een nephond!
Echte honden stinken, dat hoort er gewoon bij.quote:
Ga je mond eens spoelen. Jeugd van tegenwoordig.quote:
Sorry...quote:Op zondag 5 november 2006 12:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen. Jeugd van tegenwoordig.![]()
Ach.. het is dat ik een zwak voor je heb.quote:
Dat was je al toen je een blauwe kleurtje kreeg.quote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef peristilius het volgende:
Over 100 posts hoor ook ik officieel bij diegenen zonder leven.
quote:
Dat kleurtje is puur voor de show man.quote:Op zondag 5 november 2006 22:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat was je al toen je een blauwe kleurtje kreeg.
Bij de volgende forum-update komen waarschijnlijk lichtgevende blauwe lasershow nicks.quote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat kleurtje is puur voor de show man.
Oeeeh, gotta have one of those.quote:Op zondag 5 november 2006 22:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij de volgende forum-update komen waarschijnlijk lichtgevende blauwe lasershow nicks.
Blijkbaar klopt het dus nietquote:Op maandag 6 november 2006 08:40 schreef speknek het volgende:
Joechei.
Ik ben voor m'n afstuderen bezig met een onderzoek, waar ik o.a. ga kijken waardoor mensen misselijk worden van computergames. Ik een retegoeiewereld maken, met de camera die als een gek heen en weer wiebelt, wordt niemand misselijk.
neequote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef mordradead het volgende:
had ik al gezegd dat ik vandaag vrij was?
Wat gruwelijk irritant.quote:Op maandag 6 november 2006 09:41 schreef speknek het volgende:
Nou, ik laat de camera dus met een simpele sinusoide heen en weer wiegen, zoiets als op een boot dus. Als je er voor het eerst naar kijkt denk je gelijk, omgwtf, mijn evenwichtsorgaan, wat doe je?! Maar het blijkt dus dat je er na een paar minuten aan gewend raakt, de beweging kan voorspellen, en het dan geen effect meer heeft.
Nu kwam m'n begeleider vrijdagmiddag met een of andere ingewikkelde harmonische functie die totaal onvoorspelbaar is. (wiegt eerst helemaal naar links, dan klein stukje naar rechts, dan weer naar links, dan weer helemaal naar rechts, etc.) Maarja, ik dacht, vrijdagmiddag, tijd om naar huis te gaan, houdoe.
Nou probeer ik die functie te begrijpen en te implementeren.. Maarja... maandag.
Nouja uiteindelijk viel het wel mee, het waren gewoon een paar sinusfuncties bij elkaar opgeteld. Maar ook dat leek geen effect te sorteren, omdat je om een centraal punt in het beeld draait, en daar dus je ogen op richt.quote:Op maandag 6 november 2006 13:26 schreef peristilius het volgende:
Wat gruwelijk irritant.
Kan je er niet iets van maken dat je ook nog loopt, maar dan als een ladderzat persoon zegmaar? Lijkt mij best leuk.
Kut aktie.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
*kuch*
[GAM] Inzamelaktie voor MMaRsu
*kuch*
Slotjequote:
Dat mensen voor je gaan inzamelen omdat je zelf zo dom bent geweest geen inboedelverzekering te hebben is tot daar aan toe, maar het overal gaan spammen is triest. Sorry hoor, maar tis diep triest. Prima initiatief om iemand te helpen maar dit is misbruik maken van de goedheid van GAM users/Fok.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
*kuch*
[GAM] Inzamelaktie voor MMaRsu
*kuch*
Same here.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:47 schreef Morthill het volgende:
Goedemorgen
brakheid icm verkoudheid is kut
quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:06 schreef BroesWillems het volgende:
ik kom nooit in de sc, maar ik wou toch ff melden dat een eikel gister gewoon achteruit tegen mijn auto aan reed..![]()
en ik ga nu naar de schadehersteller...
Whehe, maar waarschijnlijk is hij iets slimmer dan MMaRsu en dus wel gewoon verzekerd.quote:
idd, kom net van de hersteller weer, bijna 1000 euro schade...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Whehe, maar waarschijnlijk is hij iets slimmer dan MMaRsu en dus wel gewoon verzekerd.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef peristilius het volgende:
En dan natuurlijk het geld innen en met een dikke deuk verder rijden.
Waar is die te koop?quote:
Zie geen kikker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |