Het was wel een leuk kaartje, mooie Mario stempel.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:56 schreef Chanty87 het volgende:
Over Fok!Games gesproken, ik heb verdorie nog steeds die goodie niet die men zogenaamd zou krijgen als je van je vakantieadres een kaartje zou sturen
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd chick!![]()
Sssst!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:27 schreef peristilius het volgende:
Chanty is heel niet blond!
Ja, maar tegen jou wil ik eigenlijk ook niet eens spelen, moet nog wel enige uitdaging bieden.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Halo 2 wel, maar ik vind het een kutgame![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar tegen jou wil ik eigenlijk ook niet eens spelen, moet nog wel enige uitdaging bieden.
die van mij heeft tenminste een verhaal!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het was wel een leuk kaartje, mooie Mario stempel.Die van GD was ook puik.
En gefeliciteerd Chanty![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuckerquote:Op donderdag 2 november 2006 03:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja.
Je ben het niet vergeten.quote:
Het was wel een mooi verhaal ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die van mij heeft tenminste een verhaal!
Sorry die heb ik niet, ik denk misschien vind ze robocop wel aantrekkelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
MMaRsu, het is Chanty haar verjaardagstopic. Hoor je dan geen naaktfoto's van Johnny Depp te posten?
Oeh, dat worden glibberen op de burostoel hoorquote:
Nu jij nog een grote ninja wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die van mij heeft tenminste een verhaal!
En gratz Chanty, je bent nu eindelijk een grote meid geworden!
quote:
Wat wordt je afstudeerplek?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Afstudeerplek is echt gaaf!
Heb er echt zin in nu. Wo0t!
Afstudeer BBQQWAT?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Afstudeerplek is echt gaaf!
Heb er echt zin in nu. Wo0t!
Woon-, zorg-, welzijn-centrum voor oudjes. Profilering van maatschappelijk werk op gebied van zorg en welzijn, samenhangend met behoeften van toekomstige cliënten. Oftewel mogen we eigenlijk een eigen 'kantoor' daar gaan oprichten, best tof.quote:
Vette shizzle. Zorg je wel dat er een koffieautomaat (met regelbare koffie-sterkte) komt?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Woon-, zorg-, welzijn-centrum voor oudjes. Profilering van maatschappelijk werk op gebied van zorg en welzijn, samenhangend met behoeften van toekomstige cliënten. Oftewel mogen we eigenlijk een eigen 'kantoor' daar gaan oprichten, best tof.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Vette shizzle. Zorg je wel dat er een koffieautomaat (met regelbare koffie-sterkte) komt?
Met bijhorende eerste jaars stagiaire die koffie haalt uiteraard.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Vette shizzle. Zorg je wel dat er een koffieautomaat (met regelbare koffie-sterkte) komt?
Dan moet je ook een krantje, tekenblok om in te kladden of een DS meenemen als je weet dat iets een lange zit wordt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:05 schreef RaymanNL het volgende:
Animatie festivalMoest naar van die vage voorstellingen toe
Met vage culturele shit
![]()
![]()
Die was ik vergetenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan moet je ook een krantje, tekenblok om in te kladden of een DS meenemen als je weet dat iets een lange zit wordt.![]()
Naja, 60 procent was echt van die vage shit. Bewegende kunst enzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:18 schreef speknek het volgende:
Animatiefestival leek me best leuk. Maar ik ben dan ookal een aardig oude burgertrut aan het worden, die graag culturele dingen doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |