Het was wel een leuk kaartje, mooie Mario stempel.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:56 schreef Chanty87 het volgende:
Over Fok!Games gesproken, ik heb verdorie nog steeds die goodie niet die men zogenaamd zou krijgen als je van je vakantieadres een kaartje zou sturen
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd chick!![]()
Sssst!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:27 schreef peristilius het volgende:
Chanty is heel niet blond!
Ja, maar tegen jou wil ik eigenlijk ook niet eens spelen, moet nog wel enige uitdaging bieden.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Halo 2 wel, maar ik vind het een kutgame![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar tegen jou wil ik eigenlijk ook niet eens spelen, moet nog wel enige uitdaging bieden.
die van mij heeft tenminste een verhaal!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het was wel een leuk kaartje, mooie Mario stempel.Die van GD was ook puik.
En gefeliciteerd Chanty![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuckerquote:Op donderdag 2 november 2006 03:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja.
Je ben het niet vergeten.quote:
Het was wel een mooi verhaal ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die van mij heeft tenminste een verhaal!
Sorry die heb ik niet, ik denk misschien vind ze robocop wel aantrekkelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
MMaRsu, het is Chanty haar verjaardagstopic. Hoor je dan geen naaktfoto's van Johnny Depp te posten?
Oeh, dat worden glibberen op de burostoel hoorquote:
Nu jij nog een grote ninja wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die van mij heeft tenminste een verhaal!
En gratz Chanty, je bent nu eindelijk een grote meid geworden!
quote:
Wat wordt je afstudeerplek?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Afstudeerplek is echt gaaf!
Heb er echt zin in nu. Wo0t!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |