quote:Undermine their pompous authority, reject their moral standards, make Anarchy and disorder your trademarks, cause as much chaos and disruption as possible but don’t let them take you alive.
Geen idee; ik kon daarover ook niets teugvinden in het vorige topicquote:Op woensdag 1 november 2006 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Maar weet je hoe je de OP maakt?
Tuurlijk moet jij dit nu doen, jij bent de enige die de eerste post kan wijzigen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:25 schreef barney74 het volgende:
OK duidelijk....maar ben ik nu alsnog degene die dat moet gaan doen, of Slabbetje?
Ik kon het ook niet. Iedereen helpt je wel. Komt goedquote:Op woensdag 1 november 2006 09:26 schreef barney74 het volgende:
dat vreesde ik al.... nou, op goed geluk dan maar....
kan je hier driehonderd eenentachtigste van maken? Dat lijkt me beter.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:14 schreef barney74 het volgende:driehonderd--eenentachtig
Punten zijn ook niet belangrijkquote:Op woensdag 1 november 2006 09:40 schreef Lienekien het volgende:
De plaatjes zijn niet zo belangrijk.
Nou nog de punten uit deel 380 verrekenen...
Maar een hoog tempo, dat dan weer wel....quote:
Laat die hele OP maar zittenquote:
Ik heb nog geen goed antwoord gelezen tussen de slowchat.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:42 schreef Anarion het volgende:
On Topic: Osama Bin Laden????
Het spijt me dat ik niet aan je snelheidsverwachtingen voldoe, maar het is voor mij de eerste keer en dat betekent toch even zoeken. Ik zal nu alles in het werk stellen om zo spoedig mogelijk de ranglijst te updatenquote:
die heeft het allemaal van deze mijnheer geleerd.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:57 schreef peaceman het volgende:
Zack de la rocha?
dit lijkt er al een stuk meer op.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:01 schreef Berkery het volgende:
Johnny Rotten?
Sid Vicious?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:04 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
dit lijkt er al een stuk meer op.![]()
Van mij krijg je applaus.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef barney74 het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik niet aan je snelheidsverwachtingen voldoe, maar het is voor mij de eerste keer en dat betekent toch even zoeken. Ik zal nu alles in het werk stellen om zo spoedig mogelijk de ranglijst te updaten
quote:
Het was nog een vraag uit het vorige topic.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Heren en dames, het is geen dubbele puntenaflevering.
Deze vraag 'vliegt' over vanuit het vorige (dubbele punten)topic.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Ow ja.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:11 schreef doeka het volgende:
[..]
Het was nog een vraag uit het vorige topic.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:10 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Openstaande vraag:
Is goed, ik heb hier een quote, degene die weet van wie krijgt de laatste twee punten uit dit dubbele punten topic.
[..]
[/b]
Dat moet John Richie zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:09 schreef doeka het volgende:
[..]
Was door het antwoord van Berkery hoor.
Hoe heette Sid Vicious echt?
quote:
Dank je welquote:Op woensdag 1 november 2006 10:14 schreef barney74 het volgende:
ranglijst is up2date
Yep, inclusief het feit/vermoeden dat hij is 'vermoord' door zijn moeder.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:14 schreef doeka het volgende:
[..]
Heb je vorige week gekeken naar de docu op Discovery?
RoofingBurner +1
Vond het allemaal maar zielig; hij was pas 21, ongelofelijk.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Yep, inclusief het feit/vermoeden dat hij is 'vermoord' door zijn moeder.![]()
zo was het niet bedoeld. Een paar topics geleden heb ik nog veel langer gedaan over de OP. Goed juist dat je er een opent.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef barney74 het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik niet aan je snelheidsverwachtingen voldoe, maar het is voor mij de eerste keer en dat betekent toch even zoeken. Ik zal nu alles in het werk stellen om zo spoedig mogelijk de ranglijst te updaten
Inderdaad, we hebben er dus 7 nog 7 te gaan. Degene die de 14e noemt krijgt het punt.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:32 schreef Etcetera het volgende:
ik geloof dat ze in oorlogsfilms ook wel 's Lima gebruiken
dus Lima?
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:35 schreef Lienekien het volgende:
Kilo
O, dan wacht ik wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben er dus 7 nog 7 te gaan. Degene die de 14e noemt krijgt het punt.![]()
Ja, eigenlijk wel, maar ik had verwacht dat dit véél sneller geraden zou worden dus wat mij betreft mag papa ook meedoen.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Papa telt niet, het gaat om de eerste 14
Sneaky, wel gelukt, Victor is goed. Lienekien +1quote:
Gokje op Paris Hilton.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:47 schreef Lienekien het volgende:
Wie zei 'You can never be too rich or too thin'?
Dat was toch de (stief)oma van Di?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:05 schreef Berkery het volgende:
Barbara Cartland?
Ja zoiets, ik kon het al niet helemaal rijmen met de hintquote:Op woensdag 1 november 2006 11:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was toch de (stief)oma van Di?
nee, ze zijn wel bij elkaar in de buurt geboren.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zsa Zsa Gabor
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:29 schreef Lienekien het volgende:
Ivana Trump
Doeka + 1quote:Op woensdag 1 november 2006 11:35 schreef doeka het volgende:
The First wives Club
Wil je 'm even bold maken?quote:
Wat een fijn een-tweetje tussen onsquote:Op woensdag 1 november 2006 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Diane Keaton, Bette Midler en Goldie Hawn
we have a winnerquote:Op woensdag 1 november 2006 12:17 schreef barney74 het volgende:
last boyscout
prima, als iemand mij kan uitleggen hoe dat moet, 'like I'm a six-year old'...quote:Op woensdag 1 november 2006 12:34 schreef WooZ het volgende:
misschien kan je het geluidsfragment ff posten, dat iemand het dan weet
Klassiek, en 'Red' zei erover iets in de trant van: "I still don't know what those ladies were singing about, but it must've been something beautiful."quote:Op woensdag 1 november 2006 12:35 schreef Neleos het volgende:
Was het klassiek of jazz?
Het is zeker bekend welke plaat het isquote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Is het eigenlijk wel bekend welke plaat het is?
Ik ben dit hele topic gewoon al aanwezig hoor, maar ik weet nog geen enkele vraag, dit is echt erg....quote:Op woensdag 1 november 2006 12:31 schreef Etcetera het volgende:
d'r zal vast wel íemand zijn die het weet
maar het is nogal rustig momenteel
Minder zuipenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:46 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ben dit hele topic gewoon al aanwezig hoor, maar ik weet nog geen enkele vraag, dit is echt erg....
Dan heb je nu toch het antwoord gegevenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:46 schreef barney74 het volgende:
De titel is 'Le nozze di Figaro' (The Marriage of Figaro), uitvoerend artiest volstaat
Wilde aanvankelijk artiest en titel weten, sorry, was denk ik te onduidelijk in mn vraagstellingquote:Op woensdag 1 november 2006 12:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan heb je nog toch het antwoord gegeven![]()
Het is een mozartwerk, uitvoerend artiest kan iedereen zijn. ik heb het ook weleens gezongenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:46 schreef barney74 het volgende:
De titel is 'Le nozze di Figaro' (The Marriage of Figaro), uitvoerend artiest volstaat
Goh, ik wist niet dat jij ook in die film speelde..... maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 12:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het is een mozartwerk, uitvoerend artiest kan iedereen zijn. ik heb het ook weleens gezongen
Dat kloptquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Die had ze niet. Mensen kwamen overal vandaan om naar haar te luisteren, omdat ze niet kon zingen.
Dit meen je nietquote:Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Die had ze niet. Mensen kwamen overal vandaan om naar haar te luisteren, omdat ze niet kon zingen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Florence_Foster_Jenkins
Lees daar het hele verhaal, of luister in ieder geval de geluidsfragmenten. Erg grappig.
Mark_V + 1
Laten we een zangduo vormen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
zo kan ik ook geld verdienen, ik kan ook niet zingen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:07 schreef Etcetera het volgende:
alt bariton bas sopraan tenor
die dusquote:Op woensdag 1 november 2006 13:22 schreef barney74 het volgende:
zeer zware storm (kracht 11)
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:24 schreef Mark_V het volgende:
windstilte
zwak
matig
vrij krachtig
krachtig
hard
stormachtig
storm
zware storm
zeer zware storm
orkaan
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef erkel het volgende:
Prison Break
Heb ik net gedaanquote:Op woensdag 1 november 2006 13:40 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
erkel +1
ik ga even de nieuwe aflevering kijken
Ik weet wel de bijnaam van Johan Verhoek; dat is de hakkelaar; johan Verkoek ken ik niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef erkel het volgende:
Onder welke bijnaam kennen we Johan Verkoek beter?
Hehe idd Verhoek, foutjequote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik weet wel de bijnaam van Johan Verhoek; dat is de hakkelaar; johan Verkoek ken ik niet.
Hoera!quote:
Mieremet is goed; die hongerstaker niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Holleeder en Mieremet.
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:51 schreef erkel het volgende:
van Kooten en de Bie?
yep! daar zijn waren ze; voor al uw opruimwerkzaamheden, Sam Klepper en John Mieremet (beiden wijlen)quote:Op woensdag 1 november 2006 13:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik bedoel Sam Klepper en niet Holleeder natuurlijk.
Niet goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef Mark_V het volgende:
of houtman bende
Vraag je nou naar de oorspronkelijke naam van de Hell's Angels?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Tjah, wie weet wat Holleeder allemaal op zijn kerfstok heeft. Ze hebben/hadden allemaal in ieder geval zijdelings contact met de Hell's Angels.
Wat is de oorspronkelijke naam van deze organisatie? Dus de naam van de club toen ze net begonnen.
Vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef Lienekien het volgende:
Vraag je nou naar de oorspronkelijke naam van de Hell's Angels?
OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH ik dacht ook de HAquote:Op woensdag 1 november 2006 14:01 schreef Mark_V het volgende:
Nee het gaat om de bende van Holleeder/Klepper/Houtman begin jaren 80
Jawel, de Hell's Angels is in Nederland gestart als een brommerclub. Ik zoek de naam van deze brommerclub.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
Daar ging ik, taaltechnisch gezien, wel van uit. Maar aan de antwoorden te zien niet.
Ja, 'deze organisatie' kan eigenlijk alleen maar slaan op 'Hell's Angels', moeilijk op 'ze'.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
Daar ging ik, taaltechnisch gezien, wel van uit. Maar aan de antwoorden te zien niet.
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef wyccie het volgende:
Dan heeft Mark het dus niet begrepen, en wij allemaal wel
Men with beards club?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zoek de naam van deze brommerclub.
Volgens mij moet je even pauzeren, Mark.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:03 schreef Mark_V het volgende:
Ah ok dat is zoveelste bomb group.....
andere naam voor de houtmanbende is trouwens de denkers![]()
Of bedoel je de hells angels in nederland?
Kijk dan zijn we er bijna, nou de windstreek er nog bij en je hebt het punt.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:05 schreef doeka het volgende:
Dat is iets met Kreidler in Amsterdam
Ik begrijp gewoon 1 vraag tot twee keer toe verkeerdquote:Op woensdag 1 november 2006 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even pauzeren, Mark.
Oost?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kijk dan zijn we er bijna, nou de windstreek er nog bij en je hebt het punt.
Ik geef doeka het punt omdat ik het al geweldig vond dat ze Kreidler wist te noemen. Het is dus Kreidler Ploeg Oost en inderdaad onder leiding van toen nog Small Willem van Boxtel.quote:
Ik ben nog niet begonnen, zit ff een freeroll pokertoernooi te spelenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Doe je snel...zo'n aflevering kijken![]()
pokerrrrquote:Op woensdag 1 november 2006 14:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen, zit ff een freeroll pokertoernooi te spelen![]()
Hoe heet de huidige president van de Hells Angels?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:09 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik geef doeka het punt omdat ik het al geweldig vond dat ze Kreidler wist te noemen. Het is dus Kreidler Ploeg Oost en inderdaad onder leiding van toen nog Small Willem van Boxtel.
doeka +1
nee, dat was de vorige; die is oneervol ontslagen omdat-ie een moordaanslag op Willem Holleeder zou willen plegen.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:13 schreef wyccie het volgende:
Big Willem?
Daniel Uneputty idd een van de weinige niet-blanke Hells Angelsquote:Op woensdag 1 november 2006 14:13 schreef Mark_V het volgende:
uneputty
Ik denk dat inherent is aan het stellen van vervolg vragen.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:15 schreef Mark_V het volgende:
net gelezen op wikipedia toen ik over de hells angels nederland zat te lezen (wist dat kreidler toch niet).... er is nog steeds niet bekend of dit nou ethisch gedrag is of niet.... wat vinden jullie?
Heb me net onthouden van antwoorden geven, omdat ik me ingelezen had voor de vraag van 'de Hakkelaar' (deel van de vragen wist ik ook niet, maar goedquote:Op woensdag 1 november 2006 14:15 schreef Mark_V het volgende:
net gelezen op wikipedia toen ik over de hells angels nederland zat te lezen (wist dat kreidler toch niet).... er is nog steeds niet bekend of dit nou ethisch gedrag is of niet.... wat vinden jullie?
Ke kunt ervoor kiezen om geen antwoord te geven als je net het onderwerp het opgezocht; aan de andere kant; je kunt ook niet altijd weten dat er een vervolgvraag komt.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:15 schreef Mark_V het volgende:
In Nederland misschien alhoewel ik dat ook betwijfel. Hell's Angels hebben chapters over de hele wereld en ook in Zuid Afrika etc.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:16 schreef doeka het volgende:
[..]
Daniel Uneputty idd een van de weinige niet-blanke Hells Angels
Mark_V +1
Ja waar blijven de yuri vragenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:20 schreef Anarion het volgende:
Kom nou maar eens met een goede vraag. Wist er nog geen 1 dit topic. Wordt echt tijd dat ik meer kennis op doe.
Afsnokken kan betekenen:quote:Op woensdag 1 november 2006 14:35 schreef BwennieBren het volgende:Goedemiddag luitjes
@Mark wat is afgesnokt?":@ Vermoord?
@Yuri ik kan deel 6 niet vinden van Heroesen wat een topserie is dit Yuri! Dank voor je hint hierover
ik heb gisteren met veel plezier gekeken hoor!
Ehh Daruis zijn kop werd ingeslagen dat weet ik wel maar niet door een koning maar door zijn generaalquote:Op woensdag 1 november 2006 14:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Afsnokken kan betekenen:
* hard op iemands smoel slaan
* solitary sexual play![]()
Ik bedoel dus de eerste
En jij hebt deel 6 dus gezien?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Hey BB
en hoeroes in inderdaad een top serie een van de beste die ik volg![]()
Correctemondo!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:42 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Zijn het Darius en Xerxes?
]quote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Yurithemaster het volgende:
marathon was tog ook een zeeslag?
Het Latijn is nochtans niet belangrijk. Er zit iets in dat eigenlijk geen *** te maken heeft met het Latijn, maar dat iedereen wel kent.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb geen latijns gehad dus heb geen vlauw idee
Wat heb je dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bijna net zo moe ben als jij.
Iniedergaval ik ken het niet dus geen ideequote:Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Het Latijn is nochtans niet belangrijk. Er zit iets in dat eigenlijk geen *** te maken heeft met het Latijn, maar dat iedereen wel kent.
Ik moet ook helaas passen, heb geen idee...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iniedergaval ik ken het niet dus geen idee![]()
do = ut dus?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:55 schreef Mark_V het volgende:
de toonladder, natuurlijk!!!
fiets voorzichtigquote:Op woensdag 1 november 2006 14:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga ff naar huis fietsen ben over 1 kwartiertje terug
Nesle +1quote:Op woensdag 1 november 2006 14:54 schreef Nesle het volgende:
ut queant laxis
resonare fibris
mira gestorum
famuli tuorum
solve polluti
labii reatum
Sancte lohannes
Zo wassie dachtik
Sancte Iohannesquote:Op woensdag 1 november 2006 14:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
do = ut dus?
sa = si?
[..]
fiets voorzichtig
Daar gingen de eerste 150 posts van dit topic ook al overquote:
Begin maar metquote:Op woensdag 1 november 2006 15:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Daar gingen de eerste 150 posts van dit topic ook al over
Zolang je het in de categorie mooie belangrijke film doet, vind ik het prima!
Jep BwennieBren +1quote:Op woensdag 1 november 2006 15:05 schreef BwennieBren het volgende:
Halloween, Mike Myers?
Niet gisteren maar tijdje geleden alquote:Op woensdag 1 november 2006 15:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep BwennieBren +1
Allemaal gisteren gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |