Heb me net onthouden van antwoorden geven, omdat ik me ingelezen had voor de vraag van 'de Hakkelaar' (deel van de vragen wist ik ook niet, maar goedquote:Op woensdag 1 november 2006 14:15 schreef Mark_V het volgende:
net gelezen op wikipedia toen ik over de hells angels nederland zat te lezen (wist dat kreidler toch niet).... er is nog steeds niet bekend of dit nou ethisch gedrag is of niet.... wat vinden jullie?
Ke kunt ervoor kiezen om geen antwoord te geven als je net het onderwerp het opgezocht; aan de andere kant; je kunt ook niet altijd weten dat er een vervolgvraag komt.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:15 schreef Mark_V het volgende:
net gelezen op wikipedia toen ik over de hells angels nederland zat te lezen (wist dat kreidler toch niet).... er is nog steeds niet bekend of dit nou ethisch gedrag is of niet.... wat vinden jullie?
In Nederland misschien alhoewel ik dat ook betwijfel. Hell's Angels hebben chapters over de hele wereld en ook in Zuid Afrika etc.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:16 schreef doeka het volgende:
[..]
Daniel Uneputty idd een van de weinige niet-blanke Hells Angels
Mark_V +1
Ja waar blijven de yuri vragenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:20 schreef Anarion het volgende:
Kom nou maar eens met een goede vraag. Wist er nog geen 1 dit topic. Wordt echt tijd dat ik meer kennis op doe.
Afsnokken kan betekenen:quote:Op woensdag 1 november 2006 14:35 schreef BwennieBren het volgende:Goedemiddag luitjes
@Mark wat is afgesnokt?":@ Vermoord?
@Yuri ik kan deel 6 niet vinden van Heroesen wat een topserie is dit Yuri! Dank voor je hint hierover
ik heb gisteren met veel plezier gekeken hoor!
Ehh Daruis zijn kop werd ingeslagen dat weet ik wel maar niet door een koning maar door zijn generaalquote:Op woensdag 1 november 2006 14:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Afsnokken kan betekenen:
* hard op iemands smoel slaan
* solitary sexual play![]()
Ik bedoel dus de eerste
En jij hebt deel 6 dus gezien?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Hey BB
en hoeroes in inderdaad een top serie een van de beste die ik volg![]()
Correctemondo!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:42 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Zijn het Darius en Xerxes?
]quote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Yurithemaster het volgende:
marathon was tog ook een zeeslag?
Het Latijn is nochtans niet belangrijk. Er zit iets in dat eigenlijk geen *** te maken heeft met het Latijn, maar dat iedereen wel kent.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb geen latijns gehad dus heb geen vlauw idee
Wat heb je dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bijna net zo moe ben als jij.
Iniedergaval ik ken het niet dus geen ideequote:Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Het Latijn is nochtans niet belangrijk. Er zit iets in dat eigenlijk geen *** te maken heeft met het Latijn, maar dat iedereen wel kent.
Ik moet ook helaas passen, heb geen idee...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iniedergaval ik ken het niet dus geen idee![]()
do = ut dus?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:55 schreef Mark_V het volgende:
de toonladder, natuurlijk!!!
fiets voorzichtigquote:Op woensdag 1 november 2006 14:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga ff naar huis fietsen ben over 1 kwartiertje terug
Nesle +1quote:Op woensdag 1 november 2006 14:54 schreef Nesle het volgende:
ut queant laxis
resonare fibris
mira gestorum
famuli tuorum
solve polluti
labii reatum
Sancte lohannes
Zo wassie dachtik
Sancte Iohannesquote:Op woensdag 1 november 2006 14:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
do = ut dus?
sa = si?
[..]
fiets voorzichtig
Daar gingen de eerste 150 posts van dit topic ook al overquote:
Begin maar metquote:Op woensdag 1 november 2006 15:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Daar gingen de eerste 150 posts van dit topic ook al over
Zolang je het in de categorie mooie belangrijke film doet, vind ik het prima!
Jep BwennieBren +1quote:Op woensdag 1 november 2006 15:05 schreef BwennieBren het volgende:
Halloween, Mike Myers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |