door wie???!!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:59 schreef Sitethief het volgende:
Ja ik werd gedwongen...
Don't spare me,.
Ik heb echt geen flauw idee wat je hier mee wil zeggen...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:59 schreef Sitethief het volgende:
Ja ik werd gedwongen...
Don't spare me,.
Niemand, rustig zeg.....quote:
Stroek en TMM's idee?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:05 schreef wonderer het volgende:
wat is dat hele datingshow gedoe eigenlijk?
er bleek een grote onderlinge datingbehoefte en daarom zijn we met die show begonnen, maar er zit geen beweging in, alleen maar steeds meer mensen die te kennen geven ook op zoek te zijn, maar daar blijft het bijquote:Op woensdag 1 november 2006 01:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat je hier mee wil zeggen...
Kinderen die willen...quote:Op woensdag 1 november 2006 02:06 schreef Xiance het volgende:
ik wil geld, sex, en een BMW
Heb het gevoel dat ik op een vicieuze rotonde rij... zeg maar...quote:Op woensdag 1 november 2006 08:49 schreef NathaN het volgende:
Je draai is nog steeds zoek?
quote:
En vertel eensquote:
Misschien moet je eens wentelteefjes proberen.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:59 schreef Sunjammer het volgende:
Heb het gevoel dat ik op een vicieuze rotonde rij... zeg maar...
waarom nou gelijk weer teefjes ?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wentelteefjes proberen.![]()
![]()
Wat moet ik nu weer met een meisje in een helicopter?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wentelteefjes proberen.![]()
![]()
Omdat het om een andere draai ging. And since he doesn't swing that way...quote:
Tijd voor een omwenteling. Revolutie der smaakpapillen!!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:12 schreef Sunjammer het volgende:
Wat moet ik nu weer met een meisje in een helicopter?
En daarnaast, ik hou niet van wentelteefjes...
Hey daar,quote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef Xiance het volgende:
let us rejoyce!
Springt even op om op gelijke hoogte naar de stuitermeneer te kunnen zwaaienquote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef Xiance het volgende:
let us rejoyce!
Op kamers,quote:Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Xiance het volgende:
*stroekel op voorhoofd kus*
sitethief!!! *kusje egef* waar ga je heen verhuizen?
als dat maar niet de titel wordt van de nieuwe Marco Borsatoquote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef Xiance het volgende:
groen kan best mooi zijn ja..
presentatie's uit het verleden bieden geen garantie's voor de toekomstquote:Op woensdag 1 november 2006 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik trouwens het contract wel goed doorgelezen?
Stond daar iets in over date-garantie?
Anders ga ik 'r op 't eind gewoon met kandidaat 3 vandoor hoor
gaat het hier over presentaties, of toch over prestaties ?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
presentatie's uit het verleden bieden geen garantie's voor de toekomst
of de moderne versie van In een groen, groen groen, groen knolle knollelandquote:Op woensdag 1 november 2006 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
Heaumeaux.
Vandaaag is groeeeeeeen.. ofzo.
beide beidequote:Op woensdag 1 november 2006 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat het hier over presentaties, of toch over prestaties ?![]()
En dan met prestatiecontract,quote:Op woensdag 1 november 2006 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat het hier over presentaties, of toch over prestaties ?![]()
Ik stel hoge eisen aan mezelf dus ook aan anderenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:09 schreef Xiance het volgende:
quality or quantity.. my dear stroekie..
Toedels Xiancequote:Op woensdag 1 november 2006 13:38 schreef Xiance het volgende:
ik ga mijn werkplek bekijken..
adios liefjes!
have a nice day
en met een omruilcontract bij niet tevreden zijn over het geleverde resultaatquote:Op woensdag 1 november 2006 13:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dan met prestatiecontract,.
Klanttevredenheid is ook niet meer wat het geweest is he...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en met een omruilcontract bij niet tevreden zijn over het geleverde resultaat![]()
Ja want bij ruilen niet uw geld terug maar een tegoedbon, en mits in ongeschonden staat en originele verpakkingquote:Op woensdag 1 november 2006 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Klanttevredenheid is ook niet meer wat het geweest is he...
Ze waren bang dat je met dat ding ging slaan?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef NathaN het volgende:
Gelukkig werd er niet moeilijk gedaan toen ik vanmorgen dat wafelijzer ging terugbrengen.
wat was er mis mee dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef NathaN het volgende:
Gelukkig werd er niet moeilijk gedaan toen ik vanmorgen dat wafelijzer ging terugbrengen.
Bovenop zitten van die leuke lampjes zodat je kan zien hoe warm dat ding is. De plastic afdekdingetjes van die lampjes kwamen bij het bakken ineens omhoogzetten. Oftewel, dat ding zat niet heel erg veilig in elkaar...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat was er mis mee dan?
Nee, m'n geld terug. Ik verwacht niet dat een ander exemplaar beter in elkaar gezet is...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
en nu heb je een nieuwe
En dat is dan het gunstigste geval!!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:05 schreef Sunjammer het volgende:
Anders zit je met de gebakken... ehm... wafels...
Peren lijkt me geen optie nee.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
En dat is dan het gunstigste geval!!
Precies, die moet je stoven.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:22 schreef Sunjammer het volgende:
Peren lijkt me geen optie nee.
quote:
Ze zijn dan ook erg lekker in combinatie met wentelteefjes.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef Sunjammer het volgende:
Ware het niet dat ik niet van peertjes hou. Zowel gestoofd als gebakken.
ik ben een goeie peerquote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef Sunjammer het volgende:
Ware het niet dat ik niet van peertjes hou. Zowel gestoofd als gebakken.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben een goeie peer
een lekkere![]()
Philips? Want dan is het goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef Sunjammer het volgende:
Er loopt hier overigens wel een lekker peertje rond moet ik zeggen.
ik draai straks thuis wel een peertje in de plafonièrequote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef Sunjammer het volgende:
Er loopt hier overigens wel een lekker peertje rond moet ik zeggen.
Mij houd het plafond niet hoor,quote:Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik draai straks thuis wel een peertje in de plafonière![]()
Gebakken en wel,quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Sunjammer het volgende:
Moet ik nu over bananen gaan beginnen dan?
Nee. Wel radijsjes.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Sunjammer het volgende:
Maar jij mag dan ook verder komen hoor, jij bent ook in de huiskamer welkom. Dat peertje moet in de gang blijvenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mij houd het plafond niet hoor,.
Maar ik ben dan ook eerder een annanas en geen peertje,.
Stekelig en met groen piekhaar?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef Sitethief het volgende:
Mij houd het plafond niet hoor,.
Maar ik ben dan ook eerder een annanas en geen peertje,.
of een courgette het topic binnensmokkelenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Sunjammer het volgende:
Er staat een peerd in de gang?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:08 schreef Stroekie het volgende:
Maar jij mag dan ook verder komen hoor, jij bent ook in de huiskamer welkom. Dat peertje moet in de gang blijven![]()
of zich naar een rokje vormenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef Sunjammer het volgende:
Je vraagt je af wanneer die bananen zelf een republiek oprichten...
Breng met niet op ideeën, :d .quote:
Neu, alhoewel KK s'nachts net zoveel herrie maakt,quote:
Er staat een KK in je gang?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:14 schreef Sitethief het volgende:
Neu, alhoewel KK s'nachts net zoveel herrie maakt,.
Nee, KK woont bij Stroek,quote:
Maar het moet dus gewoon Keuken Knul zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... zo'n KK.
Ik dacht al aan een Kut Kat, of een Klote Kachel, of een Kantoor Klerk...
Je gaat denken op zo'n moment he...
Ik kook wel lekker,quote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Sunjammer het volgende:
Keuken Knul... hmmm...
Een lekker ding die voor me kookt?
Houdt dat dan in dat je ook jezelf klaarmaakt?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik kook wel lekker,.
Of ik lekekr ben moet je zelf maar beoordelen,.
Oh, daarom begon hij zo te gillen toen ik hem van het weekend met de stoomeend te lijf gingquote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Sunjammer het volgende:
Keuken Knul... hmmm...
Een lekker ding die voor me kookt?
nou ik kwam 1 varkensrollade en 1 beenham tegenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:29 schreef NathaN het volgende:
"what's cooking, Duck?"
Ghehequote:
Koeien?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:44 schreef Sunjammer het volgende:
Al was dit een vrije interpretatie van een diepzinnig stukje cabaret van B. Kaandorp.
en je horn blowen naar agressieve weggebruikers ?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:56 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ga zo ook eens heel professioneel naar huis kachelen...
Oh?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Als mensen zeggen dat je "prettig zoent", da's dan een compliment he?Ik zoen prettig
Ik dacht steeds Kugari Ken.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar het moet dus gewoon Keuken Knul zijn.
Schijntquote:
Nou, meid!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schijnt
Ik had voor herhaling vatbare zoenen
Herhalingen gaan altijd langzamer.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
Schijnt
Ik had voor herhaling vatbare zoenen
Ja, want 't is inmiddels al weer zo'n 3 weken geleden. Minstens.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Herhalingen gaan altijd langzamer.
Ik bedoelde meer langzamer als in instant replay bij sportreportages.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja, want 't is inmiddels al weer zo'n 3 weken geleden. Minstens.
Maar ja, we hebben afgelopen weekend wat anders opgeduikeld, genaamd Duncan
Ja het is dan ook een Nederlanderquote:Op woensdag 1 november 2006 19:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind Duncan niet echt een naam voor een halfbloed Spanjaard..
Kijk eens *hier*!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is dan ook een NederlanderEn zelfs ouder dan ik.
Dus het is niet de droommanmaar wel lief en lekker.
Duncan met Donuts.quote:
ow...quote:Op woensdag 1 november 2006 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is dan ook een NederlanderEn zelfs ouder dan ik.
Dus het is niet de droommanmaar wel lief en lekker.
zo had ik ook ooit eens 9 kittens en 1 moederpoesquote:
Neuh, dan had jij dat al lang en breed via het informele circuit gewetenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht steeds Kugari Ken.
Ik denk al "Wat moet die nou bij Stroekie?"
Hij kan altijd nog beter zijn hequote:Op woensdag 1 november 2006 19:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow...![]()
hoef ik je dan ook niet meer te matchen voor een date?
want ik dacht net iets voor je gevonden te hebben![]()
ja ik weet niet waar kandidaat 3 vandaan komt maar ik zag wel een date voor ogenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog beter zijn he
(aangezien Duncan uit Arnhem komt)
Had jij niet een neukbare buurman?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog beter zijn he
(aangezien Duncan uit Arnhem komt)
Nee de overbuurman is verhuisd, de onderbuurman is toch echt wel erg hetero (en heeft een vriendin) en die ander gaat er pas in januari wonenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had jij niet een neukbare buurman?.
maar BB is geheel sexloosquote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik weet niet waar kandidaat 3 vandaan komt maar ik zag wel een date voor ogen![]()
verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik trouwens het contract wel goed doorgelezen?
Stond daar iets in over date-garantie?
Anders ga ik 'r op 't eind gewoon met kandidaat 3 vandoor hoor
ik heb ook 3 poezen in een apartementquote:Op woensdag 1 november 2006 19:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Jammer dat mijn flatje niet geschikt is voor een poetsie..
Ja voor komend weekend al nachtvorstquote:Op woensdag 1 november 2006 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
jezus wat is het koud buiten
Ik vind het zielig, als zo'n beest de hele dag alleen zit. En dan ook nog eens de hele dag binnen moet zittenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb ook 3 poezen in een apartement
jezus wat is het koud buiten
Mijn buren hebben wel een remedie tegen hun blaffende hond.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, als zo'n beest de hele dag alleen zit. En dan ook nog eens de hele dag binnen moet zitten.
Lieverd, zoiets moet je zeggen als ik er ben. En om 0:19 uur slaap ik in 99 van de 100 doordeweekse gevallen alquote:Op woensdag 1 november 2006 00:19 schreef Xiance het volgende:
maar ik wil dus andy daten...
katten kun je uitstekend alleen thuis laten, anders neem je er 2quote:Op woensdag 1 november 2006 20:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, als zo'n beest de hele dag alleen zit. En dan ook nog eens de hele dag binnen moet zitten.
Hoe wéét je dat nou. Dan zit zo'n poes de hele dag mistroostig uit het raam te staren. Of hij gaat zijn frustraties botvieren op m'n prachtige tafel ofzo.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
katten kun je uitstekend alleen thuis laten, anders neem je er 2
Vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe wéét je dat nou. Dan zit zo'n poes de hele dag mistroostig uit het raam te staren. Of hij gaat zijn frustraties botvieren op m'n prachtige tafel ofzo..
Weer geen Spanjaarden, dus?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom net van en koerdische verjaardag. Niets als Turks en Marokkaans en Koerdisch en een heel heel lief klein kindje (Hevin Hattigen) die helemaal verliefd op me is geworden
Nee, helaasquote:
Ach, bedenk maar zo, het is bijna Sinterklaas, dan overspoelen de Spanjaarden weer het land.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Nee, helaas
Schiet niet op zo he.
En die datingshow heeft ook nog niks opgeleverd
Ja en als je goed je best doet mag je daarna met de zak mee naar Spanjequote:Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, bedenk maar zo, het is bijna Sinterklaas, dan overspoelen de Spanjaarden weer het land.
ik geloof dat ik daar al iets over had gezegd:quote:Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, helaas
Schiet niet op zo he.
En die datingshow heeft ook nog niks opgeleverd
Nee joh, er kan nog altijd meer bij!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoef ik je dan ook niet meer te matchen voor een date?
want ik dacht net iets voor je gevonden te hebben
Ze zijn weer bij elkaarquote:
Oe, dat is best wel... ehm... zielig, eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oe, dat is best wel... ehm... zielig, eigenlijk.
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Maar wel prachtige taferelen morgen
Je hebt honger?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Nee joh, er kan nog altijd meer bij!
Kom maar op met die mannen!
Geloof me, ik weet het zeker.quote:
Hell yeahquote:
die heb ik laten vallenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Pardon.
Wiz en waarachtig, waar is de 86?!
dan zeg ik het je morgen nog eens...quote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Lieverd, zoiets moet je zeggen als ik er ben. En om 0:19 uur slaap ik in 99 van de 100 doordeweekse gevallen al
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Om het Stroekisch te zeggen: daar is... je lens... nog steeds... Op! Gericht?
Maar ik ben wel sexyquote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar BB is geheel sexloosWat doe je me aan?!
Wat heb ik aan opgegeild worden door "sexy" als ik de geilheid niet kan verzadigen door "sex"?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar ik ben wel sexy
En ik heb een gigantische borstkas en grote armen, kom we gaan knuffelen
Of moeten we het bij een datingshow aan de showmaster overlaten![]()
Moguh, hoe hangt ie?quote:
Zet een kopje met heerlijke rooibos thee neer voor Sunjammerquote:Op donderdag 2 november 2006 08:26 schreef Sunjammer het volgende:
En weer een dag vol uitdagingen, opportunities en vooruitgang!
Lees: problemen, irritaties en gezeik...
Kom eens gauw naar beneden,quote:
Ik had vandaag me brijwerk niet bij voor in de trein, dus die steken komen niet bij mij vandaanquote:Op donderdag 2 november 2006 13:08 schreef NathaN het volgende:
Als iedereen op 10.30 blijft hangen, is het natuurlijk logisch dat we om 13.10 nog geen steek verder zijn...
Brijwerk geeft troep. Je kan beter aan breiwerk beginnen.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:15 schreef Stroekie het volgende:
Ik had vandaag me brijwerk niet bij voor in de trein, dus die steken komen niet bij mij vandaan![]()
of gewoon een dagje helemaal GEEN werkquote:Op donderdag 2 november 2006 13:29 schreef Sunjammer het volgende:
Brijwerk is broddelwerk.
*Hart onder de riem steekt*quote:Op donderdag 2 november 2006 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of gewoon een dagje helemaal GEEN werk
dat zou pas een verlichting geven, wat een baggerboel is het hier ook weer..... zucht![]()
waar kan ik mij aanmelden ?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:35 schreef Sunjammer het volgende:
Het liefst zou ik een hele lange tijd doorbrengen op een warm eiland, lekker aan het strand... met goed gezelschap natuurlijk.
Ja fijne vent ben bijquote:Op donderdag 2 november 2006 13:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*Hart onder de riem steekt*
Denk aan het weekend,.
Ruilen van weekend dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja fijne vent ben bij![]()
dan heb ik personeelsfeest en zie ik dezelfde koppen weer
en om nu in extase te geraken van een uurtje Golden Earing
dat is toch ook onderdeel van het het vak degelijk handwerk op de route naar de politieke topquote:Op donderdag 2 november 2006 14:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijk zo dierect 8 uur lang begrotingbespreking, verheug me er nu al op
Nee jij gaat gewoon naar Amsterdam, alvast ideeën opdoen voor je nieuwe stek, en banjeren door de Rue de vaselinequote:Op donderdag 2 november 2006 14:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ruilen van weekend dan?
Kan ik mooi jou collega's checken, lekker Golden Earring,.
En jij lekker door Amsterdam banjeren, van winkel naar teras enzo.
zou het ook niet beter zijn dat jullie ook verkiezingsreces houden tot aan 23 november zodat de onderlinge verhoudingen niet verder achteruit gaan ?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies
ach het is zo onrustig en wij mogen al helemaal niets zeggen
de coalitie verwijt ons nog steeds het verwijderen van de wethouder
en er is ook nog eens een fractie uiteen gevallen nadat was uitgelekt dat hun fractievoorzitter het vertrouwelijke acountantsraport had verspreidt
Nee toch, volgens mij gewoon alleen een lange theepauzequote:Op donderdag 2 november 2006 18:18 schreef NathaN het volgende:
Gaat het topic nou ook op verkiezingsreces?
Juist theepauze is achter de rugquote:Op donderdag 2 november 2006 19:33 schreef NathaN het volgende:
Ik zit net aan de koffie...
Over koffie gesproken?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer te javascripten maar ik weet er niet zoveel vanaf
Heb een hele zwik CoffeeCup software gedownload, misschien zit daar ook een javascript editor bijquote:
Er zijn toch wel gebruiksaanwijzingen te downloaden, her en der? Of in de ouderwetse boekahndel te vinden?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:21 schreef wonderer het volgende:
Heb een hele zwik CoffeeCup software gedownload, misschien zit daar ook een javascript editor bijWel CSS in ieder geval
Beetje irritant, ik wil niet ook nog 's avonds achter de computer zitten, maar dat is wel het enige moment dat Brad me kan helpen
Welke van de twee?quote:Hoe is het met je boek?
*instop*quote:Op donderdag 2 november 2006 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben moe.. gaap
Oh, ik zoek me wezenloos op google en stapje voor stapje kom ik wel verder, maar het is zooo frustrerend.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Er zijn toch wel gebruiksaanwijzingen te downloaden, her en der? Of in de ouderwetse boekahndel te vinden?
[..]
Welke van de twee?
Ben weer even geswitcht, kreeg inspiratie. Dus voorlopig zijn ze allebei nog niet af.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:47 schreef wonderer het volgende:
En twee boeken? Cool. Allebei thriller of is die andere wat anders?
Aldus mijn site.quote:De Schoonheid van een David
Hoe versier je iemand wiens aanblik je sprakeloos maakt? En als het je dan als door een wonder gelukt is, hoe hou je hem bij je? De opkomst en ondergang van een relatie.
(Roman)
Kamer 369
In kamer 369 van één van de oudste hotels in de stad waart een dodelijk kwaad rond. Een rechercheur wordt op pad gestuurd om de zoveelste geheimzinnige dood van hotelgasten te onderzoeken. Weet hij het kwaad te verbannen voor het te laat is en hij het nieuwste slachtoffer wordt?
(Novelle, gevolgd door theaterbewerking)
Van dat simpele gegeven worden complete series en soaps gemaakt, dus een boek moet zeker kunnen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:06 schreef wonderer het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd. Zou zelf niet weten hoe je van het eerste gegeven een heel boek maakt, eigenlijk.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:00 schreef NathaN het volgende:
Iemand tips voor mediaplayers? Ben winamp een beetje zat en die van windows ben'k niet echt kapot van...
Maar dan zit er zoveel gedoe omheen... Hoop vulsel, zeg maar. Ongeveer hoe Pratchett zijn boeken dik maaktquote:Op donderdag 2 november 2006 21:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Van dat simpele gegeven worden complete series en soaps gemaakt, dus een boek moet zeker kunnen.
*grin*quote:Op donderdag 2 november 2006 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
De FoxyTunes extension kan er in ieder geval wel een paar aan..
Denk niet dat winamp zélf geluid maakt? Kun je niet gewoon een betere output plugin installeren?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:25 schreef NathaN het volgende:
*grin*
Ik vind 1 genoeg, zolang hij maar beter geluid geeft dan winamp en handzamer is dan windows mp.
Life is filled with gedoe.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:22 schreef wonderer het volgende:
Maar dan zit er zoveel gedoe omheen... Hoop vulsel, zeg maar. Ongeveer hoe Pratchett zijn boeken dik maakt
Ik hoor enorm duidelijk verschil als ik een bepaald bestand in winamp of windows mp afspeel. Winamp geeft enorm veel meer ruis. Daarentegen gaat winamp weer makkelijker met zijn playlists om (beter te sorteren, o.a.).quote:Op donderdag 2 november 2006 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
Denk niet dat winamp zélf geluid maakt? Kun je niet gewoon een betere output plugin installeren?
Je hoort vaak positieve geluiden over de KB5.1 plugin, geloof ik.
Hmm, het is mij nooit opgevallen, maar 'k ben al vrij snel tevreden/gewend qua geluid.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef NathaN het volgende:
Ik hoor enorm duidelijk verschil als ik een bepaald bestand in winamp of windows mp afspeel. Winamp geeft enorm veel meer ruis. Daarentegen gaat winamp weer makkelijker met zijn playlists om (beter te sorteren, o.a.).
quote:En dan gebeurt het. In een flits van foute kleuren word je omvergelopen door de lelijkheid in mensengedaante, puffend als een lekke band, de blik dof als een beslagen bril. Homo adidas. Een gekraak van takken, een vette hijg in je oor en daar hobbezakt hij alweer verder. Laatst weer. Verbijsterd keek ik hem na. Op de rug van zijn trainingspak stond zijn artikel des geloofs: survival of the fittest. Hoe dom kan een mens zich sporten?
Nu pas? Zo druk?quote:
Ik ben ook niet super kieskeurig, maar dit viel me gewoon enorm op, zeker omdat het een mooi, rustig nummer is. En ik wist niet dat je outputplugins in kon stellen, ik wil gewoon dat-ie zonder bemoeienis mooi afspeelt.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, het is mij nooit opgevallen, maar 'k ben al vrij snel tevreden/gewend qua geluid.
Kun je in winamp niet een andere output-plugin installeren die betere kwaliteit geeft (ctrl-p)? Volgens mij bepaalt het programma winamp zelf namelijk niet de geluidskwaliteit...
'k Ben mezelf aan het aanleren om de MediaLibrary van winamp te gebruiken, en heb ook pas de werking van de 'J'-toets in winamp ontdekt....
Gebeurtenissen die in een normaal leven wel voorkomen (om het realistisch te houden) maar die het verhaal niet vooruit helpen. En ja, ik weet dat Pratchett dat niet zo vaak doet, alles heeft uiteindelijk wel met het plot te maken, en ik ga er ook niet vanuit dat jij die kunst niet beheerst of zo... maar ik vind het moeilijk om me dat voor te stellen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Life is filled with gedoe.
Maar wat noem jij in deze context vulsel?
Ik lust geen koffie lieverd, bovendien ..... daar word je lelijk van zeggen zequote:Op donderdag 2 november 2006 21:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nu pas? Zo druk?
*koffie en slippers klaarzet*
Het is best zintuigelijk, hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:44 schreef wonderer het volgende:
Gebeurtenissen die in een normaal leven wel voorkomen (om het realistisch te houden) maar die het verhaal niet vooruit helpen. En ja, ik weet dat Pratchett dat niet zo vaak doet, alles heeft uiteindelijk wel met het plot te maken, en ik ga er ook niet vanuit dat jij die kunst niet beheerst of zo... maar ik vind het moeilijk om me dat voor te stellen.
Ik zit zelf met het probleem, waar schrijf ik wel over, en waar schrijf ik niet over. Als je te veel dingen weglaat omdat ze niets of heel zijdelings met het verhaal te maken hebben, komt het weer zo onrealistisch over (niemand gaat ooit naar de wc, maar dan groter, zeg maar), maar als je het wel doet, is het weer lucht en loze vulling. Ik heb Arthurs middelbare schooltijd vrijwel helemaal overgeslagen, omdat het gewoon niet interessant genoeg was voor de kern van het verhaal. Maar toch heb ik het gevoel dat ik te veel weglaat, zeg maar.
Maak ik zintuig?
Zo leer je nog eens wat over iemand. Thee dan maar?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik lust geen koffie lieverd, bovendien ..... daar word je lelijk van zeggen ze
Uhuquote:Op donderdag 2 november 2006 21:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat over iemand. Thee dan maar?
Hai.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
Heerlijk, iemand die sport haat..
Hmz, erg lang geleden dat ik in Den haag ben wezen stapen. Maar probeer www.homohoreca.nl eens.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef Koos_Wielloos het volgende:. Hallo!
Toch me maar eens hier laten zien. Zijn hier mensen die bekend zijn in het uitgaansleven in Den Haag? Ik ben op zoek naar een leuke homokroeg om eens naar toe te gaan. Niet al te heftig, ik kom maar pas kijken (de kastdeur staat op een kier zeg maar, vandaar dat ik ook niet onder mijn eigen account post).
Rotterdam ligt niet zo ver van Den Haag en daar heb je Appollo (of misschien met 1 p). Appollo is een laagdrempelige, kleine tent, speciaal voor jongeren. Je kunt er gezellig met mensen praten en je kunt er ook over je gevoelens pratenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef Koos_Wielloos het volgende:. Hallo!
Toch me maar eens hier laten zien. Zijn hier mensen die bekend zijn in het uitgaansleven in Den Haag? Ik ben op zoek naar een leuke homokroeg om eens naar toe te gaan. Niet al te heftig, ik kom maar pas kijken (de kastdeur staat op een kier zeg maar, vandaar dat ik ook niet onder mijn eigen account post).
Gewoon theorie-examen doen en alles komt goed.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef Koos_Wielloos het volgende:. Hallo!
Honing.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oeh, lekker. Met honing, of gewoon suiker?
Koekje?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Honing.
Neequote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Koekje?
Domme vraag, tuurlijk wil je een koekje.
Psssst. Hij is een brabo, die willen geen koekje, maar een qukskequote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geschokt ben ik. Geschokt zeg ik je!
Geen open deuren intrappen he lieverdquote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je n koekje?
Je wilt geen keokje, dus......![]()
![]()
Quukskesquote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Psssst. Hij is een brabo, die willen geen koekje, maar een quske![]()
Schrijven is schrappen, weten ze dan zo leuk te zeggen. Ik heb het voordeel dat ik al weet waar ik heenga, en hoe ik daar ongeveer ga komen. En ik kan later gewoon een extra verhaal schrijven. Maar dat kan jij ook natuurlijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het is best zintuigelijk, hoor.
Maar de kunst is altijd: wat vertel ik wel, wat vertel ik niet.
Het overslaan van zo'n middelbare schooltijd kan op zich prima, maar als je (als in "men") het binnen 1 en hetzelfde verhaal doet, geeft het wel een enorm gat. Bovendien kan ik me best interessante verhalen voorstellen die in die periode, in die setting spelen. Maar dat moeten natuurlijk wel weer de verhalen zijn die je wil vertellen. En tijdssprongen zijn natuurlijk ook goed in te kleden.
Ikzelf merkte dat ik ook geneigd was dergelijke grote sprongen te maken, maar kwam erachter dat dat vooral kwam omdat ik te snel naar bepaalde gebeurtenissen toe wilde werken. Daardoor ontstond er een te fragmentarisch gevoel en ben ik die leemtes op gaan vullen. En dan niet loos vulsel, maar wel met relevante gebeurtenissen en bespiegelingen. Het is alleen weer erg lastig om te bepalen wanneer het wel of niet loos is, wat wel of niet relevant is. Maar als je in de gaten houdt wat je voor de hoofdlijn aan informatie/gebeurtenissen nodig hebt en hoe snel of hoe uitgebreid je dat kunt vertellen, kom je al een heel eind.
Complicerende factor bij mij is dat ik dit boek vrij fragmentarisch schrijf. Ik schrij dan weer aan hoofdstuk 4, dan weer aan hoofdstuk 2, dan prop ik ergens weer een hoofdstuk tussen, of haal ik er een uit, al naar gelang ik dingen nodig of overbodig acht. Heeft overigens wel als voordeel dat je een goed overzicht van je puzzle krijgt.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
Schrijven is schrappen, weten ze dan zo leuk te zeggen. Ik heb het voordeel dat ik al weet waar ik heenga, en hoe ik daar ongeveer ga komen. En ik kan later gewoon een extra verhaal schrijven. Maar dat kan jij ook natuurlijk.
Tja, 't blijft een vakIk heb nou wel weer zin gekregen om weer wat dingen op papier te gaan zetten trouwens. Thanks
Hoewel je ook een gelukkige homo kunt zijn zonder ooit in een homokroeg te komen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef Koos_Wielloos het volgende:. Hallo!
Die ga ik onthouden, thanks. Klinkt op zich wel als een geschikte tent voor de eerste aktieve stapjes buiten de kastquote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Rotterdam ligt niet zo ver van Den Haag en daar heb je Appollo (of misschien met 1 p). Appollo is een laagdrempelige, kleine tent, speciaal voor jongeren. Je kunt er gezellig met mensen praten en je kunt er ook over je gevoelens praten![]()
Moet ik dan niet eerst studeren?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gewoon theorie-examen doen en alles komt goed..
Uiteraard. Maar in een homokroeg heb je meer kans om een gelijkgestemde tegen het lijf te lopen, nietwaar?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoewel je ook een gelukkige homo kunt zijn zonder ooit in een homokroeg te komen..
Neej joh... Gewoon lekker zakken en na afloop lekker uithuilen bij de examinator.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef Koos_Wielloos het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden, thanks. Klinkt op zich wel als een geschikte tent voor de eerste aktieve stapjes buiten de kast.
[..]
Moet ik dan niet eerst studeren?
Maar alleen als ie heel leuk isquote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej joh... Gewoon lekker zakken en na afloop lekker uithuilen bij de examinator..
Ik gooi nooit wat wegquote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Overigens: pas op met schrappen. Soms kun je geschrapte stukken op andere plaatsen wel goed kwijt en dan is het zonde als je het al weggegooid hebt.
Als je ze vergeten bent als je ze nodig hebt, heb je ze blijkbaar toch niet nodig.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:19 schreef wonderer het volgende:
Ik gooi nooit wat wegIk heb overal bestandjes met versies en fragmenten etc die ik allang weer vergeten ben tegen de tijd dat ik ze nodig heb
Eigenlijk moet daar goeie software voor zijn, die versies bijhoudt etc.
Nah, dat kun je ook in de tram, trein of Albert Heijn. Maar in een homokroeg loop je meer kans om homo's letterlijk tegen het ontblote lijf te lopen. Of je er een Gelukkige Langdurige Relatie aan overhoudt is een ander verhaal.quote:[b]Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef
Uiteraard. Maar in een homokroeg heb je meer kans om een gelijkgestemde tegen het lijf te lopen, nietwaar?
Wijzigingen bijhouden en versie-beheer in Word.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:19 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk moet daar goeie software voor zijn, die versies bijhoudt etc.
In tram, trein of AH herken je ze minder makkelijk, natuurlijk. En als je in kroegen ontblote lijven tegenkomt, ga je naar hele foute kroegen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, dat kun je ook in de tram, trein of Albert Heijn. Maar in een homokroeg loop je meer kans om homo's letterlijk tegen het ontblote lijf te lopen. Of je er een Gelukkige Langdurige Relatie aan overhoudt is een ander verhaal..
Maar hoe zie jij dan dat ze homo zijn?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, dat kun je ook in de tram, trein of Albert Heijn.
Dan kom jij in rare homo-kroegenquote:Maar in een homokroeg loop je meer kans om homo's letterlijk tegen het ontblote lijf te lopen.
Ach who needs one of thosequote:Of je er een Gelukkige Langdurige Relatie aan overhoudt is een ander verhaal..
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Of je bent te vergeetachtig, dat kan ook.
*LOL*quote:Op donderdag 2 november 2006 22:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
In tram, trein of AH herken je ze minder makkelijk, natuurlijk. En als je in kroegen ontblote lijven tegenkomt, ga je naar hele foute kroegen.
Ik gok dat ze meer database-achtige software bedoelt. Zoekt makkelijker.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Word.
Homo's met vleugels typen sneller.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
Nou, zoiets zei ik dus inderdaad ook al.
Meer hè. Meer kans. Of ik ga op het verkeerde moment naar het kleine AH'tje, net wanneer de ontlbote homo's weg zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Nou, zoiets zei ik dus inderdaad ook al.
Het is leuk als zulke puzzlestukjes ineens op hun plaats vallen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:23 schreef wonderer het volgende:![]()
Soms loop ik de mapjes wel es door, en dan denk ik "oh ja, dat had ik ook nog". Komt niet zo heel vaak voor dat ik iets zo drastisch herschrijf dat ik stukken hergebruik, trouwens. 't Is toch voornamelijk fragmenten die ik al had geschreven als idee om later uit te werken. Maar het komt voor. Zo ga ik straks beginnen met een verhaal waarvan ik het begin van een afgekeurd verhaal ga gebruiken
Ze schijnen vaak bij de notenrijst t staan, die halfnaakte homo's En dan kijken ze een beetje verwachtingsvol rond.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Meer hè. Meer kans. Of ik ga op het verkeerde moment naar het kleine AH'tje, net wanneer de ontlbote homo's weg zijn..
Precies. Zeker voor een beginner als ik is het prettig als je niet eerst tig keer de verkeerde kiest. Neemt natuurlijk niet weg dat je toch een blauwtje kan lopen als je er eindelijk eentje te pakke nhebt.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij dan dat ze homo zijn?
Uiteindelijk komt die er wel, daarvoor kunnen er genoeg losse eindjes zitten toch? Nu wil ik eerst maar eens een beetje rondloeren enzo.quote:En ... als er dan zo duidelijk afdruipt dat het homo's zijn, zijn ze dan nog wel leuk?
[..]
Dan kom jij in rare homo-kroegen
[..]
Ach who needs one of those
Je hebt een ontblote homo-fetish?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Meer hè. Meer kans. Of ik ga op het verkeerde moment naar het kleine AH'tje, net wanneer de ontlbote homo's weg zijn..
Eigenlijk moet er een bordje op de deur van homokoegen: Feel free to browse.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:27 schreef Koos_Wielloos het volgende:
Uiteindelijk komt die er wel, daarvoor kunnen er genoeg losse eindjes zitten toch? Nu wil ik eerst maar eens een beetje rondloeren enzo.
Ik heb een theorie, maar die is niet wetenschappelijk bewezen ofzo, dat je kunt zien of iemand homo is, aan de tijdsduur dat-ie naar een andere man kijkt.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij dan dat ze homo zijn?
En ... als er dan zo duidelijk afdruipt dat het homo's zijn, zijn ze dan nog wel leuk?
Niks mis met rondsloeren!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:27 schreef Koos_Wielloos het volgende:
Uiteindelijk komt die er wel, daarvoor kunnen er genoeg losse eindjes zitten toch? Nu wil ik eerst maar eens een beetje rondloeren enzo.
En zeker sommigen in het bijzonderquote:
Hell yeah. Die klik, dat je ineens ziet hoe een verhaal samen komt... beter dan seksquote:Op donderdag 2 november 2006 22:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het is leuk als zulke puzzlestukjes ineens op hun plaats vallen.
Ehm... ja, en ik ben verslaafd aan ademhalen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt een ontblote homo-fetish?
Hangt er vanaf hoe goed je sex is.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
Hell yeah. Die klik, dat je ineens ziet hoe een verhaal samen komt... beter dan seks*nu even op dat moment voor nieuw verhaal wacht*
Dat laatste is dan weer wel normaal.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Ehm... ja, en ik ben verslaafd aan ademhalen..
Winamp op autoplay bij opstarten en het opstarten van winamp programmeren voor de gewenste wektijd?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb wéér m'n gsm op kantoor laten liggen... heb dus geen wekker nu.
Effe kijken of er een soort wekkerprogrammaatje is dat morgenochtend een mp3 opstart ofzo....
*google*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |