Nee, KK woont bij Stroek,quote:
Maar het moet dus gewoon Keuken Knul zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... zo'n KK.
Ik dacht al aan een Kut Kat, of een Klote Kachel, of een Kantoor Klerk...
Je gaat denken op zo'n moment he...
Ik kook wel lekker,quote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Sunjammer het volgende:
Keuken Knul... hmmm...
Een lekker ding die voor me kookt?
Houdt dat dan in dat je ook jezelf klaarmaakt?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik kook wel lekker,.
Of ik lekekr ben moet je zelf maar beoordelen,.
Oh, daarom begon hij zo te gillen toen ik hem van het weekend met de stoomeend te lijf gingquote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Sunjammer het volgende:
Keuken Knul... hmmm...
Een lekker ding die voor me kookt?
nou ik kwam 1 varkensrollade en 1 beenham tegenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:29 schreef NathaN het volgende:
"what's cooking, Duck?"
Ghehequote:
Koeien?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:44 schreef Sunjammer het volgende:
Al was dit een vrije interpretatie van een diepzinnig stukje cabaret van B. Kaandorp.
en je horn blowen naar agressieve weggebruikers ?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:56 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ga zo ook eens heel professioneel naar huis kachelen...
Oh?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Als mensen zeggen dat je "prettig zoent", da's dan een compliment he?Ik zoen prettig
Ik dacht steeds Kugari Ken.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar het moet dus gewoon Keuken Knul zijn.
Schijntquote:
Nou, meid!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schijnt
Ik had voor herhaling vatbare zoenen
Herhalingen gaan altijd langzamer.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
Schijnt
Ik had voor herhaling vatbare zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |