Misschien moet je eens wentelteefjes proberen.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:59 schreef Sunjammer het volgende:
Heb het gevoel dat ik op een vicieuze rotonde rij... zeg maar...
waarom nou gelijk weer teefjes ?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wentelteefjes proberen.![]()
![]()
Wat moet ik nu weer met een meisje in een helicopter?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wentelteefjes proberen.![]()
![]()
Omdat het om een andere draai ging. And since he doesn't swing that way...quote:
Tijd voor een omwenteling. Revolutie der smaakpapillen!!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:12 schreef Sunjammer het volgende:
Wat moet ik nu weer met een meisje in een helicopter?
En daarnaast, ik hou niet van wentelteefjes...
Hey daar,quote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef Xiance het volgende:
let us rejoyce!
Springt even op om op gelijke hoogte naar de stuitermeneer te kunnen zwaaienquote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef Xiance het volgende:
let us rejoyce!
Op kamers,quote:Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Xiance het volgende:
*stroekel op voorhoofd kus*
sitethief!!! *kusje egef* waar ga je heen verhuizen?
als dat maar niet de titel wordt van de nieuwe Marco Borsatoquote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef Xiance het volgende:
groen kan best mooi zijn ja..
presentatie's uit het verleden bieden geen garantie's voor de toekomstquote:Op woensdag 1 november 2006 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik trouwens het contract wel goed doorgelezen?
Stond daar iets in over date-garantie?
Anders ga ik 'r op 't eind gewoon met kandidaat 3 vandoor hoor
gaat het hier over presentaties, of toch over prestaties ?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
presentatie's uit het verleden bieden geen garantie's voor de toekomst
of de moderne versie van In een groen, groen groen, groen knolle knollelandquote:Op woensdag 1 november 2006 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
Heaumeaux.
Vandaaag is groeeeeeeen.. ofzo.
beide beidequote:Op woensdag 1 november 2006 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat het hier over presentaties, of toch over prestaties ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |