Ze zijn dan ook erg lekker in combinatie met wentelteefjes.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef Sunjammer het volgende:
Ware het niet dat ik niet van peertjes hou. Zowel gestoofd als gebakken.
ik ben een goeie peerquote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef Sunjammer het volgende:
Ware het niet dat ik niet van peertjes hou. Zowel gestoofd als gebakken.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben een goeie peer
een lekkere![]()
Philips? Want dan is het goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef Sunjammer het volgende:
Er loopt hier overigens wel een lekker peertje rond moet ik zeggen.
ik draai straks thuis wel een peertje in de plafoničrequote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef Sunjammer het volgende:
Er loopt hier overigens wel een lekker peertje rond moet ik zeggen.
Mij houd het plafond niet hoor,quote:Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik draai straks thuis wel een peertje in de plafoničre![]()
Gebakken en wel,quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Sunjammer het volgende:
Moet ik nu over bananen gaan beginnen dan?
Nee. Wel radijsjes.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Sunjammer het volgende:
Maar jij mag dan ook verder komen hoor, jij bent ook in de huiskamer welkom. Dat peertje moet in de gang blijvenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mij houd het plafond niet hoor,.
Maar ik ben dan ook eerder een annanas en geen peertje,.
Stekelig en met groen piekhaar?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef Sitethief het volgende:
Mij houd het plafond niet hoor,.
Maar ik ben dan ook eerder een annanas en geen peertje,.
of een courgette het topic binnensmokkelenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Sunjammer het volgende:
Er staat een peerd in de gang?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:08 schreef Stroekie het volgende:
Maar jij mag dan ook verder komen hoor, jij bent ook in de huiskamer welkom. Dat peertje moet in de gang blijven![]()
of zich naar een rokje vormenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef Sunjammer het volgende:
Je vraagt je af wanneer die bananen zelf een republiek oprichten...
Breng met niet op ideeėn, :d .quote:
Neu, alhoewel KK s'nachts net zoveel herrie maakt,quote:
Er staat een KK in je gang?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:14 schreef Sitethief het volgende:
Neu, alhoewel KK s'nachts net zoveel herrie maakt,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |