Klopt helemaalquote:Op woensdag 1 november 2006 00:20 schreef vanOekelen het volgende:
verkiezingen voor congres+senaat?
Die jaquote:Op woensdag 1 november 2006 00:29 schreef Supersheep het volgende:
Met dank aan NGC (of Discovery?), Berghe Stahl
Inderdaad, helemaal goed! Was inderdaad pas nog geweest bij of ngc of discovery bij die documentaire over de Rotterdamse haven.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:29 schreef Supersheep het volgende:
Met dank aan NGC (of Discovery?), Berghe Stahl
Hels karwei om dat ding in die haven te krijgen met al die sleepboten!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:31 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal goed! Was inderdaad pas nog geweest bij of ngc of discovery bij die documentaire over de Rotterdamse haven.
Supersheep +1
Goede gok! nummer?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
Ik gok op Phil Collins.
+2quote:Op woensdag 1 november 2006 00:31 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal goed! Was inderdaad pas nog geweest bij of ngc of discovery bij die documentaire over de Rotterdamse haven.
Supersheep +1
Ik zou je heel graag de punten willen geven want je hebt het goede nummer te pakken, het is alleen de titel niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:37 schreef wyccie het volgende:
Take a look at me now of zo? Ik weet het niet. 't Is een zooitje in mijn hoofd, ga zo maar proberen slapen.
Daar was ik al heel erg bang voor.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:39 schreef Supersheep het volgende:
Ik zou je heel graag de punten willen geven want je hebt het goede nummer te pakken, het is alleen de titel niet.
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Against All Odds
Asmo +2quote:Op woensdag 1 november 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Against All Odds
Sorriequote:Op woensdag 1 november 2006 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar was ik al heel erg bang voor.
[..]
![]()
![]()
Yay!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Asmo +2
Uitvoering van The Postal Service vind ik misschien nog wel mooier dan het orgineel
Na je lamme actie over kleine mannetjes zou je hier niet meer dronken komen, toch?!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:44 schreef Mark_V het volgende:
Aye lui! Compleet lam, maar ik ga nog maar ff wat puntjes proberen binnen te koppen in dit dubbele punten topic
Na-aperquote:Op woensdag 1 november 2006 00:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Waaaaa? The Postal Service hebben een nummer dat ik niet ken?!. Zou je er misschien voor kunnen zorgen dat dat nummer mijn kant op komt?
- ik ben een waanzinnig grote fan van ze, dat was ik al voordat Give Up officieel uit kwam.
Maar goed, nu ik terug ben mogen jullie ook van mij weer als vanouds vertalingen verwachten. Ik vertaal eventjes en dan post ik'm zo.
Correct!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef doeka het volgende:
Radar Love Golden Earring
Als jij nou eens zou beginnen met je mond dicht te houdenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na je lamme actie over kleine mannetjes zou je hier niet meer dronken komen, toch?!![]()
![]()
Hee Nem![]()
![]()
Ene K.L. Ootzakquote:Op woensdag 1 november 2006 00:49 schreef doeka het volgende:
hallo allemaal.
Wie was de uitvinder van de flitspaal?
Hahahaquote:Op woensdag 1 november 2006 00:49 schreef Mark_V het volgende:
Mijn huisgenoot heeft vanavond 2 hamburgers van 3 dagen over de datum lopen wegnassen, welke reacties kan ik vannacht verwachten?
Ik slaap naast de wc
HahaHa, dat zou zo maar kunnen; de etter was zelf ralleyrijder; is dat vals of niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:51 schreef Mark_V het volgende:
Vast iemand die fout was in de oorlog....
The Postal Service - Against All Odds download zequote:Op woensdag 1 november 2006 00:44 schreef Asmodian het volgende:
Waaaaa? The Postal Service hebben een nummer dat ik niet ken?!. Zou je er misschien voor kunnen zorgen dat dat nummer mijn kant op komt?
- ik ben een waanzinnig grote fan van ze, dat was ik al voordat Give Up officieel uit kwam.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Als jij nou eens zou beginnen met je mond dicht te houden
Die smet op mijn blazoen dient verzwegen te worden enzo....
Niet zeuren, zolang je maar niet op de wc hoeft te slapen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:49 schreef Mark_V het volgende:
Mijn huisgenoot heeft vanavond 2 hamburgers van 3 dagen over de datum lopen wegnassen, welke reacties kan ik vannacht verwachten?
Ik slaap naast de wc
Ge zijt een held! Mijn dank is erg grootquote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
The Postal Service - Against All Odds download ze
Je gaat heel goed; het apparaat wat hij uitvond heette de gatsometer; hij heet zelf Gatso.....quote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef SlamD het volgende:
Gatso? Gatzo?
Jammer dat je weg moetquote:Op woensdag 1 november 2006 00:54 schreef Soempie het volgende:
Heb ik eindelijk internet en is Asmo er eens, moet ik naar bed![]()
![]()
Dag allemaal![]()
![]()
hoe groot?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ge zijt een held! Mijn dank is erg groot
Screenshot maken, Photoshop openen, croppen en de afmetingen bekijken.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, een beetje random en off-topic maar weet iemand hier misschien hoe ik kan zien/uitrekenen hoe breed een site is in px?
Truste soempie!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:54 schreef Soempie het volgende:
Heb ik eindelijk internet en is Asmo er eens, moet ik naar bed![]()
![]()
Dag allemaal![]()
![]()
*obscure reference*quote:
Geen idee of dit de makkelijkste manier is, maar ik zou...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, een beetje random en off-topic maar weet iemand hier misschien hoe ik kan zien/uitrekenen hoe breed een site is in px?
Ja, zoiets had ik me ook bedacht, dank jequote:Op woensdag 1 november 2006 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Screenshot maken, Photoshop openen, croppen en de afmetingen bekijken.
Of de liniaaltjes aanzetten in Photoshop
"printscreen" knopje rechtsboven op je keyboardquote:Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik me ook bedacht, dank je. Heb je ook nog een makkelijke manier om screenshots van sites te maken in de aanbieding?
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Truste soempie!
Had jij geen tentamens deze week?
Druk op Prt Scr-knopquote:Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik me ook bedacht, dank je. Heb je ook nog een makkelijke manier om screenshots van sites te maken in de aanbieding?
op je toetsenbord zit een knopjequote:Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Abseilenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat ben jij vals!
Pas maar op, anders post ik de link naar die kleine mannetjes![]()
Tentamens zijn voorbij. Moet alleen morgen op tijd op en gedouched zijn, omdat de trap geschilderd wordt en ik anders niet naar beneden kan![]()
Niet Maurice maar maurits of Maus; ik zat al op je te wachten.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maurice Gatsonides...
???? Waarom zeg je zelf dan:quote:Op woensdag 1 november 2006 01:07 schreef doeka het volgende:
[..]
Niet Maurice maar maurits of Maus; ik zat al op je te wachten.![]()
Daf +2
Zijn voornaam is toch ook Maus?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
???? Waarom zeg je zelf dan:
"Zijn voornaam is Maus" ?
Ik snap er geen reet vcan.
zie editquote:Op woensdag 1 november 2006 01:10 schreef doeka het volgende:
[..]
Zijn voornaam is toch ook Maus?
Hij is bekend geworden onder de naam Maus Gatsonides; er is nog ieder jaar een Maus Gatsonides memorial rally.
is inderdaad niet te betalen; mijn hond lust het nietquote:Op woensdag 1 november 2006 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niemand?doeka! Honden- en kattenvoer van Hill's.
Het is stervensduur spul. Ik kan het weten; sinds een paar weken werk ik voor hen. Afdeling Quality.
[afbeelding]
doeka +2
Mooie naamquote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef Mark_V het volgende:
Baruch
Geboren als Robert, heeft hij vanaf zijn 16e jaar op grond van zijn Joodse afkomst gekozen voor de Joodse naam Baruch (ontleend aan de wijsgeer Baruch Spinoza). Na een moeilijke tijd heeft hij in 1988 zijn naam weer veranderd in Robert, omdat hij vond dat hij niet meer voldeed aan de betekenis van het woord "Baruch", dat "Gezegende" betekent.quote:
Hmm rightquote:Op woensdag 1 november 2006 01:28 schreef doeka het volgende:
[..]
Geboren als Robert, heeft hij vanaf zijn 16e jaar op grond van zijn Joodse afkomst gekozen voor de Joodse naam Baruch (ontleend aan de wijsgeer Baruch Spinoza). Na een moeilijke tijd heeft hij in 1988 zijn naam weer veranderd in Robert, omdat hij vond dat hij niet meer voldeed aan de betekenis van het woord "Baruch", dat "Gezegende" betekent.
quote:
Nee, dat dacht ik ook-heb vanavond gequizzed- maar die is het niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:36 schreef Mark_V het volgende:
ullrich
Nee, geloof het niet, heb er nooit meer iets over gehoord, die bedoel ik dus ook niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:37 schreef Supersheep het volgende:
telt Pereiro inmiddels of nog niet?
Dan gewoon Pantani, die won 'm als laatste voor Armstrongquote:Op woensdag 1 november 2006 01:38 schreef doeka het volgende:
[..]
Nee, geloof het niet, heb er nooit meer iets over gehoord, die bedoel ik dus ook niet.
Ja! pantani it is!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:39 schreef Mark_V het volgende:
pantani
we hebben een kenner hierquote:Op woensdag 1 november 2006 01:42 schreef erkel het volgende:
jan Janssen
Over sport kun je me vanalles vragenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
we hebben een kenner hier
erkel +2
We gaan toch niet 17 vragen over sport krijgen nuquote:Op woensdag 1 november 2006 01:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Over sport kun je me vanalles vragen![]()
Altijd een leipe sport gevonden dat hurlingquote:Op woensdag 1 november 2006 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Anders weet ik nog wel een sportvraag over een ierse sport
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Anders weet ik nog wel een sportvraag over een ierse sport
Gleed hij erover uit? of kwam het in zijn ogen? Wel erg summier vind je zelf ook niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:50 schreef Mark_V het volgende:
doping
Weet jij de naam voor de vrouwelijke versie van hurling dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:56 schreef erkel het volgende:
Die Ieren met hun rare sportenDe rest van de wereld nemen niet de moeite om het te beoefenen, voor zover ik weet. Dit geeft wel aan wat voor raar spel dat is denk ik
![]()
Ja!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:54 schreef Mark_V het volgende:
ja hij werd positief getest en toen wilde hij niet meer doorgaan ofzo.... uiteindelijk is hij wel doorgegaan maar superver teruggezakt...
is een beetje van voor mijn tijd enzo, heb het ook alleen maar van de verhalen van mart smeets als hij weer eens niks heeft te melden tijdens de tour![]()
Voor punten?? want heb het namelijk opgezochtquote:Op woensdag 1 november 2006 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet jij de naam voor de vrouwelijke versie van hurling dan?
Want dat was de vraag, maar dan andersom.
Je wist het niet dus. Dat wilde ik even wetenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Voor punten?? want heb het namelijk opgezochtWilde wel ff weten wat voor gare sport het was
Nee, daar moet je minimaal half-Ier voor zijn denk ikquote:Op woensdag 1 november 2006 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je wist het niet dus. Dat wilde ik even weten
Helemaal mee eens, ik vind darten dan ook niet echt een sport....quote:Op woensdag 1 november 2006 02:05 schreef SlamD het volgende:
Als darten een sport is, zou sjoelen het ook moeten zijn...
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:05 schreef Mark_V het volgende:
Erkel heeft vier goede antwoorden gevonden....
erkel +2
Nederland en Belgie zijn de enige twee plekken waar het enigszins wordt beoefend. Het is ook in Nederland uitgevonden, volgens mij door gristenen die dit wel een kuise manier vonden om jongens en meisjes met elkaar in contact te brengenquote:Op woensdag 1 november 2006 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een gelul. Korfbal wordt helemaal niet alleen in Nederland gespeeld.
Misschien moet je een ANDERE wiki-pagina pakkenquote:Op woensdag 1 november 2006 02:07 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nederland en Belgie zijn de enige twee plekken waar het enigszins wordt beoefend. Het is ook in Nederland uitgevonden, volgens mij door gristenen die dit wel een kuise manier vonden om jongens en meisjes met elkaar in contact te brengen
quote:Korfball is a team ball game, similar in many ways to mixed netball. It is played in over forty countries
Darten is net zo goed een sport als Curling, Schaken, Dammen of whatever. Vraagt veel oefening en goede coördinatiequote:Op woensdag 1 november 2006 02:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik vind darten dan ook niet echt een sport....
(mijn bold enzo)quote:Op woensdag 1 november 2006 02:01 schreef Mark_V het volgende:
Dus sporten die alleen in de lage landen worden gespeeld....
Apartheid is een Nederlands woord. Maar dat betekend nog niet dat het alleen in Nederland gebruikt wordtquote:Op woensdag 1 november 2006 02:09 schreef Mark_V het volgende:
Het feit dat het nederlandse woord "korf" wordt gebruikt, wil wel zeggen dat het een echte nederlandse sport is in mijn ogen
preciesquote:Op woensdag 1 november 2006 02:09 schreef Mark_V het volgende:
Het feit dat het nederlandse woord "korf" wordt gebruikt, wil wel zeggen dat het een echte nederlandse sport is in mijn ogen
Zie sigquote:
Yay!quote:
Hahaha, was het maar zo - dan zou ik ook wel bij de politie willen!quote:Op woensdag 1 november 2006 02:17 schreef erkel het volgende:
colt .45 ofzo??
Het was inderdaad erg lang een Glock 17, maar niet meerquote:Op woensdag 1 november 2006 02:17 schreef Mark_V het volgende:
glock
Geen verstand van wapens en dit was het eerste wat in me opkwamquote:Op woensdag 1 november 2006 02:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hahaha, was het maar zo - dan zou ik ook wel bij de politie willen!. De politie schiet in zelfverdediging op misdadigers en gaat doorgaans niet op neushoorn-jacht
Het is je vergevenquote:Op woensdag 1 november 2006 02:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Geen verstand van wapens en dit was het eerste wat in me opkwam![]()
Een Walther P-5 om precies te zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 02:19 schreef Mark_V het volgende:
walther
Wat een lelijk dingquote:Op woensdag 1 november 2006 02:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Een Walther P-5 om precies te zijn
[afbeelding]
Marky Mark_V +2
neen.... dit wapen is wel ff iets harder dan een colt 45quote:Op woensdag 1 november 2006 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Colt .45 dan.
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
de rest wel goed dan?
De Magnum nogwattes? (zonder nootjes iig)quote:Op woensdag 1 november 2006 02:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
neen.... dit wapen is wel ff iets harder dan een colt 45
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
goed genoeg
Dit is volgens google video the most powerful handgun in the world:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7842062180045487434
Mwah. Er zijn toch ook best veel .41 Magnums...quote:Op woensdag 1 november 2006 02:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het is de Smith & Wesson .44 Magnum, maar wordt vaak aangeduid met gewoon "magnum"
Dank je, Schaap, en welterusten!quote:Op woensdag 1 november 2006 02:34 schreef Supersheep het volgende:
Doe maar puntjes voor Asmo dan, ik wil eigenlijk ook gaan slapen
De punten zijn voor jou.... ik had gewoon geen zin om nog langer op die .44 te wachten....dus daarom gaf ik ze maar aan schaapquote:Op woensdag 1 november 2006 02:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mwah. Er zijn toch ook best veel .41 Magnums...
En laat ik maar even herhalen dat de Desert Eagle .50AE van IMI toch echt the most powerful handgun in the world is
En het is een dubbele punten-topique
Had voor de zekerheid nog even snel een muziek-audiovraagje in elkaar geknutseld, maar die bewaar ik wel voor latenquote:Op woensdag 1 november 2006 02:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dank je, Schaap, en welterusten!![]()
Yay!quote:Op woensdag 1 november 2006 02:34 schreef Mark_V het volgende:
Het is de Smith & Wesson .44 Magnum, maar wordt vaak aangeduid met gewoon "magnum"
Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Asmo +2
Thx sheep, truste!!!!!!![]()
![]()
damn....niccccce!quote:Op woensdag 1 november 2006 02:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
goed genoeg
Dit is volgens google video the most powerful handgun in the world:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7842062180045487434
Literatuur danquote:Op woensdag 1 november 2006 02:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Even een vraagje bedenken.
Nog liefhebbers van een bepaalde categorie? (Nee, geen beta!)
Excuses, ik had die addendum niet gezien in mijn haast het antwoord te geven. Aangezien ik aan de Deagle zat te denken probeerde ik te herinneren hoe het citaat van Bullet-Tooth Tony in Snatch ook al weer gingquote:Op woensdag 1 november 2006 02:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De punten zijn voor jou.... ik had gewoon geen zin om nog langer op die .44 te wachten....dus daarom gaf ik ze maar aan schaap
Een desert eagle is inderdaad krachtiger, maar die bestond nog niet in 1931, toen dirty harry uitkwam, volgens mij. Daarnaast is het inderdaad ook gewoon fout, ik schreef ook: "For the record: het is trouwens niet eens de meest krachtige gun die te krijgen is "
Kastijden met brandende braamstruikenquote:Op woensdag 1 november 2006 02:40 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Excuses, ik had die addendum niet gezien in mijn haast het antwoord te geven. Aangezien ik aan de Deagle zat te denken probeerde ik te herinneren hoe het citaat van Bullet-Tooth Tony in Snatch ook al weer ging
Maar: mea culpa
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:43 schreef Mark_V het volgende:
[afbeelding]
Wie dit ding een minigun heeft genoemd moet zich ook maar eens laten nakijken
Wow, had eigenlijk niet verwacht dat iemand dit zou weten. Restecp!quote:Op woensdag 1 november 2006 02:45 schreef Mark_V het volgende:
kravmaka ofzoiets
Dan moet je het ook niet vragenquote:Op woensdag 1 november 2006 02:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wow, had eigenlijk niet verwacht dat iemand dit zou weten.
Ik heb een huisgenoot die hiernaast met een ninjazwaard (nee, ik ga niet het verschil vragen met een samuraizwaard), sai's enzo bezig is, dus vage vechtsporten zijn mij niet vreemd.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wow, had eigenlijk niet verwacht dat iemand dit zou weten. Restecp!
Krav Maga = Contact-gevecht.
Mark_V +2
Ik vroeg het me gewoon af. Ik had al een reserve-vraag klaarstaanquote:Op woensdag 1 november 2006 02:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet vragen![]()
![]()
That's what I've been told as wellquote:Op woensdag 1 november 2006 02:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb een huisgenoot die hiernaast met een ninjazwaard (nee, ik ga niet het verschil vragen met een samuraizwaard), sai's enzo bezig is, dus vage vechtsporten zijn mij niet vreemd.
Het is volgens mij de meest dodelijke vechtsport
Als Jezus dit allemaal geweten had had 'ie wel een andere plek uitgezocht om te gaan preken. Bij een stel holbewoners ofsoquote:Op woensdag 1 november 2006 02:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
That's what I've been told as well
Ach, ik heb zo veel om trots op te zijn: meest dodelijke pistool, meest dodelijke vechtsport, meest dodelijke tanks, meest dodelijk beleid... Ach
Meest dodelijke tegenstanders in AKQquote:Op woensdag 1 november 2006 02:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
That's what I've been told as well
Ach, ik heb zo veel om trots op te zijn: meest dodelijke pistool, meest dodelijke vechtsport, meest dodelijke tanks, meest dodelijk beleid... Ach
Slijmbalquote:Op woensdag 1 november 2006 02:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Meest dodelijke tegenstanders in AKQ![]()
Ach. Als ik in een vuurgevecht ben, heb ik liever een Deagletjequote:En die desert eagle wordt wel ff gepwned door die .60 uit dat filmpje van mij
Geef mij dan maar gewoon een assaultrifle a la M-16 ofzo, een desert eagle schijnt niet eens zo lekker te richten. Ja, iemands hoofd is weg als je raakt, maar je moet wel eerst raken.....quote:Op woensdag 1 november 2006 02:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Slijmbal. Still, I salute you
![]()
[..]
Ach. Als ik in een vuurgevecht ben, heb ik liever een Deagletje. Die blijft ten minste in je klauwen nadat je gevuurd hebt... Tuurlijk is je schouder weg van de terugslag, maar toch
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:59 schreef Asmodian het volgende:
Iets met '-ari'?
wist dat er nog 1 met een 'w' wasquote:Op woensdag 1 november 2006 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Koka, Yuko, Waza-ari en Ippon
Judo_Tim +2quote:Op woensdag 1 november 2006 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Koka, Yuko, Waza-ari en Ippon
Niet meer, wel jarenlang gedaan. Heb het gehaald tot aan de bruine band, daarna werd het te ingewikkeld met toernooien (die ik niet leuk vond) of van die series oefeningen, wat minstens 1,5 jaar zou duren en waarbij ik vaker moest trainen per week, en daar had ik geen zin in.quote:Op woensdag 1 november 2006 03:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Judo_Tim +2
ik neem aan dat je actief judoot?
Die gewichtsklassen gaan toch wel tot vrij laag toch? Wat ik daarvan zie zijn ook geen brede kerels...quote:Op woensdag 1 november 2006 03:11 schreef Mark_V het volgende:
@ Hawaii_Tim idem voor mij, ik ben ook tot bruine band gekomen, maar dan moet je wedstrijden gaan doen enzo, en daar had ik ook geen zin in. Daarnaast ben ik ook te klein te en iel om goed te judoen....
begin van een 'zin' enzoquote:Op woensdag 1 november 2006 03:11 schreef Mark_V het volgende:
Het is ook geen eigennaam dus je hebt het nog fout ook
Ik tikte maar meteen strafcorner in en ben toen pas de vraag goed gaan lezen
@ Hawaii_Tim idem voor mij, ik ben ook tot bruine band gekomen, maar dan moet je wedstrijden gaan doen enzo, en daar had ik ook geen zin in. Daarnaast ben ik ook te klein te en iel om goed te judoen....
Tsjah daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 1 november 2006 03:18 schreef Mark_V het volgende:
En wie zijn dit nou weer?
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06443/tja.jpg]afbeelding][/url]
@erkel, als je korte armen hebt, ben je in het nadeel....
Hmm hij is al geraden SlamD +2quote:Op woensdag 1 november 2006 03:25 schreef SlamD het volgende:
Ziet eruit als Duran Duran
En net iets te laatquote:Op woensdag 1 november 2006 03:27 schreef Mark_V het volgende:
Zie je wel dat jullie veel te goed zijn met duidelijke fotos
Te makkelijk zeker?quote:Op woensdag 1 november 2006 03:37 schreef Mark_V het volgende:
losing my religion - rem
Mijn complimenten! Het is inderdaad Ronald Reagan, ik had het nooit gezien....quote:Op woensdag 1 november 2006 03:45 schreef SlamD het volgende:
Ronals Reagan
Geen idee... Ziet er een beetje uit als een oud-acteur, zijn gezicht lijkt er een beetje op en ik nam aan dat die redelijk bekend moest zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 03:46 schreef Mark_V het volgende:
Hoe ZIE je dat joh?
Had echt niet verwacht dat dat zo makkelijk zou zijn... Zeker niet aangezien Japan (volgens mij verder naar het oosten dan dat stukje Rusland) een uur minder afwijking heeft...quote:Op woensdag 1 november 2006 03:53 schreef Mark_V het volgende:
papua nieuw guinea
en vast een stukje rusland
quote:Undermine their pompous authority, reject their moral standards, make Anarchy and disorder your trademarks, cause as much chaos and disruption as possible but don’t let them take you alive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |