Wyccie!quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt, sorrypuntje is al vergeven en TSE is er vandoor volgens mij
trouwens!
Soempie!!!!quote:
heb je gemist hier!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Soempie!!!!![]()
![]()
JOU heb ik pas echt lang niet gezien!. Hoe gaat het met je?
Jeeuj!! Goed nieuws, allemaal!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
heb je gemist hier!
Sinds net weer internetEn morgen krijg ik de sleutel van m'n nieuwe kamer
![]()
Gaat erg goed verder. Met jou?!
Had al bedacht dat je het druk had jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jeeuj!! Goed nieuws, allemaal!. Gefeliciteerd met je nieuwe kamer!
Met mij is alles goed, al ben ik gewoon bizar druk. Ik werk nu zo'n 12 uur per dag door allerlei neven-activiteiten. Ik heb dus erg weinig tijd gehad voor vrienden, AKQ of mijn andere hobbies. Vandaar dat ik hier maar heel zelden even kom kijken. Ik moet strakjes ook weer aan de slag ben ik bang. Maar verder prima
Lien!!!quote:
Ik ben de helft van de tijd bezig met m'n 'oude' baan, maar heb nu heel veel spannende projecten voor de boeg. De andere helft van de tijd spendeer ik aan het bedrijf dat ik aan het opzetten benquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had al bedacht dat je het druk had jaAl een andere baan eigenlijk?
En: hey sheep![]()
![]()
Ja, je krijgt er wel een melding van, als je dat hebt ingesteldquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Lien!!!![]()
Jou heb ik OOK veel te lang niet gezien!. Nee, ik tsjek mijn fobo eigenlijk nooit, maar dacht dat reacties daar linea recta naar mijn meelbox gingen. Toch maar even kijken
. Hoe is't met jou?
Sorrie, TSE, ik weet het antwoord op jou vraag niet en nou zijn net toevallig twee van mijn favoriete FOKsters online gekomen, die ik veeeeeul te lang niet gesproken heb. Dus...quote:
Teiltje anyone?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorrie, TSE, ik weet het antwoord op jou vraag niet en nou zijn net toevallig twee van mijn favoriete FOKsters online gekomen, die ik veeeeeul te lang niet gesproken heb. Dus...
Ik heb de beste connectiesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, je krijgt er wel een melding van, als je dat hebt ingesteld
Met mij alles oké, alleen m'n tentamens en alle bijbehorende zaken gaan een beetje kut. In Januari op stage, daar heb ik wel zin in! Heb jij nog leuke connecties soms?
Oy!quote:
Helaas kan Asmo niet al te lang blijvenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Bijna dubbele puntent topic. (En Asmo is er weer bij!)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorrie, TSE, ik weet het antwoord op jou vraag niet en nou zijn net toevallig twee van mijn favoriete FOKsters online gekomen, die ik veeeeeul te lang niet gesproken heb. Dus...
Iets journalistiekerigsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb de beste connecties. Als je mij laat weten waar je naar op zoek bent, wil ik met alle liefde kijken of ik iets voor je kan betekenen
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik raad je daarnaast ook aan om het even aan MaJo te vragen. Zij heeft ook belachelijk veel connecties in de Nederlandse journalistiekquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Iets journalistiekerigs
M'n studie heet dus redactie- mediaproductie, en ik vind alles leuk wat daar onder valt![]()
Schrijven, desk- en fieldresearch, beetje sleutelen aan formats, whatever![]()
tuurlijk heb ik dat MaJo al gevraagd, ik heb het telefoonnummer van de hoofdredacteur van NOS Headlinesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik raad je daarnaast ook aan om het even aan MaJo te vragen. Zij heeft ook belachelijk veel connecties in de Nederlandse journalistiek
is dit niet het goede antwoord TSE?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:43 schreef Berkery het volgende:
Een pet met een klep.
Zal die gast niet wat vaker verzoeken tot een stageplek krijgen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik dat MaJo al gevraagd, ik heb het telefoonnummer van de hoofdredacteur van NOS HeadlinesMaar ik moet me nog even geestelijk voorbereiden op dat telefoongesprek
![]()
zou je denken?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zal die gast niet wat vaker verzoeken tot een stageplek krijgen?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:43 schreef Berkery het volgende:
Een pet met een klep.
Sorriej, oa mijn schuldquote:Op woensdag 1 november 2006 00:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Helemaal niet gezien tussen al dat geslowchat.
BERKERY +1
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
zou je denken?Het draait (bijna) volledig op stagaires
![]()
Ik ben bang dat ik geen inspiratie heb...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Stel jij dan maar een leuke vraag, Asmo.
Nog 6 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |