Als straf moet je mijn vraag beantwoorden.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:35 schreef flyguy het volgende:
volgens mij fmt ik te weinig de laatste tijd...
herkenbaar behalve de film die je vraagtquote:Op woensdag 1 november 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ik doe het ook nooit goed.
Of ik stel debiele vragen zoals Wie is de ex van Bruce Willis?, of ik stel zulke vragen die niemand weet. Er lijkt geen tussenweg te zijn.
Er komen zoveel vage Aziatische films voorbij waar ik nog nooit van heb gehoord, maar die iedereen blijkbaar wel kent. En deze film is gewoon in Nederland te koop. 5 euro bij de V&D of zo.
Huh?!?!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef flyguy het volgende:
ik kan ook gelijk between strangers zeggen
Die kent lang niet iedereen, maar er is altijd wel iemand die ze raadt. En vaak zijn dat dezelfde mensen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
Er komen zoveel vage Aziatische films voorbij waar ik nog nooit van heb gehoord, maar die iedereen blijkbaar wel kent. En deze film is gewoon in Nederland te koop. 5 euro bij de V&D of zo.
california +1quote:Op woensdag 1 november 2006 01:40 schreef California het volgende:
[..]
Die kent lang niet iedereen, maar er is altijd wel iemand die ze raadt. En vaak zijn dat dezelfde mensen.
Oh, en 5 euro? Ik ken niet alles dat tussen al die troep in de voordeelbakken ligt (gelukkig).
Hable con ella, Todo sobre mi madre, Carne tremula.
xmen 3?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oké. Zoals elke maand ga ik zo ook een maandlijstje posten. Maar eerst wil ik eens kijken of jullie kunnen raden wat de slechtste film is die ik deze maan heb gezien/
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:40 schreef California het volgende:
Oh, en 5 euro? Ik ken niet alles dat tussen al die troep in de voordeelbakken ligt (gelukkig).
Nee, die heb ik nog niet gezien. Maar komt wel meer in de buurt.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:47 schreef wyccie het volgende:
Click!?
hoe kan je daar positief over zijn?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef Flitspaal het volgende:
Eurotrip?
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:53 schreef flyguy het volgende:
the producers?
Lonewolf2003 +1quote:Op woensdag 1 november 2006 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
WIndstruck.
Had je het toch opgezocht vorige keerquote:Op woensdag 1 november 2006 13:14 schreef flyguy het volgende:
mallratS?
Wat niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:34 schreef flyguy het volgende:
staat trouwens niet eens op imdb :S
Denk wel dat je 'm kent jaquote:
Geld hetzelfde voor mij. Zo'n genre waar ik nog heel veel in moet zien. Toch gok ik op The Men Who Knew Too Much.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:05 schreef cwk het volgende:
Een van die vele bekende noirs gok ik. Heb er maar een paar van gezien en deze ken ik niet.
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:12 schreef wyccie het volgende:
't Ziet eruit als een komedie, klopt dat?
quote:Genre: Crime / Mystery / Thriller (more)
quote:User Rating: 8.1/10 (1,253 votes)
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
testament of dr mabuse geloof ik ?
Er zit niemand in de cast met die naamquote:Op woensdag 1 november 2006 14:34 schreef TMs_Andy het volgende:
Is dat die kerel uit 24? James Badge Dale?
Die ligt hier nog steeds op mij te wachten, maar al die verhalen erover moedigen me alles behalve aan.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
SaintOfKillers+1
En de film die ik eigenlijk zocht was: The Heart Is Deceitful Above All Things
Ik heb hem ook al een hele tijd liggen en ook nog steeds niet gezien, klinkt als een nogal depressieve film dus stel het elke keer uitquote:Op woensdag 1 november 2006 19:25 schreef JelleS het volgende:
[..]
Die ligt hier nog steeds op mij te wachten, maar al die verhalen erover moedigen me alles behalve aan.
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef wyccie het volgende:
Is dat meisje niet van zo'n Buffy-serie?
Affirmatief.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:05 schreef JelleS het volgende:
Onee, ik heb deze film zelfs in de kast staan
City by the sea natuurlijk, met de niro.
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Taste of Tea?
Te lang geleden voor dit soort details blijkbaarquote:
Dat is natuurlijk goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef cwk het volgende:
Jawel joh,
Memories of Murder
The Host
President's Barber
Sympathy for mr Vegeance.
En Joint Security Area en Sympathy for Lady Vengeancequote:Op woensdag 1 november 2006 21:26 schreef cwk het volgende:
Ik weet het alweer Swiri.
Nee.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:52 schreef Sokolsky het volgende:
Sexy Beast?
quote:Op donderdag 2 november 2006 02:24 schreef California het volgende:
Mietjes.
Toen ik em teruglas vond ik hetzelf nogal flauw. Verkeerde nogal in een vreemde bui, maar wat wil je ook als je de hele nacht bezig bent een essay te schrijven over de Nederlandse documentairegeschiedenis van na WO2. Iemand zin in een vraag daarover trouwens?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:16 schreef cwk het volgende:
Vond je post voor de edit leuker JelleS.![]()
Welke film heb ik gisteravond gezien?quote:: I've been reading the most amazing book.
: So what is it?
: It says that the future is already written. It's all there. And the proof lies in premonitory dreams.
: Wow! It's putting us to sleep already!
: Even dreams are bad news.
: I often dream I'm sleeping. It's my only dream.
: Well, at least you relax!
only one way to find out: answer the question rightiously and fastquote:Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Eens kijken of ik het nog kan......
Ik heb zelfs de namen weggehaald. 'Pierre' vond ik te veel weggeven.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:44 schreef hornage het volgende:
irreversible, mais alors, le quote est en francais, n'est pas anglais
Is DH met pensioen?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:50 schreef Sokolsky het volgende:
Over dat fast hoef je je bij Andy geen zorgen te maken.
Heb je trouwens de stand al gezien Andy? SoK komt akelig dichtbij. En dit is dé kans om de zoekgeraakte hond in te halen.
dat waren de twee heren jah,quote:Op donderdag 2 november 2006 12:55 schreef cwk het volgende:
Ash en Scott trouwens, verder kom ik niet.
ook nog linda jah, nog 2 dames,quote:Op donderdag 2 november 2006 13:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Linda.
Die wordt in elke Evil Dead film door een andere actrice gespeeld.
klopt ook, shelly (zij is trouwens erg gaaf in de filmquote:Op donderdag 2 november 2006 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Shelly en volgens mij nog een naam die hierop lijkt
En dat was de laatste die de lijst compleet maakt jah.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:29 schreef flyguy het volgende:
cheryl!
Jimjim1983 +1quote:Op donderdag 2 november 2006 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
Monster house?
laurenzo85 +1quote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik wellicht
Knife in the water
Reoulsion
Cul-de-sac
The Pianist
Rosemary's baby
Chinatown
The Ninth gate
Le Locataire
Je hebt gelijkquote:
Je doet het fout.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga dat ook eens proberen.
Ik weet het antwoord.
Volgens mij is dat heel erg correct.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef California het volgende:
Spencer Tracy.
Of zeg ik nu iets heel raars?
Eigenlijk tellen regisseurs ook niet mee, maar ik ga niet moeilijk blijven doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:27 schreef Sokolsky het volgende:
Goed, Sutherland - Outbreak - Spacey - K-PAX - Bridges - Tideland - Gilliam - Brian - Idle dan.
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef California het volgende:
Spencer Tracy.
Of zeg ik nu iets heel raars?
Flitspaal +1quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef Flitspaal het volgende:
Op de foto van Sokolsky zien we Montgomery Clift en Liz Taylor in A Place in the Sun.
Nu nog de titelquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:46 schreef cwk het volgende:
Oh en dat is geloof ik gewoon Bacon.
Dat is juistquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Diner is dit, dacht ik.
Probeer er eens een \ voor te zetten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:14 schreef cwk het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom de apostrof in mijn ondertitel na verloop van tijd een wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |