Nee.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:52 schreef Sokolsky het volgende:
Sexy Beast?
quote:Op donderdag 2 november 2006 02:24 schreef California het volgende:
Mietjes.
Toen ik em teruglas vond ik hetzelf nogal flauw. Verkeerde nogal in een vreemde bui, maar wat wil je ook als je de hele nacht bezig bent een essay te schrijven over de Nederlandse documentairegeschiedenis van na WO2. Iemand zin in een vraag daarover trouwens?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:16 schreef cwk het volgende:
Vond je post voor de edit leuker JelleS.![]()
Welke film heb ik gisteravond gezien?quote:: I've been reading the most amazing book.
: So what is it?
: It says that the future is already written. It's all there. And the proof lies in premonitory dreams.
: Wow! It's putting us to sleep already!
: Even dreams are bad news.
: I often dream I'm sleeping. It's my only dream.
: Well, at least you relax!
only one way to find out: answer the question rightiously and fastquote:Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Eens kijken of ik het nog kan......
Ik heb zelfs de namen weggehaald. 'Pierre' vond ik te veel weggeven.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:44 schreef hornage het volgende:
irreversible, mais alors, le quote est en francais, n'est pas anglais
Is DH met pensioen?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:50 schreef Sokolsky het volgende:
Over dat fast hoef je je bij Andy geen zorgen te maken.
Heb je trouwens de stand al gezien Andy? SoK komt akelig dichtbij. En dit is dé kans om de zoekgeraakte hond in te halen.
dat waren de twee heren jah,quote:Op donderdag 2 november 2006 12:55 schreef cwk het volgende:
Ash en Scott trouwens, verder kom ik niet.
ook nog linda jah, nog 2 dames,quote:Op donderdag 2 november 2006 13:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Linda.
Die wordt in elke Evil Dead film door een andere actrice gespeeld.
klopt ook, shelly (zij is trouwens erg gaaf in de filmquote:Op donderdag 2 november 2006 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Shelly en volgens mij nog een naam die hierop lijkt
En dat was de laatste die de lijst compleet maakt jah.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:29 schreef flyguy het volgende:
cheryl!
Jimjim1983 +1quote:Op donderdag 2 november 2006 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
Monster house?
laurenzo85 +1quote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik wellicht
Knife in the water
Reoulsion
Cul-de-sac
The Pianist
Rosemary's baby
Chinatown
The Ninth gate
Le Locataire
Je hebt gelijkquote:
Je doet het fout.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga dat ook eens proberen.
Ik weet het antwoord.
Volgens mij is dat heel erg correct.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef California het volgende:
Spencer Tracy.
Of zeg ik nu iets heel raars?
Eigenlijk tellen regisseurs ook niet mee, maar ik ga niet moeilijk blijven doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:27 schreef Sokolsky het volgende:
Goed, Sutherland - Outbreak - Spacey - K-PAX - Bridges - Tideland - Gilliam - Brian - Idle dan.
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef California het volgende:
Spencer Tracy.
Of zeg ik nu iets heel raars?
Flitspaal +1quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef Flitspaal het volgende:
Op de foto van Sokolsky zien we Montgomery Clift en Liz Taylor in A Place in the Sun.
Nu nog de titelquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:46 schreef cwk het volgende:
Oh en dat is geloof ik gewoon Bacon.
Dat is juistquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Diner is dit, dacht ik.
Probeer er eens een \ voor te zetten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:14 schreef cwk het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom de apostrof in mijn ondertitel na verloop van tijd een wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |