Die ligt hier nog steeds op mij te wachten, maar al die verhalen erover moedigen me alles behalve aan.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
SaintOfKillers+1
En de film die ik eigenlijk zocht was: The Heart Is Deceitful Above All Things
Ik heb hem ook al een hele tijd liggen en ook nog steeds niet gezien, klinkt als een nogal depressieve film dus stel het elke keer uitquote:Op woensdag 1 november 2006 19:25 schreef JelleS het volgende:
[..]
Die ligt hier nog steeds op mij te wachten, maar al die verhalen erover moedigen me alles behalve aan.
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef wyccie het volgende:
Is dat meisje niet van zo'n Buffy-serie?
Affirmatief.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:05 schreef JelleS het volgende:
Onee, ik heb deze film zelfs in de kast staan
City by the sea natuurlijk, met de niro.
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Taste of Tea?
Te lang geleden voor dit soort details blijkbaarquote:
Dat is natuurlijk goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef cwk het volgende:
Jawel joh,
Memories of Murder
The Host
President's Barber
Sympathy for mr Vegeance.
En Joint Security Area en Sympathy for Lady Vengeancequote:Op woensdag 1 november 2006 21:26 schreef cwk het volgende:
Ik weet het alweer Swiri.
Nee.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:52 schreef Sokolsky het volgende:
Sexy Beast?
quote:Op donderdag 2 november 2006 02:24 schreef California het volgende:
Mietjes.
Toen ik em teruglas vond ik hetzelf nogal flauw. Verkeerde nogal in een vreemde bui, maar wat wil je ook als je de hele nacht bezig bent een essay te schrijven over de Nederlandse documentairegeschiedenis van na WO2. Iemand zin in een vraag daarover trouwens?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:16 schreef cwk het volgende:
Vond je post voor de edit leuker JelleS.![]()
Welke film heb ik gisteravond gezien?quote:: I've been reading the most amazing book.
: So what is it?
: It says that the future is already written. It's all there. And the proof lies in premonitory dreams.
: Wow! It's putting us to sleep already!
: Even dreams are bad news.
: I often dream I'm sleeping. It's my only dream.
: Well, at least you relax!
only one way to find out: answer the question rightiously and fastquote:Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Eens kijken of ik het nog kan......
Ik heb zelfs de namen weggehaald. 'Pierre' vond ik te veel weggeven.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:44 schreef hornage het volgende:
irreversible, mais alors, le quote est en francais, n'est pas anglais
Is DH met pensioen?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:50 schreef Sokolsky het volgende:
Over dat fast hoef je je bij Andy geen zorgen te maken.
Heb je trouwens de stand al gezien Andy? SoK komt akelig dichtbij. En dit is dé kans om de zoekgeraakte hond in te halen.
dat waren de twee heren jah,quote:Op donderdag 2 november 2006 12:55 schreef cwk het volgende:
Ash en Scott trouwens, verder kom ik niet.
ook nog linda jah, nog 2 dames,quote:Op donderdag 2 november 2006 13:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Linda.
Die wordt in elke Evil Dead film door een andere actrice gespeeld.
klopt ook, shelly (zij is trouwens erg gaaf in de filmquote:Op donderdag 2 november 2006 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Shelly en volgens mij nog een naam die hierop lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |