het is wegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, je reactievermogen, wat doe je?twee keer te laat op een rij
zodra ik het weer tegenkom laat ik het je wetenquote:
Een heleboel, altijd btw. Ik heb btw nog een live CD van hun dubbel, hebben in ruil voor een mooi ritje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef Paladijn het volgende:
Mooie OP M5
En wat heb jij met the Doors vandaag lexxx?
Gaarnequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zodra ik het weer tegenkom laat ik het je weten![]()
Tell me about it, eerder vandaag voldoende randdebielen op de waldwei die bij een spatje regen @ random 30-40 gaan rijden en dan weer 80quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok heb de meest geweldige vader ter wereldEr is zojuist een weeralarm voor de regio afgegeven, en prompt belt hij me om te vragen of hij me morgenochtend ook met de auto naar mn werk (uur fietsen over de kale vlakte in het holst van de nacht) moet brengen
![]()
Daar zeg ik geen nee tegen, maar het weer is er momenteel niet echt naarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een heleboel, altijd btw. Ik heb btw nog een live CD van hun dubbel, hebben in ruil voor een mooi ritje?
Jup, weer terug op de heftruck bij Van der Meulen, in ieder geval tot het eind van het jaar, met een kans op verlenging.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tell me about it, eerder vandaag voldoende randdebielen op de waldwei die bij een spatje regen @ random 30-40 gaan rijden en dan weer 80
En werk? Je hebt eindelijk een baan gevonden?![]()
Heb je al enig idee wanneer je examen mag doen voor je rijbewijs?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok heb de meest geweldige vader ter wereldEr is zojuist een weeralarm voor de regio afgegeven, en prompt belt hij me om te vragen of hij me morgenochtend ook met de auto naar mn werk (uur fietsen over de kale vlakte in het holst van de nacht) moet brengen
![]()
Rechtdoor is geen probleem met dit weer, bochtjes welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jup, weer terug op de heftruck bij Van der Meulen, in ieder geval tot het eind van het jaar, met een kans op verlenging.
En om NU een ritje te gaan maken lijkt me oook geen goed idee neeAlhoewel met het dak er af even heen en weer over de afsluitdijk nu ook wel apart zou zijn....
Binnenkortquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wanneer je examen mag doen voor je rijbewijs?
Hallum. En met dat uur ga ik dus uit van stormkracht tegenwind, zoals nu de praktijk is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef Paladijn het volgende:
Waar zit Van der Meulen trouwens lexxx, als je daar al een uur voor moet fietsen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F0DTycvXvAU
http://www.youtube.com/watch?v=gJXOaZJodLc
Zoals je ziet, razendsnel je pompnummer aanslaan op de kassaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hij't volgend jaar gaat doen...
Het is maar windkracht 10 hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallum. En met dat uur ga ik dus uit van stormkracht tegenwind, zoals nu de praktijk is.
Jammer, en uiteraard... alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat er niet meer, heb al wat andere bolides op het oog. Maar eerst maar eens een rijbewijs, dan een auto. Mits inkomen hoog genoeg.
Hij moet wat, nu het contract met de duivel is verlopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals je ziet, razendsnel je pompnummer aanslaan op de kassa
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:24 schreef Hugster het volgende:
3 nieuwe commercials van Shell met Schumi
http://www-static.shell.c(...)_vids/Clip_01_Hi.wmv
http://www-static.shell.c(...)_vids/Clip_03_Hi.wmv
http://www-static.shell.c(...)_vids/Clip_04_Hi.wmv
Volgens mij iig bij 2/3 echt verborgen camera werk zonder voorkennis bij die mensen![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef Hugster het volgende:
Hoi
Vertel mij watquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat zijn die apples toch belachelijk duur![]()
ik zat eens te kijken wat er nu aan dikke laptops op de markt zijn, rond de 1000 euro heb je best een flinkequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vertel mij watIk ben ook zo zoetjes aan naar een opvolger aan het kijken
![]()
![]()
* BoJo steekt zijn vinger bij ijsmeis in haar oog om te voelen of er lenzen in zitten...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
Teringjantje zeg. Dit beeldscherm is zo wazig, dat ik elke keer denk dat ik mijn lenzen niet in heb.
wtfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo steekt zijn vinger bij ijsmeis in haar oog om te voelen of er lenzen in zitten...
Ik heb morgen nog een uurtje na t tentamen, onder druk werk ik het beste. Ik ga nu naar bed, morgen om 7u in de auto zodat ik die 30km naar school zeker weten ga halen (8:30u begint t tentamen).quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo steekt zijn vinger bij ijsmeis in haar oog om te voelen of er lenzen in zitten...
Dikke laptop voor ¤1000, kan dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat eens te kijken wat er nu aan dikke laptops op de markt zijn, rond de 1000 euro heb je best een flinke![]()
Voor diezelfde 1000 euro heb je minder apple
maar die zijn wel 10x meer![]()
![]()
heb het geld er nu toch niet voor dus ik moet gewoon helemaal niet kijken![]()
Prioriteiten stellen heet datquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
*zucht* ik moet nog een wasmachine, afzuigkap, douchewand, bartafel en tig kleine meuk kopen... wat ik eigenlijk wil kopen is een dikke receiver, speakerset, grote plasma met HD, xbox 360 en een dikke laptop![]()
Dat kan niet voor 1000 E,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dikke laptop voor ¤1000, kan dat?
MBP dual 2.33 met 160gb en 2gb![]()
BoJo is geen arme studentquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen heet dat
Bureau: plank aan de muur geschroeft, tafel: oude doos met kleed erover, wasmachine: ik heb toch een moeder? Heb nog een kast gekocht en een nieuw bed en bank, verder een fijne laptop, telefoon, speakers, tv en HiFi
Echt nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan niet voor 1000 E,
Voor E 800 krijg je: 1.7 AMD Athlon 64, 1gb en 120gb, dual DVD Rw (incl Lightscribe), bleutooth, geintegreerde Wifi (a/b/g) en nog een zooi waar je niks mee doet
Dat is nog erger, niet werken en nouwelijks geld hebben is oke, maar werken en nouwelijks geld hebben is niet okequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
BoJo is geen arme student.
BoJo is een arme arbeider.
Wat echt niet??quote:
NAUWELIJKS!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nog erger, niet werken en nouwelijks geld hebben is oke, maar werken en nouwelijks geld hebben is niet oke
mycom site ligt net platquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor E 800 krijg je: 1.7 AMD Athlon 64, 1gb en 120gb, dual DVD Rw (incl Lightscribe), bleutooth, geintegreerde Wifi (a/b/g) en nog een zooi waar je niks mee doet
Nee echt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het juist prettig dat hij niet zo dik isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
mycom site ligt net plat
maar zag net een asus , intel dual core , 2 gb en alle andere standaard meuk. Dat was in mijn optiek best dik.
Waar heb je het nu over Huugquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind het juist prettig dat hij niet zo dik is
[afbeelding]
hij is wel modder geilquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind het juist prettig dat hij niet zo dik is
[afbeelding]
zeur niet, ik lul 60% van de tijd in het engels, 10% in het duits en de rest een beetje nederlands. Dus als ik sommige woorden op een 'engelse' manier spel weet je hoe t komtquote:
Wat is er nou weer zo 'Engels' aan nouwelijksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeur niet, ik lul 60% van de tijd in het engels, 10% in het duits en de rest een beetje nederlands. Dus als ik sommige woorden op een 'engelse' manier spel weet je hoe t komt
Nouja, voor de rest is die wel handig, niet te zwaar en de accu gaat zeker 3u mee incl gebruik van Wifiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hóeft geen laptop te kopen voor 800 euro met zooi erop.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen heet dat
Bureau: plank aan de muur geschroeft, tafel: oude doos met kleed erover, wasmachine: ik heb toch een moeder? Heb nog een kast gekocht en een nieuw bed en bank, verder een fijne laptop, telefoon, speakers, tv en HiFi
nee, aub nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is wel heul lang geleden. Ga je fotoboek eens promoten ofzo. Anders doe ik het
![]()
.
ik verhuis over 3mdn naar Finland, dan ga ik nu zeker een wasmachine kopen? Ik ga meestal naar mn ouders en was daar mn kleren, of als ik echt iets perse aan wil, ga ik naar de wasserette of was ik t met de hand.quote:
Sandra gata mij ook leren hoe de wasmachine werktquote:
Waarom PM je me niet via FOK!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne pms gleuf ik
Ah, ik zie het. Top Secret.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Op BB weet ik wie mee kunne lezen en database toegang hebben
...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra gata mij ook leren hoe de wasmachine werkt
Maak liever eens foto's ofzoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:49 schreef BoJo het volgende:
had ik al gezegd dat er 3 muren groen zijn geworden?![]()
onze keuken ook groen. vroegr boekenwnd ook groen in vorig huisquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:49 schreef BoJo het volgende:
Mos?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:49 schreef BoJo het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeur niet, ik lul 60% van de tijd in het engels, 10% in het duits en de rest een beetje nederlands. Dus als ik sommige woorden op een 'engelse' manier spel weet je hoe t komt
PNGquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onze keuken ook groen. vroegr boekenwnd ook groen in vorig huis
ik moe, nu praat als jerommeke
je bent nouwelijks nog nauwquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, Peu, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn nouwelijks-vraag.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf!!
Er zijn best mooie foto's gemaakt van PNG, dat ding ligt best mooi (gele koni's en 1 cm boven de grond)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil actiefoto van PNG maken op Ring.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef Hugster het volgende:
detailfappers
Ze hebben om de boel symmetrisch te houden nu het ledje wat brand als de iSight aan staat op één of andere manier door het alu heen zichtbaar kunnen makenUit is hij onzichtbaar.
[afbeelding]
oud:
[afbeelding]![]()
![]()
ben aan het wachten op de vloer, vandaag gebelt en hij was binnengekomen maar ze wachten op de plinten voordat ze de boel versturen. Daarna komen de meubels en kan ik erinquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mooi.. euh groen
hoe staat het verder met je huis?
mooi zo..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben aan het wachten op de vloer, vandaag gebelt en hij was binnengekomen maar ze wachten op de plinten voordat ze de boel versturen. Daarna komen de meubels en kan ik erin![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi zo..![]()
dat heeft toch best ff geduurd?
waar is het ook alweer ergens?
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi zo..![]()
dat heeft toch best ff geduurd?
waar is het ook alweer ergens?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ff een kloon aanmaken, Dommy_Kuklinski.
Maar eerst op bed
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waar.
zuid-oost, bijlmer, centrum
jeweet.
dagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ff een kloon aanmaken, Dommy_Kuklinski.
Maar eerst op bed
transporter met fucked bumper.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens, dames en heren autokenners, wtf is dit??
[afbeelding]
Heb je al hoolies in je tuin gehad?quote:
nee de boel word hier afgesloten als er wat is in de arena, moet snel een ontheffing aanvragen want ik had nu al een discussiequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je al hoolies in je tuin gehad?
VW Transporter T5quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens, dames en heren autokenners, wtf is dit??
[afbeelding]
Zelfde hier, alleen zal de drukte wel meevallen als je cambuur met ajax vergelijktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:12 schreef BoJo het volgende:
die drukte bij voetbal en evenementen is wel een nadeel ja
maar ach, leren we wel mee leven![]()
![]()
Meende ik al, maar er is (afgezien van de bumper) het nodige aangeplakt nietwaar?quote:
mijn toyo's zijn op en met dit weer is het lekker slippenquote:Op woensdag 1 november 2006 06:31 schreef M5 het volgende:Mogguh!
Lekker weertje om eens m'n 4Motion uit te proberenen dat werkt mooi
![]()
Proxes R888?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn toyo's zijn op en met dit weer is het lekker slippen![]()
nee Proxes T1-R of S , weet het ff niet meerquote:
Dat google niet veel meer copyright gezeik krijgt dan ze nu al hebben, ding draait gewoon in de bios nuquote:Op woensdag 1 november 2006 10:24 schreef Googolplexian het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2576404475900630946
Dat is een hele nette scorequote:Op woensdag 1 november 2006 10:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee Proxes T1-R of S , weet het ff niet meer
Vond ze wel ok, hebben een seizoen Ring, 2x Zandvoort en woon//werk verkeer volgehouden.![]()
ik ben er welquote:
Hoiquote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ben er wel![]()
maar dat is dan weer niet goed genoeg![]()
ze zegt hoi tegen mijquote:
't is mij nog steeds niet gelukt om wielspin te krijgen met dat ding.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn toyo's zijn op en met dit weer is het lekker slippen![]()
Wat een kuthok zeg, met awd niet eens wielspin kunnen krijgenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:54 schreef M5 het volgende:
[..]
't is mij nog steeds niet gelukt om wielspin te krijgen met dat ding.
gewoon te weinig power![]()
als ik zoiets bij mn ouders zou doen, zouden ze niet zo blij worden denk ikquote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
Broertje heeft net zijn muurschildering af
[afbeelding]
vind het tofquote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
Broertje heeft net zijn muurschildering af
[afbeelding]
Ik ben er best tevreden mee, zal ik eens een foto'tje proberen te schieten nu voor een sfeerimpressie?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
En wanneer ga jij nu eens foto's van je hok posten Huug?
Gaernequote:Op woensdag 1 november 2006 15:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben er best tevreden mee, zal ik eens een foto'tje proberen te schieten nu voor een sfeerimpressie?
Dat is wel heel ernstig jaquote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef vlad het volgende:
vevreel me, en dan willen ze me straks ook nog naar zeeland hebben![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een kuthok zeg, met awd niet eens wielspin kunnen krijgen(wacht maar tot er sneeuw/ijzel ligt
)
Jazekersquote:Op woensdag 1 november 2006 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
Bedankt voor de stijve nek
Maar ziet er erg netjes uit hoor
En is dat serieus een airco?
Nee, dat ding heeft AWD omdat er mensen zijn die niet kunnen rijden en daarom voor eigen bescherming AWD kopen.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat het ding AWD heeft.![]()
Gastquote:Op woensdag 1 november 2006 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat ding heeft AWD omdat er mensen zijn die niet kunnen rijden en daarom voor eigen bescherming AWD kopen.
Nee, awd zijn burgerbakken met aandrijving op alle 4 de wielen. 4x4 zijn ECHT auto's zoals Niva's, G-klasses, Defenders, Wranglers, Samurai's.....quote:
wil je daar mee zeggen dat ik niet kan rijden?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat ding heeft AWD omdat er mensen zijn die niet kunnen rijden en daarom voor eigen bescherming AWD kopen.
4x4 betekend alleen maar dat het ding 4 wielen heeft waarvan er 4 permanent aangedreven worden. het zegt niets over het voertuig zelfquote:Op woensdag 1 november 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, awd zijn burgerbakken met aandrijving op alle 4 de wielen. 4x4 zijn ECHT auto's zoals Niva's, G-klasses, Defenders, Wranglers, Samurai's.....
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
wil je daar mee zeggen dat ik niet kan rijden?
Hoeft niet eens permanent te zijn, want een 10x8 is ook niet permanent op 4 assen aangedreven volgens mij.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:17 schreef M5 het volgende:
[..]
4x4 betekend alleen maar dat het ding 4 wielen waarvan er 4 permanent aangedreven worden. het zegt niets over het voertuig zelf
dat is wel permanent.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft niet eens permanent te zijn, want een 10x8 is ook niet permanent op 4 assen aangedreven volgens mij.
Wat zit je toch weer heerlijk te zeverenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan Huug's quattro-filmpje denken jaquote:Op woensdag 1 november 2006 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8257531225183921323&q=wrc Vertel aan deze mannen maar eens dat AWD is voor watjes die niet kunnen rijden![]()
dat is idd nog een veel mooier voorbeeldquote:Op woensdag 1 november 2006 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan Huug's quattro-filmpje denken ja
En RWD is dan zeker alleen maar voor patsers die denken dat ze kunnen rijdenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat is idd nog een veel mooier voorbeeld![]()
FWD dat is ontworpen voor watjes die niet kunnen rijden, aangezien die alleen maar onderstuur geeft als je te hard door de bocht wil.
* Alfisti is geschoktquote:Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga morgen we:rkenVoor geld, wit enzo
WTF danquote:Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga morgen we:rkenVoor geld, wit enzo
Klusje hierrrr, klusje daaarrrrrquote:Op woensdag 1 november 2006 17:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ranzige grafische beunhazen ook altijd
Over RWD gaat het helemaal niet...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En RWD is dan zeker alleen maar voor patsers die denken dat ze kunnen rijden
Ja leuk om te doen en alvast een zakcent voor mn wintersport. 14.gifquote:Op woensdag 1 november 2006 17:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Precies
Maareh leuk man, past echt in jouw straatje
Leuk!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet een discussie begeleiden op de HU. Iemand had gehoord dat ik daar ervaring mee had, en als het goed gaat maybe ook wel wat workshops etc geven.
But in the end!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik deze http://youtube.com/watch?v=8qiG4eOQU54
Don't be stupid!!!!1111quote:Op woensdag 1 november 2006 18:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
But in the end!!!
[afbeelding]
Only on waus FM(
! )
Wie ga je meppenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:24 schreef Hugster het volgende:
Ik ga zo een pan hanteren, is alweer ff geleden.
Jazeker wel, die is nu dus in gebruik he slimmiequote:Op woensdag 1 november 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? Hebben jullie geen fornuis dan?
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:31 schreef Hugster het volgende:
En dan zit er 1 (contact)gestoord te vaag wijf hier in huis, en waar komt dat vandaan? Juist, Friesland...
Nou, ik ken nog wel een aantal manieren zelfsquote:Op woensdag 1 november 2006 19:30 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe krijg je zo'n ding in godsnaam afgefakkeld?
Ohja, ik ook, maar als je de intensie hebt eten te verhitten...quote:Op woensdag 1 november 2006 19:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou, ik ken nog wel een aantal manieren zelfs
Een boterham zo zacht als babybilletjes.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:30 schreef Hugster het volgende:
Ik ga ze eigenlijk alleen maar onder hun billetjes branden.
Geen idee, alles normaal gedaan zoals ik altijd doe.... Blijkbaar was ie gewoon op zn end....quote:Op woensdag 1 november 2006 19:30 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe krijg je zo'n ding in godsnaam afgefakkeld?
Met ambachtelijke kaas grillworst of Filet Americain Hollandaisequote:Op woensdag 1 november 2006 19:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een boterham zo zacht als babybilletjes.
Ik had er laatst ook eentje.
Nee, met sateworstquote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met ambachtelijke kaas grillworst of Filet Americain Hollandaise
Grillworstquote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met ambachtelijke kaas grillworst of Filet Americain Hollandaise
Vorkje ergens in laten staanquote:Op woensdag 1 november 2006 19:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohja, ik ook, maar als je de intensie hebt eten te verhitten...
Dan haal je morgen een nieuwe voor 10 euro.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zat dus alleen een microwave save bakje met bami in, en verder NIETS
Het is gewoon een hint om fatsoenlijk te gaan etenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zat dus alleen een microwave save bakje met bami in, en verder NIETS
Nee, voor 70, anders staat ie volgedne week weer in de fik.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan haal je morgen een nieuwe voor 10 euro.
AH stoommaaltijden zijn best te doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is gewoon een hint om fatsoenlijk te gaan eten.
Mwah.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
AH stoommaaltijden zijn best te doen.
Nieuwe.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef Sjoewe het volgende:
Moet je eens de inhoud van een ei op een bord leggen
Ennnnn poetsen maaaaar
Ik hou niet van stoommaaltijdenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
AH stoommaaltijden zijn best te doen.
Meid tochquote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, de enige friettent die hier rasfriet verkocht is FOETSIE!
Mooie uitvindingen zijn dat jaquote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef Sjoewe het volgende:
wij hadden zo'n eierkoker voor de magnetron, 12 minuten voor een zacht ei terwijl de pan het in 5 doet
IJzer ookquote:Op woensdag 1 november 2006 19:39 schreef Sjoewe het volgende:
Rookworst en magnetrons zijn ook dikke vriendjes
Audi quattroquote:Op woensdag 1 november 2006 17:47 schreef Hugster het volgende:
Ja Peu, kijk hier nog eens naar
http://videos.streetfire.(...)cc1-985f01890fd2.htm
Voor die auto ontwikkelde Audi het quattrosysteem omdat ze last hadden van incapabele coureurs in hun rallyauto's.
quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
Vorige week had ik me toch een ranzigheidsenatie uit nood
Gehaktballen uit blikGekregen
Mijn god
Ik ben er net overheen.
iig Unox heeft geen clips.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:39 schreef Sjoewe het volgende:
Rookworst en magnetrons zijn ook dikke vriendjes
Bami uit blik, dat slaat echt allesquote:
Tsk en dan mij lui durven noemenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef Sjoewe het volgende:
Een ei koken in de waterkoker omdat je te lui bent om een pan af te wassen![]()
Die is vast ook weg.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Nu moet ik helemaal naar Nijmegen, daar zit er ook maar één, als die er überhaupt nog zit. Potjandikkie.
Getverdemmequote:Op woensdag 1 november 2006 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bami uit blik, dat slaat echt alles
Ja, met passie. Jij zou je moeder vragen om een ei te koken in de waterkokerquote:Op woensdag 1 november 2006 19:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk en dan mij lui durven noemen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, met passie. Jij zou je moeder vragen om een ei te koken in de waterkoker![]()
* PeuRac kan binnen 10m van z'n voordeur rasfriet kopenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, de enige friettent die hier rasfriet verkocht is FOETSIE!
Ah, dan ruikt ehet bij jou dus altijd zoals het hier nu ruiktquote:Op woensdag 1 november 2006 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac kan binnen 10m van z'n voordeur rasfriet kopen
Verrassend genoeg ruikt het hier echt zelden of nooit naar friet, vaker naar koffie (terwijl er gewoon 1km stad tussen DE en mijn huis zitquote:Op woensdag 1 november 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, dan ruikt ehet bij jou dus altijd zoals het hier nu ruikt
Ik krijg er altijd zo'n zin in koffie van, je zou bijna denken dat ze t express doenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:46 schreef Hugster het volgende:
Heerlijk dat gebrande koffiebonen aroma
meisjesquote:Op woensdag 1 november 2006 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind koffie stinken.
homoquote:
Ik val op (jong)vrouwen en ze moet minstends koffie kunnen drinken, een ochtend zonder koffie *ril*quote:
Omfgquote:Op woensdag 1 november 2006 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik val op (jong)vrouwen en ze moet minstends koffie kunnen drinken, een ochtend zonder koffie *ril*
Weet je hoef frustrerend het is om wakker te worden en niet eens een kop koffie te kunnen pakkenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omfg.
Zeg Hugo. Omdat IK graag Fanta lust, moet jij het ook elke dag drinken hoor
.
Pfffff, ben ik ff blij dat ik het lust danquote:Op woensdag 1 november 2006 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omfg.
Zeg Hugo. Omdat IK graag Fanta lust, moet jij het ook elke dag drinken hoor
.
Weet je hoe frustrerend het is als jij denkt dat een mevrouw dat allemaal voor je moet gaan regelen. Verwend kutkindquote:Op woensdag 1 november 2006 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoef frustrerend het is om wakker te worden en niet eens een kop koffie te kunnen pakken![]()
Pfff, gelukkig maar. Weet je hoe frustrerend het zou zijn als we geen Fanta haddenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pfffff, ben ik ff blij dat ik het lust dan
Wie zegt dat zij het moet zetten? De meeste mensen die het niet drinken, hebben het ook niet in huis (net zoals dat ik dus geen thee heb). Ik heb totaal geen moeite met koffie zetten, eten koken, enz (ik vind koken ondertussen zelfs leuk).quote:Op woensdag 1 november 2006 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend het is als jij denkt dat een mevrouw dat allemaal voor je moet gaan regelen. Verwend kutkind.
Dan haal je toch zelf je fucking koffiequote:Op woensdag 1 november 2006 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij het moet zetten? De meeste mensen die het niet drinken, hebben het ook niet in huis (net zoals dat ik dus geen thee heb). Ik heb totaal geen moeite met koffie zetten, eten koken, enz (ik vind koken ondertussen zelfs leuk).
Ja baas.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:04 schreef Hugster het volgende:
Anne, ik wil altijd gewekt worden met een glas Fanta ja anders zwaait er wat.
En dat is ook degen met wie je elke dag neuktquote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga pleitte, mn koffie wordt net aangereikt, door iemand die dat graag doet![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat is ook degen met wie je elke dag neukt
Groetjes aan je rechterhand he
Ja da's zijn moeder toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Carrie Tefsen is zn moeder toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet niet hoe zijn mammie eruit ziet, anders had ik nu een mental image.
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Groetjes aan je rechterhand he
en bedankt hequote:
Joh, je zeikt bijna elke keer hier over de file. Ga dan met de busquote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef PeuRac het volgende:
lekker dan sta jo 600m voor de afrit stil in de file![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |