En ik betaal belasting zodat het leger een of andere domme friese boer moet komen helpen?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
De boeren in de omgeving hadden allemaal hun vee in veiligheid gebracht. De paardenman, een Harlinger, verzuimde dat om onduidelijke redenen.
Wat hij zegt, echt belachelijk dat er dure politie, brandweer en leger macht ingezet moet worden voor zo'n kneus, laten ze die boer er lekker bij zetten en t em er zelf uit zoekenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
En ik betaal belasting zodat het leger een of andere domme friese boer moet komen helpen?![]()
Geld verhalen op deze mafkees zeg ik je.
Zal ik jou eens lekker tussen die paarden stoppen, kneusquote:Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat hij zegt, echt belachelijk dat er dure politie, brandweer en leger macht ingezet moet worden voor zo'n kneus, laten ze die boer er lekker bij zetten en t em er zelf uit zoeken![]()
ik heb t niet zo op beesten die groter zijn als ikquote:Op woensdag 1 november 2006 15:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker tussen die paarden stoppen, kneus
Ik vind het prima dat die paarden gered worden, zolang die boer er maar voor opdraait. Ik vind zowieso dat hij een boete zou moeten krijgen voor het vermoorden van zijn paarden die het niet overleefd hebben, aangezien het weer toch wel ruim op tijd voorspeld was.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, laten we die paarden verzuipen! Stel je voor dat je belastingeld een leven red!
mensen zijn beestenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb t niet zo op beesten die groter zijn als ik![]()
Dat van die paarden is absoluut triest. Dat die boer zo dom is is nog triester.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, laten we die paarden verzuipen! Stel je voor dat je belastingeld een leven red!
Dit is Fok!, hier wordt je al opgeknoopt als je de komma verkeert plaatstquote:Op woensdag 1 november 2006 15:58 schreef moussie het volgende:
wauw, jullie zijn wel snel met het veroordelen van die boer zonder te weten wat er loos is .. voor het zelfde geld heeft die arme man gisteren een hartinfarct gehad en ligt in het ziekenhuis dus kon niks doen aan die beesten van hem .. de gemiddelde boer is tegenwoordug niet meer zo rijk dat die full-time knechten kan aannemen nl
De grapjas die heeft verzonnen dat de zomerdijk wel doorgestoken kon worden, wel.....quote:Op woensdag 1 november 2006 15:58 schreef Mirage het volgende:
Die paarden zijn hier toch niet schuldig aan !
in dat geval opsluiten die hap, voor 12-voudige moordquote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De grapjas die heeft verzonnen dat de zomerdijk wel doorgestoken kon worden, wel.....
Er staan 150 paarden, de eigenaar uit Tzummarum had ze al op 15 oktober weg moeten hebben en was al meerdere keren gewaarschuwd. Het leger is er nu aan de slag met landingsvoertuigen, er zijn 12 paarden dood inmiddels, en de rest staat op een hoger deel. Een paar Veulens zijn met bootjes weg gehaald. EN het water stijgt nu weer....
Of als je een spelfout maakt.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is Fok!, hier wordt je al opgeknoopt als je de komma verkeert plaatst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |