En ik betaal belasting zodat het leger een of andere domme friese boer moet komen helpen?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
De boeren in de omgeving hadden allemaal hun vee in veiligheid gebracht. De paardenman, een Harlinger, verzuimde dat om onduidelijke redenen.
Wat hij zegt, echt belachelijk dat er dure politie, brandweer en leger macht ingezet moet worden voor zo'n kneus, laten ze die boer er lekker bij zetten en t em er zelf uit zoekenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
En ik betaal belasting zodat het leger een of andere domme friese boer moet komen helpen?![]()
Geld verhalen op deze mafkees zeg ik je.
Zal ik jou eens lekker tussen die paarden stoppen, kneusquote:Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat hij zegt, echt belachelijk dat er dure politie, brandweer en leger macht ingezet moet worden voor zo'n kneus, laten ze die boer er lekker bij zetten en t em er zelf uit zoeken![]()
ik heb t niet zo op beesten die groter zijn als ikquote:Op woensdag 1 november 2006 15:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker tussen die paarden stoppen, kneus
Ik vind het prima dat die paarden gered worden, zolang die boer er maar voor opdraait. Ik vind zowieso dat hij een boete zou moeten krijgen voor het vermoorden van zijn paarden die het niet overleefd hebben, aangezien het weer toch wel ruim op tijd voorspeld was.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, laten we die paarden verzuipen! Stel je voor dat je belastingeld een leven red!
mensen zijn beestenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb t niet zo op beesten die groter zijn als ik![]()
Dat van die paarden is absoluut triest. Dat die boer zo dom is is nog triester.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, laten we die paarden verzuipen! Stel je voor dat je belastingeld een leven red!
Dit is Fok!, hier wordt je al opgeknoopt als je de komma verkeert plaatstquote:Op woensdag 1 november 2006 15:58 schreef moussie het volgende:
wauw, jullie zijn wel snel met het veroordelen van die boer zonder te weten wat er loos is .. voor het zelfde geld heeft die arme man gisteren een hartinfarct gehad en ligt in het ziekenhuis dus kon niks doen aan die beesten van hem .. de gemiddelde boer is tegenwoordug niet meer zo rijk dat die full-time knechten kan aannemen nl
De grapjas die heeft verzonnen dat de zomerdijk wel doorgestoken kon worden, wel.....quote:Op woensdag 1 november 2006 15:58 schreef Mirage het volgende:
Die paarden zijn hier toch niet schuldig aan !
in dat geval opsluiten die hap, voor 12-voudige moordquote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De grapjas die heeft verzonnen dat de zomerdijk wel doorgestoken kon worden, wel.....
Er staan 150 paarden, de eigenaar uit Tzummarum had ze al op 15 oktober weg moeten hebben en was al meerdere keren gewaarschuwd. Het leger is er nu aan de slag met landingsvoertuigen, er zijn 12 paarden dood inmiddels, en de rest staat op een hoger deel. Een paar Veulens zijn met bootjes weg gehaald. EN het water stijgt nu weer....
Of als je een spelfout maakt.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is Fok!, hier wordt je al opgeknoopt als je de komma verkeert plaatst
Inderdaad, het zijn maar dieren.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
I do
[..]
Ja gewoon laten verzuipen he? t Zijn maar dieren![]()
als hij inderdaad al was opgedragen die dieren voor die tijd daar weg te hebben dan zal justitie hier nog wel achteraan gaan lijkt mij.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat afschuwelijk voor die dieren!En wat erg dat ik lees dat die boer ze eigenlijk al sinds 15 oktober weg had moeten halen uit dat land
![]()
Ik heb het niet over die 12 paarden maar over die die er nu nog staan.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, het zijn maar dieren.
Dude, serieus..., wat boeit het dat er 12 paarden zijn verzopen? Leer relativeren man, Shownieuws fanaat.
En terecht! Dat is gewoon dierenmishandeling met de dood tot gevolg. Verzuipen lijkt me geen pretje. Daarbij is het een nogal kostbare bedoening om de rest van die dieren te redden. En ik vind uiteraard dat we daar ook een leger voor hebben, maar ik vind ook dat die boer wel gestraft mag worden wegens nalatigheid.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:28 schreef Againzender het volgende:
als hij inderdaad al was opgedragen die dieren voor die tijd daar weg te hebben dan zal justitie hier nog wel achteraan gaan lijkt mij.
Dit lijkt mij zeker een gavalletje nalatigheid! Nou zou dat land wel nooit eerder zijn ondergelopen sinds die boer daar zit (iemand toevallig bekend met de situatie daar? een hoop buitendijkse gebieden loppen slechts bij zeer hoog water onder tenslotte), maar gezien de waarschuwingen vooraf lijkt het mij dat die boer nalatig is geweest.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En terecht! Dat is gewoon dierenmishandeling met de dood tot gevolg. Verzuipen lijkt me geen pretje. Daarbij is het een nogal kostbare bedoening om de rest van die dieren te redden. En ik vind uiteraard dat we daar ook een leger voor hebben, maar ik vind ook dat die boer wel gestraft mag worden wegens nalatigheid.
Och, ik betaal belasting zodat het leger dit soort nuttige dingen kan doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:40 schreef Gunner het volgende:
En ik betaal belasting zodat het leger een of andere domme friese boer moet komen helpen?![]()
Geld verhalen op deze mafkees zeg ik je.
Ja inderdaad beter disco's in Noorwegen kort en klein slaanquote:Op woensdag 1 november 2006 17:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Och, ik betaal belasting zodat het leger dit soort nuttige dingen kan doen.
Ik bedoel maar. Alsof het leger hier een fortuin aan kwijt is mén, ga dan zeiken op golfclubs die subsidie vangen ofzo.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:42 schreef du_ke het volgende:
Ja inderdaad beter disco's in Noorwegen kort en klein slaan.
De diesel is duur momenteel.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Alsof het leger hier een fortuin aan kwijt is mén, ga dan zeiken op golfclubs die subsidie vangen ofzo..
Dit stuk land is in geen decennia ondergelopen voor zover ik weet, maar afgelopen zomer is de zomerdijk doorgestokenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeker een gavalletje nalatigheid! Nou zou dat land wel nooit eerder zijn ondergelopen sinds die boer daar zit (iemand toevallig bekend met de situatie daar? een hoop buitendijkse gebieden loppen slechts bij zeer hoog water onder tenslotte), maar gezien de waarschuwingen vooraf lijkt het mij dat die boer nalatig is geweest.
Tenzij er natuurlijk nog iets van overmacht was (hartaanval ofzo).
ja, hoor, we zijn er weerquote:Op woensdag 1 november 2006 15:58 schreef moussie het volgende:
wauw, jullie zijn wel snel met het veroordelen van die boer zonder te weten wat er loos is .. voor het zelfde geld heeft die arme man gisteren een hartinfarct gehad en ligt in het ziekenhuis dus kon niks doen aan die beesten van hem .. de gemiddelde boer is tegenwoordug niet meer zo rijk dat die full-time knechten kan aannemen nl
maar ja, ms is de man wel blind en doof, én heeft hij geen benen, en mist hij beide duimen zodat hij toen hij de telefoon wilde pakken, het ding uit zijn vingers glipte en sindsdien de lijn bezet is, zodat niemand hem nog kon bereiken .... oh wacht hij was doof.quote:Ondanks waarschuwingen heeft deze volgens de betrokken partijen verzuimd de dieren voor de storm in veiligheid te brengen.
Loop niet te bitchen; misschien word nu een frietje stoofvlees wel goedkoper, en daar zijn we toch allemaal mee gebaat?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
wat moet je nou raar mens .. ik reageer op de OP en de eerste opmerkingen die daar onder staan .. op dat moment wist nog niemand dat die boer al eerder gewaarschuwd was maar werdt er wel al bikkelhard veroordeeltquote:Op woensdag 1 november 2006 18:46 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, hoor, we zijn er weer![]()
![]()
[..]
maar ja, ms is de man wel blind en doof, én heeft hij geen benen, en mist hij beide duimen zodat hij toen hij de telefoon wilde pakken, het ding uit zijn vingers glipte en sindsdien de lijn bezet is, zodat niemand hem nog kon bereiken .... oh wacht hij was doof.
zomerdijkquote:Op woensdag 1 november 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit stuk land is in geen decennia ondergelopen voor zover ik weet, maar afgelopen zomer is de zomerdijk doorgestokenHet peil was trouwens 4,8 meter bboven het normale peil
Dit gebied, het Noorderleech, zou ingep[olderd worden... En toen het eindliejk ingepolderd was, kwam er nieuwe regelgeving mbt de waddenzee, en mocht het niet meer gebruikt worden, behlave voor weiden van vee in de zomer. Dijk is dus ook niet op deltahoogte gebracht en zo, en onlangs dus zelfs doorgestoken.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
zomerdijkik dacht dat wij die alleen bij rivieren hadden?
En met dit hoge water stroomt zo'n dijkkie ook zo over hoor.
zodat het dus ook bij lager water kan onderstromen... maar met die dijk was het nu misschien ook wel ondergestroomd?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit gebied, het Noorderleech, zou ingep[olderd worden... En toen het eindliejk ingepolderd was, kwam er nieuwe regelgeving mbt de waddenzee, en mocht het niet meer gebruikt worden, behlave voor weiden van vee in de zomer. Dijk is dus ook niet op deltahoogte gebracht en zo, en onlangs dus zelfs doorgestoken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |