het is wegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, je reactievermogen, wat doe je?twee keer te laat op een rij
zodra ik het weer tegenkom laat ik het je wetenquote:
Een heleboel, altijd btw. Ik heb btw nog een live CD van hun dubbel, hebben in ruil voor een mooi ritje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef Paladijn het volgende:
Mooie OP M5
En wat heb jij met the Doors vandaag lexxx?
Gaarnequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zodra ik het weer tegenkom laat ik het je weten![]()
Tell me about it, eerder vandaag voldoende randdebielen op de waldwei die bij een spatje regen @ random 30-40 gaan rijden en dan weer 80quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok heb de meest geweldige vader ter wereldEr is zojuist een weeralarm voor de regio afgegeven, en prompt belt hij me om te vragen of hij me morgenochtend ook met de auto naar mn werk (uur fietsen over de kale vlakte in het holst van de nacht) moet brengen
![]()
Daar zeg ik geen nee tegen, maar het weer is er momenteel niet echt naarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een heleboel, altijd btw. Ik heb btw nog een live CD van hun dubbel, hebben in ruil voor een mooi ritje?
Jup, weer terug op de heftruck bij Van der Meulen, in ieder geval tot het eind van het jaar, met een kans op verlenging.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tell me about it, eerder vandaag voldoende randdebielen op de waldwei die bij een spatje regen @ random 30-40 gaan rijden en dan weer 80
En werk? Je hebt eindelijk een baan gevonden?![]()
Heb je al enig idee wanneer je examen mag doen voor je rijbewijs?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok heb de meest geweldige vader ter wereldEr is zojuist een weeralarm voor de regio afgegeven, en prompt belt hij me om te vragen of hij me morgenochtend ook met de auto naar mn werk (uur fietsen over de kale vlakte in het holst van de nacht) moet brengen
![]()
Rechtdoor is geen probleem met dit weer, bochtjes welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jup, weer terug op de heftruck bij Van der Meulen, in ieder geval tot het eind van het jaar, met een kans op verlenging.
En om NU een ritje te gaan maken lijkt me oook geen goed idee neeAlhoewel met het dak er af even heen en weer over de afsluitdijk nu ook wel apart zou zijn....
Binnenkortquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wanneer je examen mag doen voor je rijbewijs?
Hallum. En met dat uur ga ik dus uit van stormkracht tegenwind, zoals nu de praktijk is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef Paladijn het volgende:
Waar zit Van der Meulen trouwens lexxx, als je daar al een uur voor moet fietsen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F0DTycvXvAU
http://www.youtube.com/watch?v=gJXOaZJodLc
Zoals je ziet, razendsnel je pompnummer aanslaan op de kassaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hij't volgend jaar gaat doen...
Het is maar windkracht 10 hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallum. En met dat uur ga ik dus uit van stormkracht tegenwind, zoals nu de praktijk is.
Jammer, en uiteraard... alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat er niet meer, heb al wat andere bolides op het oog. Maar eerst maar eens een rijbewijs, dan een auto. Mits inkomen hoog genoeg.
Hij moet wat, nu het contract met de duivel is verlopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals je ziet, razendsnel je pompnummer aanslaan op de kassa
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:24 schreef Hugster het volgende:
3 nieuwe commercials van Shell met Schumi
http://www-static.shell.c(...)_vids/Clip_01_Hi.wmv
http://www-static.shell.c(...)_vids/Clip_03_Hi.wmv
http://www-static.shell.c(...)_vids/Clip_04_Hi.wmv
Volgens mij iig bij 2/3 echt verborgen camera werk zonder voorkennis bij die mensen![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef Hugster het volgende:
Hoi
Vertel mij watquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat zijn die apples toch belachelijk duur![]()
ik zat eens te kijken wat er nu aan dikke laptops op de markt zijn, rond de 1000 euro heb je best een flinkequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vertel mij watIk ben ook zo zoetjes aan naar een opvolger aan het kijken
![]()
![]()
* BoJo steekt zijn vinger bij ijsmeis in haar oog om te voelen of er lenzen in zitten...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
Teringjantje zeg. Dit beeldscherm is zo wazig, dat ik elke keer denk dat ik mijn lenzen niet in heb.
wtfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo steekt zijn vinger bij ijsmeis in haar oog om te voelen of er lenzen in zitten...
Ik heb morgen nog een uurtje na t tentamen, onder druk werk ik het beste. Ik ga nu naar bed, morgen om 7u in de auto zodat ik die 30km naar school zeker weten ga halen (8:30u begint t tentamen).quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo steekt zijn vinger bij ijsmeis in haar oog om te voelen of er lenzen in zitten...
Dikke laptop voor ¤1000, kan dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat eens te kijken wat er nu aan dikke laptops op de markt zijn, rond de 1000 euro heb je best een flinke![]()
Voor diezelfde 1000 euro heb je minder apple
maar die zijn wel 10x meer![]()
![]()
heb het geld er nu toch niet voor dus ik moet gewoon helemaal niet kijken![]()
Prioriteiten stellen heet datquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
*zucht* ik moet nog een wasmachine, afzuigkap, douchewand, bartafel en tig kleine meuk kopen... wat ik eigenlijk wil kopen is een dikke receiver, speakerset, grote plasma met HD, xbox 360 en een dikke laptop![]()
Dat kan niet voor 1000 E,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dikke laptop voor ¤1000, kan dat?
MBP dual 2.33 met 160gb en 2gb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |