daarom moet je al je super humoristische topics hier openen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
Waarom hebben treinen geen schietstoel?
wat een stel serieuze zeikerds zeg
je idee word gewoon afgekraakt!quote:
wie loopt er nou te janken om een slotje, dat is zooo 2002quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:03 schreef denka het volgende:
[..]
daarom moet je al je super humoristische topics hier openen..
ga ook ff een topic in de klaagbaak openen..
![]()
aandacht tekort??
triest..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wie loopt er nou te janken om een slotje, dat is zooo 2002
quote:
Iets roepen wat uit 2002 komt is idd triestquote:
Wat raar, je hebt ze zelfs in helicopters..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
Waarom hebben treinen geen schietstoel?
wat een stel serieuze zeikerds zeg
Hear hear MikeyMo. Je bent een josti-asperge.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verbaast me niks, gros wat daar post is een kruising tussen een jostibandlid en een lijder aan het syndroom van asperge.
Het zorgt in ieder geval wel voor wat spanning in z'n leven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens heb jij wel humor, want ik neem toch aan dat je voor de grap met Qwea hebt eh?
Tja, ik zou er buikpijn van krijgen, van 't lachen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Het zorgt in ieder geval wel voor wat spanning in z'n leven.![]()
Ik een maagzweer en een gevangenisstraf voor moord op voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, ik zou er buikpijn van krijgen, van 't lachen.
Jammer genoeg niet gelukt dusquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik een maagzweer en een gevangenisstraf voor moord op voorbedachte rade.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |