Het begint eindelijk weer spannender te worden, maar het zal wel erg cliché zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:30 schreef TrenTs het volgende:
Ik hoop toch niet dat we nu weer eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindeloze scenes gaan krijgen in kerkers, kelders, achter muren, in kerken, enz, enz.
Dat is het altijd na één aflevering.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Het begint eindelijk weer spannender te worden, maar het zal wel erg cliché zijn.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:18 schreef Zijkant het volgende:
Ik hoop dat Nina nou eens echt boos op Janine word en dat ze echt vertrekt. Ze had eigenlijk gewoon mee moeten gaan met Morris..
nick zit bij lievequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:22 schreef Canisfire het volgende:
Misschien ligt Nick daar ook wel.
Of is dat heel gek?
Staat het nummer van Tim bij jou ook onder alle sneltoetsen geprogrammeerd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef Dizer het volgende:
Jack heeft dezelfde telefoon als die van mij. Maar die geluiden die zijn telefoon maakt, zijn nep! Want die telefoon maakt niet zulke geluiden
!
Half Meerdijk vertrekt op 1 dag, maar niemand behalve Jack heeft het doorquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:32 schreef Frey het volgende:
Half Meerdijk zit opgesloten, dat kunnen ze toch moeilijk oneindig gaan rekken.
En op voicecommandoquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat het nummer van Tim bij jou ook onder alle sneltoetsen geprogrammeerd?
Jammer dat ze zich pas in Ludo's methodes kan inleven nu het te laat is, als Ludo nu zoiets zou doen zou ze het helemaal afkraken en afkatten.quote:
Dat Morris hem niet aankonquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat die chauffeur dat doekje nog vast had.
Ik heb dan wel een andere telefoon, maar ik bel Tim ook de hele dag door hoor!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat het nummer van Tim bij jou ook onder alle sneltoetsen geprogrammeerd?
Dan mag hij wel bij mij komen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Zijkant het volgende:
Jack jaagt trouwens nog steeds op Anita.. als hij echt zo slim is kapt hij daar mee
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een andere telefoon, maar ik bel Tim ook de hele dag door hoor!![]()
[..]
Dan mag hij wel bij mij komen.![]()
[..]
![]()
ludo zou het denk ik nog veel erger hebben aangepakt, zij heeft ze tot nu toe alleen nog op "zachte" wijze ontvoerd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat ze zich pas in Ludo's methodes kan inleven nu het te laat is, als Ludo nu zoiets zou doen zou ze het helemaal afkraken en afkatten.![]()
ja het is en blijft natuurlijk een verwijfde vent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |