ik help t je hopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
En nu moet Noudt de gevangenis in want ruzie zoeken of zelfs rondhangen op een school waar je niet zit ja dat mag natuurlijk niet.
Dat viel mij ook op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
of zelfs rondhangen op een school waar je niet zit ja dat mag natuurlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:31 schreef Frey het volgende:
Hier staat de rest. Inderdaad erg spannend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekselse donders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Hij komt niet bepaald homo overquote:Op woensdag 1 november 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Haha Frank !!
de nieuwe Ludo mag geen homo zijn btw![]()
Ik had dit al verwacht, dat hele gedoe doet me al een tijdje denken aan een film die ik 2 keer op tv heb gezien. Weet alleen niet meer hoe die heet.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
wat??!! lieve geeft borstvoedingnet een miskraam gehad ofzo?
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekselse donders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bart de Vries heeft nog in 'Auberge de Vlaamsche Pot', de geflopte remake van 'In de Vlaamsche Pot', gespeeld. Hij speelde Karel, de rol die in het origineel door z'n broer Edwin werd vertolkt.quote:![]()
Eindelijk Nick weer terug !!![]()
![]()
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !![]()
Hmmm.. ik vind Lieve maar een kreng hoor.. mijn god.. als je zo graag kinderen wilt doe het dan lekker zelf
Waarom de deur dicht doen als je er toch zo weer uit moet?![]()
Waarom ben ik nou niet zoals Dian bijvoorbeeld?Alleen ik vond die Aydin echt niet leuk zeg.
Wat een engerd was dat. En die Frank is ook niet leuk.
![]()
![]()
The hand that rocks the cradlequote:Op woensdag 1 november 2006 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had dit al verwacht, dat hele gedoe doet me al een tijdje denken aan een film die ik 2 keer op tv heb gezien. Weet alleen niet meer hoe die heet.
I'm not crazy. I'm just not you!!!![]()
De melkproductie komt pas na de bevalling op gang, zelden na een miskraam. Dus Lieve zou net bevallen moeten zijn. Er klopt verder geen reet van, want als je niet meteen na de bevalling begint met zogen, droogt de melk heel snel op. En ik heb geen andere baby gezien...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
wat??!! lieve geeft borstvoedingnet een miskraam gehad ofzo?
![]()
Zal die Lieve nou betrapt worden door Anita, of Charliequote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De melkproductie komt pas na de bevalling op gang, zelden na een miskraam. Dus Lieve zou net bevallen moeten zijn. Er klopt verder geen reet van, want als je niet meteen na de bevalling begint met zogen, droogt de melk heel snel op. En ik heb geen andere baby gezien...![]()
Lieve bevindt zich op glad ijs![]()
![]()
ligt het aan mij of wordt er bij Janine thuis nooit gekookt?
altijd als ze ruzie heeft met nina, probeert ze het te sussen door te zeggen:
'zal ik vanavond thais bestellen' of, 'zullen we japans bestellen'
In life you achieve what you thínk you deserve![]()
Ja anders ik welquote:Op donderdag 2 november 2006 08:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hopelijk zakt ze door dat ijs heen en verzuipt zeIk erger me kapot aan dat wijf
![]()
![]()
![]()
ik ook..***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***![]()
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ook..![]()
Dian werd even hard ge0wnd.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending![]()
"Ja, het leven is soms diep tragisch."Overwhelmed as one would be, placed in my position
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
'Kun je alsjeblieft even je voet uit mijn kruis halen?'![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Hey wat toevallig, we gaan allemaa op reis.... Valt dat nou niemand op
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Notorious Bing.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey wat toevallig, we gaan allemaa op reis.... Valt dat nou niemand op
Mij wel !quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey wat toevallig, we gaan allemaa op reis.... Valt dat nou niemand op![]()
Een heer met stijl![]()
Ja in Meerdijk bedoel ik hequote:Zoiets werd net gezegd...Maar niemand zegt, goh wat toevallig, er klopt iets niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Weet ik welquote:Op donderdag 2 november 2006 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja in Meerdijk bedoel ik he![]()
Een heer met stijl![]()
quote:
Die Frank is of een ontzettende malloot of hij heeft de touwtjes nog steviger in handen dan Ludo.
Christenteefje on the roll!Overwhelmed as one would be, placed in my position
Valt niet op, alle 5 de ex-verdachten op reis. Alsof niemand dat in de gaten heeft...President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Goh, als half GTST een normale intelligentie zou hebben, zouden ze dat ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:30 schreef xericax het volgende:
jack heeft t doorPresident Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Aangenomen dat Morris rechts is, had-ie die kale met een flinke hengst z'n neus kunnen breken.Overwhelmed as one would be, placed in my position
Ja, maar vergeet het kinderslot op de taxi niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
Aangenomen dat Morris rechts is, had-ie die kale met een flinke hengst z'n neus kunnen breken.President Camacho
Janine wordt in elkaar gebeukt door Jack.quote:President Camacho
Ik denk eerder voor Stefano en dinges.. ben zijn naam vergeten. Zoon van Stefano en Janinequote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
Gezellig, morgen gaan ze een videootje opnemen voor Ludo!
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Dat op het laatst, bij de aftiteling. Leken op de ogen van Ludoquote:Heeft iemand een screenshot?
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Toen-ie de deur open had wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar vergeet het kinderslot op de taxi niet.
Overigens, Jack kan toch Janine niks maken, want hij heeft geen enkele bewijs!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Captain Obiousquote:Op donderdag 2 november 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
Frank is tofen volgens mij is hij niet eens homo
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !![]()
Wat maakt hem dat nou uit. Hij schakelt Tim in.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
Overigens, Jack kan toch Janine niks maken, want hij heeft geen enkele bewijs!President Camacho
Dat blijkt de minnaar te zijn van Frank.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat maakt hem dat nou uit. Hij schakelt Tim in.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Die ogen waren van die taxichauffeur die Morris bedwelmde. Ik blijf erbij dat ludo terugkomt.Back in business.![]()
Of van een van de andere 2 chauffeurs.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef Shirley het volgende:
Die ogen waren van die taxichauffeur die Morris bedwelmde. Ik blijf erbij dat ludo terugkomt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Te engquote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef heaven7 het volgende:
Ogen van Ludo? Niet gezien! Screenshot screenshot!
Lieve is eng![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat blijkt de minnaar te zijn van Frank.![]()
Vlak voordat Morris instapte had hij er al een raar gevoel bij. Stap dan gewoon niet in.
![]()
Toen nog op bezoek in haar toekomstige huis na een one-night stand, nadat Stefano naar zijn werk ging door zowel Ludo als Rosa als uitschot behandeld![]()
http://www.putfile.com/pic.php?img=3881896
[ Bericht 12% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 03-11-2006 02:15:23 ]Een heer met stijl![]()
Upload ff ergens anders, is anti-hotlinkplaatje.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[afbeelding]
Toen nog op bezoek in haar toekomstige huis na een one-night stand, nadat Stefano naar zijn werk ging door zowel Ludo als Rosa als uitschot behandeld![]()
![]()
Edit: oh voor large images, ik moet leren lezen.ff andere code dan.
Als Morris wist dat hij ontvoerd zou worden zou hij niet eens instappen hoor !quote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Vlak voordat Morris instapte had hij er al een raar gevoel bij. Stap dan gewoon niet in.![]()
Misschien dacht hij wel zoiets van het zal wel goed zitten of iets in die richting![]()
Maar goed hij had met zijn linkerhand ook aan het oor van die kerel kunnen trekken of zijn ogen inprikken![]()
![]()
Ik bedoel dat wat hij zei over de auto, dat was nou niet echt een standaard taxi-modelletje.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Als Morris wist dat hij ontvoerd zou worden zou hij niet eens instappen hoor !
Misschien dacht hij wel zoiets van het zal wel goed zitten of iets in die richting![]()
Maar goed hij had met zijn linkerhand ook aan het oor van die kerel kunnen trekken of zijn ogen inprikken![]()
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: