Sorry hoor, maar dat is alleen maar regt praten wat krom is.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:20 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Nee terrorisme.
Uitschelden is wat jjij doet....dom roepen.
Woordgebruik als geitenneuker en pygmee onderbouwen en in context gebruiken is idd kritiek.
hij bedreigt niet, hij geeft een voorbeeld.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Gaan we bedreigen..... Ik geloof fat dat tegen de FOK! regels is
Maar het past wel, in de algemene gedachtengang. Je wordt verbaal gekritiseerd en daar reagreer je op met fysiek geweld. Het zal wel een cultuurverschil wezen
Net zoals dat gejij-gejou en ge-Theo.... je hebt toch niet met hem geknikkerd.... gezien jouw denk/waanbeelden is Meneer van Gogh meer op zijn plaats.
Bij mijn weten heeft noch Ayaan HA noch Van Gogh hem persoonlijk aangevallen met die term.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:09 schreef moussie het volgende:
[..]
en zou jij mij dan even willen uitleggen waarom een geestelijke leider die al jaren wordt uitgescholden voor "geitenneuker" een debat zou willen aangaan met diegene die hem uitscheldt ?
Nee, dat is geen goede respectvolle opstap.quote:of is dat soms wel een goede, respectvolle, gangbare opstap naar een debat .. hey fawaz, jij en jouw gemeente zijn geitenneukers, zullen we daar even over praten ?
Nee ik zeg dat als je het onderbouwd dat het kritiek is.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is alleen maar regt praten wat krom is.
Je bedoelt eigenlijk: als niet moslims het doen is het goed en als moslims het doen is het fout. Dat lees ik bij meer mensen in dit draadje terug.
In barre tijden is de vijand van jouw vijand al snel je beste vriend. Zo vreemd is dat dus niet. Zelfde geldt voor Fortuyn. Iedereen was opeens zijn beste vriend. Zoveel vrienden heb je niet als je als doorsnee politicus doodgaatquote:Op woensdag 1 november 2006 16:33 schreef Hathor het volgende:
Waarom zou ik hem beter hebben moeten volgen ? Ik vond het maar een walgelijke kerel, als ik hem op tv zag was spontaan mijn eetlust verdwenen. Voor zover ik weet dachten de meeste mensen daar wel zo'n beetje over, daarom vond ik het ook zo frappant dat ie ineens zoveel vrienden en fans bleek te hebben. Zou ie dat zelf wel geweten hebben ?
Oh jij lult dom mee met weleensgehoord en van horen zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:33 schreef Hathor het volgende:
Waarom zou ik hem beter hebben moeten volgen ? Ik vond het maar een walgelijke kerel, als ik hem op tv zag was spontaan mijn eetlust verdwenen. Voor zover ik weet dachten de meeste mensen daar wel zo'n beetje over, daarom vond ik het ook zo frappant dat ie ineens zoveel vrienden en fans bleek te hebben. Zou ie dat zelf wel geweten hebben ?
dat zou ik idd ook niet weten, feit is wel dat dat hele clubje rond HA heen zich over het algemeen alleen maar uitliet in generaliserende termen .. alle moslims zijn geitenneukers, slaan en besnijden hun vrouwen etc .. dus zo verbazend is het dan niet dat de gemeenschap zich in zijn geheel aangesproken en beledigd voeltquote:Op woensdag 1 november 2006 16:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Bij mijn weten heeft noch Ayaan HA noch Van Gogh hem persoonlijk aangevallen met die term.
waarom dan die verbazing als de bal met een zelfde soort venijn terug gekaatst wordt vraag ik me af ?quote:Nee, dat is geen goede respectvolle opstap.
Zeg nou eens eerlijk, als iemand jou te pas en te onpas beledigt, en hij doet het ook nog eens publiekelijk, krijg jij dan niet de neiging om hem eens een behandeling te geven ? Ik wel hoor, dat zijn hele normale menselijke emoties, daarom zitten de gevangenissen ook zo vol.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:51 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Oh jij lult dom mee met weleensgehoord en van horen zeggen.
Hoe kun je jezelf tegen communisme zijn zonder de werken van Marx gelezen te hebben,
Of zonder ook maar een paragraaf gelezen te hebben Mein Kampf beoordelen.
Je hoeft van Gogh van mij geen fijne kerel te vinden....eerlijk gezegd vond ik hem een zelfgenoegzame kwal.... maar zijn eerlijkheid en onderbouwing....daar had ik wel respekt voor.
Hetzelfde automatische disrespect als voor mensen die zijn moord ook maar proberen oiets fysieks als een moord proberen te vergoelijken.
Van Gogh zette overal in plaats van moslim het woord geitenneuker neer.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:41 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat als je het onderbouwd dat het kritiek is.
Het bewuste geitenneuker was namelijk gericht tegen een bepaalde groep, en had een onderliggende grappige reden. Iedere moslim die zich aangesproken voelde had dus net zo goed moeten luiteren naar de ettelijke bronverwijzingen door van Gogh, en dan ten rade gaan of zij zich terecht aangesproken voelden.
Als een Iraanse Ayatollah verklaart en op schrijft stelt dat het beter is tot je kgeit of kameel te gaan dan tot je vrouw als ze haar stondes heeft...wel dan praat je over een vorm van fundamentalisme. Kortom Mohammed B Samir A etc geitenneukers zijn het.
Als een Imam verklaart dat het ok is een onbedekt stuk vlees te pakken (de vraag die je niet eerder beantwoordde) anno 2006 zegt dat genoeg over de mentale staat van deze man en de bezoekers van de moskee.... het kan niet de eerste keer zijn dat ie met dit soort uitspraken komt...
Dat een groot gedeelte van de mannelijk moslimpopulatie zowat spontaan prematuur ejaculeert bij het zien van een oorlelletje gecombineert met een gebrek aan zelfbeheersing.... daar zijn medicijnen voor te krijgen tegenwoordig.
De konigin van Jordanie vraagt er zeker ook om om verkracht te worden.... geen hoofddoekje.
Dat deed ie dus niet, en daar de gezonde roker nog steed up is kan eenieder die dat wil nalezen.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Van Gogh zette overal in plaats van moslim het woord geitenneuker neer.
Als iemand consequent een homo aanduidt met vuile pisnicht oid is daar niks grappigs aan.
Het is jammer dat jij en anderen met zulke verschillende maten meten en dat niet-moslims bolijkbaaar zoveel meer mogen.
Ja dat goed praten kennen we nou wel. Van Gogh beledigde ook, als je die imam afkeurt moet je die onzin van Van Gogh net zo goed afkeuren en anders is je redenatie nul waard.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Dat deed ie dus niet, en daar de gezonde roker nog steed up is kan eenieder die dat wil nalezen.
Geitenneuker kan onderbouwd worden, er zat een reden achter dat woord, achter vuile pisnicht kan ik geen redenatie ontdekken behalve nodeloos een paar kwetsende woorden combineren.
Geitenneucker beschreef een bepaald soort Moslim, dat van Gogh verder niets van religie moets hebben was ook een feit, maar je moet niet de vergissing maken om te zeggen dat geitenneuckert op idere moslim sloeg.
Tenzij je het geen vergissing is en je hem als nog zwart probeert te maken. Over de doden niets dan goed is het toch? Maar mischien is het broertje van een van die Halalmeisjes nog vrij. Kun je mooi je God Cohen nalopen
dus als van gogh de achtergronden van die uitdrukking uitlegt maakt dat ineens alles goed, maar als die imam en andere moslims de achtergrond uitleggen van hun uitspraken is het ineens niet relevant ?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Dat deed ie dus niet, en daar de gezonde roker nog steed up is kan eenieder die dat wil nalezen.
Geitenneuker kan onderbouwd worden, er zat een reden achter dat woord, achter vuile pisnicht kan ik geen redenatie ontdekken behalve nodeloos een paar kwetsende woorden combineren.
Geitenneucker beschreef een bepaald soort Moslim, dat van Gogh verder niets van religie moets hebben was ook een feit, maar je moet niet de vergissing maken om te zeggen dat geitenneuckert op idere moslim sloeg.
Tenzij je het geen vergissing is en je hem als nog zwart probeert te maken. Over de doden niets dan goed is het toch? Maar mischien is het broertje van een van die Halalmeisjes nog vrij. Kun je mooi je God Cohen nalopen
Het toewensen van een dodelijke ziekte is niet hetzelfde als oproepen tot moord. Denk er maar eens over na.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij wel want het lijkt mij op roepen tot moord en dat is strafbaar
Nogmaals; waarom zien sommige mensen het verschil tussen beledigen en dood wensen hier niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dat goed praten kennen we nou wel. Van Gogh beledigde ook, als je die imam afkeurt moet je die onzin van Van Gogh net zo goed afkeuren en anders is je redenatie nul waard.
Over Rosenmöller schreef Van Gogh in een column: ‘Mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, laat ons pissen op zijn graf.’quote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nogmaals; waarom zien sommige mensen het verschil tussen beledigen en dood wensen hier niet?
Doodwensen, en dus niet acceptabel.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Over Rosenmöller schreef Van Gogh in een column: ‘Mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, laat ons pissen op zijn graf.’
Is dit nu beledigen of dood wensen of allebei?
allebei lijkt me.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Over Rosenmöller schreef Van Gogh in een column: ‘Mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, laat ons pissen op zijn graf.’
Doen we dat toch ook lekker met deze imam. Gaan we gewoon niet meer naar deze moskeequote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef milagro het volgende:
[..]
allebei lijkt me.
en dan klaag je de man aan, of je beledigt lekker in het kwadraat terug of je besluit voortaan zijn column niet meer te lezen, en weigert iedere discussie met hem.
Dat schijnt humor te zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, dan doen we lekker hetzelfde met deze imam als met van Gogh gebeurde.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Doen we dat toch ook lekker met deze imam. Gaan we gewoon niet meer naar deze moskee![]()
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dan doen we lekker hetzelfde met deze imam als met van Gogh gebeurde.
Dat zou je echt wel willen hequote:Op woensdag 1 november 2006 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dan doen we lekker hetzelfde met deze imam als met van Gogh gebeurde.
Inderdaad, deze imam heeft zijn Nederlandse normen en waarden gewoon van Fok! en GeenStijl.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Grappige ingezonden brief vandaag in de trant van dat deze imam heel goed geintegreerd is in Den Haag door iedereen alle mogelijke vormen van kankah toe te wensen
Laat me dit duidelijk stellen: ik denk niet dat iedere moslim gevaarlijk is en het zou dom zijn om zo te denken. Maar het zou nog dommer zijn om te ontkennen dat onze vrijheden beschermd moeten worden. Theo van Gogh.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Als iemand consequent een homo aanduidt met vuile pisnicht oid is daar niks grappigs aan.
Het is jammer dat jij en anderen met zulke verschillende maten meten en dat niet-moslims bolijkbaaar zoveel meer mogen.
Weinig verkapts aan hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 19:21 schreef Alulu het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing?![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk, dit valt onder vrijheid van meningsuiting -ik bedoel, aanzetten tot haat? dat is nogal vaag-, maar zul je dan ook niet meer pleiten voor het de mond snoeren van Wilders en Hirsi Ali?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
vrijheids van meningsuiting
toch of moet het ook gelden voor wilders en hirsi
Sorry, ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
wilders zet haat op tegen mocros en moslims
niet ontkennen tvxld maar afkeuren dan kunnen we imaam ook afkeuren
zo niet dan steunen we imaam ook met vrijheid
Vrijheid van meningsuiting is juist bedoeld voor mensen waarvan beweerd wordt dat ze maar beter gewoon gemuilkorfd kunnen worden.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:17 schreef Hathor het volgende:
Vrijheid van meningsuiting begint natuurlijk wel een beetje verkracht te worden door allerlei debielen die maar gaan lopen roepen dat er nooit een holocaust is geweest, of zoals die ranzige imam daar in Australie die vrouwen ervan beticht verkrachting zelf uit te lokken door zich luchtig te kleden. Sommige mensen zouden gewoon gemuilkorft moeten worden.
Tsja, maar de reacties had ie kunnen verwachten. Zulke praat word daar, en hier ook, gewoon niet op prijs gesteld. Volgens zijn denkwijze zou iemand hem bijvoorbeeld helemaal de tering kunnen trappen zonder dat dat wettelijke consequenties mag hebben, hij heeft namelijk bewust woede opgewekt door zulk commentaar te geven. Das natuurlijk net zo onweerstaanbaar als al die vrouwen in minirokjes.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is juist bedoeld voor mensen waarvan beweerd wordt dat ze maar beter gewoon gemuilkorfd kunnen worden.
Nee, en daarom heb je dus vrijheid van meningsuiting, om praat die niet op prijs wordt gesteld, mogelijk te maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, maar de reacties had ie kunnen verwachten. Zulke praat word daar, en hier ook, gewoon niet op prijs gesteld.
wannnnnnnnnnnnnnnt voor Wilders was er nog geen kwaad en haat?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
vraag naar wilders die weet het wel
hij is de stichter van kwaad en haat
Haat tegen moslims en mocros...daar is altijd een ander (lees niet mocro moslim) verantwoordelijk voor niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
wilders zet haat op tegen mocros en moslims
niet ontkennen tvxld maar afkeuren dan kunnen we imaam ook afkeuren
zo niet dan steunen we imaam ook met vrijheid
Op fok wel ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:14 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Haat tegen moslims en mocros...daar is altijd een ander (lees niet mocro moslim) verantwoordelijk voor niet?
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef yeremy het volgende:
Ik hoop dat de hersencellen in je kop een tumor veroorzaken en je word dood gereden door een tram.
Deze Fatwa sprak Theo van Gogh uit over Rossemuller.
idd niet alle moslims zijn geitenneukers.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:40 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
idd niet alle moslims zijn geitenneukers.
sommige prefereren een ander dier:
http://media.putfile.com/Iraqi-Donkey-Love
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |