abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43140943
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:20 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Nee terrorisme.
Uitschelden is wat jjij doet....dom roepen.
Woordgebruik als geitenneuker en pygmee onderbouwen en in context gebruiken is idd kritiek.
Sorry hoor, maar dat is alleen maar regt praten wat krom is.

Je bedoelt eigenlijk: als niet moslims het doen is het goed en als moslims het doen is het fout. Dat lees ik bij meer mensen in dit draadje terug.
pi_43140968
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:20 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

blaat
Lemmeb?
pi_43141112
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Gaan we bedreigen..... Ik geloof fat dat tegen de FOK! regels is

Maar het past wel, in de algemene gedachtengang. Je wordt verbaal gekritiseerd en daar reagreer je op met fysiek geweld. Het zal wel een cultuurverschil wezen

Net zoals dat gejij-gejou en ge-Theo.... je hebt toch niet met hem geknikkerd.... gezien jouw denk/waanbeelden is Meneer van Gogh meer op zijn plaats.
hij bedreigt niet, hij geeft een voorbeeld.

Alleen een volkomen krom voorbeeld.
Een 1 op 1 situatie, in een huiskamer, een kroeg is niet te vergelijken met een confrontatie ergens op internet met platte tekst, kwestie van je aangesproken voelen of niet dan, en het vervolgens negeren of niet, dan schrijf je een bijtende tekst terug.

Als iemand je persoonlijk beledigt, treitert in een situatie waarbij je tegenover elkaar staat, waar het duidelijk is meteen dat het persoonlijk is, dat het voor jou bedoeld is, kan er sprake zijn van the heat of the moment reactie, een tik op de neus dus als je Hathor heet.

In het geval van een stuk tekst in de krant, op Fok, op je eigen weblog, om dan verhaal je halen op een fysieke manier is met voorbedachte rade geweld plegen, de persoon opzoeken, in de gaten houden, je moet er de deur voor uit, er is geen sprake van 'het moment',zoals in een kroeg bv., je beraamt een plan.

compleet andere situatie, enkel in beide gevallen is het geweld af te keuren, dat is de enige vergelijking die je kan maken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43141177
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:09 schreef moussie het volgende:

[..]

en zou jij mij dan even willen uitleggen waarom een geestelijke leider die al jaren wordt uitgescholden voor "geitenneuker" een debat zou willen aangaan met diegene die hem uitscheldt ?
Bij mijn weten heeft noch Ayaan HA noch Van Gogh hem persoonlijk aangevallen met die term.
quote:
of is dat soms wel een goede, respectvolle, gangbare opstap naar een debat .. hey fawaz, jij en jouw gemeente zijn geitenneukers, zullen we daar even over praten ?
Nee, dat is geen goede respectvolle opstap.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43141247
Waarom zou ik hem beter hebben moeten volgen ? Ik vond het maar een walgelijke kerel, als ik hem op tv zag was spontaan mijn eetlust verdwenen. Voor zover ik weet dachten de meeste mensen daar wel zo'n beetje over, daarom vond ik het ook zo frappant dat ie ineens zoveel vrienden en fans bleek te hebben. Zou ie dat zelf wel geweten hebben ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43141569
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat is alleen maar regt praten wat krom is.

Je bedoelt eigenlijk: als niet moslims het doen is het goed en als moslims het doen is het fout. Dat lees ik bij meer mensen in dit draadje terug.
Nee ik zeg dat als je het onderbouwd dat het kritiek is.

Het bewuste geitenneuker was namelijk gericht tegen een bepaalde groep, en had een onderliggende grappige reden. Iedere moslim die zich aangesproken voelde had dus net zo goed moeten luiteren naar de ettelijke bronverwijzingen door van Gogh, en dan ten rade gaan of zij zich terecht aangesproken voelden.

Als een Iraanse Ayatollah verklaart en op schrijft stelt dat het beter is tot je kgeit of kameel te gaan dan tot je vrouw als ze haar stondes heeft...wel dan praat je over een vorm van fundamentalisme. Kortom Mohammed B Samir A etc geitenneukers zijn het.

Als een Imam verklaart dat het ok is een onbedekt stuk vlees te pakken (de vraag die je niet eerder beantwoordde) anno 2006 zegt dat genoeg over de mentale staat van deze man en de bezoekers van de moskee.... het kan niet de eerste keer zijn dat ie met dit soort uitspraken komt...

Dat een groot gedeelte van de mannelijk moslimpopulatie zowat spontaan prematuur ejaculeert bij het zien van een oorlelletje gecombineert met een gebrek aan zelfbeheersing.... daar zijn medicijnen voor te krijgen tegenwoordig.

De konigin van Jordanie vraagt er zeker ook om om verkracht te worden.... geen hoofddoekje.
Call me black
pi_43141604
Justitie heeft geen poot om op te staan, bij een eventuele veroordeling van deze Imam.

Logisch ook en heel simpel. Er bestaat zoiets als vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting. Punt uit. Hij geeft goede argumenten waarom hij zulke uitspraken doet.( zie Nova).

Hij kiest ervoor om zulke preken te houden. De Hofstadgroep koos ervoor om hem de rug toe te keren. En als jij mocht kiezen tussen hen die het recht in eigen handen nemen of hij die zich wendt tot Allah en het daarbij laat dan is de keuze zo gemaakt denk ik. Je hebt strafbare feiten en feiten die niet door de beugel kunnen.

Ophef om niks. Ik snap ook wel dat "Onze Theo" vervloekt werd, maar wat doe je eraan? Helemaal niets. Of gewoon terugvloeken.
pi_43141635
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:33 schreef Hathor het volgende:
Waarom zou ik hem beter hebben moeten volgen ? Ik vond het maar een walgelijke kerel, als ik hem op tv zag was spontaan mijn eetlust verdwenen. Voor zover ik weet dachten de meeste mensen daar wel zo'n beetje over, daarom vond ik het ook zo frappant dat ie ineens zoveel vrienden en fans bleek te hebben. Zou ie dat zelf wel geweten hebben ?
In barre tijden is de vijand van jouw vijand al snel je beste vriend. Zo vreemd is dat dus niet. Zelfde geldt voor Fortuyn. Iedereen was opeens zijn beste vriend. Zoveel vrienden heb je niet als je als doorsnee politicus doodgaat Je moet wel bepaalde kenmerken hebben.
pi_43141686
Ik had meer een preek verwacht van..oh god geef hem nog een biertje.. en zwelt die lever op ?
pi_43141951
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:33 schreef Hathor het volgende:
Oh jij lult dom mee met weleensgehoord en van horen zeggen.
Hoe kun je jezelf tegen communisme zijn zonder de werken van Marx gelezen te hebben,
Of zonder ook maar een paragraaf gelezen te hebben Mein Kampf beoordelen.

Je hoeft van Gogh van mij geen fijne kerel te vinden....eerlijk gezegd vond ik hem een zelfgenoegzame kwal.... maar zijn eerlijkheid en onderbouwing....daar had ik wel respekt voor.
Hetzelfde automatische disrespect als voor mensen die zijn moord ook maar proberen oiets fysieks als een moord proberen te vergoelijken.
Call me black
pi_43142304
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Bij mijn weten heeft noch Ayaan HA noch Van Gogh hem persoonlijk aangevallen met die term.
dat zou ik idd ook niet weten, feit is wel dat dat hele clubje rond HA heen zich over het algemeen alleen maar uitliet in generaliserende termen .. alle moslims zijn geitenneukers, slaan en besnijden hun vrouwen etc .. dus zo verbazend is het dan niet dat de gemeenschap zich in zijn geheel aangesproken en beledigd voelt
quote:
Nee, dat is geen goede respectvolle opstap.
waarom dan die verbazing als de bal met een zelfde soort venijn terug gekaatst wordt vraag ik me af ?
pleased to meet you
pi_43142364
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:51 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Oh jij lult dom mee met weleensgehoord en van horen zeggen.
Hoe kun je jezelf tegen communisme zijn zonder de werken van Marx gelezen te hebben,
Of zonder ook maar een paragraaf gelezen te hebben Mein Kampf beoordelen.

Je hoeft van Gogh van mij geen fijne kerel te vinden....eerlijk gezegd vond ik hem een zelfgenoegzame kwal.... maar zijn eerlijkheid en onderbouwing....daar had ik wel respekt voor.
Hetzelfde automatische disrespect als voor mensen die zijn moord ook maar proberen oiets fysieks als een moord proberen te vergoelijken.
Zeg nou eens eerlijk, als iemand jou te pas en te onpas beledigt, en hij doet het ook nog eens publiekelijk, krijg jij dan niet de neiging om hem eens een behandeling te geven ? Ik wel hoor, dat zijn hele normale menselijke emoties, daarom zitten de gevangenissen ook zo vol.
pi_43142440
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:41 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Nee ik zeg dat als je het onderbouwd dat het kritiek is.

Het bewuste geitenneuker was namelijk gericht tegen een bepaalde groep, en had een onderliggende grappige reden. Iedere moslim die zich aangesproken voelde had dus net zo goed moeten luiteren naar de ettelijke bronverwijzingen door van Gogh, en dan ten rade gaan of zij zich terecht aangesproken voelden.

Als een Iraanse Ayatollah verklaart en op schrijft stelt dat het beter is tot je kgeit of kameel te gaan dan tot je vrouw als ze haar stondes heeft...wel dan praat je over een vorm van fundamentalisme. Kortom Mohammed B Samir A etc geitenneukers zijn het.

Als een Imam verklaart dat het ok is een onbedekt stuk vlees te pakken (de vraag die je niet eerder beantwoordde) anno 2006 zegt dat genoeg over de mentale staat van deze man en de bezoekers van de moskee.... het kan niet de eerste keer zijn dat ie met dit soort uitspraken komt...

Dat een groot gedeelte van de mannelijk moslimpopulatie zowat spontaan prematuur ejaculeert bij het zien van een oorlelletje gecombineert met een gebrek aan zelfbeheersing.... daar zijn medicijnen voor te krijgen tegenwoordig.

De konigin van Jordanie vraagt er zeker ook om om verkracht te worden.... geen hoofddoekje.
Van Gogh zette overal in plaats van moslim het woord geitenneuker neer.

Als iemand consequent een homo aanduidt met vuile pisnicht oid is daar niks grappigs aan.

Het is jammer dat jij en anderen met zulke verschillende maten meten en dat niet-moslims bolijkbaaar zoveel meer mogen.
pi_43142783
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Als iemand consequent een homo aanduidt met vuile pisnicht oid is daar niks grappigs aan.

Het is jammer dat jij en anderen met zulke verschillende maten meten en dat niet-moslims bolijkbaaar zoveel meer mogen.
Dat deed ie dus niet, en daar de gezonde roker nog steed up is kan eenieder die dat wil nalezen.
Geitenneuker kan onderbouwd worden, er zat een reden achter dat woord, achter vuile pisnicht kan ik geen redenatie ontdekken behalve nodeloos een paar kwetsende woorden combineren.

Geitenneucker beschreef een bepaald soort Moslim, dat van Gogh verder niets van religie moets hebben was ook een feit, maar je moet niet de vergissing maken om te zeggen dat geitenneuckert op idere moslim sloeg.

Tenzij je het geen vergissing is en je hem als nog zwart probeert te maken. Over de doden niets dan goed is het toch? Maar mischien is het broertje van een van die Halalmeisjes nog vrij. Kun je mooi je God Cohen nalopen
Call me black
pi_43143777
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Dat deed ie dus niet, en daar de gezonde roker nog steed up is kan eenieder die dat wil nalezen.
Geitenneuker kan onderbouwd worden, er zat een reden achter dat woord, achter vuile pisnicht kan ik geen redenatie ontdekken behalve nodeloos een paar kwetsende woorden combineren.

Geitenneucker beschreef een bepaald soort Moslim, dat van Gogh verder niets van religie moets hebben was ook een feit, maar je moet niet de vergissing maken om te zeggen dat geitenneuckert op idere moslim sloeg.

Tenzij je het geen vergissing is en je hem als nog zwart probeert te maken. Over de doden niets dan goed is het toch? Maar mischien is het broertje van een van die Halalmeisjes nog vrij. Kun je mooi je God Cohen nalopen
Ja dat goed praten kennen we nou wel. Van Gogh beledigde ook, als je die imam afkeurt moet je die onzin van Van Gogh net zo goed afkeuren en anders is je redenatie nul waard.
pi_43143810
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

dus als van gogh de achtergronden van die uitdrukking uitlegt maakt dat ineens alles goed, maar als die imam en andere moslims de achtergrond uitleggen van hun uitspraken is het ineens niet relevant ?
pleased to meet you
pi_43144303
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Volgens mij wel want het lijkt mij op roepen tot moord en dat is strafbaar
Het toewensen van een dodelijke ziekte is niet hetzelfde als oproepen tot moord. Denk er maar eens over na.
pi_43144415
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja dat goed praten kennen we nou wel. Van Gogh beledigde ook, als je die imam afkeurt moet je die onzin van Van Gogh net zo goed afkeuren en anders is je redenatie nul waard.
Nogmaals; waarom zien sommige mensen het verschil tussen beledigen en dood wensen hier niet?
pi_43144880
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Nogmaals; waarom zien sommige mensen het verschil tussen beledigen en dood wensen hier niet?
Over Rosenmöller schreef Van Gogh in een column: ‘Mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, laat ons pissen op zijn graf.’

Is dit nu beledigen of dood wensen of allebei?
pi_43145412
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Over Rosenmöller schreef Van Gogh in een column: ‘Mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, laat ons pissen op zijn graf.’

Doodwensen, en dus niet acceptabel.
pi_43145552
quote:

[..]

allebei lijkt me.
en dan klaag je de man aan, of je beledigt lekker in het kwadraat terug of je besluit voortaan zijn column niet meer te lezen, en weigert iedere discussie met hem.

Mensen die menen dat Van Gogh zijn afslachting uitgelokt heeft..... hij had ms op zijn ergst een klap voor zijn bolle smoeltje kunnen verwachten, maar stellen dat als je ergens op internet op een forum, een weblog etc je onwelgevallige mening debiteert, je een laffe aflslachting waar geen enkel verweer tegen is kan verwachten, die sporen niet en hun redenatie kan zich dan wel eens heel naar tegen hen keren, immers, de beledigde bepaalt wat beledigend is, niet jij en soms beledig je ms wel iemand zonder de intentie te hebben.

Van Gogh had die intentie wel, te beledigen, maar dat hebben radicale idioten ook , als ze mij een hoer noemen, omdat ik me 'te bloot' kleed, als ze homo's lager dan varkens achten, als ze hun geaardheid in praktijk brengen, als ze moslims die zich niet aan hun idiote middeleeuwse regeltjes houden geen moslim achten, als ze moslima's die zich te westers kleden, geen moslims achten, als ze stellen dat homo's indien praktiserend, de dood verdienen, als ze menen dat er geen onschuldige joden ziin, etc etc etc etc etc etc tot in den dagelijkse treure.

Lokt een radicale gelovige, christen of moslim , dan ook ernstig fysiek geweld uit met de dood tot gevolg?
Moet een Fawaz dan ook maar over zijn schouder kijken voortaan, zolang als hij doorgaat met zijn achterlijke en beledigende preken?

Dacht het toch niet, hč.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43146948
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef milagro het volgende:

[..]

allebei lijkt me.
en dan klaag je de man aan, of je beledigt lekker in het kwadraat terug of je besluit voortaan zijn column niet meer te lezen, en weigert iedere discussie met hem.
Doen we dat toch ook lekker met deze imam. Gaan we gewoon niet meer naar deze moskee
pi_43146974
quote:

[..]

Dat schijnt humor te zijn
  woensdag 1 november 2006 @ 19:17:13 #124
3542 Gia
User under construction
pi_43147111
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Doen we dat toch ook lekker met deze imam. Gaan we gewoon niet meer naar deze moskee
Nee, dan doen we lekker hetzelfde met deze imam als met van Gogh gebeurde.
pi_43147271
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Is dit een verkapte doodsverwensing?

X
pi_43147576
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zou je echt wel willen he
pi_43147604
Grappige ingezonden brief vandaag in de trant van dat deze imam heel goed geintegreerd is in Den Haag door iedereen alle mogelijke vormen van kankah toe te wensen
pi_43147879
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Grappige ingezonden brief vandaag in de trant van dat deze imam heel goed geintegreerd is in Den Haag door iedereen alle mogelijke vormen van kankah toe te wensen
Inderdaad, deze imam heeft zijn Nederlandse normen en waarden gewoon van Fok! en GeenStijl.
pi_43148896
Deze iman valt op zich niets te verwijten, het is een godsdienstig man, en hij spreekt slechts uit wat er in "het woord van God", de koran geschreven staat. Beetje sneu om dan te doen alsof deze kerel het probleem is
pi_43151004
quote:

[..]

Laat me dit duidelijk stellen: ik denk niet dat iedere moslim gevaarlijk is en het zou dom zijn om zo te denken. Maar het zou nog dommer zijn om te ontkennen dat onze vrijheden beschermd moeten worden. Theo van Gogh.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43156714
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:21 schreef Alulu het volgende:

[..]

Is dit een verkapte doodsverwensing?

Weinig verkapts aan hoor
pi_43156890
vrijheids van meningsuiting

toch of moet het ook gelden voor wilders en hirsi
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 1 november 2006 @ 23:08:55 #133
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43156950
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
vrijheids van meningsuiting

toch of moet het ook gelden voor wilders en hirsi
Je hebt helemaal gelijk, dit valt onder vrijheid van meningsuiting -ik bedoel, aanzetten tot haat? dat is nogal vaag-, maar zul je dan ook niet meer pleiten voor het de mond snoeren van Wilders en Hirsi Ali?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43157041
wilders zet haat op tegen mocros en moslims

niet ontkennen tvxld maar afkeuren dan kunnen we imaam ook afkeuren

zo niet dan steunen we imaam ook met vrijheid
  woensdag 1 november 2006 @ 23:12:45 #135
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43157087
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:11 schreef Meki het volgende:

Sorry, ik weet niet wat je bedoelt.
1 kernfysicus
pi_43157135
vraag naar wilders die weet het wel

hij is de stichter van kwaad en haat
  woensdag 1 november 2006 @ 23:15:17 #137
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43157167
O...k...
1 kernfysicus
pi_43157204
Je kunt zeggen wat je wilt; zijn vervloeking is toch wel min of meer uitgekomen.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_43157252
Vrijheid van meningsuiting begint natuurlijk wel een beetje verkracht te worden door allerlei debielen die maar gaan lopen roepen dat er nooit een holocaust is geweest, of zoals die ranzige imam daar in Australie die vrouwen ervan beticht verkrachting zelf uit te lokken door zich luchtig te kleden. Sommige mensen zouden gewoon gemuilkorft moeten worden.
  woensdag 1 november 2006 @ 23:19:07 #140
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43157296
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:17 schreef Hathor het volgende:
Vrijheid van meningsuiting begint natuurlijk wel een beetje verkracht te worden door allerlei debielen die maar gaan lopen roepen dat er nooit een holocaust is geweest, of zoals die ranzige imam daar in Australie die vrouwen ervan beticht verkrachting zelf uit te lokken door zich luchtig te kleden. Sommige mensen zouden gewoon gemuilkorft moeten worden.
Vrijheid van meningsuiting is juist bedoeld voor mensen waarvan beweerd wordt dat ze maar beter gewoon gemuilkorfd kunnen worden.
1 kernfysicus
pi_43157494
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is juist bedoeld voor mensen waarvan beweerd wordt dat ze maar beter gewoon gemuilkorfd kunnen worden.
Tsja, maar de reacties had ie kunnen verwachten. Zulke praat word daar, en hier ook, gewoon niet op prijs gesteld. Volgens zijn denkwijze zou iemand hem bijvoorbeeld helemaal de tering kunnen trappen zonder dat dat wettelijke consequenties mag hebben, hij heeft namelijk bewust woede opgewekt door zulk commentaar te geven. Das natuurlijk net zo onweerstaanbaar als al die vrouwen in minirokjes.
  woensdag 1 november 2006 @ 23:28:17 #142
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43157571
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, maar de reacties had ie kunnen verwachten. Zulke praat word daar, en hier ook, gewoon niet op prijs gesteld.
Nee, en daarom heb je dus vrijheid van meningsuiting, om praat die niet op prijs wordt gesteld, mogelijk te maken.
1 kernfysicus
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 23:48:41 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43158156
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
vraag naar wilders die weet het wel

hij is de stichter van kwaad en haat
wannnnnnnnnnnnnnnt voor Wilders was er nog geen kwaad en haat?

bv op de Balkan hebben ze daar een andere mening over

klets toch niet altijd zulke onzin jongen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_43164536

Ja hoor, het land uitflikkeren als oplossing van alle problemen.
  donderdag 2 november 2006 @ 11:09:30 #145
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43165286
Maar goed, meer dan twee jaar geleden is dit gezegd, enkele weken voor Van Gogh werd vermoord en vier weken voor de verkiezingen komt dit naar buiten. Tsjongejonge...
1 kernfysicus
pi_43165376
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:11 schreef Meki het volgende:

Haat tegen moslims en mocros...daar is altijd een ander (lees niet mocro moslim) verantwoordelijk voor niet?
Call me black
pi_43165642
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:14 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Haat tegen moslims en mocros...daar is altijd een ander (lees niet mocro moslim) verantwoordelijk voor niet?
Op fok wel ja.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43165930
Dit is een opmerking uit een thread over dit onderwerp in POL:
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef yeremy het volgende:

Ik hoop dat de hersencellen in je kop een tumor veroorzaken en je word dood gereden door een tram.

Deze Fatwa sprak Theo van Gogh uit over Rossemuller.
  donderdag 2 november 2006 @ 11:40:00 #149
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43166006
quote:

[..]

idd niet alle moslims zijn geitenneukers.

sommige prefereren een ander dier:

http://media.putfile.com/Iraqi-Donkey-Love
ik ben lief :)
pi_43166054
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:40 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

idd niet alle moslims zijn geitenneukers.

sommige prefereren een ander dier:

http://media.putfile.com/Iraqi-Donkey-Love
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!

Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')