allebei lijkt me.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Over Rosenmöller schreef Van Gogh in een column: ‘Mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, laat ons pissen op zijn graf.’
Is dit nu beledigen of dood wensen of allebei?
Doen we dat toch ook lekker met deze imam. Gaan we gewoon niet meer naar deze moskeequote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef milagro het volgende:
[..]
allebei lijkt me.
en dan klaag je de man aan, of je beledigt lekker in het kwadraat terug of je besluit voortaan zijn column niet meer te lezen, en weigert iedere discussie met hem.
Dat schijnt humor te zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Over Rosenmöller schreef Van Gogh in een column: ‘Mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, laat ons pissen op zijn graf.’
Is dit nu beledigen of dood wensen of allebei?
Nee, dan doen we lekker hetzelfde met deze imam als met van Gogh gebeurde.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Doen we dat toch ook lekker met deze imam. Gaan we gewoon niet meer naar deze moskee![]()
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dan doen we lekker hetzelfde met deze imam als met van Gogh gebeurde.
Dat zou je echt wel willen hequote:Op woensdag 1 november 2006 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dan doen we lekker hetzelfde met deze imam als met van Gogh gebeurde.
Inderdaad, deze imam heeft zijn Nederlandse normen en waarden gewoon van Fok! en GeenStijl.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Grappige ingezonden brief vandaag in de trant van dat deze imam heel goed geintegreerd is in Den Haag door iedereen alle mogelijke vormen van kankah toe te wensen
Laat me dit duidelijk stellen: ik denk niet dat iedere moslim gevaarlijk is en het zou dom zijn om zo te denken. Maar het zou nog dommer zijn om te ontkennen dat onze vrijheden beschermd moeten worden. Theo van Gogh.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Van Gogh zette overal in plaats van moslim het woord geitenneuker neer.
Als iemand consequent een homo aanduidt met vuile pisnicht oid is daar niks grappigs aan.
Het is jammer dat jij en anderen met zulke verschillende maten meten en dat niet-moslims bolijkbaaar zoveel meer mogen.
Weinig verkapts aan hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 19:21 schreef Alulu het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing?![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk, dit valt onder vrijheid van meningsuiting -ik bedoel, aanzetten tot haat? dat is nogal vaag-, maar zul je dan ook niet meer pleiten voor het de mond snoeren van Wilders en Hirsi Ali?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
vrijheids van meningsuiting
toch of moet het ook gelden voor wilders en hirsi
Sorry, ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
wilders zet haat op tegen mocros en moslims
niet ontkennen tvxld maar afkeuren dan kunnen we imaam ook afkeuren
zo niet dan steunen we imaam ook met vrijheid
Vrijheid van meningsuiting is juist bedoeld voor mensen waarvan beweerd wordt dat ze maar beter gewoon gemuilkorfd kunnen worden.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:17 schreef Hathor het volgende:
Vrijheid van meningsuiting begint natuurlijk wel een beetje verkracht te worden door allerlei debielen die maar gaan lopen roepen dat er nooit een holocaust is geweest, of zoals die ranzige imam daar in Australie die vrouwen ervan beticht verkrachting zelf uit te lokken door zich luchtig te kleden. Sommige mensen zouden gewoon gemuilkorft moeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |